SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por joemosqueroles Hoy a las 06:44
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Treure's el P.E.E. per lliure
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
No se molt bé perquè però m'he comprat el llibre del P.E.R. (no hi era en català). La questió es que vaig preguntar quant costava treure's el titol a través d'una nàutica i després de l'atac de riure i posterior pujada de pressió arterial, vaig decidir que provaria sort "per lliure". La teoria no em preocupa massa (excepte pel tema cartes nàutiques) però sobre la pràctica ja no ho tinc tan clar. Et pots presentar a l'examen tinguent nocions bàsiques i aprovar? val la pena fer la pràctica amb l'autoescola (que incomprensiblement val força menys que la teòrica)
Algú pot comentar la seva experiència personal o la informació de la que disposi?
És un tema que desconec i tampoc vull fer el préssec. Tots el que conec que el tenen diuen que es fàcil, que el faci per lliure....però tots se l'han tret a l'autoescola....
marc.
pd: no se si aquest es l'apartat correcte del forum per penjar això...
pd2: gràcies per avançat!
Algú pot comentar la seva experiència personal o la informació de la que disposi?
És un tema que desconec i tampoc vull fer el préssec. Tots el que conec que el tenen diuen que es fàcil, que el faci per lliure....però tots se l'han tret a l'autoescola....
marc.
pd: no se si aquest es l'apartat correcte del forum per penjar això...
pd2: gràcies per avançat!

rash- www.forumdepesca.com
- Edat: 28
Localització: girona i el mar sempre que puc
Reputació: 0
Data de registre: 14/09/2010
Re: Treure's el P.E.E. per lliure
jo vaig fer per lliure i despres a la escola per el tema de les practiques ,tambe pot mirar al racc que tambe u fan .

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Hola Marc,
casualment aquest mateix dilluns vaig anar a la primera classe del curset pel PER.
La veritat és que les classes estan totalment encarades a aprobar l'exàmen, et diuen quina és la palla que no cal ni que et llegeixis, definicions literals tal com surten a les preguntes de l'exàmen tipus test, etc. El principal pes cau en els exercicis de cartes nàuticques, classe que diuen, no ens podem perdre...
Si vols per un mòdic preu et puc passar els meus apunts... jajaja, uns quants esquers potser? jajaja, és broma, però si t'interessa parlar-ne més detingudament ja saps on trobar-me
casualment aquest mateix dilluns vaig anar a la primera classe del curset pel PER.
La veritat és que les classes estan totalment encarades a aprobar l'exàmen, et diuen quina és la palla que no cal ni que et llegeixis, definicions literals tal com surten a les preguntes de l'exàmen tipus test, etc. El principal pes cau en els exercicis de cartes nàuticques, classe que diuen, no ens podem perdre...
Si vols per un mòdic preu et puc passar els meus apunts... jajaja, uns quants esquers potser? jajaja, és broma, però si t'interessa parlar-ne més detingudament ja saps on trobar-me

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Gràcies Sergi i Anna
Anna, tot és parlar-ho! no vols apendre a fer apnea? a fer pesca submarina? i si no... estic obert a suggeriments (abstenir-se malpensats)
És ben veritat que la confiança fa fàstic, en prou feines fa quatre dies que estic en el forum i ja vull "gorronejar"...
Jo faria el curs però la meva butxaca diu que no és cap prioritat (i te raó!) Més que la teoria, m'agradaria tenir una bona base pràctica per sortir a navegar (el dia que pugui permetre-m'ho) amb tranquilitat.
marc
Anna, tot és parlar-ho! no vols apendre a fer apnea? a fer pesca submarina? i si no... estic obert a suggeriments (abstenir-se malpensats)
És ben veritat que la confiança fa fàstic, en prou feines fa quatre dies que estic en el forum i ja vull "gorronejar"...
Jo faria el curs però la meva butxaca diu que no és cap prioritat (i te raó!) Més que la teoria, m'agradaria tenir una bona base pràctica per sortir a navegar (el dia que pugui permetre-m'ho) amb tranquilitat.
marc

rash- www.forumdepesca.com
- Edat: 28
Localització: girona i el mar sempre que puc
Data de registre: 14/09/2010
El que proposes em sembla un bon intercanvi, lo de les apneas, seguirem parlant

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Hola Marc,
jo estic fent el per per lliure, crec que no es molt dificil pero no et pots confiar, el tema de cartes es prou facil, hi ha un video a la web de atodavela.org Per exemple: http://www.youtube.com/watch?v=HN5WuiXrP-I
El tema mes dificil per mi es el tema de la RIPA (LLums / Marcas / Senyals sonoras )
Jo tinc el video sencer si em pasas el teu mail tel paso. El meu es pau85bcn@hotmail.com
Jo estic buscant models de examens del per per poder estudiar si algu em pot pasa fantastic.
Salut
pau
jo estic fent el per per lliure, crec que no es molt dificil pero no et pots confiar, el tema de cartes es prou facil, hi ha un video a la web de atodavela.org Per exemple: http://www.youtube.com/watch?v=HN5WuiXrP-I
El tema mes dificil per mi es el tema de la RIPA (LLums / Marcas / Senyals sonoras )
Jo tinc el video sencer si em pasas el teu mail tel paso. El meu es pau85bcn@hotmail.com
Jo estic buscant models de examens del per per poder estudiar si algu em pot pasa fantastic.
Salut
pau

pau85bcn- www.forumdepesca.com
- Localització: Barcelona
Data de registre: 12/07/2011
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum