MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Fundes per a l'aigua

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Fundes per a l'aigua

Missatge  llampugaire el Dc 29 Des 2010, 15:30

Doncs re, que mentre l'admin no s'animi a fer un subapartat per a accessoris i perifèrics Cool aquí us deixo l'enllaç de la funda que porto al meu iphone, resistent a l'aigua, la pols, la sorra i els cops:
http://www.otterbox.com/apple-iphone-3g-3gs-cases/apple-iphone-3g-3gs-cases,default,sc.html

N'hi ha per a altres paratus, no només iphones. Us garantitzo que funcionen molt bé. Fa més d'una any que utilitzo aquesta funda d'Otterbox a mar (ep! la de color negre, eh!) i m'ha salvat de mil i un esquitxos, relliscades i emmerdades de sang. La única pega és que els endolls del cotxe que ja tingueu no s'hi adapten bé. Cal agafar una llima i pulir-los per a que hi entrin. I del dock d'escriptori, ni parlar-ne, és clar (com passa amb qualsevol funda).

Aquests ( http://drypodsonline.com ) i aquests ( http://www.thepocketsolution.com/PSI-45429/3g+iPhone+Waterproof+Case.html ) també tenen fundes per a l'aigua, per a iphones i altres marques.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Fundes per a l'aigua

Missatge  szac el Dj 30 Des 2010, 02:09

Prenc nota ja que he perdut 2 tfns. a mar ...
salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 30 Des 2010, 03:08

No utilitzo iPhone però conec un parell de fundes que us poden interessar. Una seria la de Pelican que fabrica caixes estanques d'aquestes tipus militar com les Explorer Cases. Té sortida per minijack i es pot acoplar a la majoria dels smartphones. No és excessivament cara, val uns 20 euros. Adjunto unes fotos

Per als més exigents que no voleu perdre el poder remenar el telèfon a totes hores i voleu una funda rígida, n'existeix una que és rígida però em sembla que respon als impulsos elèctrics del dit, és de la casa Magellan, fabricant de GPS i sondes. Ara... val uns 150 euros... un pèl cara, no? Ah! inclou un pèl de bateria extra inclosa.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 30 Des 2010, 15:59

N'oblidava del tema INDISPENSABLE que comenta en Kruskis: que el parartu no perdi la funcionalitat tàctil de la pantalla un cop dins la funda. Amb la Otterbox que jo tinc no es perd. De fet, tinc sempre la funda posada, fins i tot quan sóc a casa, i la cosa tàctil es manté perfectament. Però ull, que estem parlant de la magnífica pantalla i tecnologia tàctil d'Apple. No sé si funcionaria igual amb una altra marca.

Ta bé això de que la funda inclogui bateria! En un altre post penjaré un link per a bateries externes de preu molt reduït (made in Hong Kong, per supuest).
Però amb el primer "tanc" que ensenyes, el de metacrilat, molt em temo que no es pot tocar la pantalla sense obrir la tapa. Cal tenir-ho en compte a l'hora de triar, perquè si hem d'obrir-la cada dos per tres deixant el mòbil "despullat", mal rollo.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 31 Des 2010, 02:06

Efectivament, la Pelican mata la pantalla tàctil.

Hi ha dos tipus de pantalles, les resistives i les capacitives. Els mòbils tàctils del piló solen portar la resistiva i els IPhone i els Android capacitiva. La resistiva és un sistema de dues pantalles sobreposades una a sobre l'altra i amb la pressió fas que es toquin i el mòbil respon, les capacitives són només una pantalla però que respon als impulsos elèctrics del dit, solen ser més precises però també més cares.
Els pros i els contres són que les resistives es poden fer servir amb guants posats, dintre una funda, pots fer servir qualsevol llapis com a punter.... però a banda de ser menys precises, tens el perill de ficar el mòbil sense bloquejar a la butxaca i trucar a la gent sense voler.
Les capacitives no poden anar dintre qualsevol funda doncs perden la facultat de detectar l'electricitat dels dits, ha de ser una funda prima o bé d'un material conductor. Els llapissos que venen per iPhone o Android són especials, porten un petit iman amb una gometa a la punta i són més cars, aquests telèfons no es poden fer servir amb guants (però no us preocupeu que també venen guants fets amb les puntes conductores... negoci, negoci i negoci) però per altra banda són més precisos i si te'ls fots a la butxaca sense bloquejar no hi ha perill de fer res.

Bueno, tant de rotllo total per dir que si compreu una funda per anar a mar, proveu primer que funcioni el temà tàctil! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 31 Des 2010, 20:56

d'això dels guants se'n parla molt en el mundillo iPhone ara a l'hivern. Hi ha guants especials i fins i tot adhesius per enganxar sobre un guant normal. Però sabeu què? Jo a la barca tinc aquests guants de pell barata, de color groc, que venen a qualsevol benzinera o ferreteria per uns 6€. Guarden bé del fred i no fa yuyu agafar una aranya amb la mà, emmerdar-los de sang i fetge o mullar-los. Ho aguanten tot!
Doncs bé, l'altre dia, sense adornar-me'n, vaig agafar l'iPhone amb els guants posats i el vaig començar a fer funcionar. Tap-tap aquí i allà sense massa problema. Va ser al cap d'una estona que vaig adonar-me que, teòricament, no hauria d'haver pogut fer-ho.

Asín fué y asín se lo hemos contado, què voleu que us digui... 6€!!

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 20 Gen 2011, 02:52

Tornant al tema dels ifons, les fundes, els guants i demés.... el dissabte quan pescava, o intentava pescar més ben dit, vaig provar de fer anar el mòbil a dintre la funda i amb guants i funcionava!! I sense problemes! (Els guants i la funda són del Decathlon). Per si a algú li interessa, són uns guants de color negre que els tenen d'oferta a un euro, són de forro polar, abriguen força i no fan nosa per pescar, de debò que són els que menys nosa em fan per pescar, una autèntica ganga.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dg 15 Set 2013, 19:31

Hola,

Jo fa un any amb un amic, vaig cometre l'error de comprar unes fundes (120 unitats) sumergibles en dos models: iphone i smartphones fins 4,3".

Dic error perque nomes jo he fet l'esforç de vendreles i al ser unes fundes de qualitat es venen poc ja que la gent prefereix ho economic, ara dec tenir unes 60-70 i no hi ha manera de vendreles, al final les regalaré Wink

com a caracteristiques:

- Es pot fer servir (parlar) amb la funda
- La pantalla tactil funciona
- te una cambra d'aire que fa que floti (important si et cau a l'aigua)
- Es poden fer fotos, videos fora i sota l'aigua

Son de la casa DICAPAC

aberdalet
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : barcelona/begur
Data de registre : 27/09/2010

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 17 Set 2013, 19:13

Jo en tinc una, he fet proves d'esquimotatge submergint-me jo i funda i dono fe de que el mòbil no es va mullar i van be,a vaig comprar directament a l'Albert ara fa 11 mesos i la funda va de conya i segueix nova com el primer dia.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: