SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Hola
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Hola
Hola. Soc Joan Carles i gracies a Gemar us he trobat ja que estava en l'altre foro. Soc nou en el tema, anava llegint posts pero no trobava molta gent de Girona i sempre pensava "segur que hi son en un altre lloc" i "voila" per fi us he trobat. Comentar que passo tots els caps de setmana i el maxim de dies que puc per Palamos i que durant els mesos de Maig a Octubre tinc la meva barqueta per sortir a navegar i des d'aquest estiu he començat amb la pesca, que la veritat "m'ha pescat" a mi perque, tant jo com el meu fill gaudim moltissim encara que no hem fet grans captures. Fins que torni el mes de Maig ens dediquem a l'espining o al menys ho estem intentant i l'any que be volem começar amb el curri. Anire llegint els vostres comentaris i consells ja que de moment no puc col.laborar amb moltes experiences (espero que en el futur si!). Salut.

jkarles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Palamos
Reputació: 0
Data de registre: 25/11/2009
Re: Hola
hola jkarles benvingut al foro, ( soc gemar en l'altre foro ) espero que o passis mol be entre nosaltres, igual que nosaltres esperem pasarho be amb tu. salut i bona pesca

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Hola Teixi
Gracies per la benvinguda i sobretot per la informació. Anire llegint (de moment).

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Hola jkarles! benvingut al forum de pesca!
Crec que com tu molts venim de "l'altre foro", però mica en mica i el boca a boca ens anem reunint en aquest, així parlem de la zona que ens interessa i en català! jejeje
De nou benvingut i esperem llegir algun bon relat d'alguna captura!
Crec que com tu molts venim de "l'altre foro", però mica en mica i el boca a boca ens anem reunint en aquest, així parlem de la zona que ens interessa i en català! jejeje
De nou benvingut i esperem llegir algun bon relat d'alguna captura!

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
Benvingut al forum company i bona pesca.
Salut.
Salut.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Reputació: -2
Data de registre: 13/03/2009
salutacions
Benvingut noi .
Nosaltres tambe estem per Palamos , fa uns cuans anys que sortim a pescar desde el Front de Mar . Espero
que algun dia ens veiem . ¿ Podrem continuar pescan ...? Maleida reserva ... ¿ Diumenge a la manifestacio ?
Nosaltres tambe estem per Palamos , fa uns cuans anys que sortim a pescar desde el Front de Mar . Espero
que algun dia ens veiem . ¿ Podrem continuar pescan ...? Maleida reserva ... ¿ Diumenge a la manifestacio ?

salguer- www.forumdepesca.com
- Edat: 50
Localització: PALAMOS
Reputació: 1
Data de registre: 27/10/2009
Gràcies
Bona nit
Gràcies a tots per la benvinguda.
Salguer, just aquest cap de setmana no pujo, ja ho vaig llegir. Espero que tingui exit, perque la veritat ho veig molt fotut. I mes per a nosaltres els de les boies, que son capaços de treure-les. O sigui que ni boia ni pesca .. espero que no. Segur que ens veiem, nosaltres sempre estem pel port, ja sigui per pescar o amb la bici amb el meu fill. Salut!
Gràcies a tots per la benvinguda.
Salguer, just aquest cap de setmana no pujo, ja ho vaig llegir. Espero que tingui exit, perque la veritat ho veig molt fotut. I mes per a nosaltres els de les boies, que son capaços de treure-les. O sigui que ni boia ni pesca .. espero que no. Segur que ens veiem, nosaltres sempre estem pel port, ja sigui per pescar o amb la bici amb el meu fill. Salut!

benvingut Jkarles!
llegir està molt bé, però aquí tots en sabem igual de pescar, no se'n sap mai prou, la sort hi té molt a veure! Fes-hi els comentaris que creguis, que així és més divertit! A més, el que tots tenim aquí en comú és la il·lusió de sortir a pescar cada dia! Si pesquem o no, és una altra cosa...
ànims i a escriure!
llegir està molt bé, però aquí tots en sabem igual de pescar, no se'n sap mai prou, la sort hi té molt a veure! Fes-hi els comentaris que creguis, que així és més divertit! A més, el que tots tenim aquí en comú és la il·lusió de sortir a pescar cada dia! Si pesquem o no, és una altra cosa...
ànims i a escriure!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Benvingut jkarles i a disfrutar d'aquest, un gran fòrum d'amics.
Salut
Salut

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum