MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

TRANSFREU 2011

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

TRANSFREU 2011

Missatge  Tola el Dv 14 Gen 2011, 16:32

Aquest diumenge dia 16 se celebra la transfreu 2011. Organitza el club excursionista de Lloret de mar.

http://www.transfreu.com/

Com que tenen tanta pasta i no saben com gastar-se-la, l'Ajuntament subvenciona les subscripcions. 20 Euros per palista i 15 euros per acompanyant.

1. És una ruta molt curta, no tens temps ni de suar. Hi ha des del nen de 10 anys que agafa un caiac per primera vegada, fins al freaky que amb fusta s'ha construït el seu propi caiac o el seu propi rem.
2. Hi ha múltiples barques de suport per si algú necessita ajuda i van vigilant que ningú se separi del grup. No és una cursa, és una excursió multitudinària i va a poc a poquet.
3. Els acompanyants que vulguin ser-hi però no remar, hi ha un catamarà gegant que els ve a buscar a la platja mateix i allà els retorna al final de la ruta.
4. El registre i repartiment de les bosses (amb el mapa de la ruta, adhesius, clauer, gorra, tovallola o el que hi hagi aquest any) és a les 8:30. Hi veureu unes carpes on us donaran coca i xocolata desfeta per esmorzar. Després a remar els palistes i al catamarà els acompanyants. Després dinar per a tothom a les carpes amb pastís i cava de postres.
5. Després del dinar i per si no n'hi hagués prou amb els regalets de la bossa d'inscripció, se sorteja material de caiaquista i el sorteig estrella, un caiac de mar (desenganyeu-vos, que aquest any em tocarà a mi!). L'any passat el caiac que es va sortejar era un YSAK, de ROTOMOD. Casí ná, tu. Van forts aquests de Lloret!

És un molt bon lloc per a conèixer gent que navega amb caiac, fer xarxa, trobar empaties, provar coses, veure com la gent se'ls tuneja, agafar idees. Sempre hi ha molt bon rollo i el club excursionista de Lloret ho organitza de meravella.

El sarau ja comença dissabte mateix amb un sopar a les carpes. Però l'hotel ja te li has de posar tu. Ja seria massa per 20euros, no??

Déu n'hi do, pel que poden allargar-se 20 euros en temps de crisi, no?

Si no teniu caiac i voleu provar-ho, podeu parlar amb en Narcís de la botiga "Es trajo" o amb en Pau Calero, de "SKKAYAK" perquè us n'aconsegueixi algun. En Jaume de Nootka, aquest any no pot venir. Conteu uns 35euros el dia sencer: caiac, pala i cubre per tapar-te. http://www.kayakestrajo.com/es/presentacio.htm

Jo hi seré. A veure si tinc sort i ens hi trobem.

* Ah, pels que els faci mandra mullar-se, no patiu que la previsió és excel·lent per aquest diumenge i l'aigua només et toca els peus (potser ni això si trobes algú que t'empenyi el caiac a l'aigua).

Editat per darrera vegada per Tola el Dl 17 Gen 2011, 00:50, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: TRANSFREU 2011

Missatge  vitifish el Ds 15 Gen 2011, 16:12

i les canyes???? sorti amb cayak sense canyes?? em sembla que ens decantarem cap a les medes que i a cada empait!! nari nari
vitifish
www.forumdepesca.com

Data de registre : 03/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 17 Gen 2011, 00:47

Ai, sí. No me'n sé a venir. Treure tota la parafernàlia del caiac i no dur ni tant sols un volantí "per si de cas...". Doncs no, tu. Res de res. M'arriben a sortir els bonítols saltant al costat del caiac i m'hi hagués hagut d'enfrontar a cops de rem o llençar-m'hi de cap a empaitar-los nedant, tu. Diguem que avui anava en so de pau i sense cap estri bel·ligerant.

Com sempre, una felicitació per a la quinzena de Lloretencs que organitzen i els qui patrocinen l'esdeveniment. Molt bon rollo, amics i coneguts a qui feia temps que no veia, molta gent interessant i ens enduem la descoberta i el dia a fora.

Algunes fotetes, que una imatge, millor que mil paraules.

Aparcament gratuït davant les carpes-menjador i a peu de platja.

Peazo instal·lació per a repartir esmorzars i dinars, eh?! Van forts aquests Lloretencs, tu!

Una imatge de l'estesa de caiacs (un trosset, només). Aquest any, 101 palistes i no sé quants acompanyants.

Hora de posar-se a l'aigua i d'embarcar els acompanyants al catamarà de suport.

Les ones trencaven a la platja i a algun, ben just li ha anat de començar a remar ja ben refrescadet (us ho dic per experiència també, que ben just m'ha anat). No us perdeu el paio que surt a la foto, amb l'onada trencant-li al damunt... doncs se n'ha sortit airosament, el nano. I jo que me n'alegro per a ell.

Hi havia una bona estesa de caiacs. Deuria ser un espectacle força rar perquè veies la gent del camí de ronda, parar-se i mirar-s'ho estranyats sense entendre massa cosa. Avui que érem un estol tant extens, podríem haver aprofitat i anar a fer la conquesta de les illes formigues o alguna cosa així!

Foto de grup a l'arribar (una hora de rem a ritme molt tranquilet)

Soport de barques en tot moment per si algú no ho veu clar, i també -tot sigui dit- per a repartir aigües i plàtans.

Us estalvio les del dinar i del supersorteig de regalets múltiples per a quasi tothom, entre el que s'hi incloïa un sorteig d'un caiac de mar, que per cert, aquest any tampoc m'ha tocat a mi. Vaya! Doncs res, que haurem de tornar l'any vinent. Per tornar-nos-ho a passar la mar de bé, per veure si els Lloretencs continuen tant eixerits i per veure si ens toca el caiac d'una vegada per totes, home!

Au, bona nit i tapa't.

Martí Tola de todos los Santos.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 17 Gen 2011, 02:46

Ostres! Amb el catamarà de suport, el Sensations, hi he anat jo! És impressionant com navega aquesta andròmina, realment espectacular.... no es belluga res, de res de res... havia anat abans amb catamarà però com aquest cap.

Veient el paio de la foto, ens podem fer la idea de lo xungo que ha de ser entrar a mar amb un kaiac si l'aigua no està plana al 100%, quin valor!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 17 Gen 2011, 11:32

Molt bo el report Tola, i molt de mèrit aixó que feu en caiac !! Si arribes a veure saltar un bonito podries provar amb un cop de rem, poder creas una nova modalitat de pesca, a saber !!! de tota manera la jornada anava de conèixer gent i pasar-ho bé, i segur que vareu gaudir d'alló més, felicitats !!
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 23 Gen 2011, 18:57

Per tu, Tola, també tenia una resposta pendent...

m'ha agradat molt com has explicat la transfreu, parlo en representació de la gent que no estem ficats en aquest món del caiac, i suposo que com jo n'hi haurà d'altres que tenen curiositat per saber com es monten i què s'hi fa en aquestes macroquedades, doncs moltes vegades si no s'hi va és per desconeixença o vergonya. No sé si en la pròxima ens hi veurem, abans potser em deixis provar unes remades amb el teu, però que sigui a l'estiu que ara l'aigua està molt freda... jiji
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 23 Gen 2011, 22:06

Molt bon reportatge, com no podia ser de una altre manera venint de qui ve. Quan veig els caiacs, mentalment em trasllado a una peli de l’oest americà, amb un sioux sobre aquelles canoes. Em sembla molt romàntic però massa prop de l’aigua en el temps que estem. Només de pensar que aquest “artilugi” es pugui bolcar i amb l’aigua a 11º, se’m arruga tot... Very Happy Very Happy Very Happy
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 24 Gen 2011, 23:32

QUINA FOTO MES GUAPA,bon report tola i menos mal del bonitols ........aixo a de fotre ,pero tambe se a de descansar no ?salut company.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: