MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

ajuda sonda

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

ajuda sonda

Missatge  bokeron´s el Dl 10 Gen 2011, 12:16

bones, aprofitant que tinc la barca fora de l'aigua m´agradaria aprofitar per posar una sonda i transductor . el meu pressupost es de 250 a 300 euros com a molt, si algu sap d´alguna d´aquest preu i que vagui be agrairé els consells ja que no vull tenir la barca fora de l'aigua molt temps.
M'agradaria que la sonda fos extraible que me la pugui endur a casa cada cop.

Merci.

bokeron´s
www.forumdepesca.com

Localització : vilanova de la muga
Data de registre : 13/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: ajuda sonda

Missatge  Dani el Dl 10 Gen 2011, 12:42

bokeron´s escrigué:bones, aprofitant que tinc la barca fora de l'aigua m´agradaria aprofitar per posar una sonda i transductor . el meu pressupost es de 250 a 300 euros com a molt, si algu sap d´alguna d´aquest preu i que vagui be agrairé els consells ja que no vull tenir la barca fora de l'aigua molt temps.

Merci.

2 temes:
-Normalment a les zodiacs, es monten sondes amb transductor de popa, aixó vol dir que el transductor va al mirall de popa i no cal que la barca estigui fora de l'aigua.
-Et recomano una sonda portàtil, que incorporen bateria propia, ja que suposo que la zodiac no deu portar bateria incorporada, a no ser que sigui una zodiac gran amb arranc electrònic etc...

Per altre part, models n'hi ha 50.000, es qüestió de buscar una bona oferta i que sigui adient al que busques, sense anar gaire lluny he trobat:

Garmin en color, transductor de popa, kit per empotrar, suport fixació, etc... per 219€ IVA inclós es una bona marca i la sonda pel preu està bastant bé, crec que aniria de perles o aquesta o un model similar.
http://tiendanautica.topbarcos.com/tienda/electronica-1/gps-y-sondas/sondas-de-pesca/sondas-garmin/sonda-garmin-300c-tft-color

Salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 10 Gen 2011, 12:50

Compte amb una cosa:

A la pàgina 26 indica com es monta un transductor de popa:

http://www.furuno.es/Furuno/Manuales/Manuales2/LS4100-MO.pdf

Es molt important on es monta i la inclinació del mateix, ja que si te masses bombolles o rebuf d'aigua del motor interferiria en el senyal de la sonda i a la pantalla tindries falses lectures o interferències, el millor es que el transductor el monti algú que ho sapiga fer i tingui experiència en muntatges a zodiacs.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bokeron´s el Dl 10 Gen 2011, 13:10

merci per la info, la meva semirrigida es de la casa gomonautica model g45 hi porto un parell de bateries amb desconectador, sempre es bo un parell de bateries, per tant per el tema de corrent no hi ha problema, jo pensava amb un transductor "passacascos" per el tema de interferències.

Salut!!!
bokeron´s
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 10 Gen 2011, 13:48

bokeron´s escrigué:merci per la info, la meva semirrigida es de la casa gomonautica model g45 hi porto un parell de bateries amb desconectador, sempre es bo un parell de bateries, per tant per el tema de corrent no hi ha problema, jo pensava amb un transductor "passacascos" per el tema de interferències.

Salut!!!

en pneumàtiques i llanxes ràpides, es recomana posar-ho a darrera sempre, ja que entre d'altres coses a alta velocitat planeja, i si la sonda està gaire endavant podria tenir igualment bombolles d'aire de la part que planeja i l'hi entra aire... si es posa a una distància prudencial i amb un petit angle no passa res per posar-ho a darrera. Consulta-ho on la compris, jo n'havia instal·lat però fa molts anys i poder hi ha nous sistemes o la cosa ha canviat.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 10 Gen 2011, 18:01

bokeron´s escrigué:bones, aprofitant que tinc la barca fora de l'aigua m´agradaria aprofitar per posar una sonda i transductor . el meu pressupost es de 250 a 300 euros com a molt, si algu sap d´alguna d´aquest preu i que vagui be agrairé els consells ja que no vull tenir la barca fora de l'aigua molt temps.

Merci.

Una sonda per a instal·lar a una barca pot costar uns 130euros, així de memòria. Jo la vaig muntar al caiac. Igual que molta gent. Una ssonda ajuda, pero no resol res. És una eina més. Força potent, per cert.

Jo tinc una humminbird 170. Em va fantàstic i no em va costar gens muntar-la. La duc a proa perquè amb el caiac no tinc turbulències, que no estic tant fort com per anar a tot gas.

El transductor el tinc dins del caiac per no destrossar-lo a l'embarcar a les platges. I funciona de meravella. Si el teu casc és finet, pots provar d'enganxar el transductor amb silicona marina per dins del casc i si no et funcona, cap problema perquè es treu fantàsticament bé sense fer merders. Si no et funcionés, prova algun invent abatible per tenir-la a fora l'aigua i que el transductor quedi dins quan l'abatis.

La invenció al poder!!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bokeron´s el Dj 20 Gen 2011, 16:08

he estat mirant hi per els cales que em bolia gastar he trobat això

http://www.anperelectronica.com/anperelectronica/index.php?main_page=product_info&products_id=1575

que us sembla?
bokeron´s
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 20 Gen 2011, 16:31

no conec el model, però diria que una sonda bàsica i en 16 nivells de gris, la pots trobar a un preu més baix, com et deia en Tola. Estalvia't els diners o posa't un GPS pel mateix preu.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 20 Gen 2011, 22:31

llampugaire escrigué:no conec el model, però diria que una sonda bàsica i en 16 nivells de gris, la pots trobar a un preu més baix, com et deia en Tola. Estalvia't els diners o posa't un GPS pel mateix preu.

Aquesta que diu ell no és sonda sola, és sonda i gps-plotter. El preu està molt bé per aquest model, no trobaràs gaire res més barat que sigui sonda i gps.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 21 Gen 2011, 02:05

Aps! Embarassed Llavors no he dit res. Sonda GPS i plotter està molt i molt be per aquest preu.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dv 21 Gen 2011, 21:59

M'han comentat de les sondes un punt important. Els graus d'apertura que capta la sonda i la fondària màxima d'us útil.
I per tant t'aconsello pensis una mica les condicions d'us que li donaràs. Sobre tot si la vols utilitzar per pescar a spinning de superfície. Hi han sondes que detecten els peixos que hi han a molt poca fondària al voltant de la sonda i per obren molt la zona de captació. Altres estan pensades per captar a molta fondària, i per tant obren poc la zona de captació per arribar al fons. Aquestes últimes son les més habituals, i les primeres van sortir per pescar als llacs i rius a spinning, tot i que son de molta utilitat al mar si les vols per una fondària de 30-40 mts. màxim.
Salutacions a tos i perdoneu per la llarga explicació
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 67
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 23 Gen 2011, 00:29

josepbcn escrigué:M'han comentat de les sondes un punt important. Els graus d'apertura que capta la sonda i la fondària màxima d'us útil.
I per tant t'aconsello pensis una mica les condicions d'us que li donaràs. Sobre tot si la vols utilitzar per pescar a spinning de superfície. Hi han sondes que detecten els peixos que hi han a molt poca fondària al voltant de la sonda i per obren molt la zona de captació. Altres estan pensades per captar a molta fondària, i per tant obren poc la zona de captació per arribar al fons. Aquestes últimes son les més habituals, i les primeres van sortir per pescar als llacs i rius a spinning, tot i que son de molta utilitat al mar si les vols per una fondària de 30-40 mts. màxim.
Salutacions a tos i perdoneu per la llarga explicació
Josep

Efectivament, la potència és la mateixa, però unes "obren" més el feix i no arriben tant lluny i d'altres tanquen més el feix i arriben a més profunditat. Però la majoria de sondes duen les dues possibilitats i ja canvien automàticament a un feix o a un altre, en funció de la profunditat que tens. Per això no cal cap sonda sofisticada. Les de 120euros ja ho fan. Quan canvia de feix, veuràs que a la pantalla et fa com un canvi d'escala.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dl 24 Gen 2011, 20:33

També estic mirant-me sondes, tot i que hauria de funcionar amb piles, ja que la meva barca és menuda (zodiac futura 3,50) i no disposa de bateria. Per ara he vist que les més barates son les que funcionen amb piles. i navegant per la xarxa, he trobat aquest enllaç http://peskama.wordpress.com/2008/03/28/la-sonda-de-pesca/ que explica característiques que ens interessa conèixer per a saber quin es el tipus més adient en funció de l'ús que li donarem.
Salutacions
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 25 Gen 2011, 01:49

Ah! No hi havia pensat! Hi ha moltes sondes Eagle (no sé si totes) que permeten anar amb piles.
Jo he tingut 2 sondes i un GPS d'aquesta marca i totes tenien l'opció d'obrir la carcassa i ficar-hi piles de les més grosses, per fer-les anar sense bateria, si no sempre et queda l'opció de la bateria de moto que és petitona.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dt 25 Gen 2011, 11:55

Aprofitant-me que has tingut varies sondes a pila, et volia preguntar, si aquestes sondes detecten clarament peixos situats en superfície al voltant de la barca, per fer-la servir pescant a espinning.
Salutacions a tots
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ajuda sonda.

Missatge  QUIM C. el Dt 25 Gen 2011, 15:32

Yo tinc la mateixa que el Sr. Tola, muntada amb pilas r-6 i la faig servir tant al caiac com en la zodiac semirigida de 3,5. I me varen aconsellar posar 6 en 1 en les conexions i a mes en el caiac tambe li tapo l'esquena amb una bossa de plastic,per els esquitxos, de moment tot perfecte. Me trova els peixos, altra cosa es ferlos picar.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dt 25 Gen 2011, 19:13

Moltes gràcies pels comentaris perquè la veritat és que posen molta llum als meus dubtes per manca de referencies de qui les fa servir per pescar com a nosaltres ens agrada.
Salut
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo