MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortida en caiac per a novells - llafranc - 30 abril Proper dissabte !

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Sortida en caiac per a novells - llafranc - 30 abril Proper dissabte !

Missatge  jfernández el Dj 28 Abr 2011, 21:15

Amb la pluja et mulles i prou total si no plou també et mulles una mica però força 3-4 en un autobuidable no es un gens agradable. A veure dema como pinta la cosa.

jfernández
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Antoni de Calonge/L'Hospitalet de Ll.
Data de registre : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 28 Abr 2011, 21:19

Espero que vagi molt be la sortida, que disfruteu molt, ja penjareu fotos i que ningu es maregi com la va passar al ot crec recordar

Salut i bona sortida i entrada al mar

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 28 Abr 2011, 21:22

En tola em va comentar que fins a F3/4 podiem anar tranquils, clar que ell porta el titanic dels kayaks Very Happy

Esperem a demà i a veure, hi ha un company de palafrugell que demà també mirarà el temps i aviam, i ell està al costat de llafranc. Si a primera hora no fa gaire vent i podem sortir, quan s'aixequi vent que es entre 11 i 12 anem arrecerats o entrem a alguna cala, jo tampoc vull anar 2 milles mar endins que es el primer cop, anant a 200 metres en paralel a la costa vaig bé, ara que si veig gavines, remaré amb els rems, peus mans i fins i tot les orelles jajajaja

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 28 Abr 2011, 21:40

ara ho miraba, llafranc queda a recés de la tramontana, i calella també, així que no hauria de ser un gran problema la tramontana

Demà al matí ho acabem de mirar

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 29 Abr 2011, 10:42

Bé companys, els partes de meteo s'actualitzen la majoria entre 12 i 13 hores, però ja s'han esfumat les tormentes, s'estan obrint clarianes i la cosa pinta bé, a sobre el windguru ha baixat una mica la previssió de velocitat del vent, així que poder ni tramontaneta tindrem.

Us espero demà ! Si algú encara es vol apuntar, amb kayak propi o de lloguer, que vingui demà a les 8:30 a llafranc i benvingut serà !

Aqui podeu veure el temps en directe a calella, al costat de llafranc:
http://www.latorre.cat/pub/webcam/index.asp

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jfernández el Dv 29 Abr 2011, 14:18

Be nois jo no se on mireu el temps però jo veig previsió de pluja y vent força 3/4, aquest mati i ara mateix tant a Vilanova i la Geltrú com a Barcelona pluja, el mar al Garraf (vaig per les costes per anar a la uni) mogudet i amb boira i amb aquesta previsió i els núvols que es veuen a Calella... Jo em quedo a Barcelona, altre dia serà.

Una cosa es sortir en un caiac de mar i equipats correctament i altre cosa es una sortida de pesca per novells amb autobuidables. Per donar quatre palades a 50 metres de la platja, que per un no iniciat ja es interessant, pot ser no hi faci mal temps. En aquesta època el temps es una loteria. Aneu amb compte i sort amb la pesca.

http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/playas/llafranc-1711703
http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48894

jfernández
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 29 Abr 2011, 16:03

avui a la tarda pluja, demà al matí no

cap problema, bon cap de setmana !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 29 Abr 2011, 19:15

be ja tenim els 2 kayaks de lloguer reservats i demà estaran a punt a les 8:45

Estan dragant la platja, així que si us trobeu unes dunes i unes excavadores, no es vietnam, es la platja, seguiu fins on hi ha les barques i allà estarem.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Truitaderiu el Dv 29 Abr 2011, 23:38

Molta sort i que us ho passeu molt bé!!

Truitaderiu
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Can Fanga
Data de registre : 07/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 30 Abr 2011, 00:45

Sort demà!!!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 30 Abr 2011, 21:22

Bueno que passa com anat, a veure aquest report que ens fagi vibrar una mica.

girgom
www.forumdepesca.com

Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dg 01 Maig 2011, 00:56

Cronica d'urgencia per a impacients, cinc cayacs , ens em mantingut prop de la vorera, a la zona a reces de la tramontana, amb mar de fons, tal com ha de ser en aquets casos, s'ha imposat la prudencia a les ganes, no s'ha vist cap saltada i les gavines ens han estat controlant desde ben amunt, per part meva he estrenat la ultima ton gada de jigs casolans amb un pamgell ( pagell de pam ) i un serra despres de molt gratar,

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dg 01 Maig 2011, 14:11

moltes gracies KAYAKLEVIATHAN
Però jo esperava la gran crònica de (aventuras y desventuras de novatos)
Dani per quan la guardes

Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aventures i desventures, com diu en Paisano.... (diari d'un novell en kayak)

Missatge  Dani el Dg 01 Maig 2011, 22:31

Ja ja ja, no la guardo, es que la familia m’ha tingut entretingut la resta del cap de setmana i no he trobat el moment !!

Primer, varem ser cinc, l’Alex (alexpenk), en Joan (kayakleviathan), en David (dago), en Santi (Bob Esponja) i jo. Agraïr especialment a en David i en Santi, que són els que venien de més lluny, i a les seves respectives, per la paciència mentre eram a l’aigua i per fer-nos algunes fotos mentre navegàvem.

Molt bonrotllo i molt bona gent tots, un plaer poder-vos conèixer en persona.

Fetes les presentacions, arribem, descarreguem els kayaks, els anem equipant, els kayaks de lloguer no anaven gaire bé pels nostres estris, però al final aconseguim muntar canyers per poder sortir cap a l’aigua. No ens anava gaire bé a en David i a mi, ell portava un seient amb canyers integrats del seu kayak que no va poder amarrar, però si aguantar amb el seu pes, i jo vaig fixar la caixa amb canyers que portava preparada, però un mig metre més endarrere del que jo voldria, amb el que cada cop que em girava per agafar la canya temia perdre l’equilibri i no era gaire còmode, però fase superada,per si de cas vaig decidir portar nomes una canya, ja que amb dos i com a novell em veia superat, masses estris pel primer dia. Jo no duia neopré, i em vaig posar el vader, tothom em deia on vas boig amb aixó, però jo tenia clar que no em volia mullar (exceptuant una caiguda que hagués quedat xop igual....)

En aquell moment just abans de sortir cap a l’aigua, va xispexar 2 minuts justets, van caure 2 gotes que no van arribar ni a 3, per a continuació despejar totalment, sortir el sol, fins al punt que va fer calor, jo com a mínim, vaig suar i tot, i al migdia feia un dia digne d’estiu.

Sortim a l’aigua, en Joan que duia sonda ens indica que es veu algun banc de peix, sortim de platja, passem el port, i avancem una mica més, però quan sortim de la badia de LLafranc, hi havia un mar de fons bastant emprenyador, onades importants que feien que perdessis de vista els companys en alguns moments, aquí tinc que reconèixer que els primer 15 o 20 minuts, em vaig acollonir, el mar era important, jo era el primer cop que anava en un kayak, i un mar de fons de 2 o 3 metres no es gaire vist des d’una barca, però per mi assentat amb els collons arran d’aigua, els primers 20 minuts, no les tenia totes. Per sort el kayak de lloguer, tot i no anar gaire be per pescar, si era bastant mariner i es va comportar en tot moment, devia fer uns 4 metres d’eslora per uns 65/70 de manega, i la veritat es que es va comportar en tot moment i no vaig tenir cap espant important, com a mínim per por a bolcar. Una fase superada.

Ja acomodat al kayak, veient que no bolcava, que podies encarar be les onades i es comportava perfectament encara que quedessis parat i les onades vinguessin de través, vaig posar-me a pescar. Una mica de curry, jiggin, però res de res, en un petit moment varem tenir unes gavines que semblava que marcaven peix, però res, falsa alarma.

El mar continuava més o menys igual, però llavors es va aixecar un vent bastant emprenyador, que feia bastants burrets a l’aigua i que les onades emprenyessin una mica més, collons, entra una onada, entra un altre.... el kayak que duiem era un kayak obert, però no autobuidable !! No tenia forats, així que quan es va aixecar el vent i varen entrar 3 o 4 onades, estava assentat a sobre un pam d’aigua... sort del vader ! (Ja m’agradaria saber si es va mullar més algú amb neopré o jo, algun company que ho digui va.... jo vaig sortir sec i sense haver tingut fred en cap moment...)

Passada una estona veig en Santi que esmorça, i en vistes del peix que hi ha, decideixo esmorçar, una mica incòmode ja que mai havia esmorçat a una muntanya russa, però es el que el mar de fons en kayak... Després veiem que en Joan havia tret un peixell, en david una aranya, i jo decideixo tornar un moment a la platja per fer una parada tècnica. Arribo a la platja, poso el kayak caps per avall, i el buido, ja que estava fart de que l’ampolla i la bossa estanca anessin surant per dins i jo tingués un pam d’aigua. Monto un metralleta de les bones, i decideixo anar fent curri tranquil•lament, en vistes de que no hi ha gavines ni res rascant a fons, ho veia la millor opció, i així anava navegant i agafant experiència. Tornant cap a fons, continuava el mar de fons, i el vent anava a rafegues, i emprenyava bastant tot sigui dit. Aquí vaig tenir el segon espant del matí, era un vent de nord, però oscil•lava una mica, i feia que quan sorties de la badia direcció calella, t’acostava perillosament contra les roques, però el kayak no bolcava, trencava be les onades, surava, llavors quin era el problema? Costa molt remar a contra vent !!! Però molt !! remaves i remaves, i de vegades avançaves, i de vegades semblava que el vent podia amb tu i veient les roques a prop i com trencaven les onades contra les roques, no era gaire agradable, però al final vaig sortir d’aquella zona i vaig quedar-me més arrecerat, on hi havia onades però el vent era més fluix.

Passada l’experiència del kayak, arribo a la conclusió de que el pitjor enemic no es la pluja, ni les onades, ni el fred, si no el vent, un vent fort et pot arrossegar per més fort que remis, i aquí si que ben poca cosa pots fer !!

Arribem, ens canviem, carreguem kayaks, jo cap captura (tampoc era la meva prioritat, feines vaig tenir amb el clima), els company una aranya alguns serrans, un peixell, algunes oblades, alguns varen tornar a l’aigua i alguns deuen ser a la cassola hores d’ara. Varem anar els cinc més les dos respectives a fer una cervesseta, varem acomiadar a l’Alex i en Joan, i la resta vam acabar dinant a Calella, en una terrasseta, amb una calor i un dia plenament estiuencs.

Llastima del clima, el que tenia que ser un dia nùbol amb marejol, va acabar sent assolellat i amb temperatura ideal, però el vent es va encabronar i ens va jugar una mala passada, de fet en Joan ja ho va veure al windgurú duvendres a les 9 de la nit i em va avisar, però ja estava tot muntat, era complicat avisar a tothom i varem tirar endavant.

Jo després de tot ho vaig passar bé, crec que el kayak es una gran embarcació a pesar de la seva eslora, i quant veus els Prowler 13 o altres models del companys, més amples, amb compartiments, suports, gomes, sonda, canyers, la veritat, molt preparats, amb una mica més d’amplada que els fan més estable encara i que inclús et permeten posar-te de genolls, o treure les cames per la borda i assentar-se entravessat, porten sonda, ancora, fan goig, ha de ser un veritable plaer pescar amb un kayak equipat així.

Recomano la experiència a tothom, però aixó si, sense vent !!

Es una cosa que repetiré i ben aviat, em va agradar molt ;-)

Salut !

PD: Santi/Yolanda, us envio el meu email per MP, a veure si ens podeu passar les fotos i afegim alguna, crec que l'Alex també portava càmera?? Bé, si algú te fotos ja ho sap, que les públiqui :-)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 02 Maig 2011, 02:16

Merci pel relat, valents!
Així, cap volcada?

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 02 Maig 2011, 02:20

cap ni una !!

Bé, en dago es va mullar, com que estava fins el collons de l'aigua que entrava però que no sortia, ja que el kayak no era autobuidable, va arribar a la sorra, deixa el kayak, i amb els seus collons i sense neopré ni vader nomes amb unes malles es va banyar !!! Olé per ell, però no si ho puc evitar, no em mullo amb l'aigua freda jajaja

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 02 Maig 2011, 13:37

Ehis! pirat

Doncs poc a dir, en Dani a contat l'aventura perfectament.

Un bon dia en companyia dels foreros (Joan, Alex, Dani i Santi amb la seva dona Yolanda que va fer amistat amb la meva). Laughing

Les expectatives despres de que en Joan digues que hi havia peixet i nomes sortir unes gavines fessin l'intent de "pajarera" eren bones pero es va quedar en aixo... Sad

L'estona a mar finalment va ser costellant (no podien anar mes lluny), ple d'aigua fins el cap i amb una mica de por per el vent i les onades, l'activitat practicament nula.

De peix finalment 3 oblades makes, 2 serranets que van tornar a l'aigua, una pagell de pam i una aranya que tambe va tornar a l'aigua.

Una vegada acabada l'excursio van gaudir d'unes cervessetes i de la respectiva xarla.

Finalment Dani, Santi, Yolanda's i Jo vam anar cap a Calella i van disfrutar d'una paelleta (macarrons Razz per el nen Dani) i uns gelats artesans al costat del mar i unes vistes impresionants.

Salut!

P.D: Ara a esperar a la seguent kedada o plantejar alguna sortideta, no Dani?? confused En Santi i Jo estem disposats a pujar com van parlar.. Pero aquesta vegada pujaria amb el meu kayak tot i ser doble lol! Ja anirem parlant...

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 02 Maig 2011, 13:41

El proper cap de setmana no compteu amb mi, la dona ja m'ha buscat plans, aquesta sortida la pagaré cara jajaja

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bob Esponja el Dl 02 Maig 2011, 19:56

Hola A tots,

Amb el relat del Dani ja uns feu una ideia de que el vent ens va fastiguejar bastant, tot i que jo no em puc queixar, ultimament no tenia molta sort, i vaig treure tres oblades, espero que quedem aviat. jo el proper cap de setmana he d'anar amb la famili a Altafulla, però ja m´ho montaré per fer una sortideta i us explico. Tant la meva dona com jo ens ho vam passar molt be i tenim ganes de repetir. us deixo algunes fotos Wink
[url=]http://img202.imageshack.us/img202/953/dsc0725v.jpg[/IMG][/URL]][/url][url=][/url][url=][url=]][/url]

Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 02 Maig 2011, 20:01

gràcies santi !! Que tranquil es veu el mar a les fotos, però l'escuma contra les formigues ja dona fe de que les onades picaven i fort !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dl 02 Maig 2011, 20:21

Nois, quina crònica més bona. Felicitats per la jornada, un dia s'haurà de provar !! Tinc uns amics de El Prat que també surten amb això del kaiac i fa tems que em dieun de fircar-me

Té bona pinta!

Enhorabona pels organitzadors, una gran idea

bernau
www.forumdepesca.com

Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dl 02 Maig 2011, 23:17

Gràcies a tots pel reportage

Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 03 Maig 2011, 14:07

Vaig esbrinat quin era el kayak que vam llogar, per si algú l'hi interessa:

Malibú sport classic

Es com un autobuidable, es a dir, insumergible, però no te forats de autobuidatge, s'emplena la banyera en cas de mala mar (però no s'enfonsa)

A favor:
-Kayak molt mariner, amb 4,20 d'eslora i 62 de mànega, es comporta molt bé, es estable i navega bastant ràpid.
-Preu molt econòmic (menys de 400€ nou)

En contra:
-No disposa de forats d'autobuidatge
-No dispossa de gaire equipament, tambutxos, gomes de càrrega, etc...
-Si es porta durant gaires hores acabes amb mal d'esquena, seria bo fer-hi un seient.

Si algú voy un kayak molt mariner i econòmic, i està dispossat a fer brico per posar canyers, etc , es el kayak ideal, el que no se es que pasaria si se l'hi fan 2 o 3 forats per que es buidi solet.... ja que es incomode que faci mala mar i vagis sobre un pam d'aigua.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jfernández el Dt 03 Maig 2011, 16:10

Ja t’ha entrat el gusanillo Dani!! Res millor com un dia com el que veu tenir per iniciar-se, els dies de mar plat i sense vent no son gaires a la Costa Brava, ja esteu batejats. Aquest caiac que et poso es la versió moderna del Malibu sport classic o Sport bahia que utilitzaven el mateix motllo. Es un caiac que te molts anys y a sigut molt utilitzat per empreses de lloguer i encara que sigui econòmic, crec que si l’equipes adequadament seguirà sense ser autobuidable, sense garantia i sortiria més car que un caiac modern. Es un caiac que navega be, es ràpid i l’afecta poc el vent però la seva estabilitat no te res a veure amb un caiac de pesca, jo se de gent que l’ha tingut de vendre perquè no eren capaços de mantenir-se a sobre.

Si ha tu t’ha anat be molt millor, no et farà falta un caiac molt ample i lent. Això de l’estabilitat es molt personal a mi quan em vaig comprar el meu en un foro un company em va dir que ell també el tenia però que no el podia utilitzar perquè no es mantenia a bord, i jo no he caigut mai, encara...

http://www.rtmkayaks.com/products/fishing/disco-angler

jfernández
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 03 Maig 2011, 18:41

tot i no caure, prefereixo un més estable per si les mosques, no es qüestió de temptar la mala sort, no vull un de 80 o 90 d'ample, però 62/63 ho veig justet...
em te enamorat l'islander strike, relació kayak + equipament / preu està molt bé, també hi ha el moken 12 de feelfree, estic sondejant.... però si ho tinc bastant coll avall

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 19:05

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum