MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Desembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Canyes, unitats permeses

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Canyes, unitats permeses

Missatge  dfayala el Dt 15 Feb 2011, 21:37

Hola.

Un dubte. Encara que sembli una parida i segurament ho es però pregunto per quedar-me tranquil Razz

He llegit, i està ben indicat a la web ("Normativa") que la quantitat màxima de canyes que es poder portar per pescar son dos. Bé. Dos canyes "pescant" o dos canyes amb nosaltres?

Per que dic aquesta aparent tonteria, fàcil: jo tinc dos canyes una, co ja sabeu, de 3.5 m per fer surfcasting i una altra de 6 m per roques.
També com ja sabeu estic amb el "gusanillo" de l'spinning asi que es possible que d'aquí a poc temps tingui 3 canyes.

Llavors si un dia marcho a pescar... asi dit de manera indeterminada i m'emporto les tres. Diguem que tiro la de suf a fondo i em poso allà amb el suro. Només estic pescant (intentant pescar) amb dos però tinc una altra.... em poden dir alguna cosa o aquesta tercera canya si no es fa servir no conta?

Potser després d'una estona m'avorreixo, guardo la de 6 m i trec la de spinning...

Clar, es que en aquesta situació porto 3 canyes encara que nomes estic fent servir 2 a la vegada.

Dons això, que tinc aquest dubte.
dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Canyes, unitats permeses

Missatge  calador el Dt 15 Feb 2011, 21:46

No és cap tonteria company!
Tots tenim dubtes a vegades, i encara que per alguns sigui obvi, per nosaltres pot no ser-ho.
Et contesto: Pots tenir dues canyes a l'aigua, independentment de les que tinguis fora. Jo n'he arribat a portar cinc, cadascuna amb un muntatge diferent per anar provant.
Una per pescar a fons, una per la sepia, una per spinning i una per l'esperit sant! ¡amén!

No pateixis.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 15 Feb 2011, 22:58

calador escrigué: Pots tenir dues canyes a l'aigua, independentment de les que tinguis fora. Jo n'he arribat a portar cinc, cadascuna amb un muntatge diferent per anar provant.
Una per pescar a fons, una per la sepia, una per spinning i una per l'esperit sant! ¡amén!

No pateixis.
Jo faig igual, carrego al cotxe les canyes que em sembla que puc utilitzar, però a dins de l'aigua només dues amb un màxim de sis ams.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 16 Feb 2011, 01:04

son dos canyes pescant, pero i an zones que la normativa cambia, desde el molinet a punta salines al estartit nomes pots pescar amb una canye
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 16 Feb 2011, 01:34

teixi escrigué:son dos canyes pescant, pero i an zones que la normativa cambia, desde el molinet a punta salines al estartit nomes pots pescar amb una canye

collons, però de molinet a punta salines, serà en barca no? perque a peu a veure qui es el guapo que hi arriba..... i a part, com es pot saber aquestes normatives tan específiques i concretes si no ho posa enlloc??
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 16 Feb 2011, 01:56

Dani escrigué:
teixi escrigué:son dos canyes pescant, pero i an zones que la normativa cambia, desde el molinet a punta salines al estartit nomes pots pescar amb una canye

collons, però de molinet a punta salines, serà en barca no? perque a peu a veure qui es el guapo que hi arriba..... i a part, com es pot saber aquestes normatives tan específiques i concretes si no ho posa enlloc??

Em contesto jo mateix, ho podia imaginar........

Les medes te 2 àrees, una estrictament protegida, la delimitada per les boies, i un altre de protecció menor però amb normativa específica, que arriba a tocar la costa entre el molinet i punta salines com deia en teixi. En aquesta zona de costa 1 sola canya, i res de pesca submarina. No en tenia ni idea....... jo al molinet hi havia pescat amb 2 canyes i mai ningú m'havia dit res (parlo de fa 10 o 12 anys, o poder més...) ara com no es pot entrar a peu no hi he anat darrerament...
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 16 Feb 2011, 14:50

si o saps i an camins per anar-hi, lo que pasa es que s'ha de caminar un rato,pero i an lloca excelents per anar-hi a pescar, si et pasa la zodiac del dimoni i et veu amb mes d'una canya a l'aigua s'acosta i te les fan treure
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dc 16 Feb 2011, 17:43

Jo en això de les canyes tenia entès que es podia portar màxim 3 dos en acció de pesca i una preparada per quan treus una tirar l'altra.
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 16 Feb 2011, 22:28

cetrero33 escrigué:Jo en això de les canyes tenia entès que es podia portar màxim 3 dos en acció de pesca i una preparada per quan treus una tirar l'altra.

No pateixis, en acció de pesca són dues però en pots portar les que vulguis mentres no les tinguis llençades a l'aigua.

Últimament (3 vegades en poc temps) hem estat pescant a la zona aquesta de les Medes i ens ha vingut la Zodiac de vigilància perquè havien vist moltes canyes a la barca però un cop allà, quan veuen que les canyes no estan parades que només estan als canyers, i que només en tenim una de llençada a l'aigua, la noia et saluda, una mica de jiji per aquí i una mica de jaja per allà i res, molt educada i simpàtica es despedeix i torna a fer la ronda, ja va bé que vigilin.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt