MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

HAN PROHIBIT NAVEGAR A SUSQUEDA

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

HAN PROHIBIT NAVEGAR A SUSQUEDA

Missatge  Vallverd el Ds 12 Mar 2011, 23:21

Una nova prohibició per si no tingessim prou, ara han prohibit la navegació a Susqueda. Per quina raó? Sempre s' havia pogut navegar tant a motor com a rem sense cap problema. Crec que es una maniobra de FECSA-ENDESA perqué tambe pretenen barrar el pas al pantà i han posat un cartell que diu que es un cami particular
Entre tantes taxes , impostos i prohibicions ens estan posant cada vegada més dificil practicar la nostra afició. pale

http://3.bp.blogspot.com/_K4woit_KVIw/TSRAnKbYXbI/AAAAAAAAAic/3y-2pghZxUk/s1600/P040111_09.480001.JPG

http://ciulacellera.blogspot.com/2011/01/prohibit-el-pas-la-cerrera-de-susqueda.html
Vallverd
www.forumdepesca.com

Localització : BARCELONA
Data de registre : 12/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Oh, no!!

Missatge  Tola el Dg 13 Mar 2011, 11:37

Però si el caminet aquest és una autèntica delícia!!!! especialment a la tardor!!

Coneixeu aquest camí?? va pràcticament pla i discorre entre boscs de castanyers, paral·lelament al pantà de Susqueda. Ideal per a recorrer-lo en bici i absolutament recomanable.

I com s'ho farà la gent per anar d'excursió fins a Can Sala i a Can Serrallonga??????? (masos d'on eren originarinaris en Serrallonga i la seva dona, respectivament)

Sempre m'havia ilu arribar-me amb caiac fins a Sant Martí de Querós, on per cert, s'hi va casar en Serrallonga i hi ha enterrat crec que un germà seu.

Quan el pantà està molt baix, apareix el pont romànic de Sant Martí de Querós.

Doncs jo instigo a tothom que que s'hi perdi algun dia (si pot ser a la tardor, millor). Una autèntica delícia que hauria de ser quasi que obligatòria per a tot bon Català que es tingui en estima.

Suposo que deuen posar el cartell perquè si algú pren mal, legalment es pot argumentar que la propietat no estava indicada i que és culpa del propietari (surrealista, però és així). Doncs jo un dia baixant amb bici de Can Sala vaig obrir-me la cama des del genoll cap avall i vaig acabar a l'hospital amb la cama cosida. I no va ser culpa del propietari per amagar un forat del camí sota un tou de fulles dins d'un bosc. Suposo que ara amb el cartell ja poden dir que si algú pren mal no ha estat perquè no s'indiqui.

Us instigo a que hi aneu i si pot ser, sense obrir-vos la cama.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: HAN PROHIBIT NAVEGAR A SUSQUEDA

Missatge  teixi el Dg 13 Mar 2011, 15:05

aixo que dius vallverd de que han prohibit la navegacio a susqueda, no es d'ara, sempre a estat prohibit navegari, una altre cosa es que hagis vist algu navegant d'estranquis, jo mateix o e fet moltes vegades anat a caçera,pero si t'enganxen et foten una multa

com be diu en tola es un lloc magnific per anar a fer un tomb, inclus pots anar de susqueda a saus, igual que per l'altre banda, i an unes rutes collonudes amb indrets molt bonics, aixo si, amb un turisme millor no embolicarse.
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 13 Mar 2011, 17:47

L'espectable més impresionant del pantà de Susqueda es veure quan l'aigua salta per damunt de la presa. Ha passat poques vegades però es impresionant. La remó de la paret, el soroll, l'escuma que aixeca...

Per altre costat, que no sigui navegable sobretot amb motors de 2 temps de l'any de la picò, em sembla be.

Avui, quan compres un motor, especifiquen que el nivell de contaminació està acceptat per navegar als llacs de Suïssa o Canadà, amb molta exigència normativa. Molt sobint vaig a Terol i passo per Mequinenza i només hi ha xatarra....

Que siguin navegables val, però no amb qualsevol trasto...
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 13 Mar 2011, 20:59

De fet, cada vegada ho miren més tot això.

Per navegar pel Fluvià es necessita permís de l'Agència Catalana de l'Aigua i et donen una matrícula adhesiva que has d'enganxar a la barca.

Si vas a rem no cal.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 14 Mar 2011, 11:23

calador escrigué:De fet, cada vegada ho miren més tot això.

Per navegar pel Fluvià es necessita permís de l'Agència Catalana de l'Aigua i et donen una matrícula adhesiva que has d'enganxar a la barca.

Si vas a rem no cal.

Crec que per navegar per qualsevol riu, sigui a caiac, rem o motor, et fa falta un permís especial, ho fan sobretot pel tema de la no propagació d'espècies com el musclo zebra, etc, en fan signar un acord on neteges els baixos de l'embarcació, etc...

Hi ha trams de rius on està prohibit qualsevol tipus de navegació, altres on està permès només a rem, i amb motor està prohibit a casi tot arreu amb alguna excepció.... en el cas del fluvià esteu obligats ja que el port està dins del riu i per collons us ho fan demanar i us donen permís amb motor, però si fos per anar fluvià amunt, tinc els meus dubtes de que us deixessin amb motor.....

Normativa: http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT/menuitem.8d9f3f7e23c1cd519e629e30b0c0e1a0/?vgnextoid=d7d25665971bb110VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=d7d25665971bb110VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall3&contentid=1bef4f760b694210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&codInf=8664
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dl 14 Mar 2011, 12:14

Hola, amplio una mica més el tema permisos de navegació en aigües interiors.
La gestió de les aigües continentals (les interiors, rius, llacs..) recau en les "Confederaciones Hidrograficas". A Catalunya hi han dues administracions amb responsabilitat de gestió de les aigües continentals. La CHE que gestiona TOTA la conca de l'Ebre (Ebre i afluents; N. Pallaresa, Ribagorçana, Segre,...) i l'ACA (Agencia Catalana de l'Aigua) que gestiona la resta d'aigües continentals catalanes que no formen part de la conca e l'Ebre i que s'anomenen Conques internes de Catalunya.
Totes les aigües continentals estan sotmeses a una regulació especifica de navegació. El la web de l'ACA hi ha informació al respecte i també la forma de tramitar el permisos. Os poso l'enllaç http://aca-web.gencat.cat/aca/appmanager/aca/aca?_nfpb=true&_pageLabel=P1205454461208200555733
Salutacions
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 67
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 15 Mar 2011, 03:38

M'informo i us dic alguna cosa del cert! Jo tenia entès que no s'hi podia navegar per el tema del musclo zebra, perquè es pugui navegar em sembla que hi ha d'haver un lloc per netejar els baixos de la barca perquè no es propagui el coi de musclo.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 15 Mar 2011, 13:20

kruskis escrigué:M'informo i us dic alguna cosa del cert! Jo tenia entès que no s'hi podia navegar per el tema del musclo zebra, perquè es pugui navegar em sembla que hi ha d'haver un lloc per netejar els baixos de la barca perquè no es propagui el coi de musclo.

Sí, em penso que l'acte de desinfecció de la teva embarcació és quasi gratuïta a unes instal·lacions que la CHE (?) posa a disposició de qui ho hagi de menester. El problema? doncs que una vegada tenen el teu nom com a propietari d'una embarcació, ni que sigui un caiac, doncs passen aquest llistat a l'ACA i aquests paios t'envien una carta dient que has de matricular el teu caiac i pagar una pasta tridimensional per navegar ni que sigui esporàdicament i que no siguis una escola de lloger de caiacs que fas quartos amb això. Tinc un parell de coneguts que es van trobar en aquesta situació i van flipar. Per voler ser legals i desinfectar un caiac que de fet el treus de l'aigua i les possibles larves ja es moren, doncs ala. Van acabar pagant una pasta. Em passés a mi, hagués dit que me l'he venut o argumentat que un caiac no és una barca ni cal matricular-lo. És un artefacto flotante que debe abandonar el agua entre el ocaso y el amanecer. Un caiac té la mateixa categoria que un matalàs inflable o un pneumàtic de camió o un tronc que flota. I si no, que la CHE posi matrícula a les seves cordes de boies, també. Que també floten i tenen més de 2,5m. No te jode?!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 15 Mar 2011, 23:45

Tola escrigué:
kruskis escrigué:M'informo i us dic alguna cosa del cert! Jo tenia entès que no s'hi podia navegar per el tema del musclo zebra, perquè es pugui navegar em sembla que hi ha d'haver un lloc per netejar els baixos de la barca perquè no es propagui el coi de musclo.

Sí, em penso que l'acte de desinfecció de la teva embarcació és quasi gratuïta a unes instal·lacions que la CHE (?) posa a disposició de qui ho hagi de menester. El problema? doncs que una vegada tenen el teu nom com a propietari d'una embarcació, ni que sigui un caiac, doncs passen aquest llistat a l'ACA i aquests paios t'envien una carta dient que has de matricular el teu caiac i pagar una pasta tridimensional per navegar ni que sigui esporàdicament i que no siguis una escola de lloger de caiacs que fas quartos amb això. Tinc un parell de coneguts que es van trobar en aquesta situació i van flipar. Per voler ser legals i desinfectar un caiac que de fet el treus de l'aigua i les possibles larves ja es moren, doncs ala. Van acabar pagant una pasta. Em passés a mi, hagués dit que me l'he venut o argumentat que un caiac no és una barca ni cal matricular-lo. És un artefacto flotante que debe abandonar el agua entre el ocaso y el amanecer. Un caiac té la mateixa categoria que un matalàs inflable o un pneumàtic de camió o un tronc que flota. I si no, que la CHE posi matrícula a les seves cordes de boies, també. Que també floten i tenen més de 2,5m. No te jode?!

Tola, és cert que l'escola de vela que hi havia al Fluvià, a la desembocadura, ho tenia tot amb la matricula de l'ACA, suposo que per a no tenir problemes.

Jo em vaig informar, i em van dir que amb rems no calia matricula. O sigui que amb kayak, res de res. I jo si no portés motor a la meva barca tampoc caldria. Suposo que és per la contaminació i poder portar un control de les embarcacions que hi circulen.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Big Catch el Dc 16 Mar 2011, 02:44

Hola a tots:
A Susqueda es podia navegar fins a 2010 quan segons la classificació de l' ACA van canviar la classificació del pantà de navegació restringida a rem, a no navegable.
A motor fa bastants anys que no es pot navegar peró si que es podía i inclós hi ha una rampa per als remolcs de les lanxes o al mateix lloc on ara estan sempre els rumans apalancats pescant carpes.
No expliquen les raons peró no te cap sentit que prohibeixin navegar a Susqueda per el musclo zebra quan sí està permés aigues amunt al de Sau i inclos es permet navegar amb piragua al Ter i amb barca al pantà de Nuria.
De que si es necessita permis o no pel kayak no estic gaire segur, cada confederació té les seves normes , el que està clar es que el kayak està classificat com artefacte flotant i complement del banyi no com embarcació o "buque" per tant NO CAL CAP MATRICULACIO
---------------------------------------
Real Decreto 849/1986, de 11 de abril
SECCIÓN III. NAVEGACIÓN, FLOTACIÓN, ESTABLECIMIENTO DE BARCAS DE PASO Y SUS EMBARCADEROS. Redacción según Real Decreto 367/2010, de 26 de marzo.

Artículo 55. Redacción según Real Decreto 367/2010, de 26 de marzo.

Las declaraciones responsables para usos con fines de navegación en las aguas de las corrientes naturales, de los lagos y lagunas y de los embalses se presentarán ante el organismo de cuenca.

Artículo 56. Redacción según Real Decreto 367/2010, de 26 de marzo.

En las zonas colindantes a las playas naturales de los ríos, lagos, lagunas o embalses donde no estuviese expresamente prohibido el baño, no se precisará ningún tipo de declaración responsable para el uso de medios de flotación que, por su tamaño y características, puedan ser considerados como complementarios del baño.
------------------------------------------------------------------------------------------------

El kayak també està exclos dels requisits de seguretat de embarcacions d' esbarjo:
--------------------------------------------------------------------------------
Real Decreto 297/1998, de 27 febrero
EMBARCACIONES DE RECREO. Regula los requisitos de seguridad de las embarcaciones
de recreo, embarcaciones de recreo semiacabadas y sus componentes [..]
[..]Artículo 2.Ámbito de aplicación.
[..] 2. Quedan excluidas del ámbito de aplicación de este Real Decreto:
a) Las embarcaciones destinadas exclusivamente a regatas, incluidas las de remo
y las de entrenamiento de remo, denominadas así por el constructor.
b) Las canoas y "kayaks", las góndolas y las embarcaciones de pedales.
c) Las tablas de vela.
d) Las tablas de "surf" con motor, las embarcaciones individuales y otros
ingenios similares, con motor.
e) Las embarcaciones antiguas y sus reproducciones diseñadas antes de 1950,
reconstruidas esencialmente con los materiales originales y denominadas así por
el constructor.
f) Las embarcaciones experimentales, siempre que no se comercialicen
posteriormente en el mercado comunitario.
g) Las embarcaciones construidas para uso personal, siempre que no se
comercialicen posteriormente
en el mercado comunitario durante un período de
cinco años.

-------------------------------------------------------------------------------------

Tampoc es necesita cap titol per pilotar un kayak

----------------------------------------------
Orden de 17 de Junio de 1997 por la que se regulan las condiciones para el gobierno de embarcaciones de recreo.
Artefactos flotantes o de playa:

1.º Piraguas, kayaks y canoas sin motor.
2.º Patines con pedales o provistos de motor con potencia inferior a 3.5 KW.
3.º Las tablas de vela.
4.º Las tablas deslizantes con motor, las embarcaciones de uso individual y otros ingenios similares a motor.
5.º Instalaciones flotantes fondeadas.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Classificacció d' embarcacions d' esbarjo o esportives:

El Real Decreto 607/1999, de 16 de abril, por el que se aprueba el Reglamento del seguro de responsabilidad civil de suscripción obligatoria para embarcaciones de recreo o deportivas, establece en su artículo 2 “Embarcaciones de recreo o deportivas”:

"Tienen la consideración de embarcaciones de recreo o deportivas, a los efectos de este Reglamento, los objetos flotantes destinados a la navegación de recreo y deportiva propulsados a motor, incluidas las motos náuticas, así como aquellos que carezcan de motor y tengan una eslora superior a seis metros."

Els kayaks un altre cop no estan afectat ja que gairabe mai superen els 6 metres d' eslora

--------------------------------------------------------------------------------------
Queda ben clar que no cal cap MATRICULACIO per un kayak.
El que no tinc molt clar es que a la pagina del a Generalitat on es paguen els permisos, diu que per pescar desde embarcació a rem o vela es necessita una llicencia E2, (??) no tinc ni idea com es pot treure , aquesta nova llicencia no existeix en altres comunitats, pero segurament deu significar tenir que afluixar calers un cop més.

http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT/menuitem.8d9f3f7e23c1cd519e629e30b0c0e1a0/?vgnextoid=c568bae068a86210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=c568bae068a86210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall&contentid=a1088a63b2750210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD

Salutacions.

Big Catch
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 16/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Big Catch el Dc 16 Mar 2011, 02:50

La misteriosa llicencia E2 no apareix a l' apartat llicencies de pesca, només sut la llicencia de pesnca en superficie i de pesca subaquatica

http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT/menuitem.7a6af294a091d47aaea8c810b0c0e1a0/?vgnextoid=c568bae068a86210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=c568bae068a86210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default&tipus=6c3565bdb952e110VgnVCM1000000b0c1e0a____&perfil=c8248dbac39c6110VgnVCM1000000b0c1e0a____&departament=4163§or=
Big Catch
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 17 Mar 2011, 00:43

Mare de déu quin cacau!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Big Catch el Dj 17 Mar 2011, 02:05

Es un cacau enorme i com pots veure ens ho possen molt dificil si vols anar de legal.
Big Catch
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 17 Mar 2011, 22:57

Avui he anat a Olot passant per El Pasteral i li he fet una foto. He estat temptat d’arribar fins a Susqueda per que l’aigua salta per damunt la presa. Es un espectacle impressionant, però no tenia temps.

Ara veurem quan tardarà a aclarir-se l’aigua de mar amb l'aigua tant terrosa.

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 17 Mar 2011, 23:08

Jo avui he passat per verges, el ter te una amplada descomunal, baixa desbordat i inundant els camps, ahir varen tallar el pont unes hores ja que l'amplada encara era més bestia que avui.

Entre bescanó i sant gregori els de l'ave tenian una pasera, per on pasaven camions de les obres, cotxes de veins, etc.. estalviant-se una gran volta..... ja no hi ha pasera !!

Si algú te facebook, aqui hi ha un video de com la pasera va aigües avall.........

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1874571225303&comments
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt