MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!
por joemosqueroles Hoy a las 06:44

» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06

» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48

» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47

» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44

» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57

» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Diari d'un novell (i II)

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Diari d'un novell (i II)

Missatge  llampugaire el Dv 25 Mar 2011, 20:09

Dani escrigué:Et proposo que més endavant passat setmana santa, parlem amb aquella gent de l'escala que en lloguen a riells, i que ens en preparin uns quants i fem la prova, com a mínim l'aigua no serà tan freda, pescar no ho se, ara que riurem segurissim...
aquí dos (o tres, potser) que s'hi apunten. El cuquet també ens ha picat i abans de fer el "gastu", ho hem de provar.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat: 51
Localització: Palamós
Reputació: 1
Data de registre: 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 25 Mar 2011, 21:26

algú més estaria interessant en algun dia llogar un kaiak per fer una sortideta??

Si som varis, em puc encarregar de xerrar amb aquesta gent i a veure si així ens fan un bon tracte com a grup, i si els que ja tenen caiac s'apunten, com més serem, més riurem !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 26 Mar 2011, 20:31

Dani escrigué:Jordi jo estic com tu, el caiac es com un cuquet que em pica, però la veritat es que em fa molt de respecte, anar amb els collons arran d'aigua,

Ha, ha... doncs pensa que´si és un caiac autobuidable, els collonets et van sucats dins l'aigua que es va renovant, així sempre els tens gelats a temperatura constant. Jo per això me'n vaig comprar un de tancat. Ha, ha.

Això del caiac és com conduir per l'esquerra a UK. Fa més impressió que el que en realitat és.

* I ja que hi som i ve més o menys a tomb i no sé per què, però estan tardant un munt a posar-ho a la seva pàgina web, doncs ja us ho avanço: el dia 17 d'Abril faig un curset de pesca des de caiac. Qui?? jo??!aquest paio??!! però sí no en té ni idea!!! doncs sí, és el mateix que vaig pensar jo, però mira, no vaig poder dir que no. Ja m'ho estic passant pipa muntant-lo, fins i tot abans de començar. Si els que hi venen s'ho passen la meitat de bé del que m'ho estic passant jo, s'ho passaran teta! No... no és propaganda. No cobro per fer el curs ni tinc accions perquè assisteixi més o menys gent al simposi aquest. Ho faig perquè em peta, perquè m'ho passaré pipa. I els assistents no paguen... o sí... perquè el curset de pesca amb caiac m'han dit que no es paga, però està inclòs dins del IV simposi internacional de Caiacs de mar que organitza el club Pagaia i l'assistència al simposi sí que es paga. És a dir: que és gratuït (no sé si també exclusiu) pels qui assisteixen al simposi.

De qui sí faré propaganda és de l'empresa de material de pesca on treballa l'incombustible Kruskis, qui sempre dorm amb un ull obert i han aprofitat el curset de pesca amb caiac per patrocinar-ne un bon tros. Kruskis, es pot dir, nooo?????

Para sabert más:

http://www.pagaia.cat/sympo/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=99&lang=ca

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Truitaderiu el Ds 26 Mar 2011, 21:33

Moltes gràcies pels vostres comentaris i per tots aquests bons consells que m'heu fet arribar. Segur que m'ajudaran molt. Per exemple, ara ja sé que si treus un sorell, cal insistir en la zona. En canvi, això de les metralletes, les plomes i els anguilons em genera més dubtes. No sé com muntar-los davant d'un artificial (amb una línia accessòria a la principal?). Però potser algú de vosaltres em pot ajudar o ja ho demanaré a alguna botiga de pesca. Molt interessants també els consells sobre els vents, el temps i les precaucions. El dia que vaig sortir vaig mirar la previsió marítima, el gurú aquest dels vents i tot això, però el temps em va sorprendre. Devia ser això dels vents tèrmics que comentava en Llampugaire. En fi, cada vegada pescaré més segur i també amb més possibilitats d'èxit gràcies a tots vosaltres i a aquest fantàstic fòrum, d'on també vaig treure una recepta per cuinar el sorell. Va quedar boníssim!

Ja he vist que hi ha un fil nou amb aquesta iniciativa de sortir amb caiac, ara hi vaig a apuntar-m'hi!

Salut,

Truitaderiu
www.forumdepesca.com

Edat: 45
Localització: Can Fanga
Reputació: 0
Data de registre: 07/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 28 Mar 2011, 13:19

Truitaderiu escrigué:això de les metralletes, les plomes i els anguilons em genera més dubtes. No sé com muntar-los davant d'un artificial (amb una línia accessòria a la principal?).
cadascú ho farà com prefereixi, però jo ho faig així:
línia principal > imperdible o mosquetó > metralleta > imperdible o mosquetó > jig

El gran dubte que encara no he resolt és si la metralleta ha d'anar del dret o del revés, doncs els enganys d'aquesta metralleta es mouran de forma diferent segons quin dels dos extrems s'enganxi a la línia principal. No sé la resposta.

Els anguilons i les plomes poden portar incorporada un tros de línia pròpia o no. Jo prefereixo que no en portin i llavors els enganxo directament a la línia principal amb una imperdible o mosquetó, igual com si fos un rapala. En cas que portin línia pròpia, igual:
línia principal > imperdible > línia de l'anguiló o ploma.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 28 Mar 2011, 13:30

molt esquemàtic

http://img338.imageshack.us/i/metralleta.jpg/

En venen de fetes, pots mirar alguna botiga, comprar alguna per provar, i quan trobis una que et funciona bé i et fa el pes, la còpies i llestos.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 28 Mar 2011, 13:52

suposo que de metralletes n'hi ha de mil tipus diferents, però, per mi, la típica metralleta surellera és aquesta:
http://www.subprof.com/tienda/product_info.php?products_id=21315&catID=4&language=es&catID=4&nom=BAJO+DE+L%CDNEA+RAGOT+MITRAFLASH+MITRAILLETTE+

(que no és tan fàcil de copiar Cool )

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: