MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Tunejar artificial

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Tunejar artificial

Missatge  calador el Dl 07 Feb 2011, 22:28

Ei companys! Fa un temps, pescant amb la barca, vaig treure el següent artificial de sota aigüa:

L'altre dia el vaig agafar i li vaig fer un mig rentat de cara. Li vaig canviar la potera.
Diumenge me'l vaig endur per probar com es movia i la veritat és que és interessant i em va agradar. Per tant, toca fer un rentat de cara al 100% perquè crec que en puc treure profit.

El següent pas que vull fer és posar una ploma maca a la potera. Fins aquí bé.

El problema està en la cullereta aquesta de dalt que està ben rovellada. No brilla ni per casualitat. QUin diantre de producte li puc posar per a netejar-la? És possible? Teniu solucions? Alternatives?

Pd: Per cert, ara no si val a dir que aquest artificial és vostre, que el vau perdre i tot aquest rotllo eh?

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tunejar artificial

Missatge  Dani el Dl 07 Feb 2011, 22:37

deixa'l una bona estona en un got amb coca-cola i després rasques una mica amb llana de vidre, pot semblar conya però no ho es.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 07 Feb 2011, 23:36

Els que som de poble tenim la ventatja de tenir tot tipus d'eines, trastos i andròmines al garaig, al taller, al pati i si fa falta a la tauleta de nit. (Merdes vàries que quan marxes de cals papes i t'anxoves en un pis no pots emportar-te) Va, no m'enrotllo...
Jo li passaria el raspall de punxes, o el de l'esmeriladora o un d'aquells que s'acopla al taladre o al dremel; un cop hiper-mega lluent, una capa prima de vernís, esmalt d'ungles o el que sigui. Segur que brilla com nou.
Primer prova amb la cocacola i ens dius què, doncs sembla bon invent i si no m'el portes i t'el passo per la molaaaa. gggrrrrr grrrrrr brrruuuuuuum

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 07 Feb 2011, 23:44

Doncs el primer que faré, el que sembla més senzill. Lo de la Coca-Cola, a veure què. Llavors sempre estic a temps de fer servir les mil i una eines que dius, kruskis.

Escolto més ofertes.

calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 08 Feb 2011, 00:08

Jo he agafat un barret dels xinos de lluentons que corria per casa i en perdia molts, i l'he fregat amb paper de vidre i desprès d'envernissar un plom li he tirat per sobre escampant-ho amb un pinzell, no sé si atreurà els peixos però brillar brilla molt.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 08 Feb 2011, 15:44

Això de la Cocacola no sé si funciona, però hi ha molts desoxidants líquids que s'ho mengen tot. Ara bé, les taques no te les treurà res que no passi per rebaixar o polir.

Jo ho faria amb paper de vidre: primer groixudet (del 100, per exemple, si està realment molt fotuda) i anar pujant fins al més fi: 600 o 1000. Finalment, una capa d'esmalt d'ungles. N'hi ha que porten purpurina inclosa (del Tot a 100, és clar) i queden de conya. Pescar, no sé si pescaràs, però et juro que la teva dona te la voldrà robar per posar-se-la d'arracada What a Face

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 08 Feb 2011, 15:53

llampugaire escrigué:Això de la Cocacola no sé si funciona, però hi ha molts desoxidants líquids que s'ho mengen tot. Ara bé, les taques no te les treurà res que no passi per rebaixar o polir.

Jo ho faria amb paper de vidre: primer groixudet (del 100, per exemple, si està realment molt fotuda) i anar pujant fins al més fi: 600 o 1000. Finalment, una capa d'esmalt d'ungles. N'hi ha que porten purpurina inclosa (del Tot a 100, és clar) i queden de conya. Pescar, no sé si pescaràs, però et juro que la teva dona te la voldrà robar per posar-se-la d'arracada What a Face

la cocacola sobre metalls actua una mica com un àcid, estovarà el rovell i llavors amb llana de vidre es pot acabar de treure, no es perfecte, ni bo com un producte industrial, però funciona. Lògicament, has de rascar, si no rasques no surt tot ni de conya.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 08 Feb 2011, 21:27

Rascar i esmalt d'ungles. Wink

Merci companys!

calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Dj 10 Feb 2011, 19:43

Calador crec que es un esquer del Decathlon, sino es igualet a un que venen.
Se que es molt bo per als bassos, imagine que en el mar, funcionarà de lujo també.

Per donar-li brillo a la cullereta, pots comprar un abrillantador.
Jo gastava un que era com una pastilla de sabó, de color negre.
Després amb la dremmel i un utensili de tela redonet, el refregava amb la pastilla abrillantadora i fregava el que volia abrillantar.

No recorde d´on comprí la pastilleta abrillantadora, imagine que del Leroy.

Sort!!!!!!!!.

Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)
Data de registre : 29/01/2010

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 10 Feb 2011, 22:46

Gràcies Jose!
Pot ser sí que és del decathlon. Doncs si dius que va bé pels bassos, també els hi passejaré pels morros aviam què!
Salut!

calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Dj 10 Feb 2011, 23:26

calador escrigué:Gràcies Jose!
Pot ser sí que és del decathlon. Doncs si dius que va bé pels bassos, també els hi passejaré pels morros aviam què!
Salut!

T´ho dic perque a mi m´ho digueren que funcionava molt be, fa uns mesos.
Després le buscat i no el trobe, jejeje.

Els bassos es tornen loco amb aquest esquer.

Salut!!!!!!.

Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)
Data de registre : 29/01/2010

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 11 Feb 2011, 01:05

Per als que us agradi la brico-pesca , a partir del dia 17 surt d'oferta a l'Aldi un Dremel amb un munt de complements per 24 euros.

http://www.aldi.es/OFFER_E_DO/OFFER_07/OFF05.SHTML

Jo en tinc un d'aquests de marca guarra, que vaig comprar a l'Alcampo fa anys i van bé igual, només que les eines es gasten molt més ràpid. Una eina Dremel val 7 euros i una caixa de 200 eines marca guarra val 10 euros. Per fer servir de tant en tant en faig de sobres.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 18 Gen 2012, 18:40

calador escrigué:Ei companys! Fa un temps, pescant amb la barca, vaig treure el següent artificial de sota aigüa:

El problema està en la cullereta aquesta de dalt que està ben rovellada. No brilla ni per casualitat. QUin diantre de producte li puc posar per a netejar-la? És possible? Teniu solucions? Alternatives?

Encara més senzill, Dani. Saps el paper de plata engomat aquell que venen per a les campanes estractores?? doncs en retalles un trosset i l'enganxes damunt la pala de la cullereta sense que et faci arrugues. Jo n'he arreglat algunes així i brilla com si fos nova, tu!

10m de cinta engomada, 1euro als xinos.

Oli en un llum!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 29 Gen 2012, 21:52

Tola escrigué:
calador escrigué:Ei companys! Fa un temps, pescant amb la barca, vaig treure el següent artificial de sota aigüa:

Encara més senzill, Dani. Saps el paper de plata engomat aquell que venen per a les campanes estractores?? doncs en retalles un trosset i l'enganxes damunt la pala de la cullereta sense que et faci arrugues. Jo n'he arreglat algunes així i brilla com si fos nova, tu!

Oli en un llum!

Merci nen!

Ara riureu, però un any després encara el tinc pendent d'arreglar. Jajaja. Una opció més a valorar per a quan em decideixi a tunejar-lo!

calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 01 Feb 2012, 14:05

calador escrigué:
Tola escrigué:

Oli en un llum!

Merci nen!

Ara riureu, però un any després encara el tinc pendent d'arreglar. Jajaja. Una opció més a valorar per a quan em decideixi a tunejar-lo!

Si vols un pressupost per tunejar-te l'artificial ja ho diràs. Podem fer un escandall, estudi de marketing, valoració de mercat ...

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

APROFITO EL TEU POST

Missatge  Tola el Dc 22 Feb 2012, 00:04

Mira, jo també n'he tunejat un. Me'l vaig trobar fa no pas gaire embarrancat a la sorra. Suposo que portava força temps sota l'aigua, perquè estava tot tant ratllat, que era impossible descobrir-ne el color original. Curiosament, no havia perdut cap dels dos ulls, senyal que els té ben enganxats.

Total, que vaig adoptar-lo i amb una mica de paper de plata d'aquest engomat que últimament utilitzo per a tot una mica, me'l vaig tunejar. La resta, amb pintaungles dels xinos ho vaig tenir fet.

La llàstima?? que tanta mandanga, per perdre'l al primer tir. Ole, ole i oleee!! Que capullo. Una pesquera que no coneixia i vaig pagar-ne la imprudència amb unes herbotes que emergien lleugerament. I mira que intentava no acostar-m'hi, però la corrent i la tramuntana no van estar gaire col·laboradors, que diguem. Per burro.

Estiro per aquí, estiro des d'allà intentant rescatar-lo i com que brillava tant, el veia benbé allà lluny. No hi va haver forma. Per a major glòria, amb l'espetec de petar el fil, va desembarrancar i va quedar flotant, allà lluny. Les gavines el veien allà un peix brillant flotant a l'aigua i venien de lluny per arremolinar-s'hi i espiar-lo de la vora.

Està clar que és un artificial amb esperit lliure i aventurer. Vaig trobar-me'l embarrancat, i embarrancat se'l tornarà a trobar algú altre. Que us ben aprofiti.

Martí.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Feb 2012, 01:10

L'esquer va anar a l'esteticién.... es va fer un lifting, un piling, unes poteres noves, una manicura i s'en va tornar cap a caseta.
Quina barra!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 05:23

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo