MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

REIS A LES ILLES CANARIAS

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

REIS A LES ILLES CANARIAS

Missatge  Bob Esponja el Dc 29 Des 2010, 00:56

Hola companys, me'n vaig uns dies a Lanzarote. Algu ha estat per alla? no se si emportarme una canya, de segur que hi ha pesca per aquells indrets.Voldria emportarme el caiac pero si per la canya em cobran 80 euros no vull saber que hauria que pagar pel caiac. Algu amb pot dir-me quina mena d´esquér o artificial puc fer servir? M´emporto la canya depining o la de llancer? Tinc moltes ganes d'anar a pescar, però necessito consells i ja us explicare com ha anat. Potser els reis s´enrollen i em portan algun pepino de peix. queen queen queen

Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: REIS A LES ILLES CANARIAS

Missatge  Raül el Dc 29 Des 2010, 11:52

Hola Bob, jo he estat a Lanzarote.

Val a dir que hi vaig anar amb la dona i prou, no teníem mainada encara, però és una illa ideal per anar-hi en família, petits inclosos. Amaga moltes sorpreses aquesta illa, és molt romàntica i interessant, també.

El tema pesca és molt productiu allà. Jo no vaig tirar la canya, que prou feina tenia a passejar la dona, però si hi tornès demà mateix no ho dubtaria: primer miraria de fer algun contacte per pescar amb barca, i si no m'en sortís (hi ha "charters" de pesca però deuen ser cars de cullons), m'emportaria una canya d'spinning i un bon carret.

A Lanzarote no valen les mitges tintes: si tens opció de travessar cap a l'illa de la Graciosa ves-hi sense dona, perquè us acabareu divorciant. És una illa pràcticament deserta al nord de Lanzarote i verge en tots els sentits.

Porta la millor canya, el millor fil i el millor carret que tinguis, lleugers però potents, perquè no saps què et pot sorpendre allà.

D'esquers jo portaria algun jig (tampoc masses perquè la costa és molt rocosa i enganxaràs) i passejants de bona mida, que puguis llençar bé. Pensa que al nord hi bufa sempre el puto vent dels alisis, al sud és calma xixa i caletes de sorra artificial.

no està de més que passegis la dona (si és el cas) o que t'en busquis alguna amb ganes d'aventures salvatges... que pescar en aquella illa ha de ser alguna cosa més que espectacular.

sort i visita l'illa, que val molt més la pena que anar a pescar si no saps on anar.

Lanzarote, un viatge molt recomanable, ni que sigui per desconectar.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 29 Des 2010, 13:39

Jo no hi he estat mai però l'altre dia feien un reportatge de Lanzarote i em van agafar unes ganes... es veien tot tipus de platges, cales, espadats ...tens per escollir el que mes t'agradi.Per internet hi han molts videos de pesca a canaries i els tios es posen les botes. En relació al kayak segur que en trobes de lloguer, inclús de pesca.Si et cal algú per les maletes o remar digueu(és enveja sana) Que disfrutis molt!!!

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 29 Des 2010, 15:26

Bob Esponja escrigué:Hola companys, me'n vaig uns dies a Lanzarote. Algu ha estat per alla? no se si emportarme una canya, de segur que hi ha pesca per aquells indrets.Voldria emportarme el caiac pero si per la canya em cobran 80 euros no vull saber que hauria que pagar pel caiac. Algu amb pot dir-me quina mena d´esquér o artificial puc fer servir? M´emporto la canya depining o la de llancer? Tinc moltes ganes d'anar a pescar, però necessito consells i ja us explicare com ha anat. Potser els reis s´enrollen i em portan algun pepino de peix. queen queen queen

la canya d'spinning ocupa menys !! kaiaks de lloguer segur que n'hi ha, bones vacances i bona pesquera !!

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 29 Des 2010, 15:47

jo avans de pagar 80 euros per facturar,me comprava una canya de spinnig telescopica ara hi han a bon preu i relativament bones, ala maleta i fora.
per el tema de caiac hi han de lloguer segur.
i per pesca,no tinc ni idea,pero me sembla que en fran si que ha estat per alla,sino mira videos al youtube de on vols estar.salut i bon viatge.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bob Esponja el Dc 29 Des 2010, 22:56

Ei! ja vaig agafant consells, he convencut la dona perque em regali la canya telescopica per reis al mateix lanzarote. Algú sap si allà els preus som millors o pitjors? Prenc nota per anar a a la graciosa.

Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 29 Des 2010, 23:18

dons si mes baratos,em penso si no me equivoco que no tenen iva,pero mes baratos segur.
SI HI HAN CHOLLOS AVISA......jejejejejje.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 30 Des 2010, 00:31

holaaa a tots i bon any 9

Aquesta tarda un amic gironí m'ha trucat..bla bla bla i clar el maricón aprofita per dir-me i donar-me enveja –de la bona- sobre com porta les pesques últimament (quina varietat teniuuu ..ejem..)bueno i apart d’això també m’havia dit d’aquest post que en sergi deia de mi . Es un GOS i no está registrat al foro, ni tampoc a pm2

Ho sento tios vaig super liat , la feina, la palometa-la seva mare, un curs que acaba al març 2011, recuperació, osteòpata, gimnàs..ostres sergi per fí he venut els motors jejej..

El cas es que si, vaig estar a lanzarote aquest estiu i la veritat que vaig preparar el viatge com si fos de 100% pesca, volía saber per intentar com a mínim veure peix) vaig parlar amb amics que han fet bones pesques (algunes XXL), i a part allà hi tinc un amic pescasub que es conèix l’illa a la perfecció.

Encara que, com els primers dies varem fer moltes voltes per veure la illa i lo típic, vaig veure puestos que mare meva...i amb canyes de pesca i material suficient...però eren vacances i no voliem cares dolentes i ens varem conformar amb poder tenir dos dies diferents per deixar-les soles i poder anar a pescar...anava amb la nena, la seva mare, el company amb el que surto a pescar habitualment i la seva parella.

“Jona vamos a centrarnos que estas nos dejan aquí....”
“joder fran que tenemos nuestras cañas no me digas eso ja ja ja”

Volíem fer un dia de pesca a la graciosa però no va poder ser per tema horaris del ferri.
Lo ideal es dormir allà. Tinc el contacte, si els vols tu mateix. Es un crack i bona gent.
Nosaltres vam sortir a pescar amb marea alta de primera hora i última. El tema marea molt important.

100 euros ens van fotre per les canyes (vaig portar dos diferents més la del colega) per pescar 10 hores a lanza, val la pena?
I tant.
No pegamos ninguno como allí se dice...va ser molt intens, com una carrera d'unes hores que cada minut passa ràpid...no va ser possible clavar res, però ho varem passar....molts atacs i molts peixos darrera.

Si vols passa’m el teu número per privat i demà de camí a girona precisament et faig un truc que escriure tot es una passada ....
Esquers, equips, llocs, contactes, platjes..

Mira et deixo dues fotos, la primera de algunes juguines superficials que ens varem emportar i l’altre del emplaçament t escollit per fer el primer matí de pesca.

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 30 Des 2010, 01:39

merda les fotos..

No oblidis passar per aquí.
Playa del Golfo.

La pots veure si fas la ruta del timanfaya, queda a prop. No sé si has llogat cotxe, si ho has fet res, si encara no ho has fet et recomano un 4x4, val la pena pagar la diferéncia.
Nosaltres varem agafar un dahiatsu terios i ens va anar de luxe per arribar a tots els punts marcats al plànol que vaig portar.

No es la millor época per pescar allà, però amb els peixos...mai es sap.
Per comprar bon material de pesca allà futudet.

Llocs, doncs la graciosa, mirador del río, teguisse,san bartolomé, cueva de los jameos, cueva de los verdes (una mica timo), playa papagayo, playa blanca, collons es que hi han puestos tan chulos...et passo un mp amb el telèfon que tanco el pc.

salutacions i bon any a tots

Editat per darrera vegada per fran el Dj 30 Des 2010, 02:05, editat 1 cop en total (Razón : codi foto)

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bob Esponja el Dc 12 Gen 2011, 01:23

Hola companys, ja soc aqui, com diria Tarradellas.Han pasat els dias volant ,peró ha balgut la pena allo es molt bonic,he estad als llocs que emb vas recomanar Fran i de puta mare. Al final no m´he comprat la canya,tampoc he tingut masa tems per poder pescar.
Finalment els reis han sigut mes generosus i m´han portat una camara reflex nikon, molt guapa, per poder fer bones fotos dels peixos que penso treure aquesta temporada je,je.
Alla vaig veure mol pocs pescadors i els que pescaven als espigons no varen treure res ,potser ara no es tems ,nomes un dia vaig veura uns chavalets a un poble que estaban a uns 500 metres de la costa, amb una varqueta de rems i varen treure alguns peixos, pero no eran gaire grossos els i deien viejas.
De totes maneres vaig fer un inten de anar a pescar un marlin, peró em demanaven entre 500 i 600 euros, aixo si, garantid que el pescabas.La vaca no dona per tan,potser un altre cop sera.

Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 12 Gen 2011, 01:33

vaja vacances company !! si vas fer alguna foto de peixos, dofins, cetacis, etc... seran benvingudes ! I tranquil, aqui tampoc hem pescat gaire, com a mínimo jo t'he deixat els peixos tranquils, però no per gaire temps eh !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 13 Gen 2011, 02:15

Bueno, tu tranquil, encara que no hagis pescat gaire no t'has perdut res... almenys deus haver tornat moreno.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 15:31

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt