MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Empresa cria llobarros

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Empresa cria llobarros

Missatge  Dani el Ds 09 Abr 2011, 14:37

Com a curiositat, he trobar la web de l'empresa que cria llobarros a Sant Pere Pescador, i a la web expliquen en detall com els crien, els transporten a un centre d'engreix al garraf, etc...

Per si algú l'interessa veure-ho:

http://www.proyecnova.com/esp/proyecnovagrup/empresa.html

en podrien deixar anar uns quants de tan en tan no?? seria un detall ;-P
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Empresa cria llobarros

Missatge  llampugaire el Dl 11 Abr 2011, 13:47

interessant. Però algú els hauria d'explicar que estan obligats a fer la web també en català. Espero que se'ls trenquin les gàbies pirat
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 11 Abr 2011, 15:00

llampugaire escrigué:interessant. Però algú els hauria d'explicar que estan obligats a fer la web també en català. Espero que se'ls trenquin les gàbies pirat

HAHAHAHA, nano... que llavors ens diuen talibans...! a vosaltres s'us pot deixar anar solets... amb el que em costa mossegar-me la llengua...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 11 Abr 2011, 15:58

no home, talibans no: jo no els demano que deixin de fer-ho en castellà. Però per llei estan obligats a fer-ho COM A MÍNIM en català. Ho diu la llei.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 11 Abr 2011, 16:28

tranquil home... jo només aviso... que a mi, menys talibà, m'han dit de tot! hahahha

per cert llampugaire, et cagaràs amb mi si em llegeixes en castellà? ho dic pq al mes que ve igual em veus per tota espanya! hohohoho

ara que, si t'he de ser franc, els ho he donat tot en català i m'ho han traduit ells. Si els val la pena, els val l'esforç. A en Raül Agné no li volien traduïr les respostes...

per cert, el contingut ja el coneixeu... va ser el meu primer relat al fòrum, el meu primer dèntol, és que em feia ilusió que es publiquès, i ho han fet.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Abr 2011, 02:16

Jo crec que tot això del bilingüisme és molt bonic sobre el paper, a tots ens agradaria molt i tots seriem molt feliços però a l'hora de la veritat no deixa de ser un entrebanc més per a l'economia catalana. Traduïr una web al català pot costar uns quants milers d'euros. Són diners de més que s'ha de desembutxacar un català, que no s'haurà de desembutxacar un andalús, un extremeny o un murcià. I si no la tradueix... au... 10.000 euros de multa! i si reincideix... fins a 100.000 euros de multa... Entrebancs, pagar, entrebancs, pagar.... aquí funcionem així.
Qui restaura una casa antiga té subvenció, qui habita un poblet de merda mig abandonat té subvenció, les colles de carnaval tenen subvencions, les entitats esportives, la mare de déu santa caiguda de l'altar té subvenció i la llengua que és molt més important que tot lo anterior té multes.

Els dominis .ES valen 5 euros i els .CAT valen 43 euros... Si fots publicitat Adsense en castellà (no hi ha català) a una web en català, el Google et penalitza.

Per la mateixa regla de tres... tampoc s'hauria de permetre importar productes que no portin les instruccions en català.

A mi hi ha coses que m'indignen més com ara que vagis per l'autopista i vegis "Algeciras" escrit en marroquí. Per què? No entenen l'alfabet llatí? i els grecs? No són europeus? Doncs perquè no està escrit en alfabet grec?
O que vagis a renovar el DNI i diguis "Bon dia, vinc a renovar el DNI" i et diguin "como?" i els diguis "Bon dia, vinc a renovar el DNI" i et diguin "como?" i fins que no ho dius en castellà no et responen? (Em va passar dijous passat, a l'oficina de Sant Feliu de Guíxols i a la de Girona)
O que vagis a Lloret, Salou o Platja d'Aro a l'estiu i no hi hagi un puto cambrer que parli català. Amb una mica de sort n'enganxes un que entèn el castellà...

La situació del català sovint és penosa, però em sembla que les formes emprades per defensar-lo sovint no són les correctes. Al català se l'ha d'aprendre a estimar.

Igual que crec que no es pot normalitzar l'homosexualisme vestint-se de color rosa i enfilant-se a una carrossa amb l'arc de Sant Martí pintat al front, tampoc es pot normalitzar el català imposant i multant. Crec que abans de poder exigir, s'ha de normalitzar.

Abans de tocar els nassos als internautes, que posin les eines que calen per normalitzar la llengua catalana. Com ara l'utilització de la "ç" en noms de dominis, el preu dels .CAT, tots els temes relacionats amb el google, suport lingüístic gratuït per qui VULGUI traduïr la web, distintius per les webs revisades lingüísticament com ara el "confianza online" de les botigues online, directoris exclusius per a webs traduïdes, tot gratuït arribant a acords amb les universitats i els estudiants en pràctiques o com vulguin fer-ho però tenen moooolts més mitjans que nosaltres i no pot ser que nosaltres desembutxaquem i ells cobrin multes.

Primer que facin els deures i després que posin multes.

A les pròximes eleccions em sembla que em votaré a mi mateix... doncs sóc l'únic que segur que miro per mi.

De què parlàvem? De llobarros de piscifactoria?

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 12 Abr 2011, 08:37

sí JOan, de llobarros, però catalans.

si et serveix d'alguna cosa, a Camprodon, quan vam fer el DNI per en Nil precisament tb per anar a MAllorca, una administrativa ens va atendre en català. Només una dels quatre, però ho va fer. Ah, i el bon dia" en els van dir tots els presents, clar que dos són de GAlícia, no sé si hi tindrà res a veure...

i altre cop sí Joan, si et presentes compta amb el meu vot.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 12 Abr 2011, 10:28

osties kruskis, t'has quedat ben ample, eh! What a Face
Res, doncs, que no penso respondre't tongue perquè després em diuen talibà tongue però fixa't només en el subtil detall:
kruskis escrigué:Traduïr una web al català pot costar uns quants milers d'euros.

qui parla de traduir "al català"? Si l'empresa és catalana, en tot cas s'hauria de traduir (opcionalment) al castellà. El que resulta car és el bilingüisme a l'espanyola, jefe!
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 12 Abr 2011, 12:07

llampugaire escrigué:osties kruskis, t'has quedat ben ample, eh! What a Face
Res, doncs, que no penso respondre't tongue perquè després em diuen talibà tongue però fixa't només en el subtil detall:
kruskis escrigué:Traduïr una web al català pot costar uns quants milers d'euros.

qui parla de traduir "al català"? Si l'empresa és catalana, en tot cas s'hauria de traduir (opcionalment) al castellà. El que resulta car és el bilingüisme a l'espanyola, jefe!

jo entenc la postura d'en kruskis, i en part la comparteixo i molt, soc catalanista com el que més, però es un tema que donaria per parlar molt i llarg, al final i resumint, resulta que tenim moltes competències a mitges, aixó fa que tinguem 2 trànsit, 2 sanitats, 2 goberns i 2 de masses coses, moltes duplicitats, uns tràmits aqui, uns allà, aixó ha de complir normativa nacional, i també autonòmica, i al final resulta que tan empreses com particulars acabem pagant el doble per moltes coses.... o hem d'acatar normes absurdes i contradictories...
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 12 Abr 2011, 15:06

kruskis escrigué:Igual que crec que no es pot normalitzar l'homosexualisme vestint-se de color rosa i enfilant-se a una carrossa amb l'arc de Sant Martí pintat al front,
De què parlàvem? De llobarros de piscifactoria?

nano, nano... no em parlis de carrosses... que et tinc fitxat amb barnús i ben torrat al damunt d'una carrossa! hahahahaha tens molta sort que sóc tant burro que no sé ni com posar-les a l'ordinador, però algun dia veuran la llum! hahaha

que consti que no anava d'homosexual en kruskis, però cantava lo seu... no sé ben bé què hi feies a la carrossa amb el bernús de color blau, eres l'únic de la banda que anava mig vestit! "xumba xumba" com et mous, nano! ehhehehe

algú que m'expliqui com es posen les fotos d'un mobil LG Android ( es diu així?) i us asseguro que hi haurà espectacle!

ah, si... el post anava de llobarros... perdò.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dt 12 Abr 2011, 18:59

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA, ...................m´encantaaaaaaa aquest forum !!!!!!!!!!!!!. Cada dia hi aprenc coses noves
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 12 Abr 2011, 19:36

collons raül, aquestes fotos no tenen preu !! No se com va ni el LG ni l'android, però tu porta el mòbil i el cable de connexió al pc que et prometo que ho descobrirem jajajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Abr 2011, 21:49

Ostia.... és ben bé que no es pot donar un pas en fals...
Anava amb un barnús de color blau i unes ulleres d'aquelles de carteró per veure en 3D i el molt cabró em va reconèixer des d'un 13è pis i em va fer una foto amb el mòbil. La mare qui el va... deixa de rentar tovalloles i d'escriure fantasmades i dedica't a fer de paparazzi que em sembla que hi tens més futur que ningú. No sabeu pas la gentada que hi havia i la quantitat de carrosses inscrites... té mèrit la cosa...

Ah! Ricard, no pateixis que et digui que ets un talibà perquè jo penso el mateix però només en l'essència, no en la pràctica. I sí que costa calers traduïr al català... i sí que s'ha de traduïr del castellà al català... i no a l'inversa. Una cosa és el món ideal sobre papers als despatxos dels polítics i l'altra la realitat que vivim dia a dia...
Si tu vols vendre teles per internet , has de posar unes característiques tècniques i una mínima explicació. Aquestes característiques i aquesta explicació les trobes a la web del fabricant. Per tant, en castellà has de fer només copia i enganxa (5 segons). Per fer-ho en català ho has de traduïr tu i això val temps i per tant diners. És més fàcil tenir una web en castellà, rus, grec, portuguès, holandès, japonès, anglès, alemany i francès que en català.
Amb l'estona que trigues a traduïr un paràgraf al català, tens temps de fer copia i enganxa de tots els altres idiomes.
És la realitat i val diners.

Espero no haver-me explicat malament i que m'hàgiu entès. El que vull dir és que sobre el paper és molt macu però a l'hora de la veritat és totalment inviable i menys com estan les coses... si la cosa està tan fumuda i aquí no hi ha money money el que s'ha de fer és traduïr al xinès, al portuguès i a l'indi malaio si cal per vendre a fora, no posar sancions.

Jo crec que en són conscients i per això no deuen posar sancions a ningú i han fet aquesta llei només per a callar un col.lectiu que els hi reclamava, hi ha grans empreses catalanes, moltes d'elles de venta online, que facturen milions i milons d'euros cada l'any que no tenen les webs en català, si la llei aquesta hagués estat feta per ser complerta, ja l'estarien complint o s'hauria sentit a dir de sancions o gent queixant-se.

Res... fum i paperassa.

Decididament, em faré andorrà de professió.

Eren llobarros, oi? Very Happy

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo