MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

llicencia per la pesca de la tonyina

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

llicencia per la pesca de la tonyina

Missatge  torino el Dg 30 Gen 2011, 18:25

hola a tots a beure si em poder ajuda una miqueta
algu em podrie dir quint tipus de llicencia nesecita la meva embarcacio,per la pesca de la tonyina?
i on aconseguirla,web?
torino
www.forumdepesca.com

Localització : olot
Data de registre : 05/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Re: llicencia per la pesca de la tonyina

Missatge  bernau el Dg 30 Gen 2011, 20:14

Hola Torino

PEr la pesca de la tonyina, has d'esttar registrat al famós Anexo III. Es tracta d'una llista on t'hi has d'inscriure per informar al Ministeri de que pesques tunids (i per tant si en treus alguna morta, has d'enviar una notificació de on l'has tret i quan pesava).

Es important ser-hi (pots consultar per internet la llista) ja que si et paren pescant i no la tens, et poden empaperar.

I atenció que tot i això, només es pot pescar en temporada i si fa més de 30 kgs !!

Per tenir el Anexo III, o bé ho fas pel teu conte (a mi no em van fer ni cas) o a través d'algun club.

Jo ho vaig fer a través de l'Associació Catalana de PEsca Responsable (ACPR.cat) a la que recomano que us feu socis; ells ho gestionen, estan en contacte amb ministeris i conselleries, i segueixen d'aprop les novetats a la normativa i t'informen (p.ex. aquest any es va acabar la temporada uns dies abans, i ens van avisar - a més d'un el van enganxar la GC i el van empaperar). D'altra banda estan molt actius en la defensa dels interessos dels pescadors recreatius (i en aquest moment el tema torna a estar calent: en uns dies entra al Ministeri el projecte de reserva del Cap de Creus, que si no es fa bé- en benefici de tothom - ens quedarem amb les canyes a casa)

Jo ja hi soc
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  torino el Dg 30 Gen 2011, 21:51

bernau escrigué:Hola Torino

PEr la pesca de la tonyina, has d'esttar registrat al famós Anexo III. Es tracta d'una llista on t'hi has d'inscriure per informar al Ministeri de que pesques tunids (i per tant si en treus alguna morta, has d'enviar una notificació de on l'has tret i quan pesava).

Es important ser-hi (pots consultar per internet la llista) ja que si et paren pescant i no la tens, et poden empaperar.

I atenció que tot i això, només es pot pescar en temporada i si fa més de 30 kgs !!

Per tenir el Anexo III, o bé ho fas pel teu conte (a mi no em van fer ni cas) o a través d'algun club.

Jo ho vaig fer a través de l'Associació Catalana de PEsca Responsable (ACPR.cat) a la que recomano que us feu socis; ells ho gestionen, estan en contacte amb ministeris i conselleries, i segueixen d'aprop les novetats a la normativa i t'informen (p.ex. aquest any es va acabar la temporada uns dies abans, i ens van avisar - a més d'un el van enganxar la GC i el van empaperar). D'altra banda estan molt actius en la defensa dels interessos dels pescadors recreatius (i en aquest moment el tema torna a estar calent: en uns dies entra al Ministeri el projecte de reserva del Cap de Creus, que si no es fa bé- en benefici de tothom - ens quedarem amb les canyes a casa)

Jo ja hi soc
la normanita vigent respecta a la tonyina,quantes pots enverca mortes en combat majors de 30kg amb una jornada de pesca
torino
www.forumdepesca.com

Localització : olot
Data de registre : 05/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 30 Gen 2011, 22:03

Segons normativa:

-Disponer del Anexo 3
-Cumplir la veda. No pescar antes del 15 de Junio ni después del 15 de Octubre, si lo hacemos hay que asegurar la supervivencia del atún.
- Los días de pesca autorizados no llegar a puerto con más de un atún a bordo y asegurarse de que cumpla la medida mínima de 30 kg o 115 cm.
- Hacer declaración de las capturas, en los días siguientes a la misma, a través de las ASOCIACIONES DE PESCA RECREATIVA RESPONSABLE.

Has d'estar molt segur de les dates de la veda, ja que es pot avançar o retrasar sense previ avís, a les associacions de pesca normalment estan al dia i et poden avisar de les dates exactes. Cada any canvia la normativa, així que abans de que s'obri la veda es millor informar-se de nou per si hi ha algun canvi.
Pesca exclusiva dins epoca de veda. Màxim 1 tonyina per embarcació i dia, superior a 30kgs i/o 115 cms, dclaració de captures obligada mensualment.
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 01 Feb 2011, 02:59

L'any passat no s'en podia embarcar ni tan sols una, a veure com es presenta la cosa per aquest any que ve.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt