MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Hi ha gent molt "guarra"

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hi ha gent molt "guarra"

Missatge  david_sfg el Dc 23 Feb 2011, 20:32

M'enprenya, i molt, arrivar a un pesquer i trobar-ho tot fet merda...Tant costa netejar el que cadascú embrut? Primer que és de molt guarro deixar les llaunes i ampolles de cervesa, tots els envasos dels accesoris de pesca, hams que s'han trencat i un llarg etcetra al mig de la natura, però és que a més senyors, si aixó no va a la basura un cop finalitzada la pesca, va a mar segur, i per desgracia prou fet merda està...

Quans cops hem dit molts de nosaltres el que ens agrada disfrutar de la natura i aquest esport? Doncs a hores d'ara desgraciadament hi ha molts "pescadors", i ho dic entre cometes perqué no els hi tinc cap mena de respecte, que no saben tenir cura del medi.

Jo continuaré en la meva salsa, portant-me dues bosses, una per peix i l'altre per basura, i per més que molts cops torni més plena la de la basura seguiré lluitant i complint amb el meu deure quan vaig a mar. Potser sona a exagerat, però a mi em carda ràbia fins i tot perdre un plom o un ham dins del mar per l'impacte en el medi que té, més que pels 80 céntims que hem pot haver costat.

M'agrada pensar que la natura és justa i aquests porcs amb DNI no pesquen res...suposo que deu ser per no rabiar més...

Em sap greu pel rotllo, però m'havia de desafogar!

Salut i bona pesca!
david_sfg
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Data de registre : 17/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hi ha gent molt "guarra"

Missatge  raul7 el Dc 23 Feb 2011, 22:52

estic amb tu... fa anys que veig com al port d'arenys de mar te els forats de les pedres
a bassar de merda. la veritat que no podem continuar amb ser tant.... PASOTAS
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 23 Feb 2011, 23:32

Vaig veure un video d'un paio molt pescador que es diu Raul Mario de Cadiz(super orades de 5 kilos), que deia que hi han ajuntaments que prohibiran la pesca esportiva en les seves platges degut a la merda que deixen alguns "pescadors", aviam si pagarem justos per pecadors o pescadors, és una cosa que hem de fotre canya entre tots i el que és guarro fer-li saber. I com diu en Raül l'espigó d'Arenys fa por de la merda que hi ha, però la gent que llença hams a la platja sel's hi haurien de clavar als pebrots.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dj 24 Feb 2011, 00:21

Estic amb vosaltres. A mes no costa res portar una bossa per a tota la brutícia (hams, fils, caixes de cucs, papers dels entrepans, llaunes, ampolles, BOSSES i un llarg etc.)

Fem un petit esforç per aconseguir estar demà igual que avui i no pitjor.
dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dj 24 Feb 2011, 22:20

he vist el video de raul mario... es poden donar molta caña amb aquet tema.
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 25 Feb 2011, 14:08

joemosqueroles escrigué:Vaig veure un video d'un paio molt pescador que es diu Raul Mario de Cadiz(super orades de 5 kilos), que deia que hi han ajuntaments que prohibiran la pesca esportiva en les seves platges degut a la merda que deixen alguns "pescadors", aviam si pagarem justos per pecadors o pescadors, és una cosa que hem de fotre canya entre tots i el que és guarro fer-li saber. I com diu en Raül l'espigó d'Arenys fa por de la merda que hi ha, però la gent que llença hams a la platja sel's hi haurien de clavar als pebrots.

jo cada cop que perdo un artificial, tremolo pensant que algun banyista pugui prendre mal.... aqui no hi puc fer res, però de merda no en deixo mai, ningú podrà dir per aqui ha passat en dani, sempre deixo els llocs tal com estaven quan hi he anat. La única cosa que llanço sempre a l'aigua es restes d'orgànic, alguna resta d'esquer viu, peix, pa, etc... que es menjar en definitiva. Els que van deixant merda no es poden anomenar pescadors...
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

JO VULL QUEIXAR-ME!!

Missatge  Tola el Dg 22 Maig 2011, 21:08

Com diu el títol, hi ha gent molt guarra. Arribes a un lloc, i tot són fils per terra. No són fils que algú hagi perdut d'una enrocada. Són hams que algú ha deixat allà. Molt, molt i molt malament.

En vam recollir un parell, que allà no era lloc d'estar-hi. Només faltaria que vingués algú descalç per la platja i se'n clavés un al peu. Com es pot anar pel món tant despreocupadament, deixant allà on estem, la merda que ens sobra. No només pels hams (que ja té collons el tema). El paio del costat, un d'aquells de l'anguiló i la bombarda, s'estava amb una cervesa a la mà i la canya a l'altra. Al cap d'una estona, passa la llauna de cervesa flotant. Quins collons!! serà guarro??

Retornant al tema dels hams deixats a la sorra... un era de la mida que us ensenyo. Quin superpeixarrot pretenen pescar amb això?? i després et trobes la gent que diu: "abans sí que es pescaven llobarros i ara no queda res". Doncs no m'extranya, tios! si és que la gent va directament a omplir sacs d'alevins!

No anem bé.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 22 Maig 2011, 23:01

O tens un dit molt gran o la gent és boja... i guarra!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt