SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Siluros spinning
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Siluros spinning
hola nois, doncs el meu nou repte son el siluros a spinning, on em recomaneu anar? Sau?
em van dir a la cua però avui hem anat a mirar i no sabem pas qina cua, perque l'unic accés qe hem trobat estaba tot ple de troncs......
merci! salut!
em van dir a la cua però avui hem anat a mirar i no sabem pas qina cua, perque l'unic accés qe hem trobat estaba tot ple de troncs......
merci! salut!
Re: Siluros spinning
Sau i Susqueda estan plens de grans silurs , ja estaria bé que algú en capturés d' alguns.
En aquest enllaç en pots veure alguns:
http://www.spemanlleu.org/index.php?option=com_zoom&Itemid=73&catid=11

A l' Ebre també pots capturar grans exemplars a spinning, com aquest navarrés que en va treure un de 77Kg i 55 minuts va durar la lluita amb el peix:
http://5bgg2011.blogspot.com/2011/04/un-siluro-en-el-rio-ebro.html
Sort i bona pesca.
[img][/img]
En aquest enllaç en pots veure alguns:
http://www.spemanlleu.org/index.php?option=com_zoom&Itemid=73&catid=11

A l' Ebre també pots capturar grans exemplars a spinning, com aquest navarrés que en va treure un de 77Kg i 55 minuts va durar la lluita amb el peix:
http://5bgg2011.blogspot.com/2011/04/un-siluro-en-el-rio-ebro.html
Sort i bona pesca.
[img][/img]

Big Catch- www.forumdepesca.com
- Localització: Barcelona
Reputació: -4
Data de registre: 15/03/2011
Igual que s'està fent amb els caiacs, un dia podriem fer una sortida a pescar bestioles d'aquestes. No ho he provat mai però em sembla que arrencar una bèstia d'aquestes del fons deu ser com aixecar a pes un cadàver (que tampoc ho he fet mai, ben pensat)

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
No cal que sigui del fons, ara empaitan las carpas que estan em la freza a les vores!!!poppers paseantes helices... el que generi vibracions, ja que hi veuen ben poc i es guien pels moviments gracies els seus bigotis...

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
Em pellets?
Felicitats nano, un bon peixot!!!
Felicitats nano, un bon peixot!!!

juby- www.forumdepesca.com
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
Molt bé Ot!
Un conegut nostre aquest finder en va fer dos a spinig!
Quina bèstiola... quant pesa això?
Un conegut nostre aquest finder en va fer dos a spinig!
Quina bèstiola... quant pesa això?
Raül- www.forumdepesca.com
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
ot escrigué:pesaba sobre els 40kg
Felicitats Ot, cosa que et proposes cosa que fas, ets un crack !!
kruskis escrigué:Igual que s'està fent amb els caiacs, un dia podriem fer una sortida a pescar bestioles d'aquestes. No ho he provat mai però em sembla que arrencar una bèstia d'aquestes del fons deu ser com aixecar a pes un cadàver (que tampoc ho he fet mai, ben pensat)
Veient els resultats, ja tenim un mestre, realment pot ser una sortideta per passar l'estona, i si a sobre surt algun silur, doncs millor que millor. A veure si algun dia que hi hagi mala previssió a mar montem una sortideta a aigua dolça.

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Noi, no deixaras mai de sorpendrem, quin llamp de bestia!!! et felicito un cop més. Si tens temps aviam si pots explicar una mica com t'ho fas per treure un bicho com aquest, el tipus de canya, de carret, la linea... Soc un total ignorant en aquest tipus de pesca però voldria saber alguna cosa més, i fins i tot algun dia probar-ho.

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
joemosqueroles escrigué:Noi, no deixaras mai de sorpendrem, quin llamp de bestia!!! et felicito un cop més. Si tens temps aviam si pots explicar una mica com t'ho fas per treure un bicho com aquest, el tipus de canya, de carret, la linea... Soc un total ignorant en aquest tipus de pesca però voldria saber alguna cosa més, i fins i tot algun dia probar-ho.
bon dia joe, mira no té cap més sacrtet qe fer-ho amb un plom gros! un ham 4/0 mes o menys i pellets com si anessis a per carpes!!
Cordons nanuuu!!! Quina bestiola! Felicitats! Molt ben dit... cosa que es proposa, cosa que fa!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
ot escrigué:pesaba sobre els 40kg
On el vas treure? Sembla Sau.
Jo en vaig treure un que sería una mica mes petit i creia que no seria capaç de treure'l , vaig estar com una hora lluitant aquestes bestioles no es cansen mai.
Com a carnada també va bé el fetge de pollastre ( aneu amb compte amb els rurals!)
Felicitats per la captura!!

Big Catch- www.forumdepesca.com
- Localització: Barcelona
Reputació: -4
Data de registre: 15/03/2011
Molt bé !! felicitats, i dobles per ser humil i dir com el vas agafar. Tranquil que ja surtirà a spinning veuràs es cuestió de temps , esforç i dedicació !
Les cullaretes XXL son mortals, aquest bichus son lents i una mica torpes, i s’ha d’anar poc a poc. Amb vinils de cua doble (més vibració) també en fan molts.Alguns he fet sense voler a l’ebre buscant el llob, (a setmana santa vaig tenir un 20 minuts amb la sakura de 6 peus el 4000 i 10 lliures, fins que vaig dir prou, lo bó que als dies em truca un amic que han tret un siluro d’uns 70 kilos amb un vinil i un fil a la boca jajajajaj quina casualitat. Aquest any hem fet alguna excursió dies que el mar estava xungo a la dolça, personalment penso que els més divertits son els de 10 kilets.
salutacions
Les cullaretes XXL son mortals, aquest bichus son lents i una mica torpes, i s’ha d’anar poc a poc. Amb vinils de cua doble (més vibració) també en fan molts.Alguns he fet sense voler a l’ebre buscant el llob, (a setmana santa vaig tenir un 20 minuts amb la sakura de 6 peus el 4000 i 10 lliures, fins que vaig dir prou, lo bó que als dies em truca un amic que han tret un siluro d’uns 70 kilos amb un vinil i un fil a la boca jajajajaj quina casualitat. Aquest any hem fet alguna excursió dies que el mar estava xungo a la dolça, personalment penso que els més divertits son els de 10 kilets.
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum