MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Artificials spinning

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Artificials spinning

Missatge  Dani el Dg 13 Feb 2011, 21:30

Tinc que renovar artificials, he provat els maria, rapala i anguló tipus raglú o similars, alguns plomats, alguns amb baber i l'anguló
o amb buldó.

L'anguló cap problema.

Els rapala amb baber, no m'han agradat gaire... excepte el max rap de 17 cms que si m'agrada, els de 8/9 cms la veritat, no gaire

Els maria plomats la veritat m'agraden bastant i els trobo bastant efectius.... i algun maria amb baber també.

Accepto sugeriments abans de comprar res, marques, models, mides.... que recomaneu? La canya es acció 10/40

Salut
Dani

EDITO, RECOMANACIONS:
Maria plomats *
Rapala Max Rap *
Yo-Zuri Crystal minnow *

Editat per darrera vegada per Dani el Dg 13 Feb 2011, 23:12, editat 3 cops en total

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Artificials spinning

Missatge  david_sfg el Dg 13 Feb 2011, 22:56

A mi m'agrada molt la natació dels Yo-Zuri Crystal minnow. Els tens en diferents tamanys, pesos i natacions. Diuen que un que tanbé està foça bé és el Duel Hardcore Minnow. Jo el vaig provar d'un company però les condicions del dia no eren massa bones com per dir-te el que...A mi de Rapala el X-rap m'agradava prou, dic m'agradava perqué està en alguna roca... Més no et puc ajudar perqué tampoc en sóc un expert...

david_sfg
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Data de registre : 17/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 13 Feb 2011, 23:11

ok vaig afegint a la llista aviam, gràcies !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 14 Feb 2011, 17:04

Dani!

Et faré una recomanació que em van fer a mi la setmana passada.

Un crack llobarrero del fòrum em va dir que em passés pel decathlon a mirar els artificials de 2 euros. A mi mai m'han cridat l'atenció perquè una vegada vaig comprar peixos per la sèpia i em van sortir penosament dolents.

Li vaig fer cas i vaig anar al decathlon de girona, i vaig agafar-ne un que ja sigui pel color, per la forma o pel que sigui em va interessar.
Total que el vaig mullar aquest cap de setmana i es mou guapo, guapo.

És que t'emboliques a comprar un rapala 10 euros, un maria 15 euros, un yo-zuri 8 euros i la cosa va sumant.

I després vas i per culpa d'un trenat en perds 6!!! jeje Wink

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 14 Feb 2011, 18:38

ja pasaré pel decatlon a veure doncs, si perque els altres piquen i fort

calador escrigué:Dani!

Et faré una recomanació que em van fer a mi la setmana passada.

Un crack llobarrero del fòrum em va dir que em passés pel decathlon a mirar els artificials de 2 euros. A mi mai m'han cridat l'atenció perquè una vegada vaig comprar peixos per la sèpia i em van sortir penosament dolents.

Li vaig fer cas i vaig anar al decathlon de girona, i vaig agafar-ne un que ja sigui pel color, per la forma o pel que sigui em va interessar.
Total que el vaig mullar aquest cap de setmana i es mou guapo, guapo.

És que t'emboliques a comprar un rapala 10 euros, un maria 15 euros, un yo-zuri 8 euros i la cosa va sumant.

I després vas i per culpa d'un trenat en perds 6!!! jeje Wink

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 14 Feb 2011, 21:48

Amb els artificials generalment tenim un problema i es que els comprem per que ens agraden a nosaltres i, pel que sembla, no tenim mentalitat de peix.

Els artificials que faig servir per “rascar” les pedres també els compro al Decatlon, i serrans i aranyes, de moment, s’hi agafen igualment....

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Artificials Spinning

Missatge  QUIM C. el Dl 14 Feb 2011, 22:59

Potser et pots pensar la compra del caiac. Desde el caiac pots anar estiran i provan en totes direccions, normalment es desengancha. Yo ne perdut molt pocs i casi sempre per culpa de les putes xarxas.controlas les banderas, tiras linea recta i la barca que la tiraba feia curvas, pero tot i aixo s'en perden pocs. Si us fa por volcar, el podeu comprar un caiac una mica mes ampla i es guanya molta estabilitat i espai, perden, aixo si velocitat,

QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 61
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 15 Feb 2011, 00:42

QUIM C. escrigué:Potser et pots pensar la compra del caiac. Desde el caiac pots anar estiran i provan en totes direccions, normalment es desengancha. Yo ne perdut molt pocs i casi sempre per culpa de les putes xarxas.controlas les banderas, tiras linea recta i la barca que la tiraba feia curvas, pero tot i aixo s'en perden pocs. Si us fa por volcar, el podeu comprar un caiac una mica mes ampla i es guanya molta estabilitat i espai, perden, aixo si velocitat,

no no, tinc clar que caiac no Laughing

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 15 Feb 2011, 12:19

calador escrigué:que em passés pel decathlon a mirar els artificials de 2 euros.
totalment d'acord. Els artificials de Decathlon no estan gens malament i son força barats. Jo fa temps que els utilitzo. N'hi que neden millor i n'hi ha que no tant, però en general estan bé. També tenen els vinils de Raglou.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 16 Feb 2011, 21:50

El Decathlon de Girona està cada cop pitjor en el que respecta a pesca.... està molt fumuda la cosa.
Han tornat a posar esquers vius però han reduït la resta a "merda i menos" Tots els esquers de yozuri fora! tot lo de raglou pràcticament fora! de jigs només han deixat els seus i sempre que hi vas no en queden! de trenat ja només hi ha el seu! de bombetes no en tenen, de canyes d'spinning, jigging o curri no en tenen!!!!! només tenen combos de canya + carret i dels seus però dels més "guarros" de tots, res amb una mica de cara i ulls. Carrets per pescar a fondal no en tenen ni un! En fi, no segueixo perquè cada cop que hi vaig quedo més indignat.... No sé perquè s'ho estan deixant perdre amb la quantitat de coses que tenien quan van començar, m'en recordo que fins i tot la gent hi portava fotos de les captures, organitzaven excursions a Caspe o Mequinenza. O no els interessa o el que porta la secció de pesca ara no en té ni idea. La qüestió que si heu de comprar alguna cosa de pesca millor aneu al Decathlon de Platja d'Aro que hi ha una miqueta més de coses i si no al de Perpinyà que hi ha almenys 4 passadissos de pesca.
Al de Figueres no hi he estat mai, no sé què tal estarà la cosa per allà... als de Barna m'han dit que bé

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 16 Feb 2011, 22:22

kruskis escrigué:El Decathlon de Girona està cada cop pitjor en el que respecta a pesca.... està molt fumuda la cosa.
Han tornat a posar esquers vius però han reduït la resta a "merda i menos" Tots els esquers de yozuri fora! tot lo de raglou pràcticament fora! de jigs només han deixat els seus i sempre que hi vas no en queden! de trenat ja només hi ha el seu! de bombetes no en tenen, de canyes d'spinning, jigging o curri no en tenen!!!!! només tenen combos de canya + carret i dels seus però dels més "guarros" de tots, res amb una mica de cara i ulls. Carrets per pescar a fondal no en tenen ni un! En fi, no segueixo perquè cada cop que hi vaig quedo més indignat.... No sé perquè s'ho estan deixant perdre amb la quantitat de coses que tenien quan van començar, m'en recordo que fins i tot la gent hi portava fotos de les captures, organitzaven excursions a Caspe o Mequinenza. O no els interessa o el que porta la secció de pesca ara no en té ni idea. La qüestió que si heu de comprar alguna cosa de pesca millor aneu al Decathlon de Platja d'Aro que hi ha una miqueta més de coses i si no al de Perpinyà que hi ha almenys 4 passadissos de pesca.
Al de Figueres no hi he estat mai, no sé què tal estarà la cosa per allà... als de Barna m'han dit que bé

Dono la raó a en kruskis! Si vaig al de Girona és per proximitat, però és cert que no tenen res. De la llista de coses que volia comprar, només en vaig trobar dues. Ni hams, ni equips per al pescador (tot s'ha d'encarregar)...

El de Figueres està més complert que el de Girona. No sé com és el de Platja d'Aro, però a Girona no vaig trobar quasi res.

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dj 17 Feb 2011, 00:07

Al Decathlon de Mollet del Vallès (nou nou molt nou) hi ha moltiiiiismes coses de pesca. De tot. Espero que amb el temps no vagin minvant la varietat.

Faig una proposta per aquells que no saben tant. Podríeu posar fotillos de aquelles coses interessant i econòmiques que teniu i us funcionen/agraden. Smile

Avui he anat i he vist artificials de 4-5 marques diferents (Rapala també); i de preu... des de els 2 euros fins als 20 crec recordar però clar... no se si està be o malament de preu per la meva ignorància.

Gracies

dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 17 Feb 2011, 04:05

kruskis escrigué:i si no al de Perpinyà que hi ha almenys 4 passadissos de pesca.
El de Perpinyà, fa 4 o 5 anys, era molt bo per a material de pesca. Amb la particularitat de veure-hi coses que no es veuen per aquí. Molt de riu i menys per a mar, però quan hi vaig anar em queia la baba. Ara que, d'això, ja en fa temps.

El de Girona, totalment d'acord amb en Kruskis: s'han carregat els apartats de canyes, carrets, trenats, accessoris... Ja no hi ha primeres marques (quatre Raglous mal comptats) ni res de novedós. I ho han situat tot en el cul de l'establiment, en un racó fosc, trist, incòmode i poc visible.
Ahir hi ha via algun vinil nou, que encara no havia vist mai. Me'n vaig pillar un parell. I unes gambes de plàstic que feien tan bona pinta que vaig preferir allunyar-les de la meva cuina What a Face

El de Platja d'Aro... passa que està al davant de Llar Nàutic. I és clar, no hi ha color.
El de Figueres... AH, PERO HI HA UN DECATHLON A FIGUERES??? I on és això?

dfayala escrigué:Avui he anat i he vist artificials de 4-5 marques diferents (Rapala també); i de preu... des de els 2 euros fins als 20 crec recordar però clar... no se si està be o malament de preu per la meva ignorància.
20€ estaria en la banda alta dels preus de cimbells artificials (és clar que depèn de la mida, el material, la marca, la novetat, etc). Si estàs començant, no agafis aquests preus a menys que vulguis agafar una depressió després de perdre'n uns quants. Si et pots esperar al novembre (demano molt!), ves al Saló Nàutic de Barcelona i trobaràs saldos interessants i ofertes 3x1 per a omplir la maleta.

2€ és un regal. Jo, cada vegada que vaig al Decathlon per alguna cosa, n'agafo algun. Els Geológic (la marca blanca de Decathlon) són de plàstic i els hams són una merda i s'han de canviar tots. Però són low-cost i pesquen.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 23 Feb 2011, 00:29

En el decathlon de Mataró he comprat una mena de peixet plomat (semblant a un Maria plomat) que porta la potera al cap i a la cua du el ferret per anuar la linea, que l'hem de fer nedar a rerescules o que? Jo l'hi he canviat i ho he posat al estil natural perquè hem fa mal rotllo fer nedar un peix del revés però té algun sentit o l'he cagat com de costum? La feina és la mateixa, posar-lo en una banda que a l'altra per això penso que tindran algun motiu per fer-ho, aviam si algú ho sap.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dc 23 Feb 2011, 23:58

Hola nois, companys.

He anat al Decathlon de Mollet del Vallès. Acaben de posar artificials, vinils i culleretes a punta pala, un munt i de diferents marques i preus.

Us recomano passar per allà a fer una ullada... sembla que treballi allà.... dons NO!.

He comprat 4 i acumulo ja sis. Ara falta la canya, JUAS!

A veure si m'aimo i posso alguna foto. Avanço que un es un Rapala X-RAP RX-10 (12,xx €), el altres Caperlan i Geologic (més económics).

dfayala
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 24 Feb 2011, 00:06

collons, el x-rap el vaig enrrocar i em va costar 17 o 20 euros, molt bona compra

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dj 24 Feb 2011, 00:36

DE la mateixa mida que aquest però d'altres models (Rapala X-RAP "model") tots tenen el mateix preu 12,xx euros.

10 cm 13 gr. (Hi ha de més grans)

dfayala
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 25 Feb 2011, 20:44

Bé al final he renovat uns quants artificials:

2 angulons raglou de 140mm
1 Storm articulat 150mm
1 Yo-zuri de superficie 150mm
1 rapala max rap 170mm
1 maria chase 60mm

i he agafat un trenat que rel·lació diametre/resistència sembla molt bo !

Berkley whiplast 0,10/14kgs i 0,21/26kgs

I a sobre m'ha sortit molt bé de preu !! (amb retòrica per algú jaja)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 27 Feb 2011, 22:09

algú sap d'algun lloc a girona on trobar silicona per fet motllos ?? ha de ser silicona que aguanti 200/250 graus com las de fer soldats de plom...

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 01 Mar 2011, 02:22

Ostres, podries preguntar a L'Artística (Ctra Barcelona o Crer.Sta Clara) allà tenen infiinitat de merdetes per fer manualitats. De resines per modelatge en tenen, però no sé si aguantarà tanta temperatura, per preguntar no hi perds res!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  david_sfg el Dc 02 Mar 2011, 22:02

Dani escrigué:collons, el x-rap el vaig enrrocar i em va costar 17 o 20 euros, molt bona compra

Jo al Decathlon el vaig treure per 10,95€ el de 100 mm..però crec que estava en oferta...jejeje. Per cert, va acabar al mateix lloc que el teu, en una roca...jajaja.

Dani escrigué:Bé al final he renovat uns quants artificials:

2 angulons raglou de 140mm
1 Storm articulat 150mm
1 Yo-zuri de superficie 150mm
1 rapala max rap 170mm
1 maria chase 60mm

i he agafat un trenat que rel·lació diametre/resistència sembla molt bo !

Berkley whiplast 0,10/14kgs i 0,21/26kgs

I a sobre m'ha sortit molt bé de preu !! (amb retòrica per algú jaja)

Els angulons quin pes tenen? Perqué jo sempre en tinc un parell de molt lleugers i sense buldó no arriven gaire lluny...

Salut!

david_sfg
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Data de registre : 17/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 02 Mar 2011, 22:04

els angulons pesen res, grams........... sempre els poso amb bombeta. N'hi ha uns que porten plom incorporat, però no els gasto

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 03:08

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: