SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Zona VIP?
Pàgina 1 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Zona VIP?
Zona VIP?
Bona nit gent!
Ja torno a ser aquí amb les enquestes... que pesat...
Aquest cop és referent a la zona VIP, un altre dels temes que van sortir quan vaig demanar opinions.
El que es va dir en el seu dia va ser crear una zona privada on fes falta un "rang" especial per poder-hi entrar, que s'aconseguiria pagant una quantitat simbòlica anualment, per exemple un euro, que serviria per mantenir el fòrum o per fer algun sorteig o comprar alguna cosa per les quedades o el que fos.
La zona VIP serviria per explicar tot allò que no vulguéssim explicar públicament, secrets de pesca, tècniques, etc...
Què en penseu?
PD: Surti el que surti a la votació no seria una cosa per fer d'inmediat
Ja torno a ser aquí amb les enquestes... que pesat...
Aquest cop és referent a la zona VIP, un altre dels temes que van sortir quan vaig demanar opinions.
El que es va dir en el seu dia va ser crear una zona privada on fes falta un "rang" especial per poder-hi entrar, que s'aconseguiria pagant una quantitat simbòlica anualment, per exemple un euro, que serviria per mantenir el fòrum o per fer algun sorteig o comprar alguna cosa per les quedades o el que fos.
La zona VIP serviria per explicar tot allò que no vulguéssim explicar públicament, secrets de pesca, tècniques, etc...
Què en penseu?
PD: Surti el que surti a la votació no seria una cosa per fer d'inmediat
Re: Zona VIP?
Igual que l'altra vegada, com a Admin no voto però sí com a kruskis
Voto no perquè crec que amb una zona vip hi tenim a guanyar com a pescadors però perdem com a comunitat, ho trobo una falta de respecte als que us mateu a fer un repor per fer ploms pel profunditzador o els que es curren un manual per netejar carrets i ho feu altruïstament, em fa por que llavors tot lo bo es quedi a la zona VIP. Bé, ja es veurà què surt. Si fóssim 1000 m'ho plantejaria, però som 200, dels quals ni 40 entrem a diari i dels quals ni tan sols 10 escrivim regularment. Crec que seria un empobriment del fòrum i que es crearien "guetos", gens beneficiosos per una comunitat tan petita.
Resumint: que segurament aprendriem com a pescadors però perdriem com a comunitat, s'haurien de suspesar les dues coses doncs una cosa aniria en sacrifici per l'altra
Voto no perquè crec que amb una zona vip hi tenim a guanyar com a pescadors però perdem com a comunitat, ho trobo una falta de respecte als que us mateu a fer un repor per fer ploms pel profunditzador o els que es curren un manual per netejar carrets i ho feu altruïstament, em fa por que llavors tot lo bo es quedi a la zona VIP. Bé, ja es veurà què surt. Si fóssim 1000 m'ho plantejaria, però som 200, dels quals ni 40 entrem a diari i dels quals ni tan sols 10 escrivim regularment. Crec que seria un empobriment del fòrum i que es crearien "guetos", gens beneficiosos per una comunitat tan petita.
Resumint: que segurament aprendriem com a pescadors però perdriem com a comunitat, s'haurien de suspesar les dues coses doncs una cosa aniria en sacrifici per l'altra

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
voto

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Hola.
Respondré encara que per aquí soc el novell:
Personalment crec que, com diu el Kruskis, una zona privada serveix per a treure continguts encara que si realment es necessària es útil. Necessària per tractar temes delicats o que no han de ser públics per diferents motius i aquí noves veig un motiu possible: zones exactes de pesca. També podria ser per tractar temes de moderació però també veig que no cal

Com dic soc el novell i segurament estic equivocat.
Això ho dic des de la experiència de co-administrar un fòrum de gairebé 25.000 usuaris i mes de 100.000 missatges.
Votaré NO per les (bones) característiques d'aquest fòrum i el bon rotllo que hi ha.
Personalment crec que, com diu el Kruskis, una zona privada serveix per a treure continguts encara que si realment es necessària es útil. Necessària per tractar temes delicats o que no han de ser públics per diferents motius i aquí noves veig un motiu possible: zones exactes de pesca. També podria ser per tractar temes de moderació però també veig que no cal
Això ho dic des de la experiència de co-administrar un fòrum de gairebé 25.000 usuaris i mes de 100.000 missatges.
Votaré NO per les (bones) característiques d'aquest fòrum i el bon rotllo que hi ha.

dfayala- www.forumdepesca.com
- Edat: 37
Localització: Vilamajor
Reputació: 1
Data de registre: 24/01/2011
Voto NO
Motiu: "la zona vip" ja hi és implícita en totes les comunitats. Sempre hi ha maneres de comunicar-se fora del canal general i, ens agradi més o menys, tots ho fem. Ja sigui per MP, telefon, cara a cara, etc...
No m'agrada la idea de que hi hagi foreros de 1a i foreros de 2a. (però hi ha molts llocs on ho fan i els funciona)
Motiu: "la zona vip" ja hi és implícita en totes les comunitats. Sempre hi ha maneres de comunicar-se fora del canal general i, ens agradi més o menys, tots ho fem. Ja sigui per MP, telefon, cara a cara, etc...
No m'agrada la idea de que hi hagi foreros de 1a i foreros de 2a. (però hi ha molts llocs on ho fan i els funciona)

rash- www.forumdepesca.com
- Edat: 28
Localització: girona i el mar sempre que puc
Reputació: 0
Data de registre: 14/09/2010
el tema de zones exactes de pesca, encara que costi asumir-ho, es una tonteria, els peixos es mouen, el clima canvia, un lloc que un dia et dona una pesquera de conya, a la setmana següent et menges els mocs, crec que es més un tema de saber interpretar els llocs, la tècnica, el clima, el vent, l'estat de la mar, i llavors el factor sort, i aixó s'aprèn amb el temps i paciència.... estar clar que uns llocs són millors que d'altres per cert tipus de peixos, però no vol dir que hi siguin ni molt menys... ni que els estiguis oferint l'esquer que toca, ni que tinguin gana.... com dic, son molts factors.
dfayala escrigué:Hola.
Personalment crec que, com diu el Kruskis, una zona privada serveix per a treure continguts encara que si realment es necessària es útil. Necessària per tractar temes delicats o que no han de ser públics per diferents motius i aquí noves veig un motiu possible: zones exactes de pesca. També podria ser per tractar temes de moderació però també veig que no calCom dic soc el novell i segurament estic equivocat.

voto SI i sembla que sóc l'únic de moment, així que explicaré el meu vot
Però mireu-vos-ho a la inversa: quantes coses no hem deixat de penjar en el fòrum per no donar pistes als aprofitats que s'agafen el fòrum com si d'un telenotícies es tractés? Jo i tant, sí que ho he fet. He deixat d'explicar al fòrum moments bons de pesca, fins i tot en temps real, des de l'embarcació, per no donar pistes a tot cristu.
O bé els típics: "com ho has fet?" "on vas anar?" "quin esquer hi poses?" que acaben responent-se en privat i, per tant, també impliquen una disminució de la inter-comunicació, també ens fan perdre com a comunitat. Tinc alguns missatges privats que guardo "como oro en panyo" perquè contenen bona informació, dades que només tenim el seu autor i jo. D'alguna manera, tot això no és fer guethos, també? Per què no ho podem compartir amb més gent? També tinc coordenades o petits secrets que no m'importa compartir en petit comitè, i suposo que qui més qui menys li passa el mateix. Per què només ho hem de fer amb privats d'1 a 1?
Foraires de 1a i de 2a, deia en rash. Doncs sí, perquè això és exactament el que hi ha ara: foraires que participem i compartim, amb independència de la nostra experiència i coneixements, i foraires que només entren per a saber on i quan han de sortir a pescar... sense ni donar les gràcies. Perdoneu... però algú ho havia de dir.
VIP sí. Amb normes i amb quota (més d'1€/any, kruskis). I potser també amb invitació.
I suposant que surti VIP NO, llavors plantejo una altra possibilitat:
a) que només es pugui llegir el fòrum si s'hi està registrat
b) que s'eliminin els usuaris/àries registrats/ades que no participin durant un temps X i/o amb una quantitat de missatges X.
És veritat que hi ha el perill de que es vagi morint la zona pública si tot ho centralitzem a la zona VIP. Però és qüestió de regular-ho bé: posar a la zona VIP estrictament allò que no volem que sigui públic. Ben simple i ben complicat al mateix temps. No s'hauria de convertir en una zona de diàleg informal, com els fils del "finde" o "avui he sortit", sinó estrictament de tècniques i punts de pesca... diguem-ne... confidencials.kruskis escrigué:però perdem com a comunitat, ho trobo una falta de respecte als que us mateu a fer un repor per fer ploms pel profunditzador o els que es curren un manual per netejar carrets i ho feu altruïstament, em fa por que llavors tot lo bo es quedi a la zona VIP.
Però mireu-vos-ho a la inversa: quantes coses no hem deixat de penjar en el fòrum per no donar pistes als aprofitats que s'agafen el fòrum com si d'un telenotícies es tractés? Jo i tant, sí que ho he fet. He deixat d'explicar al fòrum moments bons de pesca, fins i tot en temps real, des de l'embarcació, per no donar pistes a tot cristu.
O bé els típics: "com ho has fet?" "on vas anar?" "quin esquer hi poses?" que acaben responent-se en privat i, per tant, també impliquen una disminució de la inter-comunicació, també ens fan perdre com a comunitat. Tinc alguns missatges privats que guardo "como oro en panyo" perquè contenen bona informació, dades que només tenim el seu autor i jo. D'alguna manera, tot això no és fer guethos, també? Per què no ho podem compartir amb més gent? També tinc coordenades o petits secrets que no m'importa compartir en petit comitè, i suposo que qui més qui menys li passa el mateix. Per què només ho hem de fer amb privats d'1 a 1?
Foraires de 1a i de 2a, deia en rash. Doncs sí, perquè això és exactament el que hi ha ara: foraires que participem i compartim, amb independència de la nostra experiència i coneixements, i foraires que només entren per a saber on i quan han de sortir a pescar... sense ni donar les gràcies. Perdoneu... però algú ho havia de dir.
VIP sí. Amb normes i amb quota (més d'1€/any, kruskis). I potser també amb invitació.
I suposant que surti VIP NO, llavors plantejo una altra possibilitat:
a) que només es pugui llegir el fòrum si s'hi està registrat
b) que s'eliminin els usuaris/àries registrats/ades que no participin durant un temps X i/o amb una quantitat de missatges X.
Que nomes es pugui llegir si s'està registrar es una bona solució però significa un problema immediat per al webmaster: baixada ràpida del número de visites. Si per al webmaster no es un problema... dons no passa res.
D'altra banda si es vol una font d'ingressos (mínima, si) però que pagui el domini/server crec que la millor opció es el donatiu. Posar un botó per fer donacions mitjançant Paypal i qui vulgui dons que fasi el seu donatiu.
Jo no recomanaria eliminar usuaris encara que potser sí donar accés, o no, a determinades zones del fòrum... ves quina cosa, fent això només queda obert tot el fòrum per a les persones més actives... potser es allò que volíeu.
Apa, ja m'he quedat fora per tenir només 12 missatges

D'altra banda si es vol una font d'ingressos (mínima, si) però que pagui el domini/server crec que la millor opció es el donatiu. Posar un botó per fer donacions mitjançant Paypal i qui vulgui dons que fasi el seu donatiu.
Jo no recomanaria eliminar usuaris encara que potser sí donar accés, o no, a determinades zones del fòrum... ves quina cosa, fent això només queda obert tot el fòrum per a les persones més actives... potser es allò que volíeu.
Apa, ja m'he quedat fora per tenir només 12 missatges

dfayala- www.forumdepesca.com
- Edat: 37
Localització: Vilamajor
Data de registre: 24/01/2011
a la pàgina hi ha moltes altres coses interessantíssimes, a banda del fòrum. Entenc que això hauria de seguir obert, com en qualsevol altre portal temàtic, i que pot seguir reportant visitants. Per tant, la baixada de visites seria només d'aquella gent que entra al fòrum, llegeix el que li interessa per a poder sortir a pescar i se'n va. Aquesta mena de visitants pot estar bé en una web qualsevol, però no en un lloc d'intercanvi d'informació.dfayala escrigué:baixada ràpida del número de visites
dfayala escrigué:Jo no recomanaria eliminar usuaris
Bé, potser no és qüestió d'"eliminar" (estic franctirador, últimament) sinó de restringir l'accés als que, tot i estar registrats, al cap d'unes quantes setmanes no han escrit ni un missatge. Això és pràctica habitual en molts llocs.dfayala escrigué:Apa, ja m'he quedat fora per tenir només 12 missatges![]()
Bones tothom.
Doncs be la meva votacio es SI, els motius son compartits amb el que ha dit el company llampugaire aixi que no m'expandire mes.
L'unic que si vui dir esque no te perque perdre l'interes la zona publica, jo crec que el forum seria igual que ara amb zones obertes i qui volgues podria explica la seva aventura, posant fotos, etc. l'unic que a la zona vip qui vulgues incorporaria a la seva historia, lloc, metodes, tecniques, secrets, etc. que en la zona publica no ho faria per motius X i com a dit el company no seria un tema de privats 1x1 (tot i que vulgui ho seguiria fent esclar). I be respecte lo de qui parli mes o menys suposu que tot dependera de la seva experiencia, sortides, etc. No crec que per aixo si l'hauria d'excloure del forum (jo mateix no soc molt parlanxin en tema pesca perque soc novel novel i fa temps no faig sortides..), a mes penso que amb el tema de posar un petit abonament ja faria que mes d'un "miron" no entres nomes per no molestarse a posar calers. No se.. es la meva humilde opinio.
Salutacions!
Doncs be la meva votacio es SI, els motius son compartits amb el que ha dit el company llampugaire aixi que no m'expandire mes.
L'unic que si vui dir esque no te perque perdre l'interes la zona publica, jo crec que el forum seria igual que ara amb zones obertes i qui volgues podria explica la seva aventura, posant fotos, etc. l'unic que a la zona vip qui vulgues incorporaria a la seva historia, lloc, metodes, tecniques, secrets, etc. que en la zona publica no ho faria per motius X i com a dit el company no seria un tema de privats 1x1 (tot i que vulgui ho seguiria fent esclar). I be respecte lo de qui parli mes o menys suposu que tot dependera de la seva experiencia, sortides, etc. No crec que per aixo si l'hauria d'excloure del forum (jo mateix no soc molt parlanxin en tema pesca perque soc novel novel i fa temps no faig sortides..), a mes penso que amb el tema de posar un petit abonament ja faria que mes d'un "miron" no entres nomes per no molestarse a posar calers. No se.. es la meva humilde opinio.
Salutacions!

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
per cert... com que l'enquesta està oberta a tothom, és de preveure quin serà el resultat, no?
En aquest cas, kruskis, el resultant de l'enquesta no el faria vinculant a la teva decisió, sinó sospesant els arguments a favor i en contra.
En aquest cas, kruskis, el resultant de l'enquesta no el faria vinculant a la teva decisió, sinó sospesant els arguments a favor i en contra.
Crec que té raó el llampugaire quan diu que independentment del numero de vots cal escoltar els arguments. Per això de moment voto NO, i els arguments els escriure quan tingui temps, potser aquest vespre o demà, perquè també vull deixar ben clar el perquè del meu vot

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Data de registre: 28/02/2010
Bufff...un tema complicat...s'han de tenir en compte molts punts de vista però el resultat es binari (o si o no). En aquests casos definir una resposta és complicat. En principi voto no ja que el "bon rotllo" en general que es respira en aquest fòrum crec que ve donat per la llibertat d'expressió. Tothom és lliure d'explicar o no les seves sortides,llocs,trucs...lliure d'explicar-los i lliure de llegir-los. Com molt be s'ha dit avans penso que una zona vip (a la llarga) acabaria abarcant temes que són d'interés general...per tant, penso que en un fòrum d'aquestes dimensions (que no té res a veure amb la qualitat) no crec que sigui una bona opció.

albertolot- www.forumdepesca.com
- Edat: 23
Localització: Girona/Olot
Reputació: 0
Data de registre: 22/04/2010
kruskis, ja has creat un grup d'usuaris VIP, ara quan enviem un privat, dona la possibilitat d'enviar a un usuari, o a un grup, i l'únic grup creat es el vip. Es cert que els vip tenen barra lliure i dones solteres i sense complexes?? si es així canvio el meu vot

No faré cap comentari sobre una zona vip per que podria dir si i no a la vegada per que, segurament hi ha arguments.
Dit això, com a usuari, m’està molt be poder compartir amb tots vosaltres sense que em costi ni un duro, però tampoc em sembla be que a algú que ens dona aquesta oportunitat, després de posar-hi moltes hores a sobre li costi cales.
Ara que la SS.SS. en donarà la factura del cost de la visita per anar-nos mentalitzant del seu cost, em semblaria be que l’ADMIN, un cop l’any ens presentés un estat de comptes i si falten diners entre tots ho poguéssim regularitzar, màxim si com sembla ens pot sortir pel preu de una cervesa...
Dit això, com a usuari, m’està molt be poder compartir amb tots vosaltres sense que em costi ni un duro, però tampoc em sembla be que a algú que ens dona aquesta oportunitat, després de posar-hi moltes hores a sobre li costi cales.
Ara que la SS.SS. en donarà la factura del cost de la visita per anar-nos mentalitzant del seu cost, em semblaria be que l’ADMIN, un cop l’any ens presentés un estat de comptes i si falten diners entre tots ho poguéssim regularitzar, màxim si com sembla ens pot sortir pel preu de una cervesa...
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum