MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Esquers spinnning des de costa

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Esquers spinnning des de costa

Missatge  kruskis el Dv 21 Gen 2011, 01:12

Hola gent,

Avui m'he pillat un grapadet d'esquers per provar dissabte fent spinning des de costa. Aviam si algú n'ha provat algun i em pot dir si vaig ben encaminat.
Sobre el paper i als meus ulls m'han d'anar bé, però si algú els ha provat millor que millor.
De jigs petits, paseantes i poppers ja en tinc, ara em fa gràcia provar altres tipus d'esquers.

Ah! Serien per pescar amb una canya de 3mts d'acció 10-30.

RAPALA MAXRAP 11CM 15GR

BULDÓ DE 30GRS + ANGUILONS HART 75MM

RAPALA CLACKIN RAP 11CM 20GR

RAGOT RAGBAR 120MM 25GR

STORM LIVE KICKIN MINNOW 10CM 13GR

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Esquers spinnning des de costa

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 01:21

molt macos ! Si el mar està picat i proves a prop de les roques, el raglú o el buldo amb anguló, o si no un jig petit de 7/9cms, però si el mar està molt picat el jig es fàcil que el deixis, jo probo de tirar en paralel a l'espigó o els acantilats i recollir de manera que passi a un metre paralel a roques i parets.... compta amb un fre massa fluix, si enganxes un llob, oblada o sard i es fica a les roques ja l'has vist prou...

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  rash el Dv 21 Gen 2011, 01:28

El maxrap funciona amb els llobarros a la sorra... Wink
les metralletes d'angulons petits...jo no les he fet servir, pero he vist treure peix amb elles.

pd: casi agafo una pulmonia l'ultim dia de pesca....brrrr

rash
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : girona i el mar sempre que puc
Data de registre : 14/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dv 21 Gen 2011, 21:10

VALE Very Happy
he provat el max rap i res de res amb ell( l'he tirat a l'espuma, platja, port, sant pere, roses i RES DE RES no és rapala per fer nada ràpid!)
el clackin minnow el vui provar, tinc el clakin rap i neda fantastic! només ha tocat l'aigua dos cops ...
i el storm es laltre qe he provat i no m'hagrada com neda =( va tort...

PERÒ AVIAM SI TU TENS MÉS SORT!!

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dv 21 Gen 2011, 21:55

Ei kruskis!
Jajaja! El teu gran repte, spinning des de costa.
Doncs jo tinc el max rap i un dia que el provaba per l'escala vaig pescar una gavina!!!
M'el va pujar no se quants metres enlaire i sort que al cap de poc el va deixar anar, sino no sé que hagués fet.
Algú ha menjat gavina al forn?
Que tinguis sort company!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 21:58

calador escrigué:Ei kruskis!
Doncs jo tinc el max rap i un dia que el provaba per l'escala vaig pescar una gavina!!!
M'el va pujar no se quants metres enlaire i sort que al cap de poc el va deixar anar, sino no sé que hagués fet.
Algú ha menjat gavina al forn?
Que tinguis sort company!

collons gavina al forn.... si es gavina de mar, encara.... però com sigui de las que es pasa els dies menjant als abocadors, quin mal tràngol !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 21 Gen 2011, 22:46

RAGOT RAGBAR 120MM 25GR
aquet no lo he provat, per cert on anirás?

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 23:13

sergispining escrigué:RAGOT RAGBAR 120MM 25GR

volia anar a la gola si no hi ha canvi de plans, fes-li un truc i sortiu de dubtes, però demà es més important un bon café amb llet calent que farà un fred que pela !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 22 Gen 2011, 04:10

Ei kruskis!

Osti! Quants de dies calador! Jo crec que demà em desvirgo.... jiji

Dani, al final anirem a St. Feliu, com que no ho veiem molt clar, millor no fotren's una hora de camí...

RAGOT RAGBAR 120MM 25GR

Doncs en tinc dos, si apareixes per allà en pots provar un, jo fa temps que el tinc entre cella i cella... em crida l'atenció un anguiló que pesi sense haver de fer servir buldó

Merci Ot per les apreciacions... demà com que segur que no pesco res, em ratllaré i els acabaré mullant tots, aviam quin neda millor. Si no hi ha crònica de pesca per falta de captures almenys tindré alguna cosa per explicar d'esquers...

Osti quina fred només de pensar en demà al matí (bé, demà... d'aquí a tres horetes i poc....)

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dg 23 Gen 2011, 14:16

kruskis... aquet buldo, no val per res. has de comprar al dechatlon de 30,45 i 55 gr.
anguló de 5.5, 7.5 .... i a mes de les rapalas, jigs petits con a maxim 35-40 gr.
segons la caña que portas a pescar, acció, posar una boya de 30, 45,55... el anguló de 5.5, torna boixos als sorells que ya començan a donar la cara.

raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 23 Gen 2011, 14:47

raul7 escrigué:kruskis... aquet buldo, no val per res. has de comprar al dechatlon de 30,45 i 55 gr.
anguló de 5.5, 7.5 .... i a mes de les rapalas, jigs petits con a maxim 35-40 gr.
segons la caña que portas a pescar, acció, posar una boya de 30, 45,55... el anguló de 5.5, torna boixos als sorells que ya començan a donar la cara.

jo faig servir aquesta bombeta que em va recomanar en sergispinning i va molt be, es aerodinàmic per llançar be, transparent i d'aigua i te una canya llarga per on pases el fil que va que no s'enredi gairebé mai amb el baix

Aqui es veu més clar el tipus de bombeta, crec que fa 30 o 40 grams, però n'hi ha de diferents mides i pesos, ho vaig comprar a una botiga de palamos que no se el nom, en sergispinning ho sabrà

Entre bombeta i anguló, poso us 2,5 metres de fluor i l'anguló al final.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 23 Gen 2011, 18:32

Gracies per haver-te entretingut fent l'esquema del muntatge. La veritat és que no ho he provat mai això, és el que ens passa als que tenim barca, que ja no hi pensem en pescar desde les pedres, i sovint, quan nosaltres ens encaparrem en anar milles endins, el peix no esta tant lluny. A veure si un dia ens trobem per l'espigó i em doneu alguna lliçó.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dg 23 Gen 2011, 19:23

si sr. aquet es el muntatge, posas 2.5 m. si es desde platja pots posar mes... fins a 4-5 m. no es cap tonteria. per mi es una de les formas de pesca a spinning mes productiba, per sorells i palometa... mortal.

raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 23 Gen 2011, 20:25

ei l'esquema no es meu que consti es de prestec d'un altre foro

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dg 23 Gen 2011, 20:52

Aquesta bombeta que ens ensenya en Dani la vaig descobrir un dia que jo portava la bombeta classica i no rascava bola. I al costat hi havia un francès que de tan en tant enganyava algun llobarrot de 1kg. Em sembla que aquesta bombeta baixa una mica més que la tradicional oi?
Més aerodinàmica per llançar segur que ho és.

calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 23 Gen 2011, 21:09

calador escrigué:Aquesta bombeta que ens ensenya en Dani la vaig descobrir un dia que jo portava la bombeta classica i no rascava bola. I al costat hi havia un francès que de tan en tant enganyava algun llobarrot de 1kg. Em sembla que aquesta bombeta baixa una mica més que la tradicional oi?
Més aerodinàmica per llançar segur que ho és.

per llançar va molt bé, i quan reculls va casi a superfície, jo diria que flota, no m'he fixat si la deixo aturada si s'enfonsa una mica

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dg 23 Gen 2011, 22:30

si la deixes una mica... baixa, la que va a mitjes aiguas es una que hi ha de color negre.

raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 24 Gen 2011, 02:32

Bé.... com que pescar no vam pescar res faré una mica d'anàlisi dels esquers que vaig provar, no en feu gaire cas del meu criteri, jo estic acostumat a llençar jigs a tort i a dret i a la que em treieu d'aquí vaig perdut. De fet, tant provar esquers i l'única picada de dissabte va ser amb un jig i a sobre dels fets a casa... té webs la cosa....

Començarem pel Maxrap, sincerament no m'acaba d'agradar... el tenia dalt d'un pedestal, pel que havia llegit, és súper llobarrero aquest esquer però trobo que és un esquer amb un nedar molt erràtic, no té un nedar definit com altres esquers, segurament als llobarros sí que els hi agradi però a mi no... a mi m'agraden els esquers que si no piquen fent-los nedar a poc a poc el pugui fer nedar depressa o viceversa, però aquest a la que li foto una mica de canya neda malament, és per nedar a poc a poc, jo no tinc tanta paciència, és per a pescadors més fins.

En segon lloc parlarem del Clackin , aquest és molt igual al primer però una mica més rodonet i amb el "sonajero". Aquest encara no sé si neda bé o no... ve tan enfonsat que encara no he vist com neda, massa enfonsat per les zones on el vull fer servir, de moment, el deixarem al banquillo per quan vagi a pescar amb barca i com que amb barca m'estimo més els jigs perquè els puc deixar enfonsar, aquest el deixarem per casos d'emergència o per el dia que vulgui provar de fer sards a l'escuma, de maco ho és.

Continuarem amb el vinil Storm; té un moviment molt sexy de la cua però té raó l'Ot i neda una mica tort, aquest defecte em sembla que el deuen tenir tots els peixos amb el cos tan alt, em sembla que aquest esquer serà millor que el faci servir amb el mar en calma, a part quan el vaig provar s'acabava d'aixecar la tramuntana i amb el seu poc pes no el podia llençar bé.

Ara li toca el torn al tàndem de buldó + anguiló. Teniu raó, aquests buldons no van bé, el pròxim dia ho provaré amb una bombeta d'aquestes que em comenteu, el buldó que vaig agafar era de goma, no de plàstic i encara no l'havia llençat la primera vegada i ja tenia una anelleta trencada. L'anguiló de dos cues de Hart és per fer-lo nedar ràpid, suposo que és qüestió de gustos però jo m'estimo més els típics pickies per pescar el black bass, la pròxima sortida faré el tàndem bombeta + pickie aviam què.

El que més m'ha sorprès és l'anguiló de cap promat de Ragot. Degut a que té 25gr de pes es pot llençar molt lluny amb la canya d'acció 10-30. Aquest neda bé tan si el fas venir ràpid com a poc a poc i vindrà a la profunditat que tu vulguis depenent de l'estona que triguis a recollir un cop llençat, a més, amb la puntera de la canya és molt fàcil fer-lo nedar amunt i avall i el pots fer nedar en zig zag. Al portar l'ham per dalt, el pots llençar a la sorra i fer-lo venir pel fons sense problemes.

Vet aquí un gos, vet aquí un gat, que els calers ja m'he gastat.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 24 Gen 2011, 11:13

bon relat !! amb el fred que feia el millor segur que va ser el café amb llet calentó !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 24 Gen 2011, 21:39

raul7 escrigué:si la deixes una mica... baixa, la que va a mitjes aiguas es una que hi ha de color negre.

Tens raó raul7, negre i em sembla que l'he vist lila.

kruskis escrigué:Començarem pel Maxrap, sincerament no m'acaba d'agradar... segurament als llobarros sí que els hi agradi però a mi no... és per nedar a poc a poc, jo no tinc tanta paciència, és per a pescadors més fins.
Jajaja, que bo kruskis! El maxrap no t'ha d'agradar a tu, li ha d'agradar a un llobarrot de 9 kgs.

Bon relat

calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 24 Gen 2011, 23:06

El que més m'ha sorprès és l'anguiló de cap promat de Ragot
dons ami tambe,crec que aquet esquer a de donar molta guerra amb cualsevol tipus de depregadors, es llença relativament be i per el que vaig investigar i probar te o a de tindre una atraccio molt bona.VIVA PARADE,DESCANSE EN PAZ.
si voleu dos jigs nous,grateu una mica el fons de sant feliu i els trobareu ....cagum
i lo millor del dia va ser la peaso picada de en paisano que per no fernos patir el va deixar anar cagummmmmmmmm...........i lo segon millor,el cafeto sense cigarreta,PERQUE NO DEIXAN FUMAR ALS BARS. JAJAJJAJAJAJ

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 24 Gen 2011, 23:14

kruskis, m'identifico plenament amb tu: els que venim de barca amb jigs ens costa moltíssim adaptar-nos als esquers tant finets, per això m'encanten els chinesteta, perquè tenen pes.

no és d'extranyar que et sentissis molt més còmode amb l'anguiló plomejat, doncs presisament per això: perquè porta plom i pesa.

Amb el temps t'hi acostumaràs, costa molt, però pensa que és un problema de cap. A mi adaptar-me m'ha costat tot l'estiu, poca broma, i encara em falta molt per moure segons quins esquers, sobretot els de superfície.

els anguilons de plàstic pensa que amb prou feines els has de moure, si agafen un xic de corren, els pots mantenir quiets amb un plomet i ells sols mouen la cua... però això ja és el tercer nivell. El primer nivel ja l'has superat, Kruskis: trencar l'anella de la bombeta! hahahha

paciència, amb el temps ho dominaràs.

també em costa molt el fet de quan toca l'esquer a l'aigua no quedar parat (com quan esperes que el jig s'enfonsi), això fa que la línia es destensi, i acabes fent perruques.

com ja t'he dit abans, certament venim d'un món a part.

molta sort!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 25 Gen 2011, 02:16

calador escrigué:Jajaja, que bo kruskis! El maxrap no t'ha d'agradar a tu, li ha d'agradar a un llobarrot de 9 kgs.
Bon relat

Ja ho sé... a sobre si fos peix em sembla que picaria amb qualsevol cosa i més havent deixat de fumar que tinc més gana que un serrà fent ramadà.
El que passa és que jo estava enamorat d'un artificial Shimano que tenia, que nedava mil vegades millor que el Rapala i tampoc era gaire més car. Si a tothom li van tan bé deu ser cosa del meu canell...

Raül, tens raó, aquí no s'hi val a llençar i comptar deu segons! A la que et descuides tens el peix enganxat al fons...

Res, ni esquers, ni llobarros, la qüestió es sortir una estona a que et toqui la brisa encara que no es pugui navegar. I ara quan marxi la fred, allarguin els dies, i comencin a sortir els sorells serà un bon passatemps.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dt 25 Gen 2011, 16:26

Hola

Porieu fer-me un esquema de l'anguiló amb plom/bombeta?

No ho he provat mai, i té bona pinta això que dieu

gracies !

bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 25 Gen 2011, 19:28

bernau,jo personalment no poso anguilo plomat amb bombeta (no fa falta,ja que el anguilo plomat ja te pes per llançar i els anguilons normals sense plomar es fan servir amb bombeta per que no tenen res de pes)

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt