SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Finançament del fòrum
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Finançament del fòrum
Bona nit, gent!
Torno a estar remenant la llista de deures pendents que em vau deixar, el proper tema que he decidit treure a la "palestra" és el tema del finançament coincidint amb el 3er aniversari del fòrum. El primer any el vaig financiar jo i el segon es podria dir que el vau pagar tots (gràcies) doncs amb l'arrodoniment de les samarretes va quedar la cosa tapada. De cares al tercer any hagués estat ideal poder-lo pagar amb els beneficis de les samarretes Kruskis però la cosa està molt fluixa i més ara a l'hivern. Si resto el que m'ha costat muntar les webs m'han quedat 2 euros i pico nets o sigui que res de res.
Havia pensat en posar una publicitat a la pàgina principal a on ja hi havia hagut publicitat anteriorment però pagant.
De publicitat en tenen tots els fòrums però com que aquí som diferents he pensat que enlloc de fer un banner normal i corrent podria ser tipus aparador i on hi sortissin una sel.lecció de 3 o 4 productes en oferta, però per poder fer això l'interessat hauria de ser una botiga de pesca o similar, sinó hauria de ser banner normal.
Falta veure aviam com reaccionen doncs la secció de "Botigues de pesca i serveis" va ser un fracàs.
Bé, s'accepten tot tipus de comentaris, ja siguin bons o dolents. Un cop més, deixo el tema obert perquè qui vulgui donar la opinió com a invitat sense registrar-se pugui fer-ho. Tota crítica serà benvinguda.
Us en poso una captura del què podria ser:

Torno a estar remenant la llista de deures pendents que em vau deixar, el proper tema que he decidit treure a la "palestra" és el tema del finançament coincidint amb el 3er aniversari del fòrum. El primer any el vaig financiar jo i el segon es podria dir que el vau pagar tots (gràcies) doncs amb l'arrodoniment de les samarretes va quedar la cosa tapada. De cares al tercer any hagués estat ideal poder-lo pagar amb els beneficis de les samarretes Kruskis però la cosa està molt fluixa i més ara a l'hivern. Si resto el que m'ha costat muntar les webs m'han quedat 2 euros i pico nets o sigui que res de res.
Havia pensat en posar una publicitat a la pàgina principal a on ja hi havia hagut publicitat anteriorment però pagant.
De publicitat en tenen tots els fòrums però com que aquí som diferents he pensat que enlloc de fer un banner normal i corrent podria ser tipus aparador i on hi sortissin una sel.lecció de 3 o 4 productes en oferta, però per poder fer això l'interessat hauria de ser una botiga de pesca o similar, sinó hauria de ser banner normal.
Falta veure aviam com reaccionen doncs la secció de "Botigues de pesca i serveis" va ser un fracàs.
Bé, s'accepten tot tipus de comentaris, ja siguin bons o dolents. Un cop més, deixo el tema obert perquè qui vulgui donar la opinió com a invitat sense registrar-se pugui fer-ho. Tota crítica serà benvinguda.
Us en poso una captura del què podria ser:

Re: Finançament del fòrum
Ai, que m'en descuidava!
A banda de financiar les despeses del fòrum hauria de quedar alguna cosa per poder fer un sorteig d'algun material en alguna quedada o algun detall o alguna cosa.
A banda de financiar les despeses del fòrum hauria de quedar alguna cosa per poder fer un sorteig d'algun material en alguna quedada o algun detall o alguna cosa.
Joan, jo no tinc ni folla de com s'administra aixó ni dels calés o hores de feina que et comporta a tú, però si s'ha de fer alguna aportació economica, rifa, comprar samarretes o el que convingui, jo ho faria de gust. Joe

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
Propostes ràpides:
- Com has dit: samarretes una o dos per cap, no se com va a anar.
- Publicitat de GOOGLE, gairebé segur que pagues les despeses
- Donacions via Paypal
Si hi ha interès entrem en detalls
- Com has dit: samarretes una o dos per cap, no se com va a anar.
- Publicitat de GOOGLE, gairebé segur que pagues les despeses
- Donacions via Paypal
Si hi ha interès entrem en detalls

dfayala- www.forumdepesca.com
- Edat: 37
Localització: Vilamajor
Reputació: 1
Data de registre: 24/01/2011
si ens has de vendre samarretes, el marge que et quedarà a tu serà mínim i nosaltres t'estarem donant més diners dels que realment costa el fòrum, doncs pagarem també el cost de la samarreta. Jo aposto per donar una quota i punt. El que passa és que no tothom treu el mateix profit del fòrum i, per tant, no tothom voldrà pagar. Però, encara així, ho intentaria.
(la zona VIP era la sol.lució ;-P )
I publicitat de les botigues, per suposat que sí.
(la zona VIP era la sol.lució ;-P )
I publicitat de les botigues, per suposat que sí.
Benaventurat Kruskis..Una manera de recollir uns calerons podria ser fer una trobada, un dinar. El motiu? Dons celebrar que comença la temporada o que ja s’ha acabat. Tant li fa.
Només tu saps de quins diners parlem però si ens ajuntéssim uns quants fent una aportació sobre el preu del dinar; no te per que ser un convit..... el motiu es estar junts, coneix-se’ns més...i fer-ho per satisfacció personal i no pensant en qui se’n aprofitarà per que llavors només hi trobarem inconvenients....
Només tu saps de quins diners parlem però si ens ajuntéssim uns quants fent una aportació sobre el preu del dinar; no te per que ser un convit..... el motiu es estar junts, coneix-se’ns més...i fer-ho per satisfacció personal i no pensant en qui se’n aprofitarà per que llavors només hi trobarem inconvenients....
Publicitat de botigues o empreses interessades, i tant !
Fer un dinar(sopar i afegir tots una mica més, si som 20 i afegim 5 euros per cap son 100€, que no es res i es molt al mateix temps...
Crear un parell de samarretes "oficials" del fòrum, amb l'slogan, i si normalment costen 15, doncs que en costin 20, i tothom que la vulgui que colabori així en el fòrum.
Fer un dinar(sopar i afegir tots una mica més, si som 20 i afegim 5 euros per cap son 100€, que no es res i es molt al mateix temps...
Crear un parell de samarretes "oficials" del fòrum, amb l'slogan, i si normalment costen 15, doncs que en costin 20, i tothom que la vulgui que colabori així en el fòrum.

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
No sé com va anar això de les samarretes perquè encara no era "forero", però estaria encantat de comprar-ne, com a mitjà de finançament del forum (sobretot aquella tan maca de la truita, és clar, :-), o de participar en qualsevol de les idees que van sortint (aportacions, dinars, sortejos i altres festivals). A banda d'aixo, trobo que és un bon detall de l'Admin plantejar la qüestió, però, "la terra per a qui la treballa", tothom entendrà les decisions que prengui en aquesta matèria.
Salut,
Salut,

Truitaderiu- www.forumdepesca.com
Localització: Can Fanga
Reputació: 0
Data de registre: 07/06/2010
En la meva modesta opinió, crec que es pot ser útil investigar una mica com ho fan altres fòrums. Puc estar equivocat però em sembla que cobren pels enllaços de publicitat. En un fòrum de pesca tenir enllaços a alguna botiga o be algun distribuïdor de material de pesca. També podríem oferir a canvi d'una quota, publicar posts amb les novetats de material qüestió que tampoc veig negativa ja que llavors tindríem al fòrum una "publicació" de les novetats dels estris que ens interessen.
Només és una idea amb l'ànim de pensar en diverses possibilitats
Salutacions a tots
Josep
Només és una idea amb l'ànim de pensar en diverses possibilitats
Salutacions a tots
Josep

josepbcn- www.forumdepesca.com
- Edat: 62
Localització: barcelona
Reputació: 0
Data de registre: 13/01/2011
Per la part que em toca sé que depenent de les visites el server, domini i d'altres es podrien pagar tranquil·lament amb la publi de google (adSense). Tot dependrà de les visites i, com no, dels clics.
A banda de un dinar amb propina pel fòrum crec la publi i les donacions son bones fórmules.
Parlem de xifres standard (server+domini) i sense incloure el treball, gran treball i moltes hores que ha de fotre un admin.
A banda de un dinar amb propina pel fòrum crec la publi i les donacions son bones fórmules.
Parlem de xifres standard (server+domini) i sense incloure el treball, gran treball i moltes hores que ha de fotre un admin.

Cpm sempre , jo m´apunto a totes les guerres i qualsevol de les idees que han sortit em semblen molt raonables . Es més, estic convençut que qualsevol opció inicial ajudarà a fer coses noves i a la vegada ens pot fer rumiar iniciatives diferents i originals .
Sr. Admin, amb mi i per descomptat amb en peixet jr. ja hi pots comptar
Sr. Admin, amb mi i per descomptat amb en peixet jr. ja hi pots comptar

peixet- www.forumdepesca.com
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
El tema del Google Adsense no acaba de rutllar en català, almenys no rutllava quan ho vaig provar. El problema és que quan dónes d'alta una quota adsense no et deixa triar el català com a idioma, has de posar castellà i després quan entren els robots a rastrejar la web i veuen que és en un altre idioma et penalitzen fotent-te fora de Google, llavors has de presentar una mena de recurs perquè et tornin a admetre però passes una temporada fora de google i suposo que has de començar de zero. No sé si ho hauran solventat ja però és molt fort que al fòrum d'assistència de google t'expliquin com has de presentar el recurs a ells mateixos, no seria més fàcil incloure el català com a llengua per l'adsense?? Si no tinc mal entès, el català anava a la capçalera en quant a quantitat de webs en relació en catalanoparlants al món. Ho tornaré a provar, potser ja ho han solventat.
El tema de les contribucions, de les samarretes, dels sortejos, dels dinars "benèfics" i tot això em sembla bé però el fòrum el miren 250 persones diàries i acabarem pagan-lo 20 persones en benefici de tots, això se soluciona amb la zona VIP, però amb la zona VIP es moririen altres coses i l'aire fresc que ha d'anar entrant de tant en tant. Per tant crec que la solució seria més amb google Adsense o banners publicitaris doncs així la cosa aniria per tots 200. En l'adsense no hi tinc gaire confiança doncs tinc un parell de dominis en pàrking i en 1 mes només m'han donat 10 cèntims, si enganyo alguna botiga o empresa del sector millor, així seria quota fixa. El banner de Subprof que hi ha a la pàgina principal, en 3 anys ha donat 70 cèntims.
Els sortejos, dinars i coses aquestes haurien de donar un benefici per sortejar alguna merdeta o fer adhesius o ni que siguin imans de nevera per als de la quedada, no per a fons comú (punt de vista personal)
El tema de les contribucions, de les samarretes, dels sortejos, dels dinars "benèfics" i tot això em sembla bé però el fòrum el miren 250 persones diàries i acabarem pagan-lo 20 persones en benefici de tots, això se soluciona amb la zona VIP, però amb la zona VIP es moririen altres coses i l'aire fresc que ha d'anar entrant de tant en tant. Per tant crec que la solució seria més amb google Adsense o banners publicitaris doncs així la cosa aniria per tots 200. En l'adsense no hi tinc gaire confiança doncs tinc un parell de dominis en pàrking i en 1 mes només m'han donat 10 cèntims, si enganyo alguna botiga o empresa del sector millor, així seria quota fixa. El banner de Subprof que hi ha a la pàgina principal, en 3 anys ha donat 70 cèntims.
Els sortejos, dinars i coses aquestes haurien de donar un benefici per sortejar alguna merdeta o fer adhesius o ni que siguin imans de nevera per als de la quedada, no per a fons comú (punt de vista personal)

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Dons si no està solucionat allò de AdSense una opció molt bona son les donacions mitjançant Paypal. Qui vulgui que fasi una donació: 5, 10, 20, 50 .... cadascú allò que pugui.
Cert es que no tothom dona però això es Internet...
Cert es que no tothom dona però això es Internet...

Adm pel sorteig posai dos Juby's, un popper xl i un killer de tallahams, no es gran cosa pero fara bulto pel sorteig!!!

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Manresa
Data de registre: 19/01/2010
kruskis escrigué:
El tema de les contribucions, de les samarretes, dels sortejos, dels dinars "benèfics" i tot això em sembla bé però el fòrum el miren 250 persones diàries i acabarem pagan-lo 20 persones en benefici de tots,
..... si enganyo alguna botiga o empresa del sector millor, així seria quota fixa. El banner de Subprof que hi ha a la pàgina principal, en 3 anys ha donat 70 cèntims.
..les contribucions, de les samarretes, dels sortejos, dels dinars "benèfics" sempre seran això, aportacions de uns quans en benefici de tots però, i què? Quins prenguem aquesta decisió ho farem per satisfació personal. Cadescu sabrà per que fa una cosa o una altra. A mi quasi m’emprenya més que no pagui qui en pugui treure un profit comercial....
No tinc ni idea de com funciona el tema publicitari per Internet però he quedat sorprès quan diu que el banner de Subprof en 3 anys ha donat 70 cèntims. Ni per un cafè. Com que és qui és no li donaré cap idea. Una esquela en un diari no crec que la publiqui per menys de 150€.
Acabo d’agafar unes revistes de pesca que tinc a ma, i en les pàgines del anuncis hi han els preus i el més barat va de 48€ a 972€ el més car, iva apart, només per un mes... Pels particulars, en algunes revistes, els anuncis son gratis si fas la sol•licitud sobre el formulari de la revista, el que vol dir que ja t’has gastat 3,60€...
Sr. Admin. ja se que no dic res que vostè no sàpiga, però m’ha sorprès...
Editat per darrera vegada per caproig el Dl 28 Feb 2011, 08:42, editat 1 cop en total
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum