MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Balanç Fòrum de pesca

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Balanç Fòrum de pesca

Missatge  Admin el Dc 09 Mar 2011, 03:52

Bona nit!

Aquest cap de setmana el fòrum ha fet 2 anyets. Mica en mica el fòrum es va fent gran, el creixement no és tan ràpid com en els primers mesos de vida però es manté una progressió.
Mica a mica té més continguts i és més "atractiu", mirant les estadístiques de visites per el tema de posar publicitat he vist una dada molt important. I és que el fòrum aquest any ha tingut 72.000 visites, que no és un número molt significatiu però sí que ho és el que ve a continuació: hi han hagut 45.000 visitants diferents, 45.000 persones diferents han llegit el fòrum durant aquest últim any.
Això és bo i dolent a la vegada, això vol dir que els continguts poden arribar a molta gent tot i no fer-se publicitat del fòrum per enlloc però per altra banda, vol dir també que el que escrivim ho llegeix moltíssima més gent de la que ens pensem.
Procuro moderar tot el que pugui ser conflictiu, però si alguna cosa s'em passa, agrairé que m'envieu un privat per avisar-me abans de que la cosa trascendeixi i que el fòrum segueixi tenint l'ambient i el bon rotllo exemplar que té ara.

Gràcies a tots per haver fet rutllar això un anyet més. Us convido a que en feu vosaltres també un balanç, tot sigui per millorar.

Joan

Botiga online de pesca & nàutica

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Balanç Fòrum de pesca

Missatge  Dani el Dc 09 Mar 2011, 11:50

Jo porto 6 messos, es poc per fer un balanç, però diré el que penso:

-El fòrum es collonut
-L'admin ho fa de conya
-Els continguts son molt apropiats

Que no trobo del tot bé?

-Molts usuaris son massa passius, o inactius.... però això depèn de cadascú.
-Hauríem de col·laborar una mica amb l'admin per enriquir els continguts, que ja són bons, però sempre els podem millorar. En aquest sentit la secció de brico, fotografia, etc... i estan ajudant, i crec que hi gent amb ganes de fer coses i aportar continguts, així entre tots fem un fòrum més atractiu i enriquidor.

Res més, breu i concís, per mi bé !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dc 09 Mar 2011, 13:44

Hola, jo soc dels nous així que només felicitar a tots i al admin pel fòrum.

FELICITATS!

dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 09 Mar 2011, 15:52

Admin escrigué:Bona nit!

Procuro moderar tot el que pugui ser conflictiu, però si alguna cosa s'em passa, agrairé que m'envieu un privat per avisar-me abans de que la cosa trascendeixi i que el fòrum segueixi tenint l'ambient i el bon rotllo exemplar que té ara.

Gràcies a tots per haver fet rutllar això un anyet més. Us convido a que en feu vosaltres també un balanç, tot sigui per millorar.

Joan

Hola Joan, i salutacions a tots els companys del fòrum.

últimament entro molt de tan en tan, i reconec que participo molt poc per un motiu ben simple: no pesco res i a part de peixos, ja no sé què més us puc aportar, tret de silenci, pau i tranquilitat.

Sabeu que fer balanços m'encanta, ho trobo sensacional, però aquest privilegi li correspon única i exlusivament a l'administrador del fòrum, que és en Joan. Tinc infinitat de coses per dir, però d'aquests dos anys em quedo bàsicament amb un parell de cosetes ben simples:que he après molt amb vosaltres, i malgrat sembla que us hagi deixat un xic de banda, heu de saber que sempre us tinc ben presents, i us trobo a faltar sovint.

No pateixis més per mi, Joan, i estigues ben tranquil; però sí que em vull dirigir a tots vosaltres perquè amb una de les teves frases m'he sentit al·ludit.

Mai, repeteixo, MAI deixeu que cap pallasso, fantasma, imbècil o com en volgueu dir embruti la imatge d'aquest fòrum altra vegada, ni que aquest sigui una Tonyina, surti a les revistes o vagi de bon amic. Pel que he pogut veure últimament, de mals rotllos i d'idiotes n'hi ha per tots els fòrums, a tots els mars i a tots els rius. A tots els fòrums hi ha mals rollos, però no estic d'acord amb la gestió que en feu d'aquests: que és amb silenci. Callant i aïllant l'enemic no és la manera de fer-lo raonar, sinó que se li dóna ales i les aprofita per explotar.

Queixeu-vos, reivindiqueu, denuncieu les males conductes. Això era simplement el que esperava que fessiu amb mi.

En Joan està més que preparat per conduïr aquest fòrum, i amb la canya que li he donat l'últim any, crec que va sobradíssim! (hahaha) però el que em preocupava profundament abans de deixar-vos tranquils i poder centrar-me amb mi, ereu tots vosaltres: tots els altres companys i amics que ens heu deixat sols (a en Joan i a mi) creant conflictes i mals rollos que, al cap i a la fi, ens han afectat a tots.

No parlo públicament perquè no pesco res, i francament, molts dels temes no els toco perquè no hi tinc res a dir. Quan tingui alguna cosa positiva per aportar, no en dubteu que ho faré, però intentaré que siguin coses objectives, és a dir, que les meves opinions me les guardo per mi.

Hi ha massa coses que no m'agraden allà dins, i tots en sóm responsables, perquè tots les veiem però preferim girar la cara i sentir xiular el vent, igual que ha passat aquí dins. Sóm pescadors de canya, dels que en diuen esportius, però de vegades el Fair play (o com es digui) queda reduït al no res perquè molts només pensen amb competir. I la competició és el que fa corrompre al pescador, i el que és més trist, a la persona que porta dins.

No tinc res més a dir.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 10 Mar 2011, 00:37

Bé, doncs jo no porto un any sencer al fòrum, però si el suficient temps com per a poder fer un xic de balanç.
I a veure, per a mi el fòrum és un lloc on normalment entro diariament i faig un cop d'ull. Hi han posts que m'interessen més i d'altres que no tan, i alguns que gens, per això hi ha vegades que escric i altres que no.
El que no es pot pretendre és que tothom hi participi sempre i en tots els posts, ja que no a tothom li interessa el mateix.
Ara estem en època de crisis pesquera, i per tant no es pot escriure sobre peixos. És normal, doncs, que s'obrin posts que parlin d'altres coses, i aquests que es queixen de que en aquest fòrum de pesca es parla d'altres coses que no són peixos, doncs xatos, entreu d'abril a setembre i hi veureu peixos. Jo personalment, estic registrat aquí precisament per això, per els peixos, i pel que envolta als peixos, que no sempre té a veure amb la pesca.

Total, que ja m'estic embolicant, que a mi m'agrada molt la forma com està plantejat aquest fòrum, i que endavant Joan!

Valoro molt que l'admin ens doni la possibilitat de decidir quelcom sobre el fòrum. Seria molt més fàcil fer el que ell pensa i tirar pel dret, però no, ens demana opinió i després fa. Gràcies.

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 10 Mar 2011, 01:50

Dani escrigué:.
-Hauríem de col·laborar una mica amb l'admin per enriquir els continguts, que ja són bons, però sempre els podem millorar. En aquest sentit la secció de brico, fotografia, etc... i estan ajudant, i crec que hi gent amb ganes de fer coses i aportar continguts, així entre tots fem un fòrum més atractiu i enriquidor.

La veritat no em puc queixar, ara mateix n'hi ha un que es fot a fer un mega-post de fotografia, un altre que m'està buscant una info de les rampes de botadura, i un altre s'està currant una taula de peixos i èpoques de l'any, Tot sense que jo ni ningú els hi demani, ha sortit d'ells, puc demanar més?

Raül escrigué:Callant i aïllant l'enemic no és la manera de fer-lo raonar, sinó que se li dóna ales i les aprofita per explotar.

Doncs jo crec que és la millor opció. La gent entra al fòrum per gust i a ningú li agraden els mals rotllos, és normal que s'esquivi el que no t'és agradable. La pesca és una evasió, el fòrum ha de ser una extensió de la pesca.

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 10 Mar 2011, 11:25

Un Treball explendid durant 2 anys Joan, apagan els focs que es vàren anar creant, i construint un forum amb molta informació fàcil de veure i de treballar-hi .Realment quan hi entras ja enganxa desde el primer moment i el bon rotllo que s'hi respira també ajuda molt.
Molta gent no escriu, però aixó no es pot recriminar mai, ningú n'està obligat, però lo que si sé de ben segur es que totes aquestes persones entran subin al forum perque d'alguna manera o altre n'estant enganxats i d'entre d'ells n'hi ha que són grans pescadors. Una abraçada a tots ells.

Companys que això enganxa i no ens em poden desenpellegar.

Felicitats a tothom actius i no actius.

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dj 10 Mar 2011, 14:05

M'afegeixo als comentaris i a les felicitacions !!! La bona feina feta sempre porta recompenses i satisfaccions i al fòrum això es del tot palpable. Repeteixo ... felicitats per la b6ona feina feta !!!
Salutacions a tots !!!
Josep

josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 67
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 10 Mar 2011, 22:41

Em cito a mi mateix:

I afegeixo quelcom obvi, i és que igualment que als demés, a mi també se m'ha de moderar i si algú creu que faig o dic alguna cosa fora de lloc m'ho faci saber. Tots som humans i per molt objectius que intentem ser, també dec fotre la gamba de tant en tant. Per evitar el "subjectivisme" prefereixo sotmetre a votació el que vaig fent i si més no, encara que no sigui una votació, intento recollir opinions i així sempre la decisió serà més popular, no?

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

BALANÇ

Missatge  Tola el Dj 10 Mar 2011, 23:23

Doncs a mi, el fòrum m'ha anat molt bé.

Hi he aportat moltes coses de les que ja sabia i de les que he anat aprenent. Seran veritat, seran falses observacions. Cadascú tindrà la seva opinió. Però he mirat de fer-hi tantes aportacions com he cregut que podrien interessar també a algú altre que ho llegís.

Però alhora, el fòrum també m'ha aportat molt.

Haig d'admetre que el fòrum m'ha canviat la forma de pescar. Bé, quan vaig descobrir el fòrum, feia pocs mesos que m'aventurava a l'spinning i amb el caiac i de fet, ja vaig conèixer el fòrum quan ja estava fent un canvi d'etapa pesquívola. Però el fòrum ho va virar cap a uns altres viaranys, indubtablement.

És a rel del fòrum que he tingut l'oportunitat de fer sortides amb barca, amb unes condicions de mar que no hagués pogut sortir amb el caiac. I descobrir uns raconets que potser mai hagués conegut per propi peu.

He conegut a amics i a companys de pesca amb qui intercanviar coneixements i compartir sortides. Anant acompanyat es pesca millor i no cal dir-ho, més segur i més divertit. Fins llavors m'hi acompanyaven amics que llegien, dormien, prenien el sol, es banyaven... cadascú feia la seva. I jo pescava. Però el fòrum m'ha posat en contacgte amb molta gent a qui sí que li interessen les meves històries de fils, hams i esquers, gent qui no només escolta, sinó que aporta perquè també tenen les seves històries de fils, hams i esquers. I si dues persones que comparteixen interessos es troben amb temps per davant, doncs ja s'estableix un enriquiment mútu. Bravo pel fòrum ,pels companys que m'ha aportat i les molt bones estones que em proporciona.

A banda d'això, voldria fer un reconeixement públic per en superkruskis, qui sempre està aportant infinitat de coses, sigui quina sigui la petició que rebi. Un demana noséquè d'ipods o d'artilugis d'aquests? apareix en kruskis parlant amb un llenguatge incomprensible pels mortals, però es veu que acaba facilitant enllaços i coses útils pel que preguntava d'iphones. El mateix quan es pregunta per normatives, vedes, el que sigui. En kruskis respon. Jo no sabria fer-ho, per hores que m'hi passés. Per ser bon administrador, cal saber-ne i haver nascut de pasta. Un bravo pel fòrum. Això ja ho havia dit. Un segon bravo per en kruskis, el millor admin d'entre tots els admins que es fan i es desfan.

Llarga vida a ne'n Superkruskis, recoi!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 11 Mar 2011, 02:45

Primer em fas la pilota i després m'intentes enverinar amb caramels vinguts importats de l'avern! jijij

No és que ho faci millor o pitjor que ningú, el que passa és que tinc les eines per fer-ho. On treballo aprenc moltes coses de pesca (aprendre coses de pesca no vol dir aprendre a pescar), conec a molts pescadors i em passo la major part del dia davant l'ordinador gratant cap aquí i cap allà, tard o d'hora m'acabo assabentant de tot.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dv 11 Mar 2011, 20:53

Hola

Bé, no em vull enrollar ni repetir, però no podia deixar passar la ocasió per felicitar al Joan i a tots els que feu aquest Forum per l'èxit aconseguit en aquests dos anys.

Segueixo altres forums, i us he de dir que en aquest es detsila un bon rollo que fa que sigui molt agradable ficar-se (em cansa veure discusions, tot plegat és ja prou complicat com per a sobre disctur per la pesca !). Es un petit moment de relax que resulta molt gratificant.

I amés, s'aprenen coses. Només espero poder-me apuntar a alguna de les kedades i coineixer la penya en persona

Nois, felicitats !!

Ignasi

bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 12 Mar 2011, 18:29

Afegiré unes estadístiques al balanç, que ens demostra la gran feina de l'admin !

Descomptant l'usuari Admin i proves, que son duplicats d'en Kruskis, un total de 218 usuaris !!

Els registrats crèixen cada any, 52 usuaris ha connectat en els darrers 15 dies, 35 entre ahir i avui (molt viciats !!), 40 han entrat entre 15 dies i fa un màxim de 3 mesos, i 125 fa més de 3 mesos que no han connectat. Aqui es demostra que més de la meitat de la gent connectada entra encara que sigui de manera esporàdica, i una cuarta part dels registrats entren bastant sovint.

Apa, es nota que avui no es podia anar a pescar no?? (1 horeta a mar i he tornat xop a casa amb el vent de cares, pluja i mar de llevant, poca cosa més podia fer...)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 15 Mar 2011, 03:09

Osti, merci per recordar-me l'usuari "proves". El vaig crear per fer proves amb la zona VIP i allà s'ha quedat...

A l'estadística d'en Dani, afegiré una dada curiosa; des de fa uns dies he tancat la galeria d'espècies comunes, doncs estic arreglant unes coses i des que està tancada la secció d'espècies comunes, la mitja de visites diàries baixa de 250 a 200. Si busques el nom científic d'un peix al google, el fòrum surt a ves a saber quina pàgina, doncs hi ha molts resultats però si busques el nom en català surt dels primers, fins i tot per sobre la viquipèdia en algunes ocasions. Això vol dir que moooolta més gent de la que ens pensem busca diàriament al google noms de peixos en català. Al final resulta que el català no és una llengua morta.... Laughing Laughing

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 15 Mar 2011, 03:18

jajajaja ay en kruskis que maco jajajajaj.
Em sembla que está tot deluxe no et rallis, encara que no hi participo com abans, quan entro tinc un muuuunt de coses per llegir, privats per respondre (sento contestar tard) la veritat, noto bon moviment noi.

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 07:28

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt