MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Finançament del fòrum

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Finançament del fòrum

Missatge  Admin el Dv 25 Feb 2011, 02:50

Bona nit, gent!

Torno a estar remenant la llista de deures pendents que em vau deixar, el proper tema que he decidit treure a la "palestra" és el tema del finançament coincidint amb el 3er aniversari del fòrum. El primer any el vaig financiar jo i el segon es podria dir que el vau pagar tots (gràcies) doncs amb l'arrodoniment de les samarretes va quedar la cosa tapada. De cares al tercer any hagués estat ideal poder-lo pagar amb els beneficis de les samarretes Kruskis però la cosa està molt fluixa i més ara a l'hivern. Si resto el que m'ha costat muntar les webs m'han quedat 2 euros i pico nets o sigui que res de res.
Havia pensat en posar una publicitat a la pàgina principal a on ja hi havia hagut publicitat anteriorment però pagant.
De publicitat en tenen tots els fòrums però com que aquí som diferents he pensat que enlloc de fer un banner normal i corrent podria ser tipus aparador i on hi sortissin una sel.lecció de 3 o 4 productes en oferta, però per poder fer això l'interessat hauria de ser una botiga de pesca o similar, sinó hauria de ser banner normal.
Falta veure aviam com reaccionen doncs la secció de "Botigues de pesca i serveis" va ser un fracàs.
Bé, s'accepten tot tipus de comentaris, ja siguin bons o dolents. Un cop més, deixo el tema obert perquè qui vulgui donar la opinió com a invitat sense registrar-se pugui fer-ho. Tota crítica serà benvinguda.

Us en poso una captura del què podria ser:

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Finançament del fòrum

Missatge  Admin el Dv 25 Feb 2011, 03:09

Ai, que m'en descuidava!

A banda de financiar les despeses del fòrum hauria de quedar alguna cosa per poder fer un sorteig d'algun material en alguna quedada o algun detall o alguna cosa.

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dv 25 Feb 2011, 03:49

Joan, jo no tinc ni folla de com s'administra aixó ni dels calés o hores de feina que et comporta a tú, però si s'ha de fer alguna aportació economica, rifa, comprar samarretes o el que convingui, jo ho faria de gust. Joe
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dv 25 Feb 2011, 09:59

Propostes ràpides:

- Com has dit: samarretes una o dos per cap, no se com va a anar.

- Publicitat de GOOGLE, gairebé segur que pagues les despeses

- Donacions via Paypal

Si hi ha interès entrem en detalls
dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 25 Feb 2011, 16:37

si ens has de vendre samarretes, el marge que et quedarà a tu serà mínim i nosaltres t'estarem donant més diners dels que realment costa el fòrum, doncs pagarem també el cost de la samarreta. Jo aposto per donar una quota i punt. El que passa és que no tothom treu el mateix profit del fòrum i, per tant, no tothom voldrà pagar. Però, encara així, ho intentaria.

(la zona VIP era la sol.lució ;-P )

I publicitat de les botigues, per suposat que sí.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 25 Feb 2011, 18:12

Benaventurat Kruskis..Una manera de recollir uns calerons podria ser fer una trobada, un dinar. El motiu? Dons celebrar que comença la temporada o que ja s’ha acabat. Tant li fa.

Només tu saps de quins diners parlem però si ens ajuntéssim uns quants fent una aportació sobre el preu del dinar; no te per que ser un convit..... el motiu es estar junts, coneix-se’ns més...i fer-ho per satisfacció personal i no pensant en qui se’n aprofitarà per que llavors només hi trobarem inconvenients....
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 25 Feb 2011, 18:53

Publicitat de botigues o empreses interessades, i tant !

Fer un dinar(sopar i afegir tots una mica més, si som 20 i afegim 5 euros per cap son 100€, que no es res i es molt al mateix temps...

Crear un parell de samarretes "oficials" del fòrum, amb l'slogan, i si normalment costen 15, doncs que en costin 20, i tothom que la vulgui que colabori així en el fòrum.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Truitaderiu el Dv 25 Feb 2011, 19:12

No sé com va anar això de les samarretes perquè encara no era "forero", però estaria encantat de comprar-ne, com a mitjà de finançament del forum (sobretot aquella tan maca de la truita, és clar, :-), o de participar en qualsevol de les idees que van sortint (aportacions, dinars, sortejos i altres festivals). A banda d'aixo, trobo que és un bon detall de l'Admin plantejar la qüestió, però, "la terra per a qui la treballa", tothom entendrà les decisions que prengui en aquesta matèria.

Salut,
Truitaderiu
www.forumdepesca.com

Localització : Can Fanga
Data de registre : 07/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dv 25 Feb 2011, 19:58

En la meva modesta opinió, crec que es pot ser útil investigar una mica com ho fan altres fòrums. Puc estar equivocat però em sembla que cobren pels enllaços de publicitat. En un fòrum de pesca tenir enllaços a alguna botiga o be algun distribuïdor de material de pesca. També podríem oferir a canvi d'una quota, publicar posts amb les novetats de material qüestió que tampoc veig negativa ja que llavors tindríem al fòrum una "publicació" de les novetats dels estris que ens interessen.
Només és una idea amb l'ànim de pensar en diverses possibilitats
Salutacions a tots
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 67
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Ds 26 Feb 2011, 00:10

Per la part que em toca sé que depenent de les visites el server, domini i d'altres es podrien pagar tranquil·lament amb la publi de google (adSense). Tot dependrà de les visites i, com no, dels clics.

A banda de un dinar amb propina pel fòrum crec la publi i les donacions son bones fórmules.

Parlem de xifres standard (server+domini) i sense incloure el treball, gran treball i moltes hores que ha de fotre un admin. Cool
dfayala
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Ds 26 Feb 2011, 01:01

Cpm sempre , jo m´apunto a totes les guerres i qualsevol de les idees que han sortit em semblen molt raonables . Es més, estic convençut que qualsevol opció inicial ajudarà a fer coses noves i a la vegada ens pot fer rumiar iniciatives diferents i originals .
Sr. Admin, amb mi i per descomptat amb en peixet jr. ja hi pots comptar
peixet
www.forumdepesca.com

Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 26 Feb 2011, 03:20

El tema del Google Adsense no acaba de rutllar en català, almenys no rutllava quan ho vaig provar. El problema és que quan dónes d'alta una quota adsense no et deixa triar el català com a idioma, has de posar castellà i després quan entren els robots a rastrejar la web i veuen que és en un altre idioma et penalitzen fotent-te fora de Google, llavors has de presentar una mena de recurs perquè et tornin a admetre però passes una temporada fora de google i suposo que has de començar de zero. No sé si ho hauran solventat ja però és molt fort que al fòrum d'assistència de google t'expliquin com has de presentar el recurs a ells mateixos, no seria més fàcil incloure el català com a llengua per l'adsense?? Si no tinc mal entès, el català anava a la capçalera en quant a quantitat de webs en relació en catalanoparlants al món. Ho tornaré a provar, potser ja ho han solventat.

El tema de les contribucions, de les samarretes, dels sortejos, dels dinars "benèfics" i tot això em sembla bé però el fòrum el miren 250 persones diàries i acabarem pagan-lo 20 persones en benefici de tots, això se soluciona amb la zona VIP, però amb la zona VIP es moririen altres coses i l'aire fresc que ha d'anar entrant de tant en tant. Per tant crec que la solució seria més amb google Adsense o banners publicitaris doncs així la cosa aniria per tots 200. En l'adsense no hi tinc gaire confiança doncs tinc un parell de dominis en pàrking i en 1 mes només m'han donat 10 cèntims, si enganyo alguna botiga o empresa del sector millor, així seria quota fixa. El banner de Subprof que hi ha a la pàgina principal, en 3 anys ha donat 70 cèntims.

Els sortejos, dinars i coses aquestes haurien de donar un benefici per sortejar alguna merdeta o fer adhesius o ni que siguin imans de nevera per als de la quedada, no per a fons comú (punt de vista personal)

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Ds 26 Feb 2011, 13:57

Dons si no està solucionat allò de AdSense una opció molt bona son les donacions mitjançant Paypal. Qui vulgui que fasi una donació: 5, 10, 20, 50 .... cadascú allò que pugui.
Cert es que no tothom dona però això es Internet...
dfayala
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Ds 26 Feb 2011, 16:09

Adm pel sorteig posai dos Juby's, un popper xl i un killer de tallahams, no es gran cosa pero fara bulto pel sorteig!!!
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 27 Feb 2011, 18:57

kruskis escrigué:
El tema de les contribucions, de les samarretes, dels sortejos, dels dinars "benèfics" i tot això em sembla bé però el fòrum el miren 250 persones diàries i acabarem pagan-lo 20 persones en benefici de tots,
..... si enganyo alguna botiga o empresa del sector millor, així seria quota fixa. El banner de Subprof que hi ha a la pàgina principal, en 3 anys ha donat 70 cèntims.

Els sortejos, dinars i coses aquestes haurien de donar un benefici per sortejar alguna merdeta o fer adhesius o ni que siguin imans de nevera per als de la quedada, no per a fons comú (punt de vista personal)

..les contribucions, de les samarretes, dels sortejos, dels dinars "benèfics" sempre seran això, aportacions de uns quans en benefici de tots però, i què? Quins prenguem aquesta decisió ho farem per satisfació personal. Cadescu sabrà per que fa una cosa o una altra. A mi quasi m’emprenya més que no pagui qui en pugui treure un profit comercial....

No tinc ni idea de com funciona el tema publicitari per Internet però he quedat sorprès quan diu que el banner de Subprof en 3 anys ha donat 70 cèntims. Ni per un cafè. Com que és qui és no li donaré cap idea. Una esquela en un diari no crec que la publiqui per menys de 150€.

Acabo d’agafar unes revistes de pesca que tinc a ma, i en les pàgines del anuncis hi han els preus i el més barat va de 48€ a 972€ el més car, iva apart, només per un mes... Pels particulars, en algunes revistes, els anuncis son gratis si fas la sol•licitud sobre el formulari de la revista, el que vol dir que ja t’has gastat 3,60€...

Sr. Admin. ja se que no dic res que vostè no sàpiga, però m’ha sorprès...

Editat per darrera vegada per caproig el Dl 28 Feb 2011, 10:42, editat 1 cop en total
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 27 Feb 2011, 19:16

un dels problemes, es que aixó no es cap revista, no te una tirada nacional ni 20.000 suscriptors, i que si algú fa un donatiu o contracta publicitat, tampoc en kruskis pot emetre una factura, ja que no es cap empresa, ni associació ni res legalment estipulat. Jo crec que la millor fórmula, la més legal, seria la següent:

En kruskis crea la samarreta oficial del fòrum, o 2 o 3 models amb l'slogan del peix fdp aquell groc i vermell que sembla ua senyera, a mi m'encanta i no l'he vista al catàleg ¿? Qui la vulgui, que la compri i si per cada samarreta queden 2 o 3 o 4 euros, doncs aixó que hi ha.

Per un altre part, parlar amb subprof, chinesteta, etc... i tots els que si viuen de la pesca i els interessa fer publicitat, i que facin un donatiu en espècie, el que ells creguin convenient, esquers, un carret, una canya, el que sigui, i un parell de cops l'any, es fa un dinar o un sopar, es fan butlletes, i es sortejen tots els premis per recaptar fons.

Els anunciants faran l'aportació en espècie, que els surt més econòmic, i poden promocionar el que a ells els interessa. A canvi tenen publicitat estàtica al fòrum. Nosaltres dos cops l'any ens trobem, fem un sopar o dinar, i amb una rifa comprant butlletes, tenim la possibilitat de que ens toqui algu dels premis, de manera que fomentem la participació i si a sobre toca, millor que millor.

Crec que seria una manera justa i legal de fer-ho tot, es una proposta, salut !

Dani
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dl 28 Feb 2011, 18:41

Coincideixo en els raonaments que s'han fet, i m'atreveixo a afegir que els comerciants i distribuïdors estarien encantats que aquest fòrum fes proves de les novetats en rodets, canyes i altres estris i es dones difusió dels resultats. I per aquesta tasca tenim gent molt preparada en algunes disciplines. Això podria ser un valor afegit pel fòrum que podria incrementar les visites.
Salutacions
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 67
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 28 Feb 2011, 19:12

doncs a mi això del sopar o dinar em semblaria molt bé. Hi sortiriem guanyant tots.

Pel que fa les samarretes, us seré franc: jo no me la posaré. La compraria per a "pagar" la quota, però no me la posaria, ho sento. En canvi, hi ha una altra cosa que crec que es podria vendre i que a mi personalment em semblaria més útil: un banderí.

M'explico: quan veig algú fent spinning a les roques, un caiac o una embarcació prop meu sempre penso: serà algú conegut? Llàstima, és impossible saber-ho. Però si portéssim un banderí ens podríem identificar des de lluny, no? Els que pesqueu des de terra potser ho teniu un xic més difícil, però amb imaginació... (en un fenal, en una canya calada, en el trípode, en un pal o un ferro qualsevol, què se jo...)

Ep, només és una idea.

Si ho tiréssim endavant, penso que hauria de ser un banderí fàcil d'identificar des de lluny, no només amb el logo del fòrum, sinó bàsicament amb un parell de colors, com els dels submarinistes. Fins i tot podria ser un banderí ja existent, des que es fan servir per a fer senyals.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 01 Mar 2011, 01:23

el banderí jo no el penjaré a la canya, i portar 2 canyes per penjar el banderí, tampoc jajaja

volem gorres kruskis ! (pagant es clar)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 01 Mar 2011, 02:15

Pagar per pagar ho veig difícil.
En canvi la idea de sopars o dinars, si se'n fa prou per a cobrir despeses la trobo correcte.
Penseu que una solució justa per a tothom és impossible.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 01 Mar 2011, 03:24

Bé, la veritat és que vaig obrir el tema per veure quina reacció tindria la gent en el cas de que la cosa deixés de ser tan altruïsta però no solament heu donat opinió sinó que també heu donat solucions, gràcies a tots.
Veient que ningú se m'ofendrà, ara em toca a gratar entre totes les opcions i aviam què fotem al final.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 09 Mar 2011, 00:40

Bé, com haureu vist, ja tenim spònsor. Ja està tot el "tinglado" finançat fins l'any que ve. Una preocupació menys. Tindrem també alguna coseta per sortejar a la pròxima quedada.
La veritat és que era la primera opció i la més fàcil. Gràcies Subprof!

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dc 09 Mar 2011, 22:54

Felicitats Sr. Admin. Això de que la teva ma dreta no sàpiga el que fa l'esquerra costa molt de fer, i vosté ho fa be.

Dit això i encara que no hi hagin problemes financers m'agradaria que aquells dinars i/o sopars que ens podian haver servit pel mateix no es deixessin de costat...amb sorteig incluit
Very Happy Very Happy Very Happy
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 10 Mar 2011, 22:07

Cap problema! Hi haurà sortejos i dinars igualment! No pateixis que per aquí dintre hi ha un parell de "liantes" que segur que a la que surti una mica el sol estaran ja rumiant-ne alguna...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt