MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

problema seriós amb el GPS

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

problema seriós amb el GPS

Missatge  Raül el Dg 20 Feb 2011, 22:46

aquest matí se m'ha parat la màquina (GPSMap 420 de Garmin). No passa res, sovint es desconecta l'endoll del darrera, el torno a conectar i llestos. Però avui no sé què ha passat... engego:

i em surt el menú d'idiomes

i qüestions de configuració general...

premo enter i torna a començar, des de l'inici...

poso el GPS i el molt cabró em diu que estic a Kansas, EUA, i surt la icona de la barca al mig dels estats units!

Hi torno, i altra vegada... Poso la sonda i funciona, però completament desconfigurada... ho arreglo.

poso funció GPS i ´Sí! veig el cap de creus, Cadaquès.... però no hi ha cap marca!

se m'han esborrat TOTS els waitpoints!

algú sap què ha passat? Puc recuperar la info guardada? Mira que si no... se'm gira feinada!

hi ha alguna bateria interna que quan es mor i es canvia recupera la info? Hi ha servei tècnic de recuperació de dades?

gràcies per avançat. Si no té solució s'agraeix moltíssim la bona voluntat de la gent per anotar-me posicions via privat... QUIN DESASTRE!

bé, almenys ha estat com estrenar un aparell nou...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: problema seriós amb el GPS

Missatge  Tola el Dl 21 Feb 2011, 00:37

Ostres, quina mala passada!

El servei tècnic de Garmin a Catalunya està a Badalona, una mica més enllà de l'ikea i el decathlon. Una vegada vaig contactar amb ells per si em podien arreglar una sonda que vaig trobar-me embarrancada a la platja i em van dir que només el fet de mirar-s'ho i obrir-la eren 40euros.

Pots contactar amb ells permail primer i potser t'estalvies baixar. Trobaràs adreça, mail i telèfon per internet fàcilment.

Si ho duus a la teva botiga habitual ho enviaran a Badalona igualment, et tardarà més i et cobraran més per la gestió.

Que la força t'acompanyi... i no sigui res.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 21 Feb 2011, 11:37

Gràcies Martí.

recordes les dues pedres que vam marcar amb tu una vegada? les que tinc reservades per quan tornis i anar-les a gratar junts? doncs a tomar pel sac la pedrota!

dimecres no picava ni el sol... i em vaig dedicar a buscar cosetes interessants. Vaig marcar una pedra nova a 40m de fons i una de molt interessant als 60m. Doncs a pendre pel cul també!

m'he passat uns quants anys marcant zones que no serveixen per a res, però algunes d'elles, poques, són com trobar un oasis al mig del desert.

l'aparell es va parar sol. Vaig comprovar l'endoll i estava conectat. No feia mala mar ni fèiem bots com per fer-lo saltar. LLavors va començar de nou, sense recordar res del que tant temps m'ha costat recopilar.

Per no saber, ja no sé ni trobar els biotops, ara... i hi tenia un merder de pedres marcades... ja no sé ni on és el Marmoler, i el Sant Prosper el trobaré en un dia pla, si el mar de fons em permet visualitzar les boies metereològiques.

al GPS et marca la posició aproximada als mapes de navegació, però et tornes boig trobant la posició exacta...

provaré de contactar amb els de Garmin, a veure què pot ser això. Moltes gràcies

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 21 Feb 2011, 12:09

fa tota la pinta de una fallada de memòria o de la bateria interna, normalment porten una memòria eprom, per mantenir dades bàsiques de configuració com data, hora, dades d'usuari com els punts d'interès, etc.... quan no reb corrent te una bateria interna, si perd la corrent i la bateria interna falla, ho perds tot, que sembla que es el que t'ha passat. Parla amb Garmin, però dubto que puguis recuperar-ho....... sap greu dir-ho. Hi ha gps que porten connexió per pc, tipus usb, de manera que pots descarregar les dades a un ordinador, així en cas de fallada fas l'operació inversa i carregues de nou el gps amb totes les teves dades. Consulta a garmin si ho pots fer, com a mínim per evitar futures pèrdues de nou.
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dl 21 Feb 2011, 18:30

Raul, no donis tot per perdut ... Jo provaria de fer-ne una pregunta en el fòrum http://www.foromtb.com/forumdisplay.php?53-GPS&s=0d560ff55c8906f3cc03c035dc26e082 és de MTB (ciclisme de muntanya) però hi han gent, com en Santacruz, en Iogrea i altres, que en alguna ocasió fins i tot han ajudat a Garmin a solucionar problemes. Jo que estic donat d'alta, puc crear el post per posar-hi les teves preguntes. Ja em diràs
Salutacions a tots
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 67
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ruscles el Dl 21 Feb 2011, 20:08

Prova d,instalar el programa mapsource de garmin i posa la microsd al pc a veure si apareix si tens entrada usb conecta l,equip y a veure si pots recuperar alguna cosa.si tens la costum danarguardant els tracks potser tindras sort xo no et facis masses ilus. Sort
ruscles
www.forumdepesca.com

Localització : cap aqui n'enllà
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 22 Feb 2011, 17:24

Quina pua ...tinc un amic que tenia un gps 72 de garmin i li va petar...
Va començar que trigava a trobar satèl•lits fins que un dia que ja no els va trobar mai mes, el mateix dia que de cop i volta va dir adéu...i també tenía molta tela dins..no van poder fer res.
Les dades al pc sempre, el pots perdre, es pot trencar...a les dolentes que no es connecti amb el pc apuntades a un paper.

Sort per tornar a trobar els tresors que tants bons moments ens donen

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 22 Feb 2011, 21:59

ruscles escrigué:Prova d,instalar el programa mapsource de garmin i posa la microsd al pc a veure si apareix si tens entrada usb conecta l,equip y a veure si pots recuperar alguna cosa.si tens la costum danarguardant els tracks potser tindras sort xo no et facis masses ilus. Sort

No sé els Garmin però els Eagle/Lowrance, encara que et baixis el Mapsource necessites el seu lector de targetes especial, tot i ser SD porten sistema de seguretat anti pirateria i el lector normal no les llegeix. I val 150 euros si mal no recordo... lo millor, trobar un col.lega que tingui també un Garmin i provar de ficar la SD al seu GPS aviam si han quedat guardats els punts o no...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt