SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
curri: a favor o en contra de la corrent?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
curri: a favor o en contra de la corrent?
puès això, que se'm planteja aquest dubte: heu observat alguna diferència en els resultats de curricar a favor del mar, en contra o perpendicularment?
Re: curri: a favor o en contra de la corrent?
Doncs... amb el sol de cares... amb el sol d'esquenes... a favor de corrent a contra corrent... no pesco mai res.
Per fer spinning m'agrada més a contra corrent, em costa menys fer nedar l'esquer i al tenir més resistència pots fer-lo anar més a poc a poc. Si la corrent és a favor i reculls a poc a poc, l'esquer ve molt recte, m'agraden més els cops de cua bèsties, zas zas zas zas
Sóc un flipat, si fos llobarro picaria sempre.
Per fer spinning m'agrada més a contra corrent, em costa menys fer nedar l'esquer i al tenir més resistència pots fer-lo anar més a poc a poc. Si la corrent és a favor i reculls a poc a poc, l'esquer ve molt recte, m'agraden més els cops de cua bèsties, zas zas zas zas
Sóc un flipat, si fos llobarro picaria sempre.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué:Sóc un flipat, si fos llobarro picaria sempre.
Tio!!! M'encanta aquesta frase! Regala-me-la siusplau!
Pel que fa al dubte que planteges llampugaire, personalment quan ho faig a favor de corrent, li dono més velocitat, i quan és contra corrent afluixo. Tot això ho faig pel moviment dels artificials.
Pot ser, a contracorrent tinc més captures, però res exagerat.
No és cap tonteria, hi ha espècies que mengen sovint contracorrent.
El llobarro, sense anar més lluny sovint es fot a menjar a contra corrent. Els que hem fet pescasub ho tenim en compte, doncs és més fàcil "cascar-los" si vas per una banda o per altra quan estan entre dos pedrots. Si cacen a contracorre€nt s'els hi fot el menjar sol a la boca! Quins putes aquests....
PD: La frase queda regalada, te l'embolico?
El llobarro, sense anar més lluny sovint es fot a menjar a contra corrent. Els que hem fet pescasub ho tenim en compte, doncs és més fàcil "cascar-los" si vas per una banda o per altra quan estan entre dos pedrots. Si cacen a contracorre€nt s'els hi fot el menjar sol a la boca! Quins putes aquests....
PD: La frase queda regalada, te l'embolico?

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
llampugaire escrigué:puès això, que se'm planteja aquest dubte: heu observat alguna diferència en els resultats de curricar a favor del mar, en contra o perpendicularment?
Pel què fa a picades, no. Amb el caiac, costa remar fent el curri a contracorrent i a favor, si és molt forta, a vegades se'm fan embolics amb les dues canyes.
Amb la corrent de cara, l'esquer va molt (o força, depenent de l'esquer) més fons a igual velocitat del caiac. A la velocitat del caiac hi sumes la de la corrent.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Sobre la corrent no ho he observat. El que si he observat es que quan he anat a la tonyina al curri entren millor quan navegues cara al sol, o sigui, la mateixa passada de una cara o de una altra, al mati quan el sol està pujant entren millor quan vas de cara al sol....es una observació, no matemàtiques...
kruskis escrigué:Doncs... amb el sol de cares... amb el sol d'esquenes... a favor de corrent a contra corrent... no pesco mai res.
sactament. Heu vist mai una truita de riu menjant? Es queda quieta en mig la corrent esperant que li vinguin petits insectes o alevins. No els va al darrera, sinó que espera que li arribin. Doncs potser (ei: POTSER) alguns peixos de mar facin el mateix i prefereixin menjar contra corrent, no?kruskis escrigué:No és cap tonteria, hi ha espècies que mengen sovint contracorrent.
Ves per on, el llobarro entra sovint als rius... Aprenentatge llobarril?kruskis escrigué:El llobarro, sense anar més lluny sovint es fot a menjar a contra corrent. [...] Si cacen a contracorrent s'els hi fot el menjar sol a la boca! Quins putes aquests....
Interessant, això, encara que podria tenir a veure amb l'hora, i no amb la posició del sol, o sigui: vas cara al sol (amb perdó) quan aquest es lleva i és l'hora bona per a pescar. I vas d'esquenes al sol quan ja fa una estona que ha passat l'hora bona. Ep, no ho sé... Però ho tindré en compte.caproig escrigué:El que si he observat es que quan he anat a la tonyina al curri entren millor quan navegues cara al sol, o sigui, la mateixa passada de una cara o de una altra, al mati quan el sol està pujant entren millor quan vas de cara al sol....
Encara que no tingui a veure amb el curri, això últim també em fa pensar que fer jigging d'un costat o un altre de l'embarcació o de l'espigó (segons com reflectim la nostra silueta sobre el mar) pot afectar els resultats. Si fem jigging o càsting en poca profunditat, de ben segur el peix ens veu. Llavors... potser millor pescar a contrallum? O a l'inrevés?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum