SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Articials cassolans
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Articials cassolans
Provant experiments.....
Boligraf publicitari convertit en artificial:

Pes de 20 grams, però desenrroscant el tap, es pot afegir o treure plom a plaer, inclús he pensat de posar un starlite a dins per donar-li una mica de llum, ara buscaré unes plumes per camuflar la potera.... ja us diré si funciona
ja està acabat, demà a l'aigua

Boligraf publicitari convertit en artificial:

Pes de 20 grams, però desenrroscant el tap, es pot afegir o treure plom a plaer, inclús he pensat de posar un starlite a dins per donar-li una mica de llum, ara buscaré unes plumes per camuflar la potera.... ja us diré si funciona
ja està acabat, demà a l'aigua

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Re: Articials cassolans
Dani escrigué:Provant experiments.....
Reconec que imaginació no te’n falta. Si funciona fes-ho saber que agafaré uns quants pinzells vells que tinc i els hi fotré una potera...
caproig escrigué:Dani escrigué:Provant experiments.....
Reconec que imaginació no te’n falta. Si funciona fes-ho saber que agafaré uns quants pinzells vells que tinc i els hi fotré una potera...![]()
![]()
![]()
Més que imaginació, era per provar, com no tinc ni torn ni estris, he pensat en la primera forma similar i fàcil d'adaptar, un boligraf... i si amb les porres seguides que porto demà trec alguna cosa amb aixó, soc el primer que al·lucinarà i molt... aps, la pluma no es de pincell, es de cabells, i he provat com es mou a l'aigua, i es mou bé, a més com els ploms són vàries peces fan soroll al igual que alguns artificials. Falla el cos, que es de plàstic i amb publicitat, però no se si els peixos s'ho miren gaire..... provarem

Quin crack estas fet Dani, a mi em sembla que es una bona manera de provar coses noves, sobretot amb molta imaginacio. Felicitats i a veure si demà et veig estrenar-lo

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
rumb a l'estartit i vista a estribor i quan passis 1 milla de la ferriola allà estarem

Això si funciona és la reòstia! Imaginació al poder! Em sembla que si funciona et sortiran (sortirem) un munt de seguidors...

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Si funciona ens haurás de dir la marca del boli. A partir d'ara, a l'empresa, quedarà prohibit llençar cap boli a les deixalles....
de moment neda be, s'enfonsa poc, i si estires ràpid va en superfície esquitxant que dona gust, no hem tingut cap picada, el millorarem i tornarem a provar

Enhorabona Dani!!!!!!.
Com ha artificial es la llet, de veres tens molta imaginació.
De vegades sols tenim que mirar al nostre voltant per trovar materials adecuats.
Sols li vegi una pega, que el plàstic davant el mos d´un tallhams el pot trencar.
Però per a especies menors, jo crec que sense pegues.
Ets un crack!!!!!!!!.
Chinesteta escrigué:
Enhorabona Dani!!!!!!.
De vegades sols tenim que mirar al nostre voltant per trovar materials adecuats.
Sols li vegi una pega, que el plàstic davant el mos d´un tallhams el pot trencar.
Ets un crack!!!!!!!!.
te un altre pega, flota, amb 20 grams de plom, s'enfonsa parat, però quan reculls es un escandol en superfície jajaja
Res, s'anirà fent proves...

Dani escrigué:Chinesteta escrigué:
Enhorabona Dani!!!!!!.
Ets un crack!!!!!!!!.
te un altre pega, flota, amb 20 grams de plom, s'enfonsa parat, però quan reculls es un escandol en superfície jajaja
Res, s'anirà fent proves...
Joerrrr doncs mola, has trobat un bon esquer.
Estarem atents a les seguents proves que faces, el teu ingeni pot arrivar molt lluny.
Felicitats!!!!!!.
boníssim!! amb aquest jig i la meva pinça de fusta, queda d'un rústic fenomenal!! hahahaha!
ara en seriu: si li poses boletes de plom a dins, també tindràs un xic de soroll, que, segons diuen els japos, atreu els peixos (particularment, si em serveixen un bistec i es posa a fer sorolls, em foto a córrer. Però els peixos i els japos són d'una altra galàxia)
Et copiaré la idea. De debó que és genial
ara en seriu: si li poses boletes de plom a dins, també tindràs un xic de soroll, que, segons diuen els japos, atreu els peixos (particularment, si em serveixen un bistec i es posa a fer sorolls, em foto a córrer. Però els peixos i els japos són d'una altra galàxia)
Et copiaré la idea. De debó que és genial
això rai: per comptes d'un BIC, que faci servir una MontblancChinesteta escrigué:que el plàstic davant el mos d´un tallhams el pot trencar.
res: per dintre, per comptes d'un nylon, passa-li un cable. Així, si es trenca el boli, seguiràs tenint el peix enganxat pel cable.
Com tanques la part de dalt? Amb Araldit?
Has provat a pintar-lo?
Qllons, m'has destapat la imaginació, que la tenia en vaga des de que vaig fer la llentia.
la part de dalt es oberta de moment
Si, està pintat vermell
Era molt "cutre", el vaig fer ràpid.... a veure si una estona en puc algun de debó, però era per agafar una idea, veure com nadava, etc... ara hauré de buscar materials millors
Si, està pintat vermell
Era molt "cutre", el vaig fer ràpid.... a veure si una estona en puc algun de debó, però era per agafar una idea, veure com nadava, etc... ara hauré de buscar materials millors

ARTIFICIALS CASSOLANS
Pescan amb un boli, si funciona,dintre de poc tots els peixos que quedin seran analfabets.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Reputació: 1
Data de registre: 24/02/2010
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum