SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Zona VIP?
Pàgina 3 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Zona VIP?
En blanc
Bones,
Aquesta vegada voto en blanc. El tema de la llengua "em va posar" més. Però aquí també hi veig coses a favor i en contra. En contra, que és complicar-ho tot una mica més. A favor, que pot ajudar a compartir coses entre els més habituals, els més esforçats, etc., entre els quals encara no em compto.
Deixeu-me, però, que aprofiti a felicitar l'Admin, tant per aquestes iniciatives de dinamització del forum, com per la utilitat que tenen molts dels seus apartats, vells o nous. És una feina molt dedicada i mereix tots els aplaudiments.
A banda d'això, buscaré el lloc oportú per compartir les meves tres primeres sortides amb kayak pel barcelonès. No cal que sigui VIP, pot ser en obert, perquè no va més enllà de tres porres, oblits, relliscades i mitja marejada. Peix, ni un. Però per-sis-ti-rem.
Salut.
Aquesta vegada voto en blanc. El tema de la llengua "em va posar" més. Però aquí també hi veig coses a favor i en contra. En contra, que és complicar-ho tot una mica més. A favor, que pot ajudar a compartir coses entre els més habituals, els més esforçats, etc., entre els quals encara no em compto.
Deixeu-me, però, que aprofiti a felicitar l'Admin, tant per aquestes iniciatives de dinamització del forum, com per la utilitat que tenen molts dels seus apartats, vells o nous. És una feina molt dedicada i mereix tots els aplaudiments.
A banda d'això, buscaré el lloc oportú per compartir les meves tres primeres sortides amb kayak pel barcelonès. No cal que sigui VIP, pot ser en obert, perquè no va més enllà de tres porres, oblits, relliscades i mitja marejada. Peix, ni un. Però per-sis-ti-rem.
Salut.

Truitaderiu- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Can Fanga
Reputació: 0
Data de registre: 07/06/2010
Re: Zona VIP?
Truitaderiu escrigué:Bones,
Salut.
En això de la pesca la única cosa que ens iguala son les porres, oblits, relliscades i marejades.... Si no fos així, per la majoria seria insuportable.. . Semblaríen relats de Sant Pere caminant sobre les aigües. De fet podia caminar-hi per la quantitat de peixos que hi havia. Llavors no tenia mèrit...
Collons hos deixo un dies i emb destruseu el foro.
Krusky deixat de collonadas de vip i de pesca arañas que et tornas gey.
Estic decort amb l´Ana, vulgem ho no els vips calcom ya els tenim i pels secrets
prefereixo tocar carn que esta devant de l´ordinador.
Dit aixo comenceu a rentarvos i cambiarvos la roba interior que
s´acosta la tercera quedada de geis i lesvianas del foro.
Mes informacio i propostes en breu.
Salud mamons
Krusky deixat de collonadas de vip i de pesca arañas que et tornas gey.
Estic decort amb l´Ana, vulgem ho no els vips calcom ya els tenim i pels secrets
prefereixo tocar carn que esta devant de l´ordinador.
Mes informacio i propostes en breu.
Salud mamons

Pichi- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Data de registre: 24/04/2009
Pichi escrigué:prefereixo tocar carn que esta devant de l´ordinador.
Tocar carn.... ja ho sé que t'agrada molt a tu tocar carn! no s'escapen ni les meduses.
Potser sí que el que ens fa falta una quedada i deixar-nos de collonades.... aviam si el temps s'acaba d'espavilar, però em sembla que encara quedarà un mes ben bo de temps tonto...
Respecte a la zona VIP, veient que la cosa ja està votada i ha sortit un NO rotund no m'ho plantejo més, però com que veig la cosa no és ni per VIP o no VIP ni per pagament o no pagament, és més aviat un no a l'empobriment del fòrum, algun dia si som més colla ja ho tornarem a parlar, de moment res, queda "visto para sentencia".
Gràcies a tots els que hi heu aportat la vostra opinió
Joan

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
va, et perdono perquè vas treure la piiiiiiiiiip banderetakruskis escrigué:queda "visto para sentencia".
La grip m'ha impedir entrar-hi al fòrum, però com que ens heu demanat la nostra opinió tot i que soc fora del tems "reglamentari", per cortesia a la demanda la donaré. Jo també coincideixo en el NO. Com ja s'ha argumentat aquest plantejament VIP podria actuar de forma negativa, i està clar que tots volem el contrari. Si tots posem un granet de sorra, el fòrum es beneficiarà i de retruc nosaltres. Temin molts temes a tractar, derivats de la pròpia pesca (conservació, gestió, impactes, educació, ...) i segur que podem entre tots aportar molt.
Crec que hem d'agrair al moderador la seva tasca i implicació
Una abraçada per a tots
Josep
Crec que hem d'agrair al moderador la seva tasca i implicació
Una abraçada per a tots
Josep

josepbcn- www.forumdepesca.com
- Edat: 62
Localització: barcelona
Data de registre: 13/01/2011
QUEDADA
Booones...doncs sí, no crec amb la zona VIP seré simple...QUEDADA i fora collonades.
salut.-
salut.-

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum