MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Gran dia...

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Gran dia...

Missatge  albertolot el Dc 12 Gen 2011, 16:26

En primer lloc m’agradaria saludar a tothom ja que he estat totalment “out” del fòrum durant un llarg període per tema d’estudis, feina i/o una petita davallada de moral com a pescador amb canya.
També és cert que durant els últims mesos he estat més dedicat a la pesca submarina (esport que practico des de fa uns anys i que també m’agrada molt) i he aparcat les canyes però aquest fi de setmana passat vaig decidir, juntament amb un dels meus companys de pesca, despenjar-les i anar a provar sort a veure si m’estrenava aquest 2011 i per sorpresa meva, ha estat així amb un bon animalot...
Tal i com fem sempre fem, és a dir, a peu i carregats com mules (material, canyes,carrets,esquers,menjar,beure,roba...aneu comptant perquè són bastants kgs), vam encaminar-nos direcció a un cap d’aquells on es sabut que la fondària arran de roca és “relativament” adequada per a poder pescar algun dento (aclaració: dic “relativament ” perquè l’avantatge de fer pesca submarina, a part de conèixer el fons és veure el comportament dels peixos i sovint m’he trobat amb alguna “anomalia”). Vam baixar de nit, cosa bastant agosarada però ser jove no té preu (amb perdó per algun lector no tant jove jeje). De matinada ja feia una mar que no ens va agradar gaire (per pescar des de roca) i quan es va fer de dia la cosa no va variar molt..les canyes de dento van estar quietes durant tot el matí, rectes com un pal i sense cap avís...provant amb la canya d’spinning la cosa no va ser molt diferent:vaig pescar un barat (cosa insòlita per mi) i una espècie de seitó amb un jig de 60g.També vaig pescar una pedra però això ja és una altra història...jejeje. S’ha de tenir present que hom no es pot moure gaire del lloc on té les canyes fixes perquè quan menys ho esperes passa el que passa i llavors tot son corregudes (amb les cames malpensats)... en general no hi havia gaire activitat... vam veure algunes tonyines gegants saltar a uns 100 metres de les pedres (quines bèsties tant espectaculars) i pràcticament aquesta imatge va ser la millor de tot el matí...
Bastant desanimats vam recuperar energies amb un bon entrepà i un cafè calent (d’aquests que els polses del “cul” i es calenten sols...). Vam continuar amb l’esperança de que canviés alguna cosa...i així va ser....poc abans del migdia estava canviant un baix quan el meu company va començar a cridar com un boig, al girar-me vaig veure una de les meves canyes doblada de mala manera...sense saber ben be com (en moments com aquest et mous de forma més àgil que un felí) vaig arribar al costat de la canya quan el meu company ja l’havia tret del suport i me la va passar (és un acte digne de mencionar)..al primer moment vam pensar que era un dento però l’animal que hi havia a l’altre costat del fil estirava molt, molt més del que m’havien estirat mai... el meu company amb gran agilitat i sense saber ben be com ja estava arran de l’aigua amb el ganxo a la mà i jo estirant i “intentant” bombejar aquell peix, cosa molt complicada ja que el “bitxo” va decidir picar en un dels equips (canya +carret) menys adequats per “disfrutar” amb un bon peix. Amb molts esforços i gràcies a en Marc vaig aconseguir fer-lo pujar a la superfície i quan ell el va veure va començar a cridar: “Meracooo” i jo com un boig i tremolant de cap a peus intentava apropar l’animal perquè ell pogués pillar-lo. Tot plegat va durar uns minuts molt intensos i plens d’emoció i quan finalment aquella bestia jeia als nostres peus vam posar-nos a cridar i a celebrar-ho com bojos(es curiós com un peix pot fer-te sentir tantes emocions amb pocs moments). Cinc minuts més tard em vaig adonar que encara estava tremolant...
Sense cap mena de dubte és la millor sensació que he tingut mai en una jornada de pesca.
PD: des d’aquí vull agraïr a en Marc (bon pescador i millor persona) la seva gran tasca ja que sense ell no agués aconsseguit mai treure aquest peix de l’aigua…

http://img222.imageshack.us/i/16701210150124807442953.jpg/
NOTA:no sé si podeu veure la foto ja que és la primera que penjo i no tinc molta idea de com fer'ho...
albertolot
www.forumdepesca.com

Edat : 28
Localització : Girona/Olot
Data de registre : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Gran dia...

Missatge  Raül el Dc 12 Gen 2011, 16:58

caram! Bon relat! Ja era hora que algú deixès anar més de quatre ratlles.

gràcies Albert, et penjo la foto si no et fa res, és que és empipador haver d'esperar que s'obri la pantalleta.

aquest jovent apreta fort... haurem d'anar al lloro!

felicitats!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 12 Gen 2011, 16:59

deunidó!!
ja me la va ensenyar el meu germà aquesta foto (Kim)
enhorabona!!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dc 12 Gen 2011, 17:04

Merci jejeje
Osti Ot no sabia que eres el germà d'en "Kim" jejeje es bó saber'ho. Ja sabia que el seu germà (és a dir, tu) era un crak de la pesca però no sabia que fossis tu mateix. Encantat de coneixre't!
Merci Raül per penjar la foto.
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 12 Gen 2011, 17:05

bon relat i bona captura, felicitats !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Padre el Dc 12 Gen 2011, 17:13

Felicitats per la captura
Padre
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Seva
Data de registre : 10/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 12 Gen 2011, 17:17

albertolot escrigué:Cinc minuts més tard em vaig adonar que encara estava tremolant...
Sense cap mena de dubte és la millor sensació que he tingut mai en una jornada de pesca.

No he pescat mai un bitxo d'aquests, però sé de quina sensació parles, a vegades el tremolor em dura fins que torno a casa... i tens la necessitat de trucar a qui sigui per treure totes les emocions de dins.

Felicitats per la captura i gracies pel relat

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 12 Gen 2011, 18:30

Ostia quin tros de mero felicitats Albertolot i un 10 pel Relat, els relats et fan viure intensament aquests moments
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 12 Gen 2011, 20:43

felicitats company,bona pesquera i bon relat.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 13 Gen 2011, 01:18

CAGUN EL NANO!!

I tu eres el que fa un any preguntaves com pescar??! Qui t'ha parit!

Jo ja tremolo més que tu només imaginar-m'ho! hi, hi...

I ara, què? quin objectiu tens, ara? un mero més gros? una tonyina ben gros però des de roques??

Enhorabona. Les hores passades ran ded mar al final resulten.

Vaya filets al forn que et deurien sortir...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 13 Gen 2011, 02:51

Osti tu, que guapo!
M'encanten aquests animalons, tant per menjar com per veure'ls, preciosos i deliciosos! :-)

Felicitats vailet! Jo quan sigui jove també en vull treure un!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dj 13 Gen 2011, 13:25

Moltes gràcies a tothom!!

Ei Tola (Martí si mal no recordo, no?) alguna cosa he après amb el temps encara que treure un bitxo d'aquests és en gran part molta sort. Pel que tinc entès és un peix molt territorial i no es sol moure gaire del seu forat per tan o li poses el menjar al davant (i té gana) o ja pots anar fent... El meu principal objectiu és seguir aprenent cosa que en aquest fòrum és possible gràcies a grans pescadors com vosaltres i a llegir be entre línies...(penso que el cos d'un missatge és important però extreure'n conclusions i missatges subliminals també ho és). Pel que he anat llegint tots o casi tots vosaltres sortiu a disfrutar amb barca i aquest és un "luxe" del que actualment no disposo (Tinc 22 anys i estic estudiant. Quan sigui més gran ja en parlarem...jeje) i dels relats que llegeixo en puc extreure conclusions però és més complicat posar-les en pràctica quan hom està pescant quiet en una pedra...
Sovint veiem saltar les bèsties a uns metres de nosaltres i em conformo amb contemplar el meravellós espectacle...pescar una tonyina des de roca és un fet que només puc somiar ja que la força que ha de tenir un animal d'aquests ha de ser espectacular!! (rodolí) Amb un bonítol em conformaria i d’alegria saltaria!! (collons avui estic fi amb les terminacions jeje) Un mero més gros seria quelcom serio però segurament em partiria la canya ja que amb aquest va anar de ben poc...(per cert, el carret ja l'he jubilat i avui m'he firat).

Anna-74 jo tampoc n'havia pescat mai cap però la veritat és que vaig al•lucinar amb la força i resistència que tenen aquests animals...el tremolor està més que justificat!! Smile

PD: imagino que vosaltres des de barca utilitzeu carrets més petits amb trenat però nosaltres des de roca (pel dento) i amb el diàmetre de nylon que posem (generalment un 0,70) utilitzem 8000's o 10000's. Avui m'he firat (ja que els reis només em van portar carbó) i d'oferta he comprat un Shimano STRADIC FC C10000 (hagués comprat un 8000 però no el fan) amb capacitat de 380/0,35 i recuperació de 5,7:1. Pel preu al que l'he trobat crec que és una bona compra però m'agradaria saber que en penseu si algú té algun "germà petit" que m'en pot dir! Per cert, té doble maneta...és una bona cosa?
Moltes gràcies!
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 13 Gen 2011, 13:40

albertolot escrigué:Moltes gràcies a tothom!!

PD: imagino que vosaltres des de barca utilitzeu carrets més petits amb trenat però nosaltres des de roca (pel dento) i amb el diàmetre de nylon que posem (generalment un 0,70) utilitzem 8000's o 10000's. Avui m'he firat (ja que els reis només em van portar carbó) i d'oferta he comprat un Shimano STRADIC FC C10000 (hagués comprat un 8000 però no el fan) amb capacitat de 380/0,35 i recuperació de 5,7:1. Pel preu al que l'he trobat crec que és una bona compra però m'agradaria saber que en penseu si algú té algun "germà petit" que m'en pot dir! Per cert, té doble maneta...és una bona cosa?
Moltes gràcies!

Jo porto un Shimano 4000 (aquest http://www.bubyys.com/pesca-deportiva-a/021010048/ficha/SHIMANO-P4-NEXAVE-4000-FC.html) i em va prou bé, he mirat aquest que has comprat a la web i pel preu ha de fer filigranes jajaja, llança i retorna tot sol o encara has de girar la manivela?? A part de la capacitat de la bobina, i una mica més de rati/velocitat de recuperació, no entenc gaire la diferència entre un 4000 i un 10000 la veritat, suposo que 180€ de diferència es per alguna cosa, poder el material, la qualitat dels rodaments, però ara per ara amb aquest vaig bé, pesco des de costa com tu nomes esporàdicament vaig en barca quan em fico de polissó.

Salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

CAGUN EL NANO!!

Missatge  Tola el Dj 13 Gen 2011, 13:41

Crec que la teva (vostra) captura té molt de mèrit.

Tenia entès que els meros hivernen, pel que és més fàcil capturar-los a principi i al cor de l'estiu, quan s'afarten per passar l'hivern. Per tant, mèrit de fer-lo picar quan teòricament no tenia gana i estava endormiscat.

Doble mèrit perquè tenia entès que aquestes bèsties són especialment nocturnes i de dia -com tu dius- s'estan entaforades al catau o molt a la vora. Si piquen i se t'hi encauen, ja pots estirar que si no portes una corda de barco, el més provable és que seguin la línia i tururut violes. Haver-lo tret de dia, més mèrit que té.

Així doncs, que doble mèrit que li trobo. Aquesta sí que ha estat una gran pesquera, renoi!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dj 13 Gen 2011, 14:14

Dani escrigué:

Jo porto un Shimano 4000 (aquest http://www.bubyys.com/pesca-deportiva-a/021010048/ficha/SHIMANO-P4-NEXAVE-4000-FC.html) i em va prou bé, he mirat aquest que has comprat a la web i pel preu ha de fer filigranes jajaja, llança i retorna tot sol o encara has de girar la manivela?? A part de la capacitat de la bobina, i una mica més de rati/velocitat de recuperació, no entenc gaire la diferència entre un 4000 i un 10000 la veritat, suposo que 180€ de diferència es per alguna cosa, poder el material, la qualitat dels rodaments, però ara per ara amb aquest vaig bé, pesco des de costa com tu nomes esporàdicament vaig en barca quan em fico de polissó.

Salut !

Ok Dani. Merci per la info. Encara que no vulguis pàs saber al preu que l'he troabat jejeje per això l'he comprat!
Provarem a veure que tal i si no m'agrada la doble manibela, imagino que es pot canviar...Ja sé que un 10000 és molt gros però per la pesca que fem no es cap bestiesa (algun company ja porta un 10000) i va be per poder fer entrar uns metres més de nylon (que amb un 0,70 i carret petit sempre et quedes curt)...mai se sap...
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dj 13 Gen 2011, 14:20

Tola escrigué:Crec que la teva (vostra) captura té molt de mèrit.

Tenia entès que els meros hivernen, pel que és més fàcil capturar-los a principi i al cor de l'estiu, quan s'afarten per passar l'hivern. Per tant, mèrit de fer-lo picar quan teòricament no tenia gana i estava endormiscat.

Doble mèrit perquè tenia entès que aquestes bèsties són especialment nocturnes i de dia -com tu dius- s'estan entaforades al catau o molt a la vora. Si piquen i se t'hi encauen, ja pots estirar que si no portes una corda de barco, el més provable és que seguin la línia i tururut violes. Haver-lo tret de dia, més mèrit que té.

Així doncs, que doble mèrit que li trobo. Aquesta sí que ha estat una gran pesquera, renoi!

Tola ja et dic que va sortir de l'aigua per la gràcia divina. Em partiría el cul de riure si pogués veure des d'un altre perspectiva la cara que feia quan estava estirant. Et juro que hi va haver uns moments que podia més ell que no pas jo.
El tema de l'hivernació no ho tinc gaire clar, el que sí que sé és que aquest estiu que vaig estar a menorca vam fer snorkel amb el company al pic del migdia en una reserva marina i vam flipar amb la cantitat de meros,palometons i altres peixos alucinants!! El que vull dir és que a l'estiu almenys, no només surten de nit perquè allà n'hi havia molts...sense cap mena de dubte és el millor lloc on he pogut bucejar!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dj 13 Gen 2011, 14:47

Eppppp........Moltes felicitats pel relat i per la captura "tocaio", que aquestes diades son inoblidables . Potser vaig equivocat, pero aquesta especie a mi em queda lluny potser perque no s´en treuen gaires i tampoc es massa "public" la tecnica per pescar-los (segurament , sigui la seva sort).
Salut i bona pesca a tothom
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 13 Gen 2011, 16:57

parlant de carrets... abans de juvilar el que tens, mira si es pot canviar algun rodament. De vegades amb uns simples recanvis, podemtenir carret nou.

pel que fa a l'Stradic és molt bon carret, però no t'il·luminis pel bon preu... és un carret configurat emminentment per fer spinning, i si bé és cert que amb un 10000 t'hi cabrà molta línia del 70, el que has de pensar és què en faràs d'un dels carrets més ràpids que hi ha al mercat per pescar a fons. Jo crec que és una pèrdua de calès.

l'stradic aquest m'aniria bé a mi, per la barca, això sí, lo de la doble manivela ho trobo una mariconada. Si tens un carret gros, per pescar peixos grossos, molt millor un sol pom de combat que un molinet de fer cafè.

et deixo aquí la meva opinió al general després d'haver-ne parlat amb tu personalment i saber que has anul·lat la compra... que llavors diuen que tinc molta mala llet...

he promès portar-me bé aquest any, però tonteries les justes... i un stradic per pescar dentos és una tonteria molt grossa. De saber-ho, t'hauria venut a tu el DAiwa que tenia abandonat! (al pas que vaig, t'hauré de vendre els fusells de pesca sub!).

ara que, per tenir un carret a fondo, amb capacitat i el fre tancat a tope per arrancar peixos del fons, jo no m'ho pensaria dos cops: al Decathlon n'hi ha per 20 euros! (I si vols, jo en tinc un que te'l regalo). Amb aquets carrets de "fireta" he vist a un de molt animal treure dentols de la òstia i una corvina de 20 kg.

si el vols, tu mateix!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dj 13 Gen 2011, 17:57

Ei Raül estic totalment d'acord amb tu però trobar un STRADIC FC C10000 a molt poc més de 100€ penso jo que és una bona "ganga". Jo per dento el que necessito és que tingui un bon frè (la recuperació és important però potser no ho és tant i tant) i que m'hi capiga una bona tirada de metres de 0,70... Aquest carret m'ofería les 2 coses deixant de banda el tema de la velocitat (si, és molt ràpid al estar pensat per spinning). Al anar'hi també una bobina de "regal", pensava que si mai anava amb barca, emplenar-la de trenat i tens carret per estona...encara que potser pesa una mica massa...si arriba a ser un 8000 (que no el fan) tiro endevant segur!
El "carret juvilat" està molt fotut, ja li toca i l'altra dia vaig patir molt perquè no pujava de cap de les maneres (també és cert que la canya era bastant un pal d'escombra)...de carret tinc clar que n'haig de comprar un. És cert això que dius del decathlon i ja hi he anat un temps amb carrets "passables" però no és el mateix... (aquesta opinió me la van cambiar l'altre dia)
No sé si recordaràs però amb la canya d'spinning vaig amb un OKUMA Salinas SA55 que pel que faig em va molt be, doncs fa poc vaig comprar un germà gran l'SA80 (tinc l'experiència del petit i la relació qualitat-preu-treball és molt acceptable en la meva humil opinió) per dento que també va molt be i realment té un pom de combat molt ergonòmic...potser en compraré un d'igual.
En definitiva, jo el comprava per varis motius però el que no m'agradava era la doble maneta i al parlar amb tu he arribat a la conclusió que potser no és el que més necessito. Merci per fer-me obrir els ulls.
De fusells ja en tinc uns quans jejeje. Pel que fa al tema pescasub vaig super equipat (aquest estiu passat vaig canviar el traje llarg i també vaig comprar un Mares Phantom 110 que és una puta passada)
PD: al anular lo del carret, ho he tornat a mirar poc després i ja estava a 180€!! És un outlet d'aquests en el que la gent es torna boja!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dj 13 Gen 2011, 21:12

CEDROS OKUMA CJ 80!!!
aiò si que té un bon fre!!
i el preu és molt bó!
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dj 13 Gen 2011, 22:18

jajajajjajaja osti ot no saps com he rigut!! es ben be que el món està plè de "coincidències" (o no...)
Dissabte volem anar amb en Taka i aquesta tarda voliem anar a comprar quatre coses que necessitavem...al tenir temps li he demenat si podiem arribar-nos a la botiga de Bascara (que no hi havia estat mai i sempre es bo ampliar fronteres) senzillament per cambiar una mica d'ambient ja que sóc d'Olot però visc a Girona i sempre estic entre en "Pesseta" i Pesca d'Or...el carret el necessitava com ja he deixat ben clar i al no comprar l'STRADIC aquest matí estava dolgut jejeje tenia uns calerons estalviats i sé que el CEDROS és molt bon carret (en taka i en carles també en tenen un) i tal i com dius tu té un frè molt potent...i si si, me l'he firat i el mateix que dius, el CJ80...també he hagut de comparar-li un ganxo d'aquests telescopics per en Taka que quan va treure el mero es va trencar i només ens va quedar la part que surt a la foto (el ganxo en si)...ara hauré d'estar uns dies quiet i no gastar gaire que l'economía està fotuda a tot arreu!!
Es podria dir que sense saber-ho t'he fet cas jejeje
Salut!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dj 13 Gen 2011, 23:47

hahahahah!! itan que hi ha coincidencies!!
en Taka també el té?
el den Carles ho sabia perqe en Jaume m'ho va dir i em vaig pensar que ja m'havia qedat sense carrett i per sort en tenia un altre!
quan li cap en el 80¿? saps si les bobines del 65 i el 80 savenen?
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dj 13 Gen 2011, 23:58

Si, en Taka també en té un...i un Cybernetic 10000 que pel dento és una passada.
Això de les bobines no ho se ja intentaré descobrir'ho (encara que les bobines d'Okuma surten molt bé de preu)...en quan a la capacitat es 0,50/220.
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 14 Gen 2011, 03:27

CONCLUSIONS D'UN EX-PESCASUB Sad

Tornant al tema del mero, aquest peix no és que hiverni, a l'hivern s'en va a aigües més profundes però no hiverna realment. La millor època per pescar-lo amb pesca submarina és a la primavera que és quan estan més "catxondos" i pugen de les profunditats per criar, buscant teca i aigües calentones.
El mero es mou, com molts altres peixos, per la temperatura de l'aigua. El mero és un animal territorial de cau fixe, però sovint tenen més d'un cau i van de l'un a l'altre depenent d'on estigui la termoclina; per qui no sàpiga què és la termoclina, és la franja tèrbola on es barregen la capa freda i calenta de l'aigua. Hi ha sondes ben parides capaces de detectar-la... els pescasubs busquem la termoclina per pescar dèntols, aquests sempre cacen a la termoclina, si n'hi ha. Si tens la gran sort de trobar la termoclina alta pots trobar meros i dèntols a poca aigua. Fent pescasub és molt bo que hi hagi la termoclina alta doncs a pocs metres, tens menys cansanci i pots fer l'espera més llarga i tens més possibilitats de que s'acostin, doncs són molt desconfiats.
Espero que aquestes modestes conclusions d'ex pescasub serveixin a algú per enganyar a alguna d'aquestes bèsties.
El mero no és nocturn, és més, sovint tenen un "llit" a davant el cau, un fons sorrenc arrecerat entre el cau i una pedra on els hi agrada parar el sol.

(Tot això no està contrastat amb cap llibre, potser sí que hivernen i potser sí que són nocturns, està escrit des de l'experiència viscuda, no us ho agafeu al peu de la lletra, són només conclusions que potser serveixin a algú i per això les poso)

Què en penseu de la termoclina? Si amb pesca submarina va bé tenir-la alta perquè els peixos pugen, pescant des de barca serà igual? O és pitjor perquè si els peixos estan amunt veuen més la barca?

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 14 Gen 2011, 17:17

cullons d'olotins! Això és el que en diuen cuina volcànica? Shocked
Potser els porreros de costa (que vé de "porra" i no de "porro") haurem d'aprendre unes quantes coses d'aquests kbrunassos de terra endins...
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent