SHARE
Últimos temas
» Jigs amb plomespor Jurela´s Killer Ayer a las 18:58
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Ayer a las 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Ayer a las 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Ds 12 Maig 2012, 05:54
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
» Com ha anat el finde? (Girona)
por kayakleviathan Dt 08 Maig 2012, 17:28
» Silurs.
por Dani Dg 06 Maig 2012, 12:04
» WAVEINN.com
por kruskis Dv 04 Maig 2012, 00:07
» "El Mundo" 30-4-12
por Admin Dc 02 Maig 2012, 23:01
» Sortides en kayak
por j.m.v Dg 29 Abr 2012, 21:38
» Preguntes Pantà de Terradets (Cellers) i Susqueda
por Dani Dg 29 Abr 2012, 17:46
» Un altre caiaquero!
por calador Dg 29 Abr 2012, 12:17
» tauró blanc a surfcasting
por joemosqueroles Dj 26 Abr 2012, 14:40
YOUTUBE
Joc Barcelona World Race
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Joc Barcelona World Race
Ja ha començat fa temps, però m'ho van ensenyar i m'hi he apuntat
http://www.thegame-barcelonaworldrace.org
Agafes el comandament, i fas la mateixa regata que la de veritat en simulador, està molt bé, cada 6 hores i ha dades noves del meteo, previsions, tens kits de reparació de veles, pots fer amics, etc.... molt interessant, si algú es vol apuntar que em digui el nick i ens anem seguint la trajectoria !
El meu vaixell es diu FDP_dani i l'slogan es Fòrum de Pesca, fent publicitat !!

http://www.thegame-barcelonaworldrace.org
Agafes el comandament, i fas la mateixa regata que la de veritat en simulador, està molt bé, cada 6 hores i ha dades noves del meteo, previsions, tens kits de reparació de veles, pots fer amics, etc.... molt interessant, si algú es vol apuntar que em digui el nick i ens anem seguint la trajectoria !
El meu vaixell es diu FDP_dani i l'slogan es Fòrum de Pesca, fent publicitat !!

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Re: Joc Barcelona World Race
Que ningú s'apunta ??? En 2 hores ja passo l'estret de gibraltar, primera mini cursa superada, però molt vent en contra i el primer joc de veles una mica malmès, aguantant el tipus !

Casum dena! No hi ha com tenir temps per jugar!!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 82
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué:Casum dena! No hi ha com tenir temps per jugar!!![]()
![]()
jajaja, nomes has de mirar el meteo a les 6,12, 18 i 00, i llavors poses rumb, veles, etc... i apa, a navegar. El de les 6 del matí no el miro normalment fins a les 8 o les 9, i l'altre dia vaig embarrancar a la costa del marroc, coses que pasen.... i a més segueixes la cursa real, els comentaris dels navegants, etc.... ja que les previsions de temps son reals, i la possició dels vaixells reals i dels virtuals està tota al mateix plànol, està molt bé !!

Hola Dani
Jo també estic jugant amb els meus dos fills
El meu es diu AMURATS i està a l'Indic. El meu fill gran va sortir una setmana més tard i porta el Mestral2011 i tot just ara creua ara el Cap de Bona Esperança, i el mitjà (Leon2011) esta el pobre parat al mig de l'atlàntic en un anticicló
vigila bé per on han passat els liders, que ja saben els trucs i procura anticipar els vents. Si enganxes un anticicló estàs perdut. Jo havia arribat a ser el 59, i la vaig cagar en entrar a l'Indic (em vaig passar de llest) i ara estic el 4000.
Es un joc divertit i com diu en Dani, no cal massa temps (tot i que hi ha alguns que estan 24 hores i fan turnos)
El meu es diu AMURATS i està a l'Indic. El meu fill gran va sortir una setmana més tard i porta el Mestral2011 i tot just ara creua ara el Cap de Bona Esperança, i el mitjà (Leon2011) esta el pobre parat al mig de l'atlàntic en un anticicló
vigila bé per on han passat els liders, que ja saben els trucs i procura anticipar els vents. Si enganxes un anticicló estàs perdut. Jo havia arribat a ser el 59, i la vaig cagar en entrar a l'Indic (em vaig passar de llest) i ara estic el 4000.
Es un joc divertit i com diu en Dani, no cal massa temps (tot i que hi ha alguns que estan 24 hores i fan turnos)

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Reputació: -5
Data de registre: 23/03/2009
Jo vaig molt endarrerit, vaig començar fa poc, però bé progresso ràpid, us afegeixo a amics per fer el seguiment ;-)
bernau escrigué:Hola Dani

Continuem l'aventura !! Vaig començar el 38000 i ara estic a la posició 16975, n'hem avançat uns quants !!
Aquesta nit pasaré per sudafrica, ja deixant l'atlàntic per encarar direcció a austràlia, no queda res.... i els regatistes reals ja estan pujant cap a gibraltar, hores d'ara deuen estar a prop de las azores (jo vaig començar un mes més tard...)
Us poso unes captures de l'aventura gràfica:

Aquesta nit pasaré per sudafrica, ja deixant l'atlàntic per encarar direcció a austràlia, no queda res.... i els regatistes reals ja estan pujant cap a gibraltar, hores d'ara deuen estar a prop de las azores (jo vaig començar un mes més tard...)
Us poso unes captures de l'aventura gràfica:

Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum