SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
identificació foreros
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
identificació foreros
Plantejo un tema desde el més absolut desconeixement de si és factible econòmicament, si és interesant, necesari, si cal ...M'explico, devegades pescant coneixes pescadors propers que comences a xerrar d'aixó, d'alló ...I molts cops penses , serà del fòrum? potser ens coneixem i no ho sabem? En llampugaire, en algun comentari que no sé trobar, va suggerir la idea, per mi molt encertada, de fer unes gorres amb qualsevol cosa que la ment pertorbada den Kruskis se li acodeixi
(ho dic per la tongada mairena) Que ja ho he dit, no sé res. Ho trobeu interessant? absurd? estúpid? agrairia que les desqualificacions no passesin d'aquest nivell, alhora si algú se li acut que anem amb un max-rap 17 cms atravessant els mugrons que ho digui també ....o no.
Joe
Joe

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
Re: identificació foreros
em nego a posar una gorra de la carmen de mairena, mai, encara tinc una mica de dignitat jajajaja
Gorres, seria el millor, samarretes, banderoles, etc no sempre es poden dur, una gorra la pots dur tot l'any com aquell qui diu...
Porto 3 dies semi tancat amb febre i començo a estar fins els co****ns...... a sobre dormo fatal i em desperto a qualsevol hora...... com a mínim demà veuré la formula 1 sense haver de sortir de passeig ;-P
Gorres, seria el millor, samarretes, banderoles, etc no sempre es poden dur, una gorra la pots dur tot l'any com aquell qui diu...
Porto 3 dies semi tancat amb febre i començo a estar fins els co****ns...... a sobre dormo fatal i em desperto a qualsevol hora...... com a mínim demà veuré la formula 1 sense haver de sortir de passeig ;-P

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
joemosqueroles escrigué:Plantejo un tema desde el més absolut desconeixement de si és factible econòmicament, si és interesant, necesari, si cal ...M'explico, devegades pescant coneixes pescadors propers que comences a xerrar d'aixó, d'alló ...I molts cops penses , serà del fòrum? potser ens coneixem i no ho sabem? En llampugaire, en algun comentari que no sé trobar, va suggerir la idea, per mi molt encertada, de fer unes gorres amb qualsevol cosa que la ment pertorbada den Kruskis se li acodeixi![]()
![]()
(ho dic per la tongada mairena) Que ja ho he dit, no sé res. Ho trobeu interessant? absurd? estúpid? agrairia que les desqualificacions no passesin d'aquest nivell, alhora si algú se li acut que anem amb un max-rap 17 cms atravessant els mugrons que ho digui també ....o no.
Joe
Estudiaré això del Max-rap 17... però segurament serà menys dolorós posar-te la samarreta del fòrum o un flamant banderí onejant dalt de coberta de la teva barca/caiac, marque lo que proceda. La ment pertorbada del nostre superadministrador no dorm mai i s'ha de dedicar a les samarretes de la Mairena perquè tota la resta de coses ja se les ha inventades. Si te'l cameles, potser encara li quedin samarretes d'aquelles o alguns banderins. Quan vagis voltant per aquests mons de déu, fixa't si porten una samarreta verd-lloro o un banderí amb el logo del fòrum, aquest peix amb l'espina-senyera. Deu ser la Santa espina si és tant Catalana.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Estudiaré això del Max-rap 17... però segurament serà menys dolorós posar-te la samarreta del fòrum o un flamant banderí onejant dalt de coberta de la teva barca/caiac, marque lo que proceda..
El problema és aquest, que no tinc barca ni caiac pesco desde la sorra i les roques, i penjar el banderí de la canya... només em faltaria aixó. La samarreta no la trobo tant "diaria" com la gorra,que per mi és inprescindible per ser al mar i a tot arreu. Però que quedi clar que només volia veure que us semblava,no estava manant res a en Kruskis ni a ningú, l'he nombrat per la gràcia que té pels disenys i la "propietat-esclavitut" del fòrum, i si algú ha de fer un muntatge d'aquest tipus penso que hauria de ser ell , si el volgués fer. Era una cosa que em voltava pel cap i res més, de bon rotllo.
Joe

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
De les samarretes i banderoles només em queda una banderola...
Per aquest estiu podem fer gorres, si voleu.
Ja ho miraré aviam si surten bé de preu.
Haurien de ser verd festuc com les samarretes i les banderoles o les fem més discretes?
Per aquest estiu podem fer gorres, si voleu.
Ja ho miraré aviam si surten bé de preu.
Haurien de ser verd festuc com les samarretes i les banderoles o les fem més discretes?

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Re:identificacio foreros
Les pots fer de color negre,amb el color de la raspa del peix destacaria força crec.
Opinio meva.
Opinio meva.

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
BECADER escrigué:Les pots fer de color negre,amb el color de la raspa del peix destacaria força crec.
Opinio meva.
Negre, a l'estiu, pots agafar una insolació de collons, posats a triar, jo agafaria un color més aviat clar.... verd pistacho, blau cel, beige, blanc s'enmerda masa....

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum