MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

LLOBARROS DES D'EMBARCACIÓ

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

LLOBARROS DES D'EMBARCACIÓ

Missatge  Raül el Dt 24 Nov 2009, 21:25

Sempre m'han dit que pels volts de Nadal es pesquen els llobarros més grans. Fa dies que tinc la seva pesca al cap, però voltant per aquí els bonítols i les tonyines, no dono a l'abast. M'agradria que m'informèssiu de diferents llocs bons per provar-ho (no cal punts GPS, simplement zones), tècniques, esquers que funcionin, millors hores,... vosaltres mateixos! JA sé que se n'ha parlat molt en revistes i videos per aficionats, però seria bó centar-nos en les nostres possibilitats i zones de pesca. Crec que pot ser un tema interessant per a tots.

Per cert, oblideu-vos dels llobarros dels canals de Santa Margarita... Com sempre, em decanto per la seva pesca a spinning o spinjig des d'embarcació, però entenc que el curri de costa pot ser una molt bona opció.

Ei, que s'acosta Nadal i els preus no estan per anar a la peixetaria! En necessito algun com aquest abans de festes...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Llobarros des d'embarcació

Missatge  Tola el Dc 25 Nov 2009, 13:28

Raül, Raül.... et confessaré un secret. Pels llobarros com els que tu vols el millor lloc per aconseguir-los és...... Montserrat!! has d'anar-hi i omplir de ciris la basílica sencera i fins a Monistrol. I pregar molt i sobretot no perdre la fe!!! Ha, ha. Si sabés on trobar aquestes bèsties, et penses que estaria davant l'ordinador??!!!!

Els meus raconets ja els saps. Als canals de SAnta Margarida estic amb tu que no és anormal atrapar-ne més d'un en una mateixa sessió, però mai arribaran a assolir el quilo. Millor deixar la zona per a cria i que repoblin lo mar i es facin uns bons monstres!

Gener i desembre, no escatimis en la mida dels artificials. Fot-los un bon pepino de 12 a 17cm, que se l'empassaran igualment. En aquestes dates els trobaràs a molt poca fondària, sobretot de nit. Artificials que tinguin boles a dins millor. Colors clars amb lluna nova i colors foscos amb lluna plena (els veuen per les vibracions i a contrallum). I sobretot, molt de silenci, que aquestes bèsties són més putes que les gallines.

Que la força t'acompanyi i la Moreneta hi faci més que nosaltres!! Ens veiem després de Brasil.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: LLOBARROS DES D'EMBARCACIÓ

Missatge  Raül el Dc 25 Nov 2009, 15:38

bon viatge, company!

tindrè en compte el detall dels colors, però això d'anar de nit amb la barca ja és més complicat. Apurarè la sortida per arribar als rocs just a la matinada. Aquest llobarro tant benparit és el que vaig fer al setembre allà on ja saps, i a dos quarts de vuit del matí. El sol feia una hora que havia tret el nas... així que al desembre els buscarè a la matinada en dies de mar de fons, quan es pot navegar sense perill i hi ha molta espuma als rocs.

Qui sap, potser em vens a buscar algun dimecres i el treus tu, el llobarro de 5 kg!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 25 Nov 2009, 23:48

Jo a hores d'ara encara haig de pescar el primer llobarro amb la canya, però quan era pescasub ( quins temps aquells... snif snif Sad Sad ) en queia algun.
De cares jo per mi que no s'hi veuen gaire (en serio) hi veuen de costat, a sota aigua fer fressa i estar ben amagat és molt important per fer-los venir, per tant, els esquers que fan fressa els deuen tornar tan bojos com els cops de gola quan els pesques en apnea, són uns xafarders de collons, pero alhora són també uns desconfiats com diu en Tola, o sigui que calma amb la barca, però l'esquer que foti merder (rodolí)
La temperatura de l'aigua que els posa més caxondos és 13º, quan l'aigua està a aquesta temperatura, pots trobar-los fent orgies en bancs. A qualsevol raconada amb poca aigua pots trobar uns quants pepinos d'aquests de 3 o 4 kilos allà passejant-se tant tranquils. Tot s'ha de dir que amb el fusell els pilles allà de "ligoteo" i és més fàcil pillar-los desprevinguts, el que no sé jo si amb la canya serà igual... potser quan follen no tenen ganes de menjar o potser després del polvo se'ls hi obre la gana! jajaja

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 28 Nov 2009, 21:37

sí, tens raó. N'he pescat tres o quatre fent pescasub, però n'he fet venir almenys una vintena davant meu! Els cabrons et van mirant i donant voltes... però a la distància justa per tal que no els esquilis! No sé si hi veuen just per sobre, perquè un dia en vaig tenir un nedant a sota meu tant tranquil, vaig disparar però vaig fallar!

Per Cadaquès n'he pescat tres o quatre al curri, però sempre al mateix dia i en deu minuts. Un dia feia molta tramuntana, el col·lega en va treure dos en dos passades i jo un espet! L'altre cop ell va fer el llobarro i jo un dento... li posava la barca, els equips, els esquers,... ell nomès aguantava la canya i treia els llobarros! JO amb canya n'he pescat dos des de barca fent spinning: un que el vaig deixar anar de petit que era, i l'altre ja en sabeu la història...

Fins ara he sortit sempre a fer el volt i a veure si sona la flauta,... Nomès domino la pesca del pagell, sempre en porto per sopar, i dinar també! Ara amb els bonítols també me'n surto...quan hi són! M'agradaria sortir a pescar llobarros i no tornar amb el sarrò buit... lluitarè per aconseguir-ho, però segur que em serà més fàcil amb la vostra ajuda. Gràcies mestres!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 11:07

ei, reprenc el tema, que ja era hora! Els llobarros han anat picant, en compta-gotes, però amb la vostra ajuda els he anat ensarronant. Gràcies de nou, sense vosaltres, encara estaria cremant gasolina...
els llobarros que he pescat han estat tots a spinning. DE moment us penjo la foto de l'últim, que segur no sortirà a la revista, pq ja està editada. Em vaig passar tres setmanes pescant exclusivament llps de mar, i em va costar un ou. La pressió començava a engoixar-me i, mira per on, el primer dia que surto sense pressió en pesco un! I amb jig! I la mar plana!... quina lleterada!

em va fer molta il·lusió que fos un llobarro, no m'ho esperava. El vaig treure en una paret on havien sortit sorels de bona mida, i em pensava que en portava un de gros.

A més, el vaig pescar amb un glaze de 60 gr.. és un esquer molt bo, però personalment no m'agrada gaire. Amb el llobarro no se sap mai: mar pla, jig gros, .... increïble! VA picar a la caiguda, s'ha de saber moure molt bé un jig pq piqui a la recollida. "El llop és molt llest!" (callo, callo, ja ho llegireu a la revista)

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 14 Feb 2010, 20:46

Hola Raul,enhorabona pel llobarro.

El mes gros que he pescat mai va ser amb un jig Aile Metal, de uns 40 grs. i estaba menjant a sota de una pajarera, no ho esperaba, ja veus, ha, i a uns 40 mts de profunditat, acollonant.

Salut company.

http://img716.imageshack.us/img716/4446/dscn08161.jpg

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 21:00

molt bé Antoni, ets una màquina!

tenim la poca sang freda davant una pajarera... llencem i recollim de seguida! Normalment ataquen els jigs peixos de poca talla: sorells, oblades,... i amb sort bonitos, però si tenim paciència,a sota les boles de peix hi ha el peix bo: dentos i llobarros! Costa molt aguantar, va molt bé comptar fins a deu, o vint si hi ha molta profunditat. Normalment, si piquen serà al primer cop de manivela, si és que no n'hi ha algun d'agafat a la baixada.

com el vas fer aquest Toni, recollint o ja hi era? Com teniu el temps per Barna, podeu sortir o què?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 14 Feb 2010, 21:09

El llobarro al tocar a terra. Tironets suaus.

El tems millor que la setmana pasada amb la remollada, ja ja ja.

Salut.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 21:28

per cert, si no recordo malament, vas sortir a la revista amb aquest llobarro, no? Ahir les ordenava i et vaig tornar a veure. TAmbé vaig veure a l'Àlex i el seu dento. HI ha molt de nivell en aquest fòrum!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 14 Feb 2010, 22:15

jo entre sempre n'he agafat dos de macos, un que tenia las canyes calades per la dorada, i va pesar 3 kg i l'altre fen el curri p'els bonitols amb un rapala de mitjes aigues i va pesar 4 kg, ara no puc dir res de la pesca del llobarro ja que la desconec, l'unic que se es lo que llegeixo al foro, salut companys

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 14 Feb 2010, 22:18

I taaant que hi ha nivell! Quina tropa!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 14 Feb 2010, 22:22

Raul el de reviste es unaltre molt mes petit.

Salut.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 22:51

petit, petit... ja m'agradaria sortir amb llobarros d'aquesta mida. Sort d'un bon company que en va pescar un de benparit, que el meu... a més, les fotos que tenia del gros no serveixen...

salut i sort!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 09:09

Raul enhorabona pel llobarro, també a tots el altres, pel que veig i han molts bons llobarraires.
El forum pujarà molt alt.

Raul a quina revista sortiu amb els llobarros i dentols?

Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 15 Feb 2010, 14:35

Gabi escrigué:Raul enhorabona pel llobarro, també a tots el altres, pel que veig i han molts bons llobarraires.
El forum pujarà molt alt.

Raul a quina revista sortiu amb els llobarros i dentols?

en Toni i l'Àlex van sortir en una foto a Pesca a Bordo, crec. Si voleu miraré de buscar quin número, són fotos que surten al fòrum, i per això els vaig conèixer. Jo sortiré a Pescad'Illes del mes que ve (però ja ho saps). Espero que vagi bé, m'han dit que ha quedat molt guapa, i que han fet canvis importants a la revista. (Em van demanar la meva opinió i vaig ser sincer...).

espero que us agradi, sortirà ben aviat. M'han dit que faran una distribució més gran a Girona, a veure si amb sort la posen als quioscs dels vostres pobles. A Roses segur que surt, però a pagès ja costarà més...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 15:21

Esta bé , mirare de trobar-la

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 15 Feb 2010, 15:27

Raül yo si tens qe fer servir rapales els qe ha portat ara en Jaume els IMA estan mol bé i mol bé de preu!!! Very Happy són una marca de molta tecnología creuma i a tot arreu se'n parla!

i sinó el X-Rap de 12 o de 10 Wink per espuma colors càlids.
sort!

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 15 Feb 2010, 16:35

Hola Gabi, la reviste es Pesca a bordo del novembre del 2009, a la portada ja veuras el Sergi.

Salut.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 16:40

arb58 escrigué:Hola Gabi, la reviste es Pesca a bordo del novembre del 2009, a la portada ja veuras el Sergi.

Salut.

Merçi

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 15 Feb 2010, 19:01

Mr. Dièresi, t'estàs masteritzant, de puto crack a Master.

Salut.

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 15 Feb 2010, 19:38

OT si et refereixes al ima -gyodo 130 md mlm 13 centimetres 22 grs i el model st 46 VALEN 40 E pescar, no se si pescaran pero aquet peru deumido

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 21:45

Ostres , jo no miro cap marca , ni tans sol se els noms dels rapalas. Quan vaig a comprar només miro el color que m'agradi i molts son del decathlon, molt bé de preu

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 15 Feb 2010, 23:17

jo mes que res per la economia jo tinc una mica de tot tinc del decarton jejej jo crec que pican segons el peix pasto que hia si en aquell moment menjen lliseras petites dons un negre i blanc si menjen sardineta dons un de blau pero tambe avegades menjen tot lo contrari un peix que destaqui nose (es confus ) o soc jo?

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 23:28

Sergi mengen de tot, quan agafis un l'obres i veuras que casi tots porten crancs petits de sorra

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt