MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Gran dia...

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Gran dia...

Missatge  Raül el Dv 14 Gen 2011, 18:35

kruskis escrigué:CONCLUSIONS D'UN EX-PESCASUB Sad
Què en penseu de la termoclina? Si amb pesca submarina va bé tenir-la alta perquè els peixos pugen, pescant des de barca serà igual? O és pitjor perquè si els peixos estan amunt veuen més la barca?

és molt interessant això de la termoclina, n'havia sentit a parlar, però algú sap com s'intueix a la sonda? les nostres sondres "normals" no les detecten, no?

jo diria que per pescar a jigging a la termoclina hi ha d'haver una mica de fondaria, per lo de la barca i per la invisibilitat dels fils, però clar, pel que fa a la pesca, no hi ha res del cert.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 14 Gen 2011, 19:05

Raül escrigué:
kruskis escrigué:CONCLUSIONS D'UN EX-PESCASUB Sad
Què en penseu de la termoclina? Si amb pesca submarina va bé tenir-la alta perquè els peixos pugen, pescant des de barca serà igual? O és pitjor perquè si els peixos estan amunt veuen més la barca?

és molt interessant això de la termoclina, n'havia sentit a parlar, però algú sap com s'intueix a la sonda? les nostres sondres "normals" no les detecten, no?

jo diria que per pescar a jigging a la termoclina hi ha d'haver una mica de fondaria, per lo de la barca i per la invisibilitat dels fils, però clar, pel que fa a la pesca, no hi ha res del cert.

la sonda normal, si es de les que detecten temperatura de l'aigua, ho fa al contacte amb els transductor, per tant ens diu la temperatura directament sota la barca. Degut als corrents, pot variar i molt el nivell de ph, quantitat de ions, conductivitat i lògicament la temperatura, la única manera "fàcil" de medir la temperatura seria tenir un termometre amb diferents sensors, i colocar cada sensor a la fondaria que es vol analitzar, cosa certament complicada.... la manera més fàcil, seria agafar un ordinador de fer inmersió, com els que porten els capbussadors, que indiquen la fondaria, temperatura, etc... en temps real, però no seria extrany que algun model d'aquests sobretot els més cars, tinguin memòria i puguis programar el guardat en memòria de les dades que va adquirint cada x temps, d'aquesta manera es deixa baixar a diferents fondaries, que vagi agafant dades, i després es puja i es consulta. També hi ha ordinadors d'aquests que es poden connectar a un pc, per veure tot el recorregut i dades de la inmersió en un soft de pc, possibilitats, las que vulgueu, tot es pot fer amb temps i diners Laughing

Apa aqui n'hi ha un, 800 lliures de res (collons com enroqui !!! ) , amb video de funcionament:

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dv 14 Gen 2011, 22:36

Estic d'acord amb tu kruskis. Encara que jo com a pescasub, a l'estiu solo trobar la termoclina a més fondària...és possible que sigui perquè a més sol (i més temperatura de l'aigua en general) més metres de capes superficials es calenten? No ho sé però és la única conclusió que n'he extret durant aquests anys...no en tinc ni idea però si tu kruskis ho saps t'agrairia molt la resposta.
Tot això de les sondes es cosa vostra...jo només sondejo si hi ha alguna "meracaa" quan entro a les discoteques...jejeje això de tenir 22 anys i no estar emparellat té els seus aventatges encara que com molt bé he après al fòrum, sondejar i trobar peix no és sinonim de pescar...
Nois, m'en vaig a sopar i cap a les 12 a pescar...avui no dormirem, pescarem tota la nit i tot el matí de demà...fins que caiguem rendits...espero que valgui la pena...
Salut i bona pesca si sortiu aquest fi de setmana!!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Edat : 28
Localització : Girona/Olot
Data de registre : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 15 Gen 2011, 03:02

Daniii !!
Jeje No cal enrocar rellotges que valen un mes de feina! Les sondes de gama mitja-alta ja detecten les termoclines però el que és difícil és diferenciar si és una termoclina, si és una haloclina*, si és un tros de xarxa, si és macroplàcton o si és una corrent de partícules en suspensió.... (*Haloclina: Igual que la termoclina però enlloc de ser aigua freda i calenta, són aigua dolça i salada)

Us deixo alguna foto de sondes detectant termoclines

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

dissabte 15 de gener

Missatge  albertolot el Dl 17 Gen 2011, 16:36

Divendres vaig anar a sopar amb el company i cap a les 23:00 vam marxar amb la típica sensació de no saber el que passarà...la veritat es que estem una mica penjats (a 14 de gener anar a passar tota la nit en una pedra arran de mar no és mol sensat) però ja se sap que la gent d’Olot no ho tenim tot a lloc...la intenció era pescar tota la nit i el dissabte fins que no poguessim més ja que la dificultat i/o esforç que comporta anar a peu és relativament alta i s’ha d’aprofitar (per no parlar del viatge i el carburant que això comporta...l’economia no està per tirar coets). Anant direcció a mar vam tenir un espant molt gran amb un animal terrestre...un senglar...hi havia molta boira i en una d’aquelles rectes en direcció a Figueres, un camió que teníem al davant pita i frena de cop i ja veiem aquella pobre bèstia arrossegant-se sota el camió fins que surt per darrere el mateix en direcció el nostre cotxe i nosaltres l’esquivem com podem...la sort de tota la jornada va estar en aquesta acció ja que en vam tenir molta (per no parlar dels reflexes del meu company al poder esquivar l’animal ja que conduïa ell)...l’inici d’una jornada de pesca podria haver acabat en tragèdia abans de “començar”...
Anar a pescar amb un bon company, passi el que passi, sempre és una bona inversió de temps. Amb 22 anys i sent estudiant el normal és sortir de festa constantment i al acabar el fi de setmana no pensar en res més que en la següent festa del dijous o el fi de setmana següent...però és bo trobar una afició com aquesta i poder compaginar totes les activitats...en aquest sentit estic d’acord amb el meu pare quan em diu: hi ha d’haver temps per tot!
Quan estàvem situats ja vaig veure que no seria un dia molt agradable: el mar pla i molt de vent component nord-oest...ens tocava bastant en la situació en que estàvem però ja se sap que el windguru no sempre l’encerta...deia que a les primeres hores del matí amainaria molt quedant-se en pràcticament en res de vent (en comparació amb la nit) i així va ser...no feia vent però el mar estava molt calmat i pel poc que sé és complicat enganyar algun peix (fent spinning)amb un mar així.
Durant tota la nit vam estar fent proves i pescant bogues en grans quantitats, també vam treure un congre i un altre de molt gros es va escapar al mateix moment que sortia de l’aigua (quina sort per mi ja que no em fan gaire gràcia..). Durant tot el matí i fins a les 15:00 que vam decidir plegar veles i marxar, no vam tenir cap “faba” a les canyes de déntol i “només” vam treure un parell de cànteres de ració i un sarg despistat (dic només ja que la relació d’hores invertides i de peix fora l’aigua va ser bastant dolenta).
Això si, el meu company va treure un pop de casi 6 kgs (quin tros de bèstia i quin pop a la gallega que sortirà) i jo ja cansat després de tantes hores mirant les punteres quietes com un pal vaig decidir agafar un jig i provar sort en un altre costat...la sorpresa va ser meva ja que vaig aconseguir treure una agulla molt maca (no n’havia tret mai cap) amb la que vaig disfrutar una mica...per seguidament tornar-la al seu medi natural. He de dir que estic molt content perquè al pescar una pedra amb el jig i intentar desenganxar-la es va trencar abans una de les poteres del jig que no pas el nus del baix o l’amerilló (uns de nous que provava molt petits amb els que no les tenia totes...) En aquest sentit vaig aprendre que per fi he trobat un nus per empalmar trenat amb fluorocarboni que pel que veig és resistent...
Més tard (al matí) va venir un altre company amb la seva novia i entre tots fam fer una mica de gresca i xarinola...el peix potser no va sortir però la diversió estava assegurada...fins i tot vam aprofitar per quedar una mica morenos...
En conclusió: poca activitat en general. Moltes hores i poc peix encara que passar-m’ho bé si que ho vaig fer. Vaig aprendre el “sistema de l’ascensor” per déntol (en principi...) que presenta varis avantatges encara que si no hi son o no tenen gana ja pots anar fent...Un bon dia amb grans companys sense gaire escata!!
PD: no tinc fotos ja que les té el company. Sap greu no tenir-ne ja que sempre donen un toc especial...
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 17 Gen 2011, 16:54

bon relat !! L'ascensor també va bé per bonitos, palometons, llobs etc..... qualsevol depredador que mengi peix viu i passi a prop de la victima es susceptible de picar, suposo pel que comentes que les victimes ereb bogues en aquest cas Smile
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dl 17 Gen 2011, 17:05

Si, en principi havien de ser les víctimes d'algun depredador però no va ser així...si en vam acabar tornant a l'aigua i tot perquè ens en van sobrar (no es gaire usual que sobri peix viu...). També vaig provar amb un serra que també els agrada molt però res...
Potser les bogues eren massa grans també...la gran majoria...però bueno, tot arriba jejej
Salut Very Happy
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 17 Gen 2011, 22:11

albertolot escrigué: També vaig provar amb un serra que també els agrada molt però res...

Menys mal que serveixen per alguna cosa aquestes bèsties, mira que són pesats!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 17 Gen 2011, 23:25

ALBERTOLOT,no calen fotos company,ens has trasladat molt be al puesto de pesca,bon report i ala propera tindreu mes sort.
per cert la agulla,va ser de nit o de dia?salut company.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dl 17 Gen 2011, 23:29

Moltes gràcies sergispinning. L'agulla va ser de dia, diria que cap a les 14:00 amb un jig de 60g a mitjes aigues...no n'havia tret mai cap!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dl 17 Gen 2011, 23:30

kruskis escrigué:
Menys mal que serveixen per alguna cosa aquestes bèsties, mira que són pesats!
Si que son d'utilitat, si...a part de la sopa jejeje
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2