MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Esquers per LLoret

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Esquers per LLoret

Missatge  joemosqueroles el Dj 20 Gen 2011, 17:28

M'he apuntat a un concurs de surfcasting a LLoret organitzat per una agrupació de pesca de Mataró a través de la botiga de pesca on compro normalment, que veniu que riurem, que quants més millor, que tal que pasqual... Total que m'hi he apuntat i no tinc punyetera idea de quin esquer dur, tipus de baixos ...Ja suposo que el concurs no el guanyaré però us volia demanar consell per no fer un ridicul absolut. El concurs és el dia 29 de gener de les 4 a les 10 de la nit i tot consell serà benvingut, gràcies per avançat

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Esquers per LLoret

Missatge  albertolot el Dj 20 Gen 2011, 18:12

No he anat mai a fer surfcasting a lloret però tot dependrà del tipus de fons on pesqueu encara que en això de pescar, mai se sap...les coses van com van...saps quin tipus de fons és? es pot utilitzar qualsevol esquer o hi ha restriccions?
Jo per platja utilitzaria un linia mare fina amb una cua de rata adequada i ploms cebadors amb baixos de fluorocarboni (perletes, topes i tota la pesca...) adaptats al tipus de fons i cametes que vulguis utilitzar (depenent també del mar i corrent del dia en questió). En quan a l'esquer va molt en questió del fonts i dels gustos...llombriu (cara però bastant efectiva), tita, cranc, navalla són molt atraients per la dorada però també limites els altres possibles resultats...mira els sediments que hi ha a la platja en questió i decideix en funció d'això. Almenys és el que jo faria.
Salut i sort!!

albertolot
www.forumdepesca.com

Edat : 28
Localització : Girona/Olot
Data de registre : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 20 Gen 2011, 18:28

sardinaaaaaaaaaaaaaaaaa Laughing

Cebador i sardina, per mi es el millor a surf, el més polivalent vaja... si vols dorades el millor es cranc, però llavors et limites.. jo posaria sardina

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 20 Gen 2011, 18:59

joemosqueroles escrigué: El concurs és el dia 29 de gener de les 4 a les 10 de la nit i tot consell serà benvingut, gràcies per avançat

Ein? un concurs de pesca a Lloret el dia 29????

Ara no ho sé segur, però no era el mateix dia 29 de Gener que hi havia organitzat un concurs de pesca amb caiac a la platja de canyelles? El vostre concurs és a la platja mateix de Lloret, o és a la de CAnyelles??

Ves no us trobeu dos concursos alhora i els de terra acabeu pescant un navegant i els de l'aigua enduent-se alguna canya amb el curri!

Només faltaria que també s'hi hagués organitzat un concurs de pesca submarina i jo ho tindríem tot fet.

Ai, senyor! i tant gros que diuen que n'arriba a ser el mar, renoi! Què us hi ha agafat amb Lloret?? Què us hi donen?

Apali, que terrestres i flotants triomfeu.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 20 Gen 2011, 20:14

joemosqueroles escrigué:M'he apuntat a un concurs de surfcasting a LLoret organitzat per una agrupació de pesca de Mataró a través de la botiga de pesca on compro normalment, que veniu que riurem, que quants més millor, que tal que pasqual... Total que m'hi he apuntat i no tinc punyetera idea de quin esquer dur, tipus de baixos ...Ja suposo que el concurs no el guanyaré però us volia demanar consell per no fer un ridicul absolut. El concurs és el dia 29 de gener de les 4 a les 10 de la nit i tot consell serà benvingut, gràcies per avançat

aps no ho recordava, si tens temps vaig penjar a la secció de videos 3 de surfcasting, duren cadascun de 5 a 10 minuts, i son molt detallistes explicant diferents tipus d'esquer, baix, tipus de peix pel que van, etc etc

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dv 21 Gen 2011, 16:15

Tola escrigué:

Ara no ho sé segur, però no era el mateix dia 29 de Gener que hi havia organitzat un concurs de pesca amb caiac a la platja de canyelles? El vostre concurs és a la platja mateix de Lloret, o és a la de CAnyelles??.

Noi no en tinc ni idea defet no recordo haver estat mai a LLoret, per això volia saber si algú a estat pescant per la zona ultimament i em pot dir quin tipus de fons i peixos podem trobar-nos a les platges ara (algues, fang, besugs o llises) Per altra banda albert si em poguesis donar quatre indicacions sobre els ploms cebadors perque no n'he fet servir mai i vull provar-ho, n'hi han uns que fan espiral que sembla que hagi de marxar tot quan llençes .

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 20:02

el cebat, es com el grumeig una mica, venen unes farines de sardina, i un oli de sardina, ho barrejes amb sorra de platja, fas una pasta ben consistent (acabes amb una pudor de 3 parells....), i llavors aquesta pasta es la que serveix de grumeig o cebador. Ho poses a dins el cebador o a dins del plom aquest amb molla (la pasta ha de ser uan mica consistent), i així vas deixant un flaire molt penetrant a la zona on pesques. Hi ha diferents tipus de farines i olis, jo et dic sardina ja que es el que faig servir més, el que si has de tenir clar es que si poses cebador amb sardina, d'esquer posa sardina, no posis gamba llavors... una mica de coherència.

joemosqueroles escrigué:
Tola escrigué:

Ara no ho sé segur, però no era el mateix dia 29 de Gener que hi havia organitzat un concurs de pesca amb caiac a la platja de canyelles? El vostre concurs és a la platja mateix de Lloret, o és a la de CAnyelles??.

Noi no en tinc ni idea defet no recordo haver estat mai a LLoret, per això volia saber si algú a estat pescant per la zona ultimament i em pot dir quin tipus de fons i peixos podem trobar-nos a les platges ara (algues, fang, besugs o llises) Per altra banda albert si em poguesis donar quatre indicacions sobre els ploms cebadors perque no n'he fet servir mai i vull provar-ho, n'hi han uns que fan espiral que sembla que hagi de marxar tot quan llençes .

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dv 21 Gen 2011, 21:49

Ei! Doncs la zona de Lloret no la conec.
Però suposo que com a tot arreu, depenent del fons.
El primer que has de fer és informar-te de la zona (pregunta als de la botiga).
Pel que fa als esquers el que a mi mai em falta és una caixa de coreà. Trobo que és un cuc molt polivalent, amb el qual pots pescar qualsevol peix que passi per allà. Llavors, és qüestió de gustos i de peixos. Pots portar americà (funciona molt bé), llombriu (molt efectiu però també molt delicat), i deixant de banda els cucs pots portar sardina salada. Si tens ocasió d'aconseguir algun cranc viu seria la ostia (quines santes picades he tingut amb cranc, això si, mai se m'ha clavat, segur que és culpa del muntatge).
En fi, que quant et deia que has d'estudiar la zona t'ho dic pel fet de que si hi ha roca, hauràs de buscar uns esquer més resistent, o si és sorra no cal que siguin tan durs, poden ser més delicats.
El dia del concurs,, en funció de la mar que hi hagi hauràs de posar una cameta més llarga o més curta per evitar embolics. Si hi ha roca pots posar un flotador petit a mitja cameta per a elevar l'esquer i que així es vegi.... I així mil coses a tenir en compte.
Al cap i a la fi el més important és passar-s'ho bé en els concursos, ja que mai serem els més ben preparats. A vegades ens agobiem fins a tal punt que no ho disfrutem.
Sort!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 22:02

cranc viu va molt bé sobretot per sards i dorades. Hi ha un truc, l'hi arrenques una de les potes, i pel forat de la pota pases l'ham i que llavors surti per la closca superior, així el cranc es manté viu sense gaires problemes i ell mateix es mou i atrau el peix. Quan pesques amb cranc, cada 4 o 5 minuts, has de recollir mig metre de nylon, ja que el malparit s'amaga sota la sorra perque no el vegin, i així el fas sortir i el poses a la vista dels peixos. No enganxar-lo amb cranc passa sovint, ja que el poden atacar per qualsevol costat, i el tipus de peix que l'ataca te la boca petita i el cranc es molt més gran que l'ham, si no l'enganxen pel costat bo, merda.... però com a esquer, es bonissim.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 14:06

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: