MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Fòrum en castellà

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Fòrum en castellà?

29% 29% 
[ 8 ]
71% 71% 
[ 20 ]

Vots Totals : 28

Fòrum en castellà

Missatge  Admin el Dj 27 Gen 2011, 04:10

Bona nit gent!

Porto forces dies fent proves al fòrum amb traductors i punyetes diverses, els que us connecteu a hores intempestives potser haureu vist que vaig remenant coses; estic suspesant l'opció de posar un traductor en algun lloc del fòrum perquè qui vulgui pugui veure el fòrum en castellà.

Us haig de dir que fins que vosaltres ho vau proposar, a mi no se m'havia passat pel cap, doncs des de bon principi vaig voler crear un fòrum en català i vaig deixar llibertat perquè qui vulgués ho pugués fer en castellà.

No tinc manera d'integrar traductors que quan postegis et tradueixin automàticament el text escrit, ni tampoc correctors ortogràfics, com a molt puc mirar aviam si trobo algun mini tradutor per posar a la columna de l'esquerra per traduïr paraules concretes. De totes maneres, si algú de vosaltres està a algun altre fòrum i tenen aquesta opció, dieu-m'ho que investigaré aviam si ho puc treure d'algun lloc.

I com que no sé què fer amb el traductor simultani... si posar-lo o no posar-lo... deixo una esquesta oberta i ho faré segons els resultats de la votació. Si el posés seria una bandereta i el google traduïria la pàgina automàticament. He posat una bandereta de prova, ja direu el què. El disseny no és definitiu, és només una prova, si es fes serien les dues banderetes i posaria IDIOMA enlloc de TRADUCTOR

Queda oberta l'enquesta!

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Fòrum en castellà

Missatge  Raül el Dj 27 Gen 2011, 11:14

Sr Adm,
l'enquesta és una eina bona per saber què vol la gent, però no dóna elements de judici per saber què pensen, o què senten.

Parlo per mi:

Saps que m'encanten els números, quanta més gent entra aquí (o a casa meva) molt millor, quanta més gent ens llegeix i segueix, millor. Però sempre hi ha un però, i aquest les anquestes no el reflecteixen.

Si jo em volguès engreixar deu kg més, escriuria el meu propi blog en catstellà, si volgués invertir temps en una audiència potencial de milions de persones, escriuria en revistes nacionals, i ja posats a fer el ridícul, aprendria anglès i xinès i escriuria parides per tot el món. Seria el rei de les audiències, em caurien contractes i els representants es matarien per tenir el seu tant per cent.

Però no vull això, no seria feliç.

Jo m'estimo la meva llengua, i si no sóm nosaltres qui la defensem, acabarem com l'Asterix i l'Obelix lluitant contra l'Imperi.

Hi ha centenar de fòrums en castellà. En aquest ningú us contestarà malament o us jutjarà per fer-ho amb l'idioma que crieu convenient. Crec que la gent no va amb el diccionari català-castellà a la mà pel carrer, i si volen ja ens entenen, només els cal tenir-ne ganes, i respectar-nos com fem nosaltres amb ells.

Voto NO

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 27 Gen 2011, 11:40

Voto no, però matisso......

Hi ha infinitat d'engines, barra de google, etc... que permeten la traducció simultània al navegar, per tant l'idioma ja es una cosa casi secundaria, ara bé, si per facilitar la traducció per qui no dispossi d'eines pròpies de traducció, es posa un enllaç de traducció i aixó no representa gaire feina al Sr. Admin, doncs tampoc em sembla malament, sempre que no suposi un enrenou.

Voto NO, però votaria SI/No si fos possible jajaja

suposo que l'admin ja ho ha mirat, però el més discret i efectiu crec que es inserir la barra de google:
http://translate.google.com/translate_tools?hl=es

Surtiria una icona del tipus sense banderetes ni res, iq ue cadascú agafi l'idioma que l'interessi. L'únic incovenient es que els botons, com són gràfics, no es tradueixin, només el text, però ningú es perfecte ni google.

Jo aposto per aixó, es que la bandereta em fa mal a la vista !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 27 Gen 2011, 12:41

És un tema delicat que cal tractar amb respecte pero sense perdre la identitat.
Què té de singular el forumdepesca.com? Que és l'ÚNIC forum de pesca en català.

Jo he estat en altres fòrums catalans, de temàtica diferent, i com és de suposar també ha sorgit la qüestió català-castellà, i què ha passat? que al donar llum verda a que cadascú s'expresés com volgués han acabat parlant majoritariament en castellà, perquè no ens enganyem, en un món tant extens com és internet, els catalans sóm quatre gats.

Parlant en català hem arribat a l'altre costat de l'oceà (ho dic per la recent alta que hem tingut al fòrum, ara no recordo el nom), vaig ser la primera de sorprendre'm, però aquesta és la realitat.

El meu pare per exemple, que és de la generació del "paco", va estudiar en castellà, i els primers posts que va escriure aquí solet (perquè al principi l'ajudava jo) els escribia en castellà, perquè és com ell se sentia més comode, i val a dir que ningú li va retreure mai res... ningú excepte jo... que de portes endins li vaig demanar que fes l'esforç d'escriure en català, que ningú es burlaria d'ell, perquè aqui la gent s'ha après a respectar, i ara en Manelic escriu en català, potser més malament que els qui hem estudiat en aquesta llengua, però se'l enten, i això és el que val.

A banda de totes les qüestions morals, un traductor general no deixa de ser una eina que ho tradueix tot sense saber el què està dient. Per curiositat he picat sobre la bandereta per veure què passava, i m'he fet un fart de riure quan he llegit a la barra lateral dels últims temes "Hoy he salido miedo kruskis" traducció literal de "Avui he sortit por kruskis". I això només és un exemple de les aberracions que podria haver trobat si m'hagués endinsat una mica més en el fòrum.

Sincerament penso que no és tant una qüestió de saber sinó una qüestió de voluntat, i per això voto NO al traductor
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 27 Gen 2011, 16:17

Dani escrigué:Jo aposto per aixó, es que la bandereta em fa mal a la vista !

he entrat per segon cop aquest matí, el primer cop que he vist la bandereta en qüestió també m'ha fet venir mal d'ulls, però a la segona ja m'ha fet sortir urticària!

posa traductor o el que et doni la gana, és casa teva, però la bandereta estalvia'ns-la, si us plau sr adm.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 27 Gen 2011, 21:52

jajaja no patiu, que si la votació surt a favor del traductor, enlloc de la bandereta es pot posar un texte que posi "CATALÀ / CASTELLÀ", no fos cas que l'urticària se us compliqués i us haguéssin de tallar les mans i no puguéssiu postejar al fòrum. El dibuixet que hi ha ara és aprofitat d'una altra web només perquè féssiu la prova.

Dani, el traductor que suggereixes és el primer que vaig provar però em trobava que traduïa la pàgina però a la que canviaves de post havies de tornar a triar idioma, mentre que la barra si no la tenques van traduïnt per allà on naveguis.

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 27 Gen 2011, 21:59

Aquest fòrum es diu ”FÒRUM DE PESCA EN CATALÀ” això en si mateix determina per qui està fet i a qui va dirigit.

TV3, ha d’emetre en castellà? No hi han prous teles i canals amb castellà?
Som pocs i això comporta limitacions però es el nostre signe d’identitat .

Ara, tampoc tinc cap inconvenient en que els espanyols, francesos, anglesos o xinesos sàpiguen que fem o diem.

Com s’ha de fer això...ni pu...però no m’agradaria haver de posar un filtre a la pantalla per que llavors tampoc veuria la senyera...
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 27 Gen 2011, 22:29

Admin escrigué:jajaja no patiu, que si la votació surt a favor del traductor, enlloc de la bandereta es pot posar un texte que posi "CATALÀ / CASTELLÀ", no fos cas que l'urticària se us compliqués i us haguéssin de tallar les mans i no puguéssiu postejar al fòrum. El dibuixet que hi ha ara és aprofitat d'una altra web només perquè féssiu la prova.

Dibuixet diu...... sort que no vas posar el toro, si no a en raül l'hi dona un infart i jo caig de la cadira segur jajaja

Admin escrigué:Dani, el traductor que suggereixes és el primer que vaig provar però em trobava que traduïa la pàgina però a la que canviaves de post havies de tornar a triar idioma, mentre que la barra si no la tenques van traduïnt per allà on naveguis.

Cap problema, el que vagi millor
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 28 Gen 2011, 02:09

no kardem, eh... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

a mi m'ofèn simplement pel fet que m'ho preguntin. I callo per no dir res més.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dv 28 Gen 2011, 11:29

Hola.

Jo nouvingut al forum (hola a tots), voto "NO".

Ja está be així y sempre tenim la opció de copy&paste a cualsevol traductor per traduïr aquell missatge que no saben allò que vol dir.

Y lo dice uno que se expresa mucho mejor en castellano y seguramente escriba en su lengua materna más de una vez.

Lo mes important es que ens poguem entendre ¿no?

Smile
dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dv 28 Gen 2011, 12:28

Coincideixo totalment amb el que s'ha dit fins ara i conseqüentment també opino que NO.
I en el cas que es decideixi posar-hi una finestreta de traducció, consideraria molt més lògic que no estigues restringida a un sol idioma com ha indicat en Dani a la seva resposta en la que ens ha posat l'imatge del selec language del Powered by Google traslate
Salutacions a tots
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 68
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 28 Gen 2011, 13:22

Mireu, a mi em posa de molt mala llet haver d'explicar el que penso i sento. No tinc per què justificar constantment la meva condició incondicional de català, ni tinc per què intentar convéncer ningú a pensar i sentir com jo. Tots som prou intel.ligents per a comprendre què és Espanya. Punt.

Ara només vull dir-vos que un servidor deixa de participar en el fòrum mentre hi hagi la puta bandereta i mentre es qüestioni o s'introdueixin matisos en la catalanitat del fòrum.

Com ja s'ha dit, això ès casa teva i nosaltres som convidats (i t'he agraït i reconegut diverses vegades la teva feina), però quan no em sento a gust en un lloc, jo simplement me'n vaig. I a mi aquest tema no em fa sortir urticària, sinó un cansament i un afartament infinits que no tinc per què suportar.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 28 Gen 2011, 13:39

Ricard t'entenc i ho comparteixo, però pensa una cosa, en fred millor que en calent, no fiquem política pel mig, ni ideologies, el fòrum es de pesca, en kruskis es el primer que ha dit que el fòrum es en català, però com a bon administrador, ho ha posat a votació perque decidim entre tots, cosa que diu molt d'ell. Tothom que entra i/o escriu o llegeix, majoriariament ho fa en català, en resultat de les votacions parla ben clar, però hi ha gent gran que mai va poder estudiar el català, gent d'altres llocs, que comparteixen aquesta afició i veuen en el fòrum una manera de compartir coneixements, experiències, etc... (i et torno a dir, aparta ideologies si us plau...), si es planteja posa un traductor, es pel fet simple de que no tothom que entra al fòrum entén el català, i que ho pugui traduir a l'idioma que vulgui, nomes aixó, la resta sobra crec....

i consti que jo vaig ser el primer a dir que bandereta em feia mal d'ulls, i en joan ja ens va deixar clar que era una imatge de proves, la primera que va trobar, ni s'ha fet a mala fe ni hi ha cap mala intenció per part de ningú Ricard, espero que ho entenguis..... (i em reitero, t'entenc...)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dv 28 Gen 2011, 13:52

Ja he votat i comentat pero si el problema es la bandera... allo que es pot fer es possar com a primera opció el CATALÀ i així cuan entrem veurem la nostra senyera. La segona opció oculta (o sisena, es igual) pot ser el CASTELLÀ i d'aquesta manera queda oculta nomès per a les personas que obrin el desplegable perque volen traduïr el forum.

Un aficionat als forums i a la pesca. bounce
dfayala
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Vilamajor
Data de registre : 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  rash el Dv 28 Gen 2011, 14:23

Jo he votat que si però caldria matitzar: Jo crec que la opció de traduir el contingut del forum a ALTRES LLENGÜES: Anglès, castellà, xinès i rus si cal, es bona. Si la cosa es queda en si "el forum ha de tenir una versió castellana" llavors no, ja hi ha moltíssimes pàgina de contingut similar on l'únic idioma permès es el castellà.
S'hauria d'evitar (en la mesura del possible) entrar en debats estèrils sobre política perquè no acostumen a portar enlloc.

La última paraula en tot cas la té el webmaster
rash
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : girona i el mar sempre que puc
Data de registre : 14/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 28 Gen 2011, 15:45

Dani escrigué:no fiquem política pel mig, ni ideologies
exactament, hem vingut a pescar, no a veure banderes espanyoles ni a fer-nos els simpàtics amb els espanyols, que això ja ho fem –per força– mil cops cada dia. Per què no posem també una bandera marroquina i una de xinesa, ja que cada vespre el port està ple de marroquins i xinesos fent el calamar?

Dani escrigué:hi ha gent gran que mai va poder estudiar el català,
Això no és excusa. Jo tampoc vaig tenir català a l'escola, però no veuràs ni una falta d'ortografia en aquest text (és repel.lent dir-ho així, ja ho sé. Però quants més anys em poso al damunt, més se'm fot el que pensin de mi).

Dani escrigué:gent d'altres llocs, que comparteixen aquesta afició i veuen en el fòrum una manera de compartir coneixements, experiències, etc...
doncs que s'espavilin solets, tal com ens espavilem nosaltres quan entrem en pàgines que no estan escrites en català. Per què hem de ser sempre nosaltres els simpàtics?

Però bé... ja he dit abans que estic cansat d'haver de justificar-me i donar explicacions.
Faig vaga indefinida. Apa. I adéu, Espanya.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un altre vot pel "NO"

Missatge  Truitaderiu el Dv 28 Gen 2011, 16:11

Hola a tothom,

Totalment d'acord amb en Llampugaire i amb altres aportacions en la mateixa línia. Ens agradi o no, llengua i política no poden anar per separat. Si no fos una qüestió política, identitària, ja faria temps que no parlaríem en català. En fi, que el meu vot també és pel "NO" i em sumo a les peticions de supressió de la bandereta..

Salutacions cordials,

Truitaderiu
Truitaderiu
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Can Fanga
Data de registre : 07/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 28 Gen 2011, 18:25

Llegint varis post penso que barregem les coses. Tot parteix de una pregunta que es podia fer de una altre manera.

Si preguntem: FÒRUM EN CASTELLÀ, la resposta directa de la majoria es NO. Però no parlem d’això.

Si la pregunta és: OBRIM UNA OPCIÓ PER QUE UN PESCADOR QUE PARLA UN ALTRE IDIOMA ENS PUGUI ENTENDRE, SÀPIGA QUI SOM, I QUE FEM? Dons, més enllà de la tècnica a utilitzar, que desconec, no hi veig el problema, per que parlem de pescadors, persones amb una afició comú, no de idees.

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 28 Gen 2011, 19:17

caproig escrigué:Llegint varis post penso que barregem les coses. Tot parteix de una pregunta que es podia fer de una altre manera.

Si preguntem: FÒRUM EN CASTELLÀ, la resposta directa de la majoria es NO. Però no parlem d’això.

Si la pregunta és: OBRIM UNA OPCIÓ PER QUE UN PESCADOR QUE PARLA UN ALTRE IDIOMA ENS PUGUI ENTENDRE, SÀPIGA QUI SOM, I QUE FEM? Dons, més enllà de la tècnica a utilitzar, que desconec, no hi veig el problema, per que parlem de pescadors, persones amb una afició comú, no de idees.

Algú ha parlat clar i català !!! Ni més ni menys Jordi, just a la fusta, l'has clavat !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 28 Gen 2011, 19:35

Efectivament. De fòrums de pesca, n'hi ha molts. I sabeu per què m'agrada aquest en concret, podent escollir entre tants amb molts més participants?

Doncs que aquest fòrum és local. Em parla del Cap de Creus i de la meva costa, dels entorns als quals pesco jo. De si hi ha mar de fons o si hi ha dofins i no val la pena que demà surti per aquells entorns. Ja en tinc prou de fòrums, llibres i revistes que em parlen de la pesca de la maragota (què cony és una maragota??) dels dèntex gibbosus de l'EStret de Gibraltar, d'un tal Giant Trevally i de la importància de les marees a la costa Atlàntica. Això a mi em sona tant aliè com la influència de les fases llunars sobre el cultiu de la patata andorrana a la segona meitat del s.XV. No m'interessen ni la maragota, ni els giants trevallis ni les marees amb variacions de 2m en poques hores.

Dit això, queda clar que per mi no és un valor afegit arribar a tot sudamèrica, ja que la única cosa que hi poden aportar són informació que m'emmascara les informacions que de veritat m'interessen del fòrum.

Tenint en compte que el major actiu d'aquest fòrum és la seva localitat, queda clar que el "target", aquells a qui es dirigeix, viuen als Països CAtalans. A Catalunya més en concret, veient la poca o escassa participació dels apartats de Balears i País Valencià.

I no cal que us expliqui com funciona eltema de l'idioma a casa nostra. A ningú se li exigeix que parli en Català, però sí que l'entengui.

Per tant, crec que no s'hauria de traduïr el fòrum ni a Castellà, ni a Xinès, ni a Nepàlès. Ja ens n'anem prou de tema nosaltres solets perquè a més ens entrin participacions de llocs on mai anirem a pescar. Millor pocs però parlant de les nostres coses, que molts però dispersant-nos amb pesques de tot arreu.

Martí.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 28 Gen 2011, 22:24

Sr. Administrador, crec que el que ens excita es obrir aquesta pagina i veure la “rojigualda”. Es com si em convidessin al Bulli i hagués de menjar amb coberts amb l’escut del Real Madrid. Per bo que fos el menjar se’m posaria malament. Li prego educadament que no ens martiritzi més.....Gràcies
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 29 Gen 2011, 01:07

Osti tu! La que s'ha liat aquí en un moment!! Colla de rojillos! jijijij

Donaré dues respostes, una com a kruskis i una com a admin

Com a kruskis:

He votat NO, doncs vaig voler crear un fòrum en català i si hagués volgut el bilinguïsme de la web ja ho hagues fet des del primer moment. La bandereta l'he tret de la web www.kruskis.net on hi penjo les samarretes, aquesta web, com que és per fins econòmics, la vaig fer en castellà i català i el dia que em roti la faré en anglès i els idiomes que calgui perquè és una web per vendre coses, hi ha 400 milions de castellanoparlants i seria beneit si no ho aprofités. Forumdepesca va néixer per ser un fòrum en català, la idea em motivava molt, hi va haver-hi molta gent que em va dir que fracassaria i aquí estem, al peu del canó cada dia, vaig haver de tocar moltes portes per arrencar aquesta merdeta. Hi ha qui pot pensar que si el fòrum fos en castellà seriem més i seria millor... jo crec que no, i ho dic convençut. En aquest fòrum hi ha molta gent (jo, per exemple) que mai hem estat a un fòrum de pesca i estem aquí simplement perquè és en català, per idioma però sobretot per proximitat, de fòrums en castellà n'hi han molts, per tant, segur que no hagués pogut arribar on hem arribat sense promocionar-lo pagant i llavors emplenant-lo de banners molestos per pagar les publicitats, aquest fòrum està on està gràcies a la suor del meu front i la fidelitat de tots vosaltres, aquesta fidelitat és fruit també dels vincles personals que s'han creat entre nosaltres, no pas per la pesca. Els vincles personals es perdrien si fóssim 200 però 10 de Badajoz, 10 de Madrid, 1 de Ceuta i 2 de Melilla, la fidelitat també es perdria, doncs al ser en castellà, un dia escric aquí, un dia allà, i com que els altres fòrums són infinitament més grossos, la cosa quedaria morta o sectària. Crec que quan entres a un fòrum en català és perquè entens si més no el català, jo de 24 hores que té el dia, em passo una mitja de 14 o més enganxat a internet i el mòbil hi està 24hores, per tant no paro mai de rebre informació, i quan trobo una cosa interessant i està en finlandès o rus em busco la vida per entendre-la. Per tant, queda clar el meu vot que NO

Haig de matitzar que s'esta confonent una mica la velocitat amb el tusssssinu; esteu parlant de traduïr el fòrum i no seria ben bé això si és que es fes. Seria Google qui el traduïria, les traduccions són al moment i no queden guardades, només a la vista de qui cliqui a "traduïr" en aquell moment, per tant no és contingut que s'indexi a google, per tant no patiu que no entrarà ningú que no busqui res en català, les fronteres serien les mateixes que fins ara.

Com a administrador:

Com a administrador no he votat, haig de ser neutral. Vaig demanar opinions un bon dia i aquesta es va posar sobre la taula. Vaig prometre que en parlaríem de totes, l'he tret a "la palestra" i l'he sotmès a votació. Encara que aquí mani jo i al final faré el que cregui convenient, la meva decisió ha d'anar condicionada per el que voteu vosaltres, de fet, ja la tinc mig presa i no es tracta d'un sí o un no a un traductor, és més feina però em sembla que serà la solució.

Salut i a votar els que falteu, colla de mandrosos!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Ds 29 Gen 2011, 01:37

Sr. Administrador, gràcies per fer-nos cas. Avui ja no em prendré la pastilla pel mal d'estómac
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 29 Gen 2011, 14:32

Em costa una mica emetre una opinió que expresi les coses com les vull dir però ho provaré. Quan tecleges forum de pesca et surt aquest com a forum de pesca en català, jo m'hi vaig afegir per l'idioma i la proximitat m'agrada que opini gent de LLinars, Granollers, Sabadell, L'escala ... i com s'ha dit abans sobre peixos i llocs que tots podem identificar. Ens uneix llengua i afició, i crec que és l'eix sobre el que hem de girar. Personalment crec que si algú es vol expresar en castellà no hi ha cap problema. Ara aquí sou uns quants que us les foteu enverinades i el tema deriva cap a coses passades que interfereixen sobre el tema que estem discutin(jo fà poc que hi sóc i no sé de que va).Traductor? jo penso que no ens cal i si algú el vol que s'espabili per entendrens. Una altre cosa que no m'hi sento identificat és aquest odi per tot el que vé d'Espanya, sóc catalanista, independentista i tot el que volgeu però ofendre els simbols dels altres no ho trobo correcte, si jo llegis per una web espanyola que es caguen amb la senyera, sortiria als diaris a la secció dels succeïts. Tenim moltes coses per defensar sense ofendre a ningú, que no ens vegin com uns cavernícoles que vivim en la rencúnia sinó com a gent educada i orgullosa de la seva cultura.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Ds 29 Gen 2011, 15:23

joemosqueroles escrigué: Una altre cosa que no m'hi sento identificat és aquest odi per tot el que vé d'Espanya, sóc catalanista, independentista i tot el que volgeu però ofendre els simbols dels altres no ho trobo correcte, si jo llegis per una web espanyola que es caguen amb la senyera, sortiria als diaris a la secció dels succeïts. Tenim moltes coses per defensar sense ofendre a ningú, que no ens vegin com uns cavernícoles que vivim en la rencúnia sinó com a gent educada i orgullosa de la seva cultura.

Mira com son les coses, en Kruskis tenia la bandera posada en un altre apartat i ningú havia dit res, ni ens n’havien adonat. Dons al final no deu ser tant important...

Com ja he dit en un altre post, simplement barregem les coses. La majoria admetem que no volem la traducció i com que ja hi estem predisposats en contra acabem confonent la gimnàstica amb la magnèsia.

De totes maneres, en qualsevol ordre de la vida, penso que tot allò que no ajuda o aporta res val més estalviar-s’ho..

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt