SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Canyes, unitats permeses
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Canyes, unitats permeses
Hola.
Un dubte. Encara que sembli una parida i segurament ho es però pregunto per quedar-me tranquil
He llegit, i està ben indicat a la web ("Normativa") que la quantitat màxima de canyes que es poder portar per pescar son dos. Bé. Dos canyes "pescant" o dos canyes amb nosaltres?
Per que dic aquesta aparent tonteria, fàcil: jo tinc dos canyes una, co ja sabeu, de 3.5 m per fer surfcasting i una altra de 6 m per roques.
També com ja sabeu estic amb el "gusanillo" de l'spinning asi que es possible que d'aquí a poc temps tingui 3 canyes.
Llavors si un dia marcho a pescar... asi dit de manera indeterminada i m'emporto les tres. Diguem que tiro la de suf a fondo i em poso allà amb el suro. Només estic pescant (intentant pescar) amb dos però tinc una altra.... em poden dir alguna cosa o aquesta tercera canya si no es fa servir no conta?
Potser després d'una estona m'avorreixo, guardo la de 6 m i trec la de spinning...
Clar, es que en aquesta situació porto 3 canyes encara que nomes estic fent servir 2 a la vegada.
Dons això, que tinc aquest dubte.
Un dubte. Encara que sembli una parida i segurament ho es però pregunto per quedar-me tranquil
He llegit, i està ben indicat a la web ("Normativa") que la quantitat màxima de canyes que es poder portar per pescar son dos. Bé. Dos canyes "pescant" o dos canyes amb nosaltres?
Per que dic aquesta aparent tonteria, fàcil: jo tinc dos canyes una, co ja sabeu, de 3.5 m per fer surfcasting i una altra de 6 m per roques.
També com ja sabeu estic amb el "gusanillo" de l'spinning asi que es possible que d'aquí a poc temps tingui 3 canyes.
Llavors si un dia marcho a pescar... asi dit de manera indeterminada i m'emporto les tres. Diguem que tiro la de suf a fondo i em poso allà amb el suro. Només estic pescant (intentant pescar) amb dos però tinc una altra.... em poden dir alguna cosa o aquesta tercera canya si no es fa servir no conta?
Potser després d'una estona m'avorreixo, guardo la de 6 m i trec la de spinning...
Clar, es que en aquesta situació porto 3 canyes encara que nomes estic fent servir 2 a la vegada.
Dons això, que tinc aquest dubte.

dfayala- www.forumdepesca.com
- Edat: 37
Localització: Vilamajor
Reputació: 1
Data de registre: 24/01/2011
Re: Canyes, unitats permeses
No és cap tonteria company!
Tots tenim dubtes a vegades, i encara que per alguns sigui obvi, per nosaltres pot no ser-ho.
Et contesto: Pots tenir dues canyes a l'aigua, independentment de les que tinguis fora. Jo n'he arribat a portar cinc, cadascuna amb un muntatge diferent per anar provant.
Una per pescar a fons, una per la sepia, una per spinning i una per l'esperit sant! ¡amén!
No pateixis.
Tots tenim dubtes a vegades, i encara que per alguns sigui obvi, per nosaltres pot no ser-ho.
Et contesto: Pots tenir dues canyes a l'aigua, independentment de les que tinguis fora. Jo n'he arribat a portar cinc, cadascuna amb un muntatge diferent per anar provant.
Una per pescar a fons, una per la sepia, una per spinning i una per l'esperit sant! ¡amén!
No pateixis.
Jo faig igual, carrego al cotxe les canyes que em sembla que puc utilitzar, però a dins de l'aigua només dues amb un màxim de sis ams.calador escrigué: Pots tenir dues canyes a l'aigua, independentment de les que tinguis fora. Jo n'he arribat a portar cinc, cadascuna amb un muntatge diferent per anar provant.
No pateixis.

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
son dos canyes pescant, pero i an zones que la normativa cambia, desde el molinet a punta salines al estartit nomes pots pescar amb una canye

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
teixi escrigué:son dos canyes pescant, pero i an zones que la normativa cambia, desde el molinet a punta salines al estartit nomes pots pescar amb una canye
collons, però de molinet a punta salines, serà en barca no? perque a peu a veure qui es el guapo que hi arriba..... i a part, com es pot saber aquestes normatives tan específiques i concretes si no ho posa enlloc??

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Dani escrigué:teixi escrigué:son dos canyes pescant, pero i an zones que la normativa cambia, desde el molinet a punta salines al estartit nomes pots pescar amb una canye
collons, però de molinet a punta salines, serà en barca no? perque a peu a veure qui es el guapo que hi arriba..... i a part, com es pot saber aquestes normatives tan específiques i concretes si no ho posa enlloc??
Em contesto jo mateix, ho podia imaginar........
Les medes te 2 àrees, una estrictament protegida, la delimitada per les boies, i un altre de protecció menor però amb normativa específica, que arriba a tocar la costa entre el molinet i punta salines com deia en teixi. En aquesta zona de costa 1 sola canya, i res de pesca submarina. No en tenia ni idea....... jo al molinet hi havia pescat amb 2 canyes i mai ningú m'havia dit res (parlo de fa 10 o 12 anys, o poder més...) ara com no es pot entrar a peu no hi he anat darrerament...

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
si o saps i an camins per anar-hi, lo que pasa es que s'ha de caminar un rato,pero i an lloca excelents per anar-hi a pescar, si et pasa la zodiac del dimoni i et veu amb mes d'una canya a l'aigua s'acosta i te les fan treure

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Jo en això de les canyes tenia entès que es podia portar màxim 3 dos en acció de pesca i una preparada per quan treus una tirar l'altra.

cetrero33- www.forumdepesca.com
- Edat: 39
Localització: maçanet de la selva
Reputació: -2
Data de registre: 10/07/2010
cetrero33 escrigué:Jo en això de les canyes tenia entès que es podia portar màxim 3 dos en acció de pesca i una preparada per quan treus una tirar l'altra.
No pateixis, en acció de pesca són dues però en pots portar les que vulguis mentres no les tinguis llençades a l'aigua.
Últimament (3 vegades en poc temps) hem estat pescant a la zona aquesta de les Medes i ens ha vingut la Zodiac de vigilància perquè havien vist moltes canyes a la barca però un cop allà, quan veuen que les canyes no estan parades que només estan als canyers, i que només en tenim una de llençada a l'aigua, la noia et saluda, una mica de jiji per aquí i una mica de jaja per allà i res, molt educada i simpàtica es despedeix i torna a fer la ronda, ja va bé que vigilin.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum