MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Zona VIP?

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Zona VIP?

9% 9% 
[ 2 ]
91% 91% 
[ 21 ]

Vots Totals : 23

Zona VIP?

Missatge  Admin el Dj 10 Feb 2011, 01:59

Bona nit gent!

Ja torno a ser aquí amb les enquestes... que pesat... Very Happy
Aquest cop és referent a la zona VIP, un altre dels temes que van sortir quan vaig demanar opinions.
El que es va dir en el seu dia va ser crear una zona privada on fes falta un "rang" especial per poder-hi entrar, que s'aconseguiria pagant una quantitat simbòlica anualment, per exemple un euro, que serviria per mantenir el fòrum o per fer algun sorteig o comprar alguna cosa per les quedades o el que fos.
La zona VIP serviria per explicar tot allò que no vulguéssim explicar públicament, secrets de pesca, tècniques, etc...

Què en penseu?

PD: Surti el que surti a la votació no seria una cosa per fer d'inmediat

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Zona VIP?

Missatge  kruskis el Dj 10 Feb 2011, 02:13

Igual que l'altra vegada, com a Admin no voto però sí com a kruskis

Voto no perquè crec que amb una zona vip hi tenim a guanyar com a pescadors però perdem com a comunitat, ho trobo una falta de respecte als que us mateu a fer un repor per fer ploms pel profunditzador o els que es curren un manual per netejar carrets i ho feu altruïstament, em fa por que llavors tot lo bo es quedi a la zona VIP. Bé, ja es veurà què surt. Si fóssim 1000 m'ho plantejaria, però som 200, dels quals ni 40 entrem a diari i dels quals ni tan sols 10 escrivim regularment. Crec que seria un empobriment del fòrum i que es crearien "guetos", gens beneficiosos per una comunitat tan petita.

Resumint: que segurament aprendriem com a pescadors però perdriem com a comunitat, s'haurien de suspesar les dues coses doncs una cosa aniria en sacrifici per l'altra

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 10 Feb 2011, 10:38

voto Mad
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dj 10 Feb 2011, 10:52

Hola.

Respondré encara que per aquí soc el novell:

Personalment crec que, com diu el Kruskis, una zona privada serveix per a treure continguts encara que si realment es necessària es útil. Necessària per tractar temes delicats o que no han de ser públics per diferents motius i aquí noves veig un motiu possible: zones exactes de pesca. També podria ser per tractar temes de moderació però també veig que no cal SmileSmileSmile Com dic soc el novell i segurament estic equivocat.

Això ho dic des de la experiència de co-administrar un fòrum de gairebé 25.000 usuaris i mes de 100.000 missatges.

Votaré NO per les (bones) característiques d'aquest fòrum i el bon rotllo que hi ha.
dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  rash el Dj 10 Feb 2011, 11:39

Voto NO

Motiu: "la zona vip" ja hi és implícita en totes les comunitats. Sempre hi ha maneres de comunicar-se fora del canal general i, ens agradi més o menys, tots ho fem. Ja sigui per MP, telefon, cara a cara, etc...
No m'agrada la idea de que hi hagi foreros de 1a i foreros de 2a. (però hi ha molts llocs on ho fan i els funciona)
rash
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : girona i el mar sempre que puc
Data de registre : 14/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 10 Feb 2011, 12:27

el tema de zones exactes de pesca, encara que costi asumir-ho, es una tonteria, els peixos es mouen, el clima canvia, un lloc que un dia et dona una pesquera de conya, a la setmana següent et menges els mocs, crec que es més un tema de saber interpretar els llocs, la tècnica, el clima, el vent, l'estat de la mar, i llavors el factor sort, i aixó s'aprèn amb el temps i paciència.... estar clar que uns llocs són millors que d'altres per cert tipus de peixos, però no vol dir que hi siguin ni molt menys... ni que els estiguis oferint l'esquer que toca, ni que tinguin gana.... com dic, son molts factors.

dfayala escrigué:Hola.

Respondré encara que per aquí soc el novell:

Personalment crec que, com diu el Kruskis, una zona privada serveix per a treure continguts encara que si realment es necessària es útil. Necessària per tractar temes delicats o que no han de ser públics per diferents motius i aquí noves veig un motiu possible: zones exactes de pesca. També podria ser per tractar temes de moderació però també veig que no cal SmileSmileSmile Com dic soc el novell i segurament estic equivocat.

Això ho dic des de la experiència de co-administrar un fòrum de gairebé 25.000 usuaris i mes de 100.000 missatges.

Votaré NO per les (bones) característiques d'aquest fòrum i el bon rotllo que hi ha.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 10 Feb 2011, 14:12

voto SI i sembla que sóc l'únic de moment, així que explicaré el meu vot

kruskis escrigué:però perdem com a comunitat, ho trobo una falta de respecte als que us mateu a fer un repor per fer ploms pel profunditzador o els que es curren un manual per netejar carrets i ho feu altruïstament, em fa por que llavors tot lo bo es quedi a la zona VIP.
És veritat que hi ha el perill de que es vagi morint la zona pública si tot ho centralitzem a la zona VIP. Però és qüestió de regular-ho bé: posar a la zona VIP estrictament allò que no volem que sigui públic. Ben simple i ben complicat al mateix temps. No s'hauria de convertir en una zona de diàleg informal, com els fils del "finde" o "avui he sortit", sinó estrictament de tècniques i punts de pesca... diguem-ne... confidencials.

Però mireu-vos-ho a la inversa: quantes coses no hem deixat de penjar en el fòrum per no donar pistes als aprofitats que s'agafen el fòrum com si d'un telenotícies es tractés? Jo i tant, sí que ho he fet. He deixat d'explicar al fòrum moments bons de pesca, fins i tot en temps real, des de l'embarcació, per no donar pistes a tot cristu.

O bé els típics: "com ho has fet?" "on vas anar?" "quin esquer hi poses?" que acaben responent-se en privat i, per tant, també impliquen una disminució de la inter-comunicació, també ens fan perdre com a comunitat. Tinc alguns missatges privats que guardo "como oro en panyo" perquè contenen bona informació, dades que només tenim el seu autor i jo. D'alguna manera, tot això no és fer guethos, també? Per què no ho podem compartir amb més gent? També tinc coordenades o petits secrets que no m'importa compartir en petit comitè, i suposo que qui més qui menys li passa el mateix. Per què només ho hem de fer amb privats d'1 a 1?

Foraires de 1a i de 2a, deia en rash. Doncs sí, perquè això és exactament el que hi ha ara: foraires que participem i compartim, amb independència de la nostra experiència i coneixements, i foraires que només entren per a saber on i quan han de sortir a pescar... sense ni donar les gràcies. Perdoneu... però algú ho havia de dir.

VIP sí. Amb normes i amb quota (més d'1€/any, kruskis). I potser també amb invitació.

I suposant que surti VIP NO, llavors plantejo una altra possibilitat:
a) que només es pugui llegir el fòrum si s'hi està registrat
b) que s'eliminin els usuaris/àries registrats/ades que no participin durant un temps X i/o amb una quantitat de missatges X.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dj 10 Feb 2011, 14:49

Que nomes es pugui llegir si s'està registrar es una bona solució però significa un problema immediat per al webmaster: baixada ràpida del número de visites. Si per al webmaster no es un problema... dons no passa res.

D'altra banda si es vol una font d'ingressos (mínima, si) però que pagui el domini/server crec que la millor opció es el donatiu. Posar un botó per fer donacions mitjançant Paypal i qui vulgui dons que fasi el seu donatiu. Smile

Jo no recomanaria eliminar usuaris encara que potser sí donar accés, o no, a determinades zones del fòrum... ves quina cosa, fent això només queda obert tot el fòrum per a les persones més actives... potser es allò que volíeu.

Apa, ja m'he quedat fora per tenir només 12 missatges Razz Smile
dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 10 Feb 2011, 15:01

dfayala escrigué:baixada ràpida del número de visites
a la pàgina hi ha moltes altres coses interessantíssimes, a banda del fòrum. Entenc que això hauria de seguir obert, com en qualsevol altre portal temàtic, i que pot seguir reportant visitants. Per tant, la baixada de visites seria només d'aquella gent que entra al fòrum, llegeix el que li interessa per a poder sortir a pescar i se'n va. Aquesta mena de visitants pot estar bé en una web qualsevol, però no en un lloc d'intercanvi d'informació.
dfayala escrigué:Jo no recomanaria eliminar usuaris
dfayala escrigué:Apa, ja m'he quedat fora per tenir només 12 missatges Razz Smile
Bé, potser no és qüestió d'"eliminar" (estic franctirador, últimament) sinó de restringir l'accés als que, tot i estar registrats, al cap d'unes quantes setmanes no han escrit ni un missatge. Això és pràctica habitual en molts llocs.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dj 10 Feb 2011, 15:36

Bones tothom.
Doncs be la meva votacio es SI, els motius son compartits amb el que ha dit el company llampugaire aixi que no m'expandire mes.
L'unic que si vui dir esque no te perque perdre l'interes la zona publica, jo crec que el forum seria igual que ara amb zones obertes i qui volgues podria explica la seva aventura, posant fotos, etc. l'unic que a la zona vip qui vulgues incorporaria a la seva historia, lloc, metodes, tecniques, secrets, etc. que en la zona publica no ho faria per motius X i com a dit el company no seria un tema de privats 1x1 (tot i que vulgui ho seguiria fent esclar). I be respecte lo de qui parli mes o menys suposu que tot dependera de la seva experiencia, sortides, etc. No crec que per aixo si l'hauria d'excloure del forum (jo mateix no soc molt parlanxin en tema pesca perque soc novel novel i fa temps no faig sortides..), a mes penso que amb el tema de posar un petit abonament ja faria que mes d'un "miron" no entres nomes per no molestarse a posar calers. No se.. es la meva humilde opinio.
Salutacions!
Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 10 Feb 2011, 16:09

per cert... com que l'enquesta està oberta a tothom, és de preveure quin serà el resultat, no?

En aquest cas, kruskis, el resultant de l'enquesta no el faria vinculant a la teva decisió, sinó sospesant els arguments a favor i en contra.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 10 Feb 2011, 17:02

Crec que té raó el llampugaire quan diu que independentment del numero de vots cal escoltar els arguments. Per això de moment voto NO, i els arguments els escriure quan tingui temps, potser aquest vespre o demà, perquè també vull deixar ben clar el perquè del meu vot
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dj 10 Feb 2011, 20:25

Bufff...un tema complicat...s'han de tenir en compte molts punts de vista però el resultat es binari (o si o no). En aquests casos definir una resposta és complicat. En principi voto no ja que el "bon rotllo" en general que es respira en aquest fòrum crec que ve donat per la llibertat d'expressió. Tothom és lliure d'explicar o no les seves sortides,llocs,trucs...lliure d'explicar-los i lliure de llegir-los. Com molt be s'ha dit avans penso que una zona vip (a la llarga) acabaria abarcant temes que són d'interés general...per tant, penso que en un fòrum d'aquestes dimensions (que no té res a veure amb la qualitat) no crec que sigui una bona opció.
albertolot
www.forumdepesca.com

Edat : 28
Localització : Girona/Olot
Data de registre : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 10 Feb 2011, 21:43

kruskis, ja has creat un grup d'usuaris VIP, ara quan enviem un privat, dona la possibilitat d'enviar a un usuari, o a un grup, i l'únic grup creat es el vip. Es cert que els vip tenen barra lliure i dones solteres i sense complexes?? si es així canvio el meu vot Laughing
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 10 Feb 2011, 22:08

No faré cap comentari sobre una zona vip per que podria dir si i no a la vegada per que, segurament hi ha arguments.

Dit això, com a usuari, m’està molt be poder compartir amb tots vosaltres sense que em costi ni un duro, però tampoc em sembla be que a algú que ens dona aquesta oportunitat, després de posar-hi moltes hores a sobre li costi cales.

Ara que la SS.SS. en donarà la factura del cost de la visita per anar-nos mentalitzant del seu cost, em semblaria be que l’ADMIN, un cop l’any ens presentés un estat de comptes i si falten diners entre tots ho poguéssim regularitzar, màxim si com sembla ens pot sortir pel preu de una cervesa...
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 10 Feb 2011, 22:20

caproig escrigué:No faré cap comentari sobre una zona vip per que podria dir si i no a la vegada per que, segurament hi ha arguments.

Dit això, com a usuari, m’està molt be poder compartir amb tots vosaltres sense que em costi ni un duro, però tampoc em sembla be que a algú que ens dona aquesta oportunitat, després de posar-hi moltes hores a sobre li costi cales.

Ara que la SS.SS. en donarà la factura del cost de la visita per anar-nos mentalitzant del seu cost, em semblaria be que l’ADMIN, un cop l’any ens presentés un estat de comptes i si falten diners entre tots ho poguéssim regularitzar, màxim si com sembla ens pot sortir pel preu de una cervesa...

En això estic d'acord, que l'admin hi posi hores i ganes, està molt bé, l'hi agrada i s'entèn, però que a sobre ho pagui de la seva butxaca quan en gaudim tots, ja no em sembla just. (no se si te res a veure amb la zona vip, però ja que surt el tema...)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 10 Feb 2011, 22:32

Admin escrigué:Bona nit gent!

El que es va dir en el seu dia va ser crear una zona privada on fes falta un "rang" especial per poder-hi entrar, que s'aconseguiria pagant una quantitat simbòlica anualment, per exemple un euro, que serviria per mantenir el fòrum o per fer algun sorteig o comprar alguna cosa per les quedades o el que fos.

Dani escrigué:

En això estic d'acord, que l'admin hi posi hores i ganes, està molt bé, l'hi agrada i s'entèn, però que a sobre ho pagui de la seva butxaca quan en gaudim tots, ja no em sembla just. (no se si te res a veure amb la zona vip, però ja que surt el tema...)

Dons el tema ve d'aqui
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dv 11 Feb 2011, 01:25

Bones!

Hi he estat pensant i he trobat arguments a favor de la zona VIP i arguments en contra.
Al final m'he quedat amb els arguments en contra i he decidit votar NO a la zona VIP.

Senzillament, si algú vol fer pública alguna informació ho farà, i qui no vulgui no ho farà.
Si algú vol escriure alguna cosa i només vol que ho sapiguen 7 persones, doncs escriurà un privat i els hi enviarà no? Vet aquí la zona VIP.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 11 Feb 2011, 02:15

Ja torno a ser aquí.

El que venia a dir i que no he tingut temps de fer-ho al migdia és el que més o menys ha entredit el calador.
No entenc la necessitat d'una zona VIP, quan la justifiqueu dient que allà la gent xerrarà sense embuts, dirà zones de pesca, tècniques, secrets... JAJAJA!!! QUE US HEU BEGUT L'ENTENIMENT??? Però si això amb prou feines ho fan els "amics" entre ells. Creieu realment que a la zona VIP es tindran aquest tipus de converses??? JAJAJA.

La veritat és que si haig d'explicar com he pescat un peix ho faré al general, perquè crec que és quelcom bo pel fòrum, i no per fer-ho sortiran tots els foreros a arrasar i deixar-me sense peix per quan surti jo.

Si ja vull entrar en més detalls, no ens enganyem, no ho faré pas al general, ni a la zona VIP, ni tan sols en un privat. Si el que vull és compartir una saltada trucaré al company que sé que està a mar, o si sé que un amic sortirà a l'endemà i el vull informar de com m'ha anat a mi el dia abans també ho faré telefonicament, perquè m'agradarà sentir la seva veu.

Amb això vull dir que la meva zona VIP la tinc a l'agenda del mòvil, el meu puto mòvil, que com diu el Dani va com el cul. Amb la de trucades que he rebut avui i tothom m'acabava penjant perquè se'm tallava la veu. La mare que em va...
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 11 Feb 2011, 03:22

Dani escrigué:kruskis, ja has creat un grup d'usuaris VIP, ara quan enviem un privat, dona la possibilitat d'enviar a un usuari, o a un grup, i l'únic grup creat es el vip. Es cert que els vip tenen barra lliure i dones solteres i sense complexes?? si es així canvio el meu vot Laughing

Tens raó, ja hi ha un grup VIP (hi havia, me l'acabo de carregar) El vaig crear ahir abans de muntar aquesta enquesta, doncs abans de fer-la havia de provar si era possible fer lo de la zona VIP i sí que és possible.

caproig escrigué:Ara que la SS.SS. en donarà la factura del cost de la visita per anar-nos mentalitzant del seu cost, em semblaria be que l’ADMIN, un cop l’any ens presentés un estat de comptes i si falten diners entre tots ho poguéssim regularitzar, màxim si com sembla ens pot sortir pel preu de una cervesa...

Aquest any passat ja va quedar pagada la cosa amb l'arrodoniment de preu que vaig fer amb les samarretes i banderoles, de cares al tercer any del fòrum ja inventaré alguna cosa, algun sorteig o alguna publicitat o vendrem castanyes per fires de Girona, no patiu.

Dani escrigué:

No té res a veure amb la zona VIP, el tema finançament, publicitats, donacions, etc... és també un punt més de la famosa llista, també sortirà un moment o altre.

dfayala escrigué:Que nomes es pugui llegir si s'està registrar es una bona solució però significa un problema immediat per al webmaster: baixada ràpida del número de visites. Si per al webmaster no es un problema... dons no passa res.

D'altra banda si es vol una font d'ingressos (mínima, si) però que pagui el domini/server crec que la millor opció es el donatiu. Posar un botó per fer donacions mitjançant Paypal i qui vulgui dons que fasi el seu donatiu. Smile

Doncs sí que és un problema.... deixar que el fòrum només el puguessin llegir els registrats seria sentenciar la seva mort. De les visites diàries que té el fòrum, més d'un 30% de visites són usuaris nous que venen de google. Si poso que només el llegeixin els registrats, a part dels que ja estem registrats ara, tanco la porta a que puguin entrar nous usuaris. Dels usuaris que erem al principi, ja només 4 gats escriuen, si hagués tancat l'aixeta estaria més sol que la una, per altra banda, si hagués tancat l'aixeta, usuaris relativament recents com ara Dago, Joemosqueroles, Calador, Dani i d'altres... que són dels més actius últimament, si hagués tancat l'aixeta no haguéssin vingut mai a petar aquí, i si els primers ja no escriuen... què faig, parlo sol? El fòrum necessita anar-se renovant. La gent té fills, deixa de pescar, té problemes de salut, familiars, té molta feina... en fi, mil motius pels quals deixen d'escriure.

La opció de les donacions el fòrum la porta de sèrie instal.lada però la tinc treta, no m'ha cridat mai l'atenció. Per qui no sàpiga com funciona la cosa, el fòrum funciona amb crèdits i els crèdits s'han de comprar. Amb el botó de donacions, el fòrum rep diners per poder comprar crèdits, no es poden fer servir per cap altra cosa, el sistema no ho permet. Amb els crèdits podem el.liminar les publicitats i afegir Megues a la galeria de fotos.
No ho tinc actiu perquè no m'agradaria que passés com a missa que les iaies quan passa la vacina miren aviam qui dóna i qui no.

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 11 Feb 2011, 13:17

Anna-74 escrigué:quan la justifiqueu dient que allà la gent xerrarà sense embuts, dirà zones de pesca, tècniques, secrets... JAJAJA!!! QUE US HEU BEGUT L'ENTENIMENT???
Dona, potser sí, segons en quins casos, no siguis tan mal pensada ;-) Tampoc es tractaria de dir "doncs els déntols de 15kg. jo els agafo en aquesta roca X, coordenades YY, profunditat Z, a les XXh. amb XºC i amb el cimbell ZZ" Very Happy
Però quan jo he trobat una mola de servioles a ran d'espigó, quan he vist les tonyines més a prop del compte, o he vist un grup de llampugues o espets dins una cala, o molts més empaits dels habituals en una zona determinada, o quan un company diu que ha estat rascant tot el fons a un lloc sense agafar res mentre jo estic a poques milles omplint la galleda, o simplement quan he gaudit de la companyia dels dofins... en tots aquests casos he tingut la temptació d'escriure al fòrum i dir-vos "ei, sortiu avui i aneu cap a tal o qual lloc". I m'agradaria que els altres fessin el mateix amb mi. Però això no es pot fer en obert perquè al cap d'una estona allò semblaria la rambla. És aquí on veig utilitat a una zona VIP.

Un altre exemple molt concret: en un poble molt bonic hi ha una forma d'agafar el bonítols d'una manera que, d'entrada, a ningú se li ocorreria practicar per a un peix depredador (quan a mi m'ho van explicar, no m'ho creia... fins que vaig provar-ho). És una tècnica molt concreta que només funciona en un lloc molt i molt delimitat. Funciona només amb aquella tècnica, només amb aquell esquer, només en aquell lloc i només en aquelles hores. I a més, et permet agafar bonítols fora de temporada. Voleu saber-ne més? Doncs munteu la zona VIP Razz Razz Razz Razz
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 11 Feb 2011, 14:36

Ricard hi ha una cosa, normalment el que comentes es fa per emisora o mòbil, jo com a mínim els 2 cops que he sortit embarcat, casi sempre coincideixen alguns foreros a poques milles o menys de distància, i s'acostumen a avisar entre ells, ja que si saps qui ha sortit de port o qui t'has trobat pel camí, saps a qui has de trucar.... (per emisora ja es més cardat, podria apareixer gent que ni coneixes..)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dv 11 Feb 2011, 15:22

Trobo a faltar l'opcció de vot en blanc, podria ser interesant.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 11 Feb 2011, 15:27

joemosqueroles escrigué:Trobo a faltar l'opcció de vot en blanc, podria ser interesant.

Sí a la zona VIP 12% [ 2 ]
No a la zona VIP 87% [ 14 ]
En blanc: joemosqueroles

Ja està, cap problema Laughing
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 11 Feb 2011, 15:46

Dani escrigué:Ricard hi ha una cosa, normalment el que comentes es fa per emisora o mòbil
si, és clar, però llavors el concepte "comunitat" encara queda més diluït, no?
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent