MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortida en caiac per a novells - llafranc - 30 abril Proper dissabte !

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Sortida en caiac per a novells - llafranc - 30 abril Proper dissabte !

Missatge  Dago el Dt 03 Maig 2011, 19:43

http://img819.imageshack.us/img819/6459/img011hd.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/8698/img009oq.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/2163/img014hdk.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/3512/img012os.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/9024/img010kn.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/7343/img013ef.jpg

Aqui os deixo les fotos de l'experiment que fet amb el meu kayak.

Es un Perception Gemini, doble autovuidable de travesia i intentat adaptar-lo per a la pesca individual quan el vulgui utilitzar per aquest motiu i deixar-ho tal cual quan vulgui utilitzar-lo per recreo.

Aquest kayak tot i ser-hi doble te mides com un d'individual. 375cm llarg, 80cm ample i pesa uns 30kg, amb la capacitat de suportar fins 200kg.

Doncs seguint amb l'experiment en principi en vaig comprar un seient amb canyeros que es el que utilitzo actualment i surt a la foto. Tot i anar força be, mirant bricolatges d'altre gent he volgut donarli una mica de contra pes fen-me un canyero doble al davant, amb dues capses de fruita que a mes a mes en serveix per posar la caixa d'artificials, ancla, menjar, les posibles captures i entre altres coses, pero sobretot m'aporta comoditat a l'hora de veure picades, agafar estris, canyes, etc.
L'unic inconvenient esque el seient he tingut que posar-ho una mica mes endavant per centralitzar una mica el pes si no aniria amb la punta masa cap amunt i potser tindria mes facilitat per volca, aixo m'ha fet que les cames en quedin una mica doblegades pero res, sera questio d'anar articulant i cambiant la posicio d'aquestes.
Aquest experiment es una evolucio d'un que ja vaig fer i a la practica en mar va anar mes o menys be pero ara el que he fet a sigut millorar-lo.

I res habera que os sembla. S'acepten opinions, consells, etc.

Salut! pirat

P.D: Ara nomes en falta estrenar-ho ben aviat i amb exit ijijiji

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 04 Maig 2011, 20:59

Ei Dago!

Em pensava que anaves amb un caiac inflable.

Doncs crec que la millor crítica te la pots fer tu mateix. El que has de fer és ficar-te a l'aigua amb ell i probar-lo. Si hi vas còmode, l'estabilitat és bona i maniobres bé (pensa que segueix sent un caiac doble, i necessita de dos persones per moure's bé), doncs això, que ja està. I si no hi vas bé, doncs a fer canvis.

Bé, aquí t'ho deixo, però suposo que esperes l'opinió d'algun caiaquero i no la meva.

Que tinguis sort company!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida en kayack.LLafranc

Missatge  QUIM C. el Dj 05 Maig 2011, 00:59

Be,volia di que sa de anar molt en conta a la hora de tira el ancla.yo sempre deixo molta corda,si baixa molt vertical i la lligues a la ansa del costat te estira cap avall i perill de volcar. un cop em va visitar la petrollera grossa de la guardia civil i sort que al veurela venir baix recollir corda per dexarla anar i remontar la onada, vigileu am l'ancla. perill.

QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 61
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dj 05 Maig 2011, 01:26

Per mes corda que deixis, la corrent o el vent l'acaben tensant, i l'onada al pujar t'enfonsa. Per fondejar, la corda a de anar de l'ancla a una boia, a la que amarraren el kayac, es important instalar una corredera amb politges desde el lateral a proa, ens permetra amarrar i soltar amb comoditat desde el seient, i un cop amarrats fent lliscar l'amarre fins la proa quedarem encarats a l'onada, aquest sistema tambe permet desamarrar o tallar l'amarre amb preses, i no perdre l'ancla, que seguira amb la boia.

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dj 05 Maig 2011, 14:17

Gracies per la teva opinio calador, si tens rao respecte a que jo soc qui millor pot fer la critica pero no esta de mes sapiguer l'opinio dels companys que tinguin caiac o no i a mes a mes els hi agradi el bricolatge. Laughing

Esperu mes opinions... confused

Molt interesant el que dieu QUIM C i kayakleviathan respecte l'ancla. Jo un dia apunt vaig volcar per aquest motiu, deixes corda, la poses al costat i quan vols recollir zash! es queda ben clavat al fons i estirant amb força quasi vaig de cap a l'aigua, finalment amb paciencia i manya el vaig treure pero l'ensurt ningu me el va treure affraid
Percert kayakleviathan l'opcio teva sembla ideal pero i si no tens una boia aprop suposu que tindra que emportar-se una de casa, no? Gracies!
Wink
Salut!! pirat

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dj 05 Maig 2011, 21:54

Dago escrigué:Gracies per la teva opinio calador, si tens rao respecte a que jo soc qui millor pot fer la critica pero no esta de mes sapiguer l'opinio dels companys que tinguin caiac o no i a mes a mes els hi agradi el bricolatge. Laughing

Esperu mes opinions... confused

Molt interesant el que dieu QUIM C i kayakleviathan respecte l'ancla. Jo un dia apunt vaig volcar per aquest motiu, deixes corda, la poses al costat i quan vols recollir zash! es queda ben clavat al fons i estirant amb força quasi vaig de cap a l'aigua, finalment amb paciencia i manya el vaig treure pero l'ensurt ningu me el va treure affraid
Percert kayakleviathan l'opcio teva sembla ideal pero i si no tens una boia aprop suposu que tindra que emportar-se una de casa, no? Gracies!
Wink
Salut!! pirat

La boia l'has de portar tu, n'hi ha de petites i aquesta boia-bobina casolana em funciona força be :

kayakleviathan escrigué:En un caiac l’espai es escàs , aquest es un brico que vaig trobar fa temps i que he comprovat que funciona , ens cal planxa d’escuma , barra d’escuma de mainada , tub d’alumini , cola . Fem forats als extrems del tub d’alumini desprès ,fent pressió i girant incrustem dins el tall de cilindre d’escuma , retirem , encolem i tornem a introduir , retallem rodones d’escuma , es poden enganxar entre elles escalfant-les fins que la superfície comenci a estovar-se ( una vitro serveix ) i fer pressió entre elles , foradar-les , encolar al cilindre i tub d’alumini .

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 07:17

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum