MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!
por joemosqueroles Hoy a las 06:44

» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06

» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48

» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47

» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44

» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57

» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Finançament del fòrum

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Finançament del fòrum

Missatge  Dani el Dg 27 Feb 2011, 17:16

un dels problemes, es que aixó no es cap revista, no te una tirada nacional ni 20.000 suscriptors, i que si algú fa un donatiu o contracta publicitat, tampoc en kruskis pot emetre una factura, ja que no es cap empresa, ni associació ni res legalment estipulat. Jo crec que la millor fórmula, la més legal, seria la següent:

En kruskis crea la samarreta oficial del fòrum, o 2 o 3 models amb l'slogan del peix fdp aquell groc i vermell que sembla ua senyera, a mi m'encanta i no l'he vista al catàleg ¿? Qui la vulgui, que la compri i si per cada samarreta queden 2 o 3 o 4 euros, doncs aixó que hi ha.

Per un altre part, parlar amb subprof, chinesteta, etc... i tots els que si viuen de la pesca i els interessa fer publicitat, i que facin un donatiu en espècie, el que ells creguin convenient, esquers, un carret, una canya, el que sigui, i un parell de cops l'any, es fa un dinar o un sopar, es fan butlletes, i es sortejen tots els premis per recaptar fons.

Els anunciants faran l'aportació en espècie, que els surt més econòmic, i poden promocionar el que a ells els interessa. A canvi tenen publicitat estàtica al fòrum. Nosaltres dos cops l'any ens trobem, fem un sopar o dinar, i amb una rifa comprant butlletes, tenim la possibilitat de que ens toqui algu dels premis, de manera que fomentem la participació i si a sobre toca, millor que millor.

Crec que seria una manera justa i legal de fer-ho tot, es una proposta, salut !

Dani

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dl 28 Feb 2011, 16:41

Coincideixo en els raonaments que s'han fet, i m'atreveixo a afegir que els comerciants i distribuïdors estarien encantats que aquest fòrum fes proves de les novetats en rodets, canyes i altres estris i es dones difusió dels resultats. I per aquesta tasca tenim gent molt preparada en algunes disciplines. Això podria ser un valor afegit pel fòrum que podria incrementar les visites.
Salutacions
Josep

josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat: 62
Localització: barcelona
Reputació: 0
Data de registre: 13/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 28 Feb 2011, 17:12

doncs a mi això del sopar o dinar em semblaria molt bé. Hi sortiriem guanyant tots.

Pel que fa les samarretes, us seré franc: jo no me la posaré. La compraria per a "pagar" la quota, però no me la posaria, ho sento. En canvi, hi ha una altra cosa que crec que es podria vendre i que a mi personalment em semblaria més útil: un banderí.

M'explico: quan veig algú fent spinning a les roques, un caiac o una embarcació prop meu sempre penso: serà algú conegut? Llàstima, és impossible saber-ho. Però si portéssim un banderí ens podríem identificar des de lluny, no? Els que pesqueu des de terra potser ho teniu un xic més difícil, però amb imaginació... (en un fenal, en una canya calada, en el trípode, en un pal o un ferro qualsevol, què se jo...)

Ep, només és una idea.

Si ho tiréssim endavant, penso que hauria de ser un banderí fàcil d'identificar des de lluny, no només amb el logo del fòrum, sinó bàsicament amb un parell de colors, com els dels submarinistes. Fins i tot podria ser un banderí ja existent, des que es fan servir per a fer senyals.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat: 51
Localització: Palamós
Reputació: 1
Data de registre: 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna el Dl 28 Feb 2011, 23:11

jeje... fas tard llampugaire, el banderí fa temps que corre pels nostres mars, si en vols un, crec que el Joan se n'ha folrat l'habitació.

Perdona que no hagi contestat fins ara Joan, però per sort encara tinc força feina.

La meva opinió:
sempre hem estat d'acord en que el fòrum és un espai de tots i per a tots, sense ànims de lucre, però el que no pot ser és que per tenir-nos contents a nosaltres t'hagis de rascar tu la butxaca. Qualsevol iniciativa que permetés treure'n lo just per mantenir el fòrum viu serà ben acollida per la meva part.

Anna
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 28 Feb 2011, 23:23

el banderí jo no el penjaré a la canya, i portar 2 canyes per penjar el banderí, tampoc jajaja

volem gorres kruskis ! (pagant es clar)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 01 Mar 2011, 00:15

Pagar per pagar ho veig difícil.
En canvi la idea de sopars o dinars, si se'n fa prou per a cobrir despeses la trobo correcte.
Penseu que una solució justa per a tothom és impossible.

calador
www.forumdepesca.com

Edat: 25
Localització: Costa Brava
Reputació: 31
Data de registre: 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 01 Mar 2011, 01:24

Bé, la veritat és que vaig obrir el tema per veure quina reacció tindria la gent en el cas de que la cosa deixés de ser tan altruïsta però no solament heu donat opinió sinó que també heu donat solucions, gràcies a tots.
Veient que ningú se m'ofendrà, ara em toca a gratar entre totes les opcions i aviam què fotem al final.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 32
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dt 08 Mar 2011, 22:40

Bé, com haureu vist, ja tenim spònsor. Ja està tot el "tinglado" finançat fins l'any que ve. Una preocupació menys. Tindrem també alguna coseta per sortejar a la pròxima quedada.
La veritat és que era la primera opció i la més fàcil. Gràcies Subprof!

Admin
Admin

Reputació: 12
Data de registre: 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dc 09 Mar 2011, 20:54

Felicitats Sr. Admin. Això de que la teva ma dreta no sàpiga el que fa l'esquerra costa molt de fer, i vosté ho fa be.

Dit això i encara que no hi hagin problemes financers m'agradaria que aquells dinars i/o sopars que ens podian haver servit pel mateix no es deixessin de costat...amb sorteig incluit
Very Happy Very Happy Very Happy

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització: DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Reputació: 16
Data de registre: 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 10 Mar 2011, 20:07

Cap problema! Hi haurà sortejos i dinars igualment! No pateixis que per aquí dintre hi ha un parell de "liantes" que segur que a la que surti una mica el sol estaran ja rumiant-ne alguna...

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 32
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum