MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

llista per apuntarse a la quedada

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: llista per apuntarse a la quedada

Missatge  albert el Dv 20 Nov 2009, 21:28

Ei nois, qui surti de l´Escala, jo he quedat a les 7 amb l´Ot, al bar dels pescadors, qui hi sigui ens veiem alla, sino ja ens veurem a les 11... la nostra intencio es anar cap a dalt, Cap Norfeu, Cadaques...qui es vulgui apuntar, ja ho sap...sort a tots!!!
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada, el desenllaç!!

Missatge  Tola el Ds 21 Nov 2009, 19:43

I bé, xavals???? heu triomfat o què??! ningú no ha escrit? encara aneu tots trompes i esteu tirats al sol d'una cala dormint la mona???

Al final hem anat a pescar per la zona de Barcelona amb en David i son pare. Ens hem estalviat el matinar, que avui a la nit tenim sarau amb els amigots i ja no tenim 15 anys per aquests trotes.

Res, no hem vist rastre de bonítols ni bèsties grosses. Grans bancs de sorells i verats campaven alegrement entorn la barca. Força bullidors aquí i allà. N'hem tret 7 en un parell d'hores i dues canyes. Llàstima no haver portat la metralleta, que haguessim avançat més feina. Em penso que ja tenim en David ben enganxat i no sabrà benbé com, però auguro que ben aviat es trobarà amb un munt de material a casa no sabrà ni benbé com. He, he. Benvingut al club, David.

Hem passat un bon matí. Digne d'esmentar, un llom i aleta considerables que ha sortit en superfície un parell de vegades, una de les quals ha seguit el jig. Ja m'hagués agradat veure quina bèstia es tractava....

En fin, dilluns pugem en kiko i jo amb el caiac a veure si tanquem la temporada caiaquera amb una bona traca final com Déu mana!

Espero que si no heu triomfat, com a mínim us hagueu afartat com uns animalots.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Nov 2009, 10:26

Tola, Tola... a tu també et vam trobar a faltar! JA saps, no me'n vaig poder estar, vaig fer algunes fotografies desitjant arribar a casa per explicar-vos com ha anat. Però estava destrossat, rebentat, fet una merda... i vaig anar a dormir. M'he despertat tard i amb una ressaca d'un parell de collons! A quarts de vuit he començat a escriure, i desitjo que la nena dormi una estona més, per no deixar-vos a mitges tintes...

Em van fer l'encàrrec de narrar-vos com havia anat, ho farè orgullòs i desitjant poder-vos entretenir, una vegada més.

Editat per darrera vegada per Raül el Dg 22 Nov 2009, 17:28, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Nov 2009, 10:27

LA QUEDADA DEL FORUM

Em vaig aixecar més d’hora que mai. Volia ser el primer d’arribar al cap de creus i comprovar, si al primer raig de llum, els bonítols es tornaven bojos i s’ho empassaven tot... Els consells de l’amic Albert em van fer desistir de tanta matinada, doncs navegar de nit amb previsió de vent de sud no era de tot assenyat. El mar estava en bones condicions, la temperatura digna del mes de setembre, el cel encapotat, ens va costar molt de veure el sol....

L’Albert i companyia ens va donar una altra lliçó. No cal sortir el primer, ni navegar de fosc, tampoc anar tant lluny... Ens vam fer una trucada per si es tocava peix i res, ni nosaltres ni ells … quan de sobte em va dir que a l’OT li havia picat alguna bestiola. Bon debut va tenir l’Ot! Nosaltres vam insistir una mica més pel cap de creus i, per fi, després d’uma carrera impressionant, vaig poder embarcar un bonítol d’uns dos kg. Hores abans havíem fet parades al cap norfeu, a la punta de la figuera i a Cadaquès, però només vam ser capaços de fer picar a un parell d’aranyes malparides!

Cap a les deu vam decidir anar baixant, l’Albert m’havia dit una cosa pel mòbil que m’havia fet trempar... i ja sabeu, amb lo apurat que vaig últimament, no era qüestió de fer-se pregar...

Davant de Cadaquès l’emissora va començar a treure fum: pujaven en Pichi, en Jaime i companyia. La rebel•lió del canal 71 s’apropava a tota màquina! Jo em vaig quedar una estona davant l’illa de la messina, a uns 90m de profunditat. Es veien els ocells nerviosos, ara cap aquí i ara cap allà. Si el sol donés senyals de vida, les tonyines no tardarien a saltar... Vaig veure que, allà lluny, la barca de Albert va quedar rodejada dels nostres companys. “Mira, ja s’ha trobat, deuen petar la xerrada”- li vaig comentar al meu soci. Al cap d’una estona, al veure que aquelles bèsties no volien treure el cap, vam anar a saludar. “No les has vist? No em senties per l’emissora?” em deia l’Albert tot desencaixat. Doncs no, la Nina tenia un problema a l’emissora i no el podíem escoltar. Quina llàstima! Doncs el missatge que em donava era del tot ben clar: “Raül vine, corre: estem rodejats de tonyines!”

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Nov 2009, 11:27

Per desgràcia seva no en van fer picar cap. Eren quatre barques i a saber les canyes treballant a mar. Ni una. Ni rastre quan vaig arribar. Ja us ho deia jo, són unes males putes que amb guants de seda s’han de pescar! Portava una arma secreta muntada al meu nou equip, i em vaig quedar amb les ganes de poder-lo provar. En fi, la gana apretava i vam començar a desfilar cap al cap norfeu a fer un bon esmorzar.

El viatge va ser de pel•lícula: amb el rei obrint pas al davant. La nina navegava tranquil•la i cofoia darrera l’enorme estela de la barca més gran. La meva Duna batallava les ones al seu costat de babor, a estribor seu navegava en Zipi i en Pichi II tancant la desfilada a popa. Érem com el rei i els seus quatre millors soldats, que custodiàvem el tresor més preuat! Anàvem de pressa, en Jaime apretava la palanca del gas i la seva barca enorme volava per sobre el mar. Nosaltres, amb les mes petites li seguíem la velocitat, fins que les onades de la Saga I em van començar a fer fora i no vaig tenir altra opció que rebel•lar-me davant la seva autoritat: gas avall i a volar! La desfilada es va convertir en una d’aquelles carreres de MAD MAX: va ser molt excitant!

Els grans van anar entrant a les aigües calmades de norfeu; anclar i ajuntar aquelles barcotes ens donava temps a fer uns quants llençaments més, que van ser en va. A la nostra arribada ja estava tot a punt: les tres grans ens esperaven, impacients, amb el foc a punt per a coure la carn.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Nov 2009, 11:39

ja continuarè, les hormones de la dona ja estan fora de sí!

no us perdeu el que ha estat, sens dubte, el millor esmorzar de la meva vida!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Nov 2009, 18:24

Als més petits ens va costar una mica fer la maniobra d’atrac. Posar les pertinents defenses i lligar-nos, amb la meva corda d’uns cinc metres de llarg, no va ser poca feina, però ens va fer riure: la festa ja havia començat! Saltar de barca en barca em va fer pensar amb un viatge a Egipte que vaig fer ja fa molts anys. Pujar a barques d’altres sempre obre la porta de la curiositat... La veritat és que vaig quedar molt impressionat: el material de pesca allà exposat era digne del saló nàutic: saltigas, stellas i dog fights... el millor material a mans de pescadors semi-professionals! El millor de tot estava a punt d’arribar: vam ser capaços d’ajuntar els millors camarades i amfitrions de tota la mar.

Els primers comentaris anaven dedicats per tots, els que hi érem i als que us vam trobar a faltar. La veritat és que cinc barques eren poques, i vam pensar amb molts dels que ens escriviu al forum... ens vam quedar amb les ganes de conèixer-vos i de tornar a organitzar un altre esmorzar. Quin esmorzar! Felicito des d’aquí a la mare d’en Teixi, que ens va fer un senglar amb negritos que feien caure de cul! Només de pujar a la barca d’en Pichi, ens vam trobar dos plats plens de bolets per picar. Les birres glaçades no van tardar a arribar... “Voleu la botifarra cuita o poc feta?”- preguntava en Teixi un a un, com si fos un dels millors restaurants. El Bulli s’havia traslladat un parell de cales més al nord... però en Ferran Adrià no té collons de superar-ho, de veritat!

De sobte em vaig trobar aguantant amb una mà un plat amb una botifarra cuita, panxeta i un tall de pa, i a l’altra un plat de senglar! Bo, bo i bo! Estava assegut d’esquenes a la barca d’en Jaime que, catxondo, benparit i generós com al mar no n’hi ha, va fer punteria amb la meva coronilla amb una ampolla del millor cava... que per sort va fallar! Menjar beure i riure fins a rebentar! Al poc temps portava a les mans una copa de cava i una de ratafia casolana.... i tenia una birra tot just acabada de començar! Em va encantar la cara que feia en Teixi: semblava el pare de la núvia: atent a tots i preparat per a servir en tot moment al més desganat! La seva mirada estava plena d’il•lusió, bona esperança i felicitat. Molta feina va tenir dies abans, i des d’aquí li dono una altra abraçada, encara que de tant beure encara em fa mal el cap!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Nov 2009, 18:45

Ja eren quarts d’una i en Pichi estava nerviós, volia anar a pescar! A mi la festa ja m’omplia i no en tenia tanta necessitat, però vam riure quan, al girar-nos, vam veure a l’Ot i al meu soci pujats a les nostres barques... esperant impacients amb el mono pujat! Es nota qui són els nouvinguts, els que no tenen barca i no poden sortir quan volen, com nosaltres, afortunats! Abans de marxar vaig tenir la necessitat de fer-vos unes fotos, pels que no vareu poder venir, o per fer-vos venir ganes de tornar...

mireu en Teixi... tenia raò o no?

L'eufòria reinava la festa, la borratxera també... era hora de sortir a pescar perquè el garbí començava a treure el nas...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Nov 2009, 19:14

El vent començava a amenaçar el que tots ens temíem... ens faria fora aviat, sobretot als més petits... però l’alcohol fa valent al més feble, i una picada de bonítol de l’embarcació d’en Jaime encara més! Dins el cap norfeu estàvem a racer del vent, però quan trèiem el nas... Els més petits encara hi vam insistir una estona més, bé... unes hores! La Nina va treure uns quants peixos... un parell de bonítols i alguna picada més! Bons pescadors porta la Nina, infatigables, amb el nas a punt sempre de flairar la més mínima opció per pescar. Putos cracks!

La sortida va ser tranquil·la, no tant l'arribada...

Les picades i l'alcohol ens feien valents...

Els patrons ens miràvem amb cares de preocupació... jo estava força tranquil, però l'Albert i companyia havien de tornar a l'Escala... "el viatge serà llarg!" cridava el patrò de la NIna.

Nosaltres ens vam quedar una estona més. Ni picada. Al sortir de cap norfeu el mar no estava per tonteries... però res com la tempesta que ens vam trobar la setmana passada! (us dec el relat, valdrà la pena). VAm provar una mica més a la punta falconera, als vivers d'empuriabrava,... però jo estava fet pols. La matinada, el jigging, l'spinning, l'alcohol... abans de plegar i netejar el peix, una foto més... la seva arrancada fulgurant li fa valdre un lloc d'honor.

Abans d'ancaminar-nos cap a Olot, el meu soci encara va tenir moral d'anar a una botiga de pesca de Roses. Desprès de repostar els jigs que havíem perdut, vam anar pujant cap a casa. VAig fer més d'un cop de cap, i em sembla que em vaig adormir, somiant segurament amb les pròximes captures.

Fins la pròxima, amics. A veure si algun dia ho podem compartir tots plegats!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 22 Nov 2009, 19:59

Raul tu si que ets un crack, acabo de llegir i encara sembla que hi sigui.M´ho vaig passar pipa!! Quin esmorzar!! Desde aqui aprofito per felicitar a tots, especialment a en Teixi (tinc al soci, que encara es llepa el dits amb el senglar... i la ratafia que el va fer despertar, jeje).Aixo s´ha de tornar a repetir, pero a veure si la proxima si apunta tothom.Per cert l´Ot, tot i lo jove que es, es un gran pescador... en tot moment va estar a l´alçada
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 22 Nov 2009, 20:42

Jopelines! Vaia festorra ens vam perdre els de la Bala perduda.... Sad Sad a la pròxima serà! En kurry portava a sobre un costipat de 3 parells de pagells i al matí amb la fred que fotia vam decidir no maltractar-lo amb un viatge tan llarg i ens vam quedar aprop de port provant si fèiem alguna sípia (per cert, res de res...)

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 22 Nov 2009, 23:49

gracies companys per les felicitacions inmerescudes, al que si que s'ha de felicitar es amb en raul per l'excelent relat que a fet de la quedada,i a tots vosaltres que sou collonuts, jo vaig pasar un dia excelent, llastima que la pesca va ser una mica escasa, pero si aguessim agafat una d'aquelles besties ja aguera sigut la ostia, pero el veuro i vivirlo junt amb tots vosaltres no te preu, de ben segur que es repetira,salut a tots
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 23 Nov 2009, 00:02

Un gran dia!! a la hora de pesca
Entre les 7:15i 7:30 vàrem sortir del port de l'Escala directes a Cap Norfeu, allà vàrem fer 4 tirs, l'Angel va fer una agulla petiteta i després vaig començar amb una aranya de mida, rera la aranya vaig pescar una cerviola de 3/4 de kilo, va ser tornada a l'aigua, seguidament l'Albert va pescar una altre cerviola que vàrem intentar deixar-la anar però no es reanimava, per tant ens la vàrem emportar, vaig treure una altra aranya i res més. L'Angel encara no havia fet la pesca... en avençar un tros, tornàrem a tirar i res més. De sobte va apareixer una pajarera, i com és normal ens hi vàrem dirigir, en arribar-hi no es veia res, de sobte l'Angel ens va senyalar les tonyines, no molt grosses, però suficient per passar una bona estona(no en vàrem tocar cap) tot i que hi va haver un petit visitant, una mena de gavina petita, marró que se'ns enfonsaba un pam, arrant de barca, (molt curiós). Després d'una estona vaig fer una melva de 1,44, va tornar a desapareixer la pajarera durant una estona i de sobte la vam veure a apareixer més enllà, tornaven a ser les tonyines tot i que pel mig voltaven les melves, avisavem per emissora (el problema era que no funcionaba) van començar a venir barques, en Pichi, Teixi... . L'Albert va fer una altre melva de 1,56 i quan ja començava a desapareixer tot, vaig deixar caure el jig de 45gr allà a sota els peus, i de sobte es va veure tot un bitxo brillant com agafava el jig, vaig mirar el carret i vaig veure que treia massa fil, no el podia tancar, quan ho vaig aconseguir es va desamar. Quina llàstima. Vaig tenir una gran picada, ens pensavem que era tonyina va fer una estirada molt llarga. Era una melva de 2kg i res més en tot el matí. L'Angel seguia sense tocar res. Entre tots varem dicidir d'anar a esmorzar, uf això si que n'era de bó(a mig esmorzar ens va apareixer una pajarera i ningú en va fer cas tot i que eren els bonitos, com vam saver més tard). Hora de deslligar barques i tornar a pescar. Juntament amb la barca Duna vam anar fins a Cadaqués i res de res. Per emissora varem sentir en Teixi que havien agafat un bonito fent el curri, i ens varem dirigir directes cap allà, tot i que va empitjorar el temps, a la tarda va ser el torn de l'Angel, ell sól va fer 4 bonitos i l'Albert i jo ni toca-los...
agraeixo molt a l'Albert i l'Angel per portar-me i haver passat un dia tan rodó amb ells.
gracies a tothom i AIXÓ S'HA DE REPETIR!
salut i bona pesca

SANGOKU I UNA MELVA

Editat per darrera vegada per ot el Dl 23 Nov 2009, 00:21, editat 1 cop en total
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 23 Nov 2009, 00:07

veieu, ja us ho deia jo, uns putos cracks!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dl 23 Nov 2009, 00:33

De cracks res, el factor sort i te molt a veure... haurem de posar data per unaltre quedada, no?
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Data per una altra quedada.

Missatge  Tola el Dl 23 Nov 2009, 01:20

Hola a tothom! salut i llobarros!!

Una segona quedada, a veure per quan??!!!

Ahir, mentre vosaltres us posàveu les botes, un servidor va sortir per la zona de Barcelona amb en David (que també volta per aquí el fòrum) i son pare, l'Antonio.

Molt de calamar, molt de sorell i molt de verat i bisu. Vam sortir tard, molt tard, però l'objectiu de la jornada era més didàctica, que pesquívola. Total, que mentre estàvem amb els jigs i històries diverses, surt a flor d'aigua l'aleta de la que parlo en un correu anterior. Semblava una aleta de peix lluna, però es movia diferent. Anava més ràpid que un peix lluna i no es doblegava a dreta i esquerra. Va fer alguns remolins que vaig atribuir a la corrent. La vaig veure sortir un parell de vegades enmig dels bullidors de verats i sorells i va, i ara al 3/24 diuen que era un rorqual!!!! i jo, tirant-li jigs per veure si s'enganxava el propietari de l'aleta aquella.... hi havia una pneumàtica groga per allà al costat amb uns pescasubs i es veu que van filmar la balena i van enviar les imatges a TV3. Vaya, vaya. Arriba a picar el rorqual i s'endú la canya, el rodet, el trenat i la barca! Ha, ha.

Doneu-hi un cop d'ull a http://www.3cat24.cat/video/1643899
Com que sempre us "sento" a dir que és complicat enganxar fotos, el link de dalt no és un link, només text. Feu "copiar-pegar" al navegador.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 23 Nov 2009, 13:20

nosaltres vam fer un bonitol de uns 2,5 kg dos sepies i cuatre calamars, encara va anar prou be,
salut i bona pesca
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 23 Nov 2009, 13:41

Enhorabona a tots, la pròxima espero estar-hi.

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 23 Nov 2009, 17:31

Felicitats a tothom per el exit de la kedada, dies aixins no s ¨obilden facilment, nomes amb un altre millor si fos posible, enhorabona companys.

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 23 Nov 2009, 17:45

Tola, Tola,... que ens coneixem...

a TV3 deien que la balena portava un fil penjant de la boca... quin jig hi has deixat, aquesta vegada?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 24 Nov 2009, 01:45

Raül escrigué:Tola, Tola,... que ens coneixem...

a TV3 deien que la balena portava un fil penjant de la boca... quin jig hi has deixat, aquesta vegada?

JAJAJAJAJJAA Segur que algun jigg va caure i el de l'aigua era algú que va enganyar dient que s'havia enganxat sense que ell es donés compte...Roncualoooo tornem el jigg dels ous que ja n'he perdut una BOCHA...

salut i jiggs gratis
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 24 Nov 2009, 13:01

aquestes cuatre paraules son de part d'en jaume ( saga I ) ja que esta sense internet, pero a pogut lleigir la cronica de la quedada, per agrair a en raul la seva excelent cronica i a tots els companys que i ban asistir que son collonuts, i tambe pregunta que cuant i tornem ???? salut i força
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 24 Nov 2009, 14:20

Que va, que va! ostres tu, quin autèntic gustasso això d'anar a pescar i tornar amb tots els jigs amb els que has arribat. Em penso que mai m'havia passat. Visca els fons de sorra!! (amb peix famolenc!)

Salut i llobarros!!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 24 Nov 2009, 21:34

Ho sento per no venir a esmorzar però estava liadisim amb els palometons vam tenir lluita amb tres de molt guapos, demà penjaré les fotos i un video que vam fer amb un d'ells. Les fotos de l'esmorzar fan enveja però un altre dia serà. Lo dit demà us ensenyaré les captures.

Fins aviat
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dc 25 Nov 2009, 23:04

Aqui teniu una mostra de perque no vaig venir a esmorzar amb vosaltres, el video ho estic intentat a veure si em surt com penjar-l'ho.

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt