MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!
por Dani Ayer a las 23:38

» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06

» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48

» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47

» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44

» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57

» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Fòrum en castellà

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Fòrum en castellà?

28% 28% 
[ 8 ]
71% 71% 
[ 20 ]

Vots Totals : 28

Fòrum en castellà

Missatge  Admin el Dj 27 Gen 2011, 02:10

Bona nit gent!

Porto forces dies fent proves al fòrum amb traductors i punyetes diverses, els que us connecteu a hores intempestives potser haureu vist que vaig remenant coses; estic suspesant l'opció de posar un traductor en algun lloc del fòrum perquè qui vulgui pugui veure el fòrum en castellà.

Us haig de dir que fins que vosaltres ho vau proposar, a mi no se m'havia passat pel cap, doncs des de bon principi vaig voler crear un fòrum en català i vaig deixar llibertat perquè qui vulgués ho pugués fer en castellà.

No tinc manera d'integrar traductors que quan postegis et tradueixin automàticament el text escrit, ni tampoc correctors ortogràfics, com a molt puc mirar aviam si trobo algun mini tradutor per posar a la columna de l'esquerra per traduïr paraules concretes. De totes maneres, si algú de vosaltres està a algun altre fòrum i tenen aquesta opció, dieu-m'ho que investigaré aviam si ho puc treure d'algun lloc.

I com que no sé què fer amb el traductor simultani... si posar-lo o no posar-lo... deixo una esquesta oberta i ho faré segons els resultats de la votació. Si el posés seria una bandereta i el google traduïria la pàgina automàticament. He posat una bandereta de prova, ja direu el què. El disseny no és definitiu, és només una prova, si es fes serien les dues banderetes i posaria IDIOMA enlloc de TRADUCTOR

Queda oberta l'enquesta!

Botiga online de pesca & nàutica

Admin
Admin

Reputació: 12
Data de registre: 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Fòrum en castellà

Missatge  Raül el Dj 27 Gen 2011, 09:14

Sr Adm,
l'enquesta és una eina bona per saber què vol la gent, però no dóna elements de judici per saber què pensen, o què senten.

Parlo per mi:

Saps que m'encanten els números, quanta més gent entra aquí (o a casa meva) molt millor, quanta més gent ens llegeix i segueix, millor. Però sempre hi ha un però, i aquest les anquestes no el reflecteixen.

Si jo em volguès engreixar deu kg més, escriuria el meu propi blog en catstellà, si volgués invertir temps en una audiència potencial de milions de persones, escriuria en revistes nacionals, i ja posats a fer el ridícul, aprendria anglès i xinès i escriuria parides per tot el món. Seria el rei de les audiències, em caurien contractes i els representants es matarien per tenir el seu tant per cent.

Però no vull això, no seria feliç.

Jo m'estimo la meva llengua, i si no sóm nosaltres qui la defensem, acabarem com l'Asterix i l'Obelix lluitant contra l'Imperi.

Hi ha centenar de fòrums en castellà. En aquest ningú us contestarà malament o us jutjarà per fer-ho amb l'idioma que crieu convenient. Crec que la gent no va amb el diccionari català-castellà a la mà pel carrer, i si volen ja ens entenen, només els cal tenir-ne ganes, i respectar-nos com fem nosaltres amb ells.

Voto NO

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 27 Gen 2011, 09:40

Voto no, però matisso......

Hi ha infinitat d'engines, barra de google, etc... que permeten la traducció simultània al navegar, per tant l'idioma ja es una cosa casi secundaria, ara bé, si per facilitar la traducció per qui no dispossi d'eines pròpies de traducció, es posa un enllaç de traducció i aixó no representa gaire feina al Sr. Admin, doncs tampoc em sembla malament, sempre que no suposi un enrenou.

Voto NO, però votaria SI/No si fos possible jajaja

suposo que l'admin ja ho ha mirat, però el més discret i efectiu crec que es inserir la barra de google:
http://translate.google.com/translate_tools?hl=es

Surtiria una icona del tipus sense banderetes ni res, iq ue cadascú agafi l'idioma que l'interessi. L'únic incovenient es que els botons, com són gràfics, no es tradueixin, només el text, però ningú es perfecte ni google.

Jo aposto per aixó, es que la bandereta em fa mal a la vista !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 27 Gen 2011, 10:41

És un tema delicat que cal tractar amb respecte pero sense perdre la identitat.
Què té de singular el forumdepesca.com? Que és l'ÚNIC forum de pesca en català.

Jo he estat en altres fòrums catalans, de temàtica diferent, i com és de suposar també ha sorgit la qüestió català-castellà, i què ha passat? que al donar llum verda a que cadascú s'expresés com volgués han acabat parlant majoritariament en castellà, perquè no ens enganyem, en un món tant extens com és internet, els catalans sóm quatre gats.

Parlant en català hem arribat a l'altre costat de l'oceà (ho dic per la recent alta que hem tingut al fòrum, ara no recordo el nom), vaig ser la primera de sorprendre'm, però aquesta és la realitat.

El meu pare per exemple, que és de la generació del "paco", va estudiar en castellà, i els primers posts que va escriure aquí solet (perquè al principi l'ajudava jo) els escribia en castellà, perquè és com ell se sentia més comode, i val a dir que ningú li va retreure mai res... ningú excepte jo... que de portes endins li vaig demanar que fes l'esforç d'escriure en català, que ningú es burlaria d'ell, perquè aqui la gent s'ha après a respectar, i ara en Manelic escriu en català, potser més malament que els qui hem estudiat en aquesta llengua, però se'l enten, i això és el que val.

A banda de totes les qüestions morals, un traductor general no deixa de ser una eina que ho tradueix tot sense saber el què està dient. Per curiositat he picat sobre la bandereta per veure què passava, i m'he fet un fart de riure quan he llegit a la barra lateral dels últims temes "Hoy he salido miedo kruskis" traducció literal de "Avui he sortit por kruskis". I això només és un exemple de les aberracions que podria haver trobat si m'hagués endinsat una mica més en el fòrum.

Sincerament penso que no és tant una qüestió de saber sinó una qüestió de voluntat, i per això voto NO al traductor

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 27 Gen 2011, 14:17

Dani escrigué:Jo aposto per aixó, es que la bandereta em fa mal a la vista !

he entrat per segon cop aquest matí, el primer cop que he vist la bandereta en qüestió també m'ha fet venir mal d'ulls, però a la segona ja m'ha fet sortir urticària!

posa traductor o el que et doni la gana, és casa teva, però la bandereta estalvia'ns-la, si us plau sr adm.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 27 Gen 2011, 19:52

jajaja no patiu, que si la votació surt a favor del traductor, enlloc de la bandereta es pot posar un texte que posi "CATALÀ / CASTELLÀ", no fos cas que l'urticària se us compliqués i us haguéssin de tallar les mans i no puguéssiu postejar al fòrum. El dibuixet que hi ha ara és aprofitat d'una altra web només perquè féssiu la prova.

Dani, el traductor que suggereixes és el primer que vaig provar però em trobava que traduïa la pàgina però a la que canviaves de post havies de tornar a triar idioma, mentre que la barra si no la tenques van traduïnt per allà on naveguis.

Botiga online de pesca & nàutica

Admin
Admin

Data de registre: 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 27 Gen 2011, 19:59

Aquest fòrum es diu ”FÒRUM DE PESCA EN CATALÀ” això en si mateix determina per qui està fet i a qui va dirigit.

TV3, ha d’emetre en castellà? No hi han prous teles i canals amb castellà?
Som pocs i això comporta limitacions però es el nostre signe d’identitat .

Ara, tampoc tinc cap inconvenient en que els espanyols, francesos, anglesos o xinesos sàpiguen que fem o diem.

Com s’ha de fer això...ni pu...però no m’agradaria haver de posar un filtre a la pantalla per que llavors tampoc veuria la senyera...

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització: DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Reputació: 16
Data de registre: 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 27 Gen 2011, 20:29

Admin escrigué:jajaja no patiu, que si la votació surt a favor del traductor, enlloc de la bandereta es pot posar un texte que posi "CATALÀ / CASTELLÀ", no fos cas que l'urticària se us compliqués i us haguéssin de tallar les mans i no puguéssiu postejar al fòrum. El dibuixet que hi ha ara és aprofitat d'una altra web només perquè féssiu la prova.

Dibuixet diu...... sort que no vas posar el toro, si no a en raül l'hi dona un infart i jo caig de la cadira segur jajaja

Admin escrigué:Dani, el traductor que suggereixes és el primer que vaig provar però em trobava que traduïa la pàgina però a la que canviaves de post havies de tornar a triar idioma, mentre que la barra si no la tenques van traduïnt per allà on naveguis.

Cap problema, el que vagi millor

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 28 Gen 2011, 00:09

no kardem, eh... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

a mi m'ofèn simplement pel fet que m'ho preguntin. I callo per no dir res més.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat: 51
Localització: Palamós
Data de registre: 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dv 28 Gen 2011, 09:29

Hola.

Jo nouvingut al forum (hola a tots), voto "NO".

Ja está be així y sempre tenim la opció de copy&paste a cualsevol traductor per traduïr aquell missatge que no saben allò que vol dir.

Y lo dice uno que se expresa mucho mejor en castellano y seguramente escriba en su lengua materna más de una vez.

Lo mes important es que ens poguem entendre ¿no?

Smile

dfayala
www.forumdepesca.com

Edat: 37
Localització: Vilamajor
Data de registre: 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dv 28 Gen 2011, 10:28

Coincideixo totalment amb el que s'ha dit fins ara i conseqüentment també opino que NO.
I en el cas que es decideixi posar-hi una finestreta de traducció, consideraria molt més lògic que no estigues restringida a un sol idioma com ha indicat en Dani a la seva resposta en la que ens ha posat l'imatge del selec language del Powered by Google traslate
Salutacions a tots
Josep

josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat: 62
Localització: barcelona
Reputació: 0
Data de registre: 13/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 28 Gen 2011, 11:22

Mireu, a mi em posa de molt mala llet haver d'explicar el que penso i sento. No tinc per què justificar constantment la meva condició incondicional de català, ni tinc per què intentar convéncer ningú a pensar i sentir com jo. Tots som prou intel.ligents per a comprendre què és Espanya. Punt.

Ara només vull dir-vos que un servidor deixa de participar en el fòrum mentre hi hagi la puta bandereta i mentre es qüestioni o s'introdueixin matisos en la catalanitat del fòrum.

Com ja s'ha dit, això ès casa teva i nosaltres som convidats (i t'he agraït i reconegut diverses vegades la teva feina), però quan no em sento a gust en un lloc, jo simplement me'n vaig. I a mi aquest tema no em fa sortir urticària, sinó un cansament i un afartament infinits que no tinc per què suportar.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat: 51
Localització: Palamós
Data de registre: 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 28 Gen 2011, 11:39

Ricard t'entenc i ho comparteixo, però pensa una cosa, en fred millor que en calent, no fiquem política pel mig, ni ideologies, el fòrum es de pesca, en kruskis es el primer que ha dit que el fòrum es en català, però com a bon administrador, ho ha posat a votació perque decidim entre tots, cosa que diu molt d'ell. Tothom que entra i/o escriu o llegeix, majoriariament ho fa en català, en resultat de les votacions parla ben clar, però hi ha gent gran que mai va poder estudiar el català, gent d'altres llocs, que comparteixen aquesta afició i veuen en el fòrum una manera de compartir coneixements, experiències, etc... (i et torno a dir, aparta ideologies si us plau...), si es planteja posa un traductor, es pel fet simple de que no tothom que entra al fòrum entén el català, i que ho pugui traduir a l'idioma que vulgui, nomes aixó, la resta sobra crec....

i consti que jo vaig ser el primer a dir que bandereta em feia mal d'ulls, i en joan ja ens va deixar clar que era una imatge de proves, la primera que va trobar, ni s'ha fet a mala fe ni hi ha cap mala intenció per part de ningú Ricard, espero que ho entenguis..... (i em reitero, t'entenc...)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dfayala el Dv 28 Gen 2011, 11:52

Ja he votat i comentat pero si el problema es la bandera... allo que es pot fer es possar com a primera opció el CATALÀ i així cuan entrem veurem la nostra senyera. La segona opció oculta (o sisena, es igual) pot ser el CASTELLÀ i d'aquesta manera queda oculta nomès per a les personas que obrin el desplegable perque volen traduïr el forum.

Un aficionat als forums i a la pesca. bounce

dfayala
www.forumdepesca.com

Edat: 37
Localització: Vilamajor
Data de registre: 24/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  rash el Dv 28 Gen 2011, 12:23

Jo he votat que si però caldria matitzar: Jo crec que la opció de traduir el contingut del forum a ALTRES LLENGÜES: Anglès, castellà, xinès i rus si cal, es bona. Si la cosa es queda en si "el forum ha de tenir una versió castellana" llavors no, ja hi ha moltíssimes pàgina de contingut similar on l'únic idioma permès es el castellà.
S'hauria d'evitar (en la mesura del possible) entrar en debats estèrils sobre política perquè no acostumen a portar enlloc.

La última paraula en tot cas la té el webmaster

rash
www.forumdepesca.com

Edat: 28
Localització: girona i el mar sempre que puc
Reputació: 0
Data de registre: 14/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum