MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Nou equip

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Nou equip

Missatge  jfernández el Dc 30 Mar 2011, 00:03

Feia temps que rumiava en compra-me’n una equip de pesca nou per al caiac ja que d’aquí uns dies començo la temporada. Buscava una canya i un rodet per fer curri i una mica de jigging de un sol tram, però no encontrava res a un preu raonable amb una qualitat suficient. Tenint en compte que al caiac tant el rodet com la canya pateixen bastant, no volia gastar gaire. No trobava res a Internet ni al Decathlon, fins que dissabte passat estava a el Corte Ingles, i em vaig acostar a la cantonada de pesca i em vaig trobar amb això i quan em va dir el preu no ho vaig pensar i me la vaig portar cap a casa. 36€ canya+rodet.

Esta clar que res te a veure amb conjunts de 150 -200€ que pensava que acabaria comprant però crec que serà més que suficient per mi. Tenint en compte que l’any passat utilitzava un combo del Decathlon que val 12€... sobre tot en el rodet es nota molta diferencia.
Ara necessito omplir el rodet i demano consells per escollir el tipus de fil adequat per aquest modest equip que utilitzaré en un 80% per fer el curri i un 20% per practicar jigging. No se si es més convenient utilitzar trenat o monofilament i de quina resistència i diàmetre.
Per si de cas no es veu be a la foto les dades de la canyeta son aquestes:
Llargada: 165cm
Acció: 20lbs
Pes: 395g

Per últim, fins ara creia que l’acció indicava el pes del plom o artificial per al qual estava dissenyada una canya, però que indica en aquest cas l’acció de 20lbs, que son uns 9kg?

jfernández
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Antoni de Calonge/L'Hospitalet de Ll.
Data de registre : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Nou equip

Missatge  juby el Dc 30 Mar 2011, 00:46

36 euros!!!esta de conya!!!

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 30 Mar 2011, 01:02

està molt bé de preu !!

Jo, sobretot de cara a l'estiu, posaria un trenat una mica bo, entre 0,15 i 0,20 i de baix poses 2 o 3 metres de fluor bo, aixó ja va a gustos, hi ha qui va amb trenat directe, qui posa poc fluor, qui va amb molt fluor.... assegurat bé de quina acció te la canya realment, que sobretot fent jiggin no posis un jig massa pesat i et carreguis la puntera, no sobrepassis l'acció de la canya o l'anella de la puntera et pot petar.....

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 30 Mar 2011, 02:54

Bé de preu i no són marques "xungues". Normalment per aquest preu només trobes còpies xines. Bon combo.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jfernández el Dc 30 Mar 2011, 17:28

Dani escrigué:està molt bé de preu !!

Jo, sobretot de cara a l'estiu, posaria un trenat una mica bo, entre 0,15 i 0,20 i de baix poses 2 o 3 metres de fluor bo, aixó ja va a gustos, hi ha qui va amb trenat directe, qui posa poc fluor, qui va amb molt fluor.... assegurat bé de quina acció te la canya realment, que sobretot fent jiggin no posis un jig massa pesat i et carreguis la puntera, no sobrepassis l'acció de la canya o l'anella de la puntera et pot petar.....
El tema de l’acció es que la canya marca 20lbs, suposo que es referirà a la resistència màxima de la línea de pesca per a la qual està dissenyada, no estic del tot segur de que sigui així perquè sempre m’he trobat amb accions del tipus 100-150g en surfcasting o 7-15g en spinning. A veure si algú ho pot aclarir una mica.

També us agrairia que em proposéssiu un parell de marques o models de trenats bons, ja que mai he utilitzat i m’agradaria tenir una referència.

Gracies.

jfernández
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 30 Mar 2011, 18:28

aqui en trobaràs molts:

http://www.subprof.com/tienda/index.php?cPath=330_332&language=es&nom=L%EDneas+y+bajos+de+l%EDnea+Superlineas+dyneema+%28trenzados%29

A mi m'agrada especialment el:

LINEA BERKLEY WHIPLASH PRO
o si no
LINEA BERKLEY WHIPLASH CRYSTAL
110m, 270m: 0.10mm-14.1kg, 0.21mm-26.40kg, 0.28mm-46.90kg.

Es car, però amb un trenat molt prim tens una gran resistència, si no n'hi ha de més econòmics que surten casi al mateix preu que un nylon normal.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dc 30 Mar 2011, 18:40

Intento trametre la resposta i mira per on el Dani i jo et responíem a l'hora ! Dani i jo no es coneixem però serà que tenim telepatia ... ? Cap problema, ans al contrari, elimino l'enllac de l'esponsor del fòrum perquè és el mateix que t'indica en Dani i comento el tema.
Jo faig servir la Berkley com la que està d'oferta i no he tingut cap problema, tot i que l'any passat, al llarg de 15 dies d'un viatge de pesca li vaig donar molta canya amb peixos XL que eren molt més pesats que la resistència indicada a la línia. També es cert que desconec el comportament i durabilitat d'altres marques. Ho dic per no portar-te a engany i que penssis que la Berkley es lo millor de lo millor, ja que segur que hi han altres marques que la superen. Segur que algú més et donarà consells i podràs triar valorant més opinions.
salutacions a tots
Josep

josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 67
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jfernández el Dc 30 Mar 2011, 21:46

Em sembla impressionant aquestes resistències per uns diàmetres tan petits Surprised Surprised Surprised , ara que per omplir el rodet necessites mig kilòmetre jajaja

jfernández
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jfernández el Dj 14 Abr 2011, 01:10

Be, doncs aquest cop ha sigut el torn de l’equip de spinnig, també per pescar en el caiac, desprès de mirar i remirar la decisió a sigut aquesta, espero no haver-la cagat molt.

Caña por Javichu220, en Flickr

Aquests son uns nous esquers, a veure que tal es comporten... Em sembla que el X-Rap es una mica gran però li donaré mullades per provar, mai se sap.

Señuelos por Javichu220, en Flickr

Mai he provat amb els vinils però he vist que molta gent els utilitzen y amb bons resultats. Tinc pensat posar un parell abans de l’esquer de curri, algú ho fa això?

Vinilos por Javichu220, en Flickr

Y per últim una camareta que em van regalar al meu aniversari y que encara no he estrenat, espero tenir bones picades i ensenyar-vos-les per donar-vos una mica d’enveja.

GoPro por Javichu220, en Flickr
Y res espero que el temps acompanyi perquè del dia 15 al 25 aniré tots els dies el temps ho permeti a temptar escates Palamosines. Ja us diré com em va.

jfernández
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 14 Abr 2011, 10:05

bona compra javi, jo també tinc una canya i un carret 4000 de shimano i van molt bé, sobretot el carret finissim, cuida'l bé i tens carret per temps.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 14 Abr 2011, 16:19

Ei jfernandez!

Jo tinc el mateix carret que t'has comprat però un 3000. Em va molt bé. Trobo que ho has encertat amb un 4000. Jo vaig agafar un 3000 perque de 4000 ja en tinc dos.

I la canya, bona compra! Jo tinc la shimano catana i tot i que encara no l'he posat a prova (prova vol dir un peix de 2 kg per munt), va molt bé.

A disfrutar-ho! Quina pasta que t'has deixat de cop no? Això sí, si es fa amb gust, no pica tant.

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 14 Abr 2011, 21:30

A casa tenim 4 Force Master i van de perles. Fins a 4kg de collons, més de 4kg no he tingut el gust de saber-ho...
Els carrets Shimano, a diferència de la resta, tenen 3 anys de garantia enlloc de 2. Punt a favor seu.
Ojo amb el Mucho Lucir que em sembla que pesa un pèl per l'acció d'aquesta canya, no li fotis molt de "latigasso".

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dv 15 Abr 2011, 01:56

I la camareta gopro es brutal, tant en video com en foto, tambe queda molt maco deixar la camara fixada a algun lloc en la opcio time lapse, en la que dispara sola cada cert temps, i despres pasar les fotografies com a filmació.

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt