MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

JO TAMBÉ HE FET UN ROSCO!!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

JO TAMBÉ HE FET UN ROSCO!!

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 18 Feb 2011, 20:10

Ara és època de roscos i potser en podríem fer un tema, rendeer rendeer no?
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: JO TAMBÉ HE FET UN ROSCO!!

Missatge  Dani el Dv 18 Feb 2011, 20:17

LLOBARRO45 escrigué:Ara és època de roscos i potser en podríem fer un tema, rendeer rendeer no?

jajaja, i dos, o tres... si obrís un tema per cada rosco, en kruskis em pela !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dv 18 Feb 2011, 22:41

Ostia ja ho pots ben dir llobarro45, l'any passat de 55 sortides que vaig fer amb la zodiac , 7 roscos i practicament tots van ser per aquesta epoca.

Per cert llobarro quina foto més guapa del teu avatar, que es la noia que t'aguanta la canya quan pescas o que, ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja, diga-li que algun dia vengui a aguantar-me la meva.

Poques porres i bona companyia a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 18 Feb 2011, 23:40

Si hem d'obrir un tema per roscos, em sembla que sóc la rosquera mayor....

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 19 Feb 2011, 19:06

Si el tema son els roscos o bolos em declaro un expert i puc difondre els meus coneixements totalment empírics en una llarga llista de platges de moltes comarques litorals de Catalunya, si algú vol anar a mar i no pescar que em pregunti que li diré pas a pas la tècnica ancestral per ser politicament correcte amb els peixos.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 20 Feb 2011, 22:36

rosco, rosco el de dimecres... i avui l'he salvat per les oblades. Feia molt temps que no desijava tant trobar-me-les!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 25 Feb 2011, 19:35

I demà també té pinta de rosco?
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 25 Feb 2011, 20:33

LLOBARRO45 escrigué:I demà també té pinta de rosco?

al matí segurissim, imaginat, la dona va a comprar a auchan i jo em quedo les dos nenes, em penso que més que un rosco m'han colat un gol i abans de sortir de casa !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 27 Feb 2011, 04:08

Millor fer un rosco que el que he fet avui. De la una a les vuit del vespre he estat a la platja de Sant Viçens de Montalt amb mar de fons enredant els hams d'una manera increible. Al final he tret dues aranyes (molt lluny del record den Kruskis) i amb la segona m'he cardat una punxada al dit que m'ha deixat distret, sort que la meva dona era aprop i ha dut un pot amb aigua calenta que neutralitza el verí del collons de bestia (visca internet que en un moment ens ha donat aquesta solució casolana). Tan de bó hagués fet un rosco!!!
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 27 Feb 2011, 21:48

joemosqueroles escrigué:Millor fer un rosco que el que he fet avui. ...... i amb la segona m'he cardat una punxada al dit que m'ha deixat distret, sort que la meva dona era aprop i ha dut un pot amb aigua calenta que neutralitza el verí del collons de bestia. Tan de bó hagués fet un rosco!!!

Sí, és clar. Mirat així, sempre podem tornar contents si tornem a casa amb el cistell buit. Nosaltres vam tornar a sortir a spinning a veure si amb una mica d'onades millorava el tema. I res de res. Ni en superfície, ni ran de fons. Les onades de la tramuntanada del dia anterior les deuria fer fugir per no haver d'estar nedant tota l'estona. Deuen haver anat a buscar aigües més tranquil·les. Però on està tot el peix???

A veure: la tardor ja s'ha acabat. El peix de tardor s'ha retirat. La festa d'hivern continua amb els llobarros concentrats als punts de cria, però a la resta del mar... on estan els peixos??? ara comença la calor i d'aquí a dos dies tot seran sorells i bisos una mica més tard i tornarem a començar una nova temporada. Sí, sí. Però mentre no passem aquesta època de transició de canvi entre peixos de tardor i els d'inici d'estiu, on s'estan els peixos?? a la costa no. Les múltiples porres ran de costa al llarg de molts quilòmetres de litoral ho corroboren. Llavors, estan a fondal. Els que van a fondal són els que estan traient peix: pagres, pagells i besucs, bàsicament. I el peix de costa? a la costa hi falta molt de peix. D'aquí a dos dies tot seran sorellets i bisos i espets petits. Tot això ara deuen ser ous o alevins molt i molt petits, no?? s'estan a fondària? o encara no han trencat els ous. Els peixos que ens falten a la costa s'estan a fondària alimentant-se d'aquests minialevins? Algú que vagi a fondal està traient peixos que habitualment es treuen a la costa??

Quins misteris, el mar. Quin plaer intentar descobrir-los.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 27 Feb 2011, 22:15

Tola escrigué:
Però on està tot el peix???

A veure: la tardor ja s'ha acabat. El peix de tardor s'ha retirat. La festa d'hivern continua amb els llobarros concentrats als punts de cria, però a la resta del mar... on estan els peixos??? .

Penso que alguna relació hi pot tenir en aquest canvis el fet que ara es pesquin aquest pops “blanc o vermells” , com vulgueu. Els havia pescat a fons de 70 metres i més, però mai cap anant a la sèpia. Inclús havíem passat temporades complertes sense pescar-ne cap, de cap espècie. Algun canvi s’ha produït amb llevantades, corrents....que se jo...

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 01 Mar 2011, 02:27

Amb això tens raó que ha passat alguna cosa doncs nosaltres de pops d'aquests amariconats només n'haviem tret a més de 60mts fent jigging.
Fent la sípia mai havíem tret tant de pop com últimament i menys d'aquesta classe.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pos amariconats........

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 09 Mar 2011, 17:00

Jo també he tret popets d'aquests minúsculs al l'Estartit " .
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dc 09 Mar 2011, 17:15

jo és que... quan escriu en llobarro45 no sé què em passa... que se m'en va l'ull cap a la dreta i no puc llegir res... només veig avatar, avatar i més avatar
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ull de Llampugaire....

Missatge  LLOBARRO45 el Dj 10 Mar 2011, 12:16

A veure si tant mirar a la dreta et quedes com el Fernando Trueba!! affraid affraid affraid
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 10 Mar 2011, 15:58

LLOBARRO45 escrigué:A veure si tant mirar a la dreta et quedes com el Fernando Trueba!! affraid affraid affraid

a mi tambe em pasa, es que totes les que posen estan per sucar-hi pa, no n'hi ha cap de lletxa jaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 10 Mar 2011, 22:26

Totes? Segur?

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 10 Mar 2011, 22:38

Òstima Joan, quina decepció. Quan vaig veure la teva foto en el pots de carnestoltes, no et vaig coneixer...quina famella per revolcarla!!!!!! i ara resulta que te pitu...
Quina MERDA, de veritat!!!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 11 Mar 2011, 21:22

Realment ets la reina del carnestoltes!! cheers cheers cheers
Ja veig allà dalt a l'escenari la LAAAAAAAAAADY KK amb pantalons de sordomuda i un bon escot, o un" palabra de onor" cyclops cyclops cyclops
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 11 Mar 2011, 21:32

kruskis escrigué:Totes? Segur?

totes les que posa en llobarro 45 jajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

m'agrada l'avatar d'en kruskis

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 25 Mar 2011, 21:28

Ah per cert! Com van els roscos?

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 25 Mar 2011, 23:15

La mare de Déu! És que està tot inventat.... ahir vespre estava pensant en fer una samarreta de la Carmen de Mairena a l'estil YES WE CAN i resulta que algú tan freak com jo ja tingut aquesta aberració mental abans. Veieu com no estic sol en el meu país multicolor?

Roscos.... al final una xurreria hauré de muntar! Sort que demà triomfo que si no....

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 26 Mar 2011, 22:16

Collons!! ........ quin mero el de l'avatar de'n Llobarro45.

Haig de confessar que no hi ha post que em representi millor que aquest. Un llobarret que no passava del pam i encara per pena que li dec haver fet. De cap a l'aigua. Agafo un cuquet i llenço (quan em poso a pescar amb xixa, és que estic més desesperat que en Raül quan fa curricà). Resultat: una putaoradella que no fotia ni un pam. Darrere del llobarret que se'n va. I mira que arribat a passejar i gratar per tot arreu, eh?! ho haveu vist?! ho haveu vist, això??!! la mare que els va parir!!

I la millor pesca??!! doncs que els temporals han tret del fons del mar tota la merda que hi anem fotent mica en mica entre tots. Ampolles, bombetes, cons de circulació, rodes, plàstics, reixes, xarxes de pescar (tremalls), boies de pesca, fustes i molta, molta vegetació acumulada a les platges. I com que no picaven ni a la de tres, entre tanta porqueria m'he dedicat a recollit un autèntic fotimer de mosquetons, emerillons, artificials per a peixos i per a cefalòpodes.... i... un pot de fotografies igual que el que vaig perdre temps ha (ver números atrasados), amb unes cosetes metàl·liques a dins. Per un moment, el cor m'ha sortit per la boca al pensar que un any després havia trobat el meu potet de fotografies amb els mosquetons que vaig perdre al bolcar el caiac. On deu parar?? Mallorca? Israel?? Potet meu, si em llegeixes, pensa que a casa et trobem a faltar.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 26 Mar 2011, 23:07

Dons be, jo tambe m'apunto al club, quinrosco el primer de la temporada. I aixo que corrian veus que hi havien peces xl, collons dons res, un cop mes es demostra que la pesca no es una ciencia exacta . Hi havia molt vent de sud i el mar una mica alterat, onades trencan a 50 mts de la platja, fins i tot crean alguns borriquitos a 1era hora, cosa anormal (espumes d'onades que trencan a dins), tot plegat mal presagi. Per un moment i pensat de no sortir pero les ganes han pogut mes. L'aigua terbola suposu que remanada pel vent de llevant que ha fet tota la semana. La temperatura de l'aigua un pelet a l'alca 12,8-13•

Collons tola quin repertori que es trobat, deu n'hi do.

Salut i felicitats els que hagin tret algo que com estava el panorama te molt de merit
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 27 Mar 2011, 22:21

Tola escrigué:Collons!! ........ quin mero el de l'avatar de'n Llobarro45.

Haig de confessar que no hi ha post que em representi millor que aquest. Un llobarret que no passava del pam i encara per pena que li dec haver fet. De cap a l'aigua. Agafo un cuquet i llenço (quan em poso a pescar amb xixa, és que estic més desesperat que en Raül quan fa curricà). Resultat: una putaoradella que no fotia ni un pam. Darrere del llobarret que se'n va. I mira que arribat a passejar i gratar per tot arreu, eh?! ho haveu vist?! ho haveu vist, això??!! la mare que els va parir!!

I la millor pesca??!! doncs que els temporals han tret del fons del mar tota la merda que hi anem fotent mica en mica entre tots. Ampolles, bombetes, cons de circulació, rodes, plàstics, reixes, xarxes de pescar (tremalls), boies de pesca, fustes i molta, molta vegetació acumulada a les platges. I com que no picaven ni a la de tres, entre tanta porqueria m'he dedicat a recollit un autèntic fotimer de mosquetons, emerillons, artificials per a peixos i per a cefalòpodes.... i... un pot de fotografies igual que el que vaig perdre temps ha (ver números atrasados), amb unes cosetes metàl·liques a dins. Per un moment, el cor m'ha sortit per la boca al pensar que un any després havia trobat el meu potet de fotografies amb els mosquetons que vaig perdre al bolcar el caiac. On deu parar?? Mallorca? Israel?? Potet meu, si em llegeixes, pensa que a casa et trobem a faltar.

Tola, t'has oblidat de posar la foto de la roda que hem recollit! jajaja
Déunido la de merda que s'acumula provinent dels pescadors. Perdoneu, dels "pescadors".

T'has oblidat d'explicar la millor picada que vas tenir. Aquella mentre dormies. Jajaja. Quin tio, fins i tot adormit està a l'aguait. I tampoc has explicat la superpicada de l'oradella. Que no sabiem si era picada o el vent, o millor dit la brisa que movia la canya. I què dir del llobarro de 2 grams: "Òstia, l'artificial hem toca al terra, hi ha poca profunditat", i era el llobarrot de merda que no sabia ni estirar.

En fi, tot anècdotes, però que es recorden dies i dies i fan què el dia de pesca sigui millor.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent