MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Robat motor foraborda al port de l'Escala

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Robat motor foraborda al port de l'Escala

Missatge  xinxu el Dv 25 Feb 2011, 01:42

Hola a tots,
només avisar-vos que corren temps dolents,
dimarts em truca el mecanic que m'estava arreglant el motor gran del vaixell amarrat al port de l'Escala i em diu que al matí tenia el motor foraborda de 5cv i que de 1 a 3 del migdia ha desaparegut. Algun xoriço que se n'ha enamorat. Ara a veure com respon l'assegurança, si me'l paguen o començen amb romanços. De moment estic pensant guardar sota clau les ancles, les banderes i perque no puc, sino fins i tot les DEFENSES.
Ja es veu que no hi ha la vigilancia que ens cobra el port si poden robar un foraborda d'uns 30 Kg lligat amb dues cadenes i dos cadenats a ple sol al migdia. De moment he posat la denúncia als mossos, avis a l'assegurança i a esperar.
Si algú va veure com agafaven un motor honda 5 cv 4temps dimarts pasat al migdia a prop de la caseta de fusta on lloguen lanxes a l'estiu, que em digui alguna cosa. Moltes gràcies a tots i vigileu que van maldades.
Adeu,
Xinxu

xinxu
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : Costa Brava
Data de registre : 22/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Robat motor foraborda al port de l'Escala

Missatge  Dani el Dv 25 Feb 2011, 11:15

collons quina mala llet, a l'escala no ho se, però al CN Estartit hi ha moltes parts amb circuit tancat de televissió, pregunta a l'escala a veure, ja que si el tenen es fàcil que surti filmat el tiu, però ha de ser ràpid que no ho esborrin o sobreescrigui el disc dur la filmació que no solen durar gaires dies.

Quan busques a molts llocs d'ocassió, surt moltissima gent que ven motors, zodiacs etc "sense papers", amb el que la procedència es dubtosa, francament, si no els agafen es perque no volen, ja que qualsevol venda de qualsevol element sense papers es ilegal de totes totes.....

També pots donar el model exacte, número de sèrie, etc a totes les naútiques de la zona, per si el porten a reparar que el puguin localitzar.

Sort !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 25 Feb 2011, 13:52

Jo també estic al port de l’Escala, en la part de la Generalitat, i fins avui no m’han agafat res. Toco ferro, o fusta, no se el que s’ha de tocar.

Ja fa temps, a conseqüència de un robatori també, varen instal•lar unes càmeres per gravar. Ara falta que estiguin connectades, funcionin, l'angle estigui cobert...

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 25 Feb 2011, 13:57

caproig escrigué:Jo també estic al port de l’Escala, en la part de la Generalitat, i fins avui no m’han agafat res. Toco ferro, o fusta, no se el que s’ha de tocar.

Ja fa temps, a conseqüència de un robatori també, varen instal•lar unes càmeres per gravar. Ara falta que estiguin connectades, funcionin, l'angle estigui cobert...

per aixó mateix, que jo donaria parte al port de manera urgent i demanaria als mossos que demanin les gravacions, jo crec que un tio per una pasarela amb un motor a coll ha de quedat grabat en un moment o altre, no s'el pot posar a la butxaca, però ha de ser ràpid ja que la majoria de sistemes de videogravació s'autoesborren al cap de pocs dies, no guarden indefinidament les gravacions.....

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xinxu el Dv 25 Feb 2011, 14:56

Moltes gràcies a tots,
ja està avisat el port desde'l primer dia. I estem fent els tràmits però pinta malament, com no asumeixi l'assegurança el problema. Esperem que sí. Estic assegurat a tot risc i a Catalana Occidente i sembla una companyia seriosa. Ya us comentaré com m'ha anat.
Moltes gràcies,

Xinxu

xinxu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xinxu el Dc 06 Abr 2011, 11:24

Hola a tots,
per fi ja s'ha acabat el tema, la companyia no m'ha posat cap pega.
m´han pagat el motor ( a preu benal), i la reparació del gran que s'havia cremat (també entraba l'incendi). A la fí ha sortit bé, he perdut només uns 400 Euros sobre el valor de mercat del motor petit nou. Pensaba que aniria pitjor.
Bé, de moment em dona molta confianza aquesta companyia. Tot i que espero que no l'hagi de tornar a necesitar. Ara el que m'ha quedat és la intranquilitat de tenir el barco a un lloc sense cap mena de vigilancia i no sé si comprar un altre motor secundari o jugar-me-la i quedarme tirat si s'espatlla el motor gran. De moment cada vegada que arribo a port desmonto tot el que puc, sonda, compas, canyers, ancora, etc... I m'ho emporto a casa. Ja no me'n fio.
Que tingueu bona pesca i compta amb els xoriços!!!

Xinxu

xinxu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 06 Abr 2011, 11:57

Sort que ho has resolt, felicitats !!

El que jo no entenc, es que amb el que costa un amarre, ja sigui públic, de concessió o privat, que es carissim ho miris com ho miris, no s'en facin càrrec en cas de robatori, incendi, etc.... En els parkings de cotxes per exemple, sempre tenien el típic retol que deia no ens fem responsables del contingut dels vehicles, fins que un jutge va dictaminar que si cobraven per l'estada, eren responsables de la custodia del cotxe mentre estigues a dins del parking, i que per tant qualsevol robatori, rallada etc anava a càrrec del parking ja que en tenia la custodia, fins al punt de que si trobeu un parking amb el típic cartell de no ens fem responsable del contingut del seu vehicle, el simple fet de tenir el cartell es denunciable. Crec que els clubs nautics, ports generalitat, etc... haurien de ser conscients de que si ells tenen la custodia, i tu pagues pel servei, hauríen de respondre, collons.....

xinxu escrigué:Hola a tots,
per fi ja s'ha acabat el tema, la companyia no m'ha posat cap pega.
m´han pagat el motor ( a preu benal), i la reparació del gran que s'havia cremat (també entraba l'incendi). A la fí ha sortit bé, he perdut només uns 400 Euros sobre el valor de mercat del motor petit nou. Pensaba que aniria pitjor.
Bé, de moment em dona molta confianza aquesta companyia. Tot i que espero que no l'hagi de tornar a necesitar. Ara el que m'ha quedat és la intranquilitat de tenir el barco a un lloc sense cap mena de vigilancia i no sé si comprar un altre motor secundari o jugar-me-la i quedarme tirat si s'espatlla el motor gran. De moment cada vegada que arribo a port desmonto tot el que puc, sonda, compas, canyers, ancora, etc... I m'ho emporto a casa. Ja no me'n fio.
Que tingueu bona pesca i compta amb els xoriços!!!

Xinxu

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 06 Abr 2011, 12:01

Adjunto:

Qualsevol ticket en un parking de pagament, es un contracte de guarda i custodia segons la llei, haurem d'equiparar els amarres als parkings !

"Contrato de aparcamiento"

Son muchas las sentencias judiciales que han dado la razón al propietario de un coche sustraído o dañado en un aparcamiento, en contra de esos carteles que siguen instalados. Ahora, el dictamen de las autoridades de Consumo implica que la administración podrá sancionar al profesional que persista con estas condiciones.

Cuando un conductor estaciona su vehículo en un aparcamiento existe un verdadero contrato de aparcamiento, en el que concurren elementos de contrato de depósito, con el deber de custodia y vigilancia y con la consiguiente obligación de indemnización. El tiempo ha dado la razón a la defensa llevada a cabo desde nuestra Asesoría Jurídica que siempre ha mantenido estos principios.

Como consejo práctico, destacamos la necesidad de seguir estos pasos si se ve perjudicado por el robo de su vehículo en un aparcamiento:

* Acuda al encargado del parking para que refleje en un informe los daños sufridos o robados.
* Solicite datos de la compañía aseguradora de la empresa de aparcamiento.
* Diríjase a la Comisaría de Policía más próxima y denuncie los hechos, quedándose con copia de la denuncia.
* No olvide una copia firmada del encargado para presentarla en su propia compañía de seguros, junto con la denuncia.
* Reclame por escrito al concesionario o propietario del aparcamiento.
* En caso de no encontrar la colaboración del encargado, no saque su vehículo sin conseguir pruebas suficientes sobre los hechos, pudiendo solicitar la presencia de Policía Municipal.

Nunca debe abandonar el lugar sin las pruebas necesarias."

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 06 Abr 2011, 23:32

Bueno... dintre de lo xungo que podia haver estat, 400 euros són un mal menor. M'alegro que hagi tingut tot un final més feliç que tràgic.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 07 Abr 2011, 14:44

Quina panda ...doncs si, son 400 euros que costa guanyar-los pero bueno......al delta no fa molt van robar una retro escavadora xxl (tela marinera), ah, i sort que al port de riumar hi ha vigilant a la nits..
En temps de guerra.........

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo