MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

felicitats Bob Esponja

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

felicitats Bob Esponja

Missatge  Bob Esponja el Dj 23 Des 2010, 15:42

felicitats bob, em felicito jo mateix, ja que veig que aquest forum no te en comte aquets detalls, si mes no per alguns foreros, per altres si.Potser aqui es on fallen moltes coses de aquest forum, que nomes sou uns cuans els que os comuniqueu. I no ho dic per el motiu de que el forum no sagui enrecordat del meu cumple, si no per que moltes altres vegadas he fet preguntas, ho simplement he intentat entrar en converses del forum i simplement se ma ignorat, penso que com a molts altres. Tinc que dir pero ,que publicitat de samarretes i altres coses si que marriva puntualment.Tambe tinc que dir que del forum Meditterraneo II si que man arribat les felicitacions i la veritat es que no mo esperava,ja que en aquest forum practicament no i participo ni i entro mai.Ve, espero que aquestas cuatre ratlles no sentin malament a ningu, si no que ha ser posible serveixin per a algo positiu.
santa rendeer queen BON NADAL I PROSPER ANY NOU A TOS ELS FOREROS I FORERAS I BONA PESCA. santa rendeer queen
Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: felicitats Bob Esponja

Missatge  Dani el Dj 23 Des 2010, 16:01

felicitats company, no entro cada dia al calendari així que despiste total !!

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 23 Des 2010, 22:23

doncs res, felicitats
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 23 Des 2010, 22:48

Mira per on, gràcies a tu, m’he adonat que hi havia un calendari, i que només puc accedir al contingut si estic connectat i he vist que, efectivament hi ha alguns foreros que hi poseu les vostres dades.

Saps que passa, es que si no entres al fòrum cada dia, per repassar tota la informació que s’hi ha abocat necessito un temps que no tinc així que, si d’aquí a cap d’any algú altre compleix anys, es el seu sant, o l’aniversari de boda i/o divorci, vaja que tingui quelcom per celebrar, que es doni per felicitat...
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 24 Des 2010, 00:58

felicitats company
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dv 24 Des 2010, 04:01

Bob Esponja,

Em sap greu que t'hagis sentit ofès però no per l'aniversari sinó perquè en algun moment t'hagis sentit ignorat o desplaçat, segur que no ha estat a propòsit. Has de pensar que a PescaMediterráneo son més de 1500 usuaris i aquí som només 200. D'aquests 200 només uns 30 o 40 ens connectem diàriament i d'aquests 30 o 40 potser només 10 escriuen. D'aquests 10 com a molt un o dos s'els ocorrerà entrar a mirar el calendari amb una mica de sort escriuran alguna cosa, no li donguis importància a l'aniversari. Dels 200 que som potser només una dotzena han rebut felicitacions i la majoria segur que han estat pel sant que la gent sap el dia que és (St.Joan, St.Jordi...) es feliciten pocs aniversaris i menys en aquestes dates. Si t'hi fixes, el dia del teu aniversari només hi havia 3 posts i eren tonteries, la gent es connecta poc aquests dies.
Només una observació sobre el tema de les samarretes; no he enviat cap mail de publicitat, no us penso pas bombardejar amb publicitat, ja he posat el banner al fòrum i hi publicaré els nous dissenys que vagi fent però no enviaré emails. El deus haver rebut de l'empresa que les fabrica, doncs jo també l'he rebut, era un cupó d'un 20% de descompte, oi? Per cert, aprofito per donar-te les gràcies per haver comprat una sudadera.
La compra de la sudadera és una prova claríssima de que no has escrit el post per tocar els collons sinó com a crítica constructiva doncs sinó no haguéssis comprat una sudadera amb el logo del fòrum, no?

Gràcies de nou i disculpa si en algun moment no t'has sentit bé,
Joan

Ah! i felicitats!! Very Happy Very Happy

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 24 Des 2010, 11:07

jo no sé ni de quin calendari esteu parlant.

Fins fa poc jo també creia que aquest fòrum no rutllava prou bé, però anava confòs, perquè m'ho agafava tot massa personalment.

Que la gent no contesti les teves preguntes, o no et comenti els teus posts no vol dir que no els llegeixin, els compartieixin, o no. Amb això vull dir, Bob Esponja, que realment sóm pocs els que participem activament en aquest fòrum, que són molts més els que es conecten a diari i només s'expressen mitjançant privats, i molts i moolts més que simplement miren i ni es conecten. Costa molt tenir-nos a tots contents, i a mi el primer. El que hem d'apendre és que aquest no és cap altre fòrum que el nostre, el que s'oblida dels nostres aniversaris, el que passa de contestar els nostres posts, el fòrum que fa pinya amb uns i sembla que desplaci als altres, però no és veritat.

El fòrumdepesca.com és el nostre, l'autèntic, l'únic que és especial. El fòrum funciona, el que falla sóm les persones que en formem part, i com a tals, com a simples persones, ens oblidem dels aniversaris i passem de contestar moltes coses `perquè o bé ja s'han comentat abans, o per simple comoditat.

No t'hi facis mala sang, company, jo porto dos anys donant-hi voltes, intentant millorar, aportant i criticant.

he d'anar a portar el nen a la guarderia. Podria parlar molta estona més, contestar tots els posts com fa en kruskis, i felicitar-vos cada dia per ser tant genials. Però no puc fer-ho, perquè també sóc papa, i m'estan esperant.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 24 Des 2010, 12:57

torno a ser aquí.

Volia dir-te que a mi em costa molt relacionar-me íntimament amb persones que es fan dir noms estranys, no posen la seva foto, no sé quina veu tenen, ni si tenen fills, estan casats o divorciats, en definitiva, que em costa felicitar a una persona que no conec de res, quan de vegades dubto del dia dels aniversaris dels meus propis germans.

Si et serveix d'alguna cosa, a mi tampoc em van felicitar pel meu aniversari, ni pel meu sant que està a tocar, m'han deixat més de 800 missatges sense contestar i molts només s'han dedicat a criticar i/o menysprear pel simple fet de dir les veritats. Quan algú exposa les veritats com has fet tu abans, Bob, espera molt més que una resposta com la meva i una disculpa del moderador.

Quan algú s'expressa com tu ho has fet, i com ho he fet molt abans jo, lo únic que s'espera és una gran reacció.

La realitat és la que és, i si només hi ha 10 membres que gosen donar la cara, no hi podem fer més, només deixar-nos estar de retrets i aportar ganes de compartir i il·lusió de ser aquí.

A mi em va quedar claríssim que això és un fòrum de pesca i que el que realment motiva a la gent és veure fotos i cròniques de peixos, però jo sóc masell de mena, i crec cegament amb tots vosaltres, els que escriviu i els que no, per fer d'aquest fòrumdepesca.com molt més que un simple fòrum de pesca.

Fa anys que em vaig registrar en un altre fòrum. La taverna denosèquè. Sovint m'envien correus i mariconades, com una felicitació pel meu aniversari. No hi he entrat mai més, no m'aporta res parlar de pesca i veure fotos de peixos. Es pregunta i es respon, com si pescar fos qüestió de llegir informació en una enciclopèdia.

ells, (la màquina) va pensar amb el meu aniversari, però no et confonguis, no t'escriu ningú, no hi ha res darrera aquell missatge, perquè és simplement un programa d'ordinador. Ja no necessito que em felicitin cada cop que obro la boca, ni cada cop que penjo una foto, ni pel meu aniversari, ni el dia que he sigut pare, ni per nadal, ni per any nou.

Jo lo únic que necessito és saber que sou aquí al darrera, saber que amagats rera uns noms tant estranys i uns avatars sense cap sentit hi ha verdaderes persones, persones com tu BOB, persones que es preocupen, que se senten ferides quan no els contesta ningú, pesones que necessiten ser recolzades quan buiden el seu cor.

necessito formar part d'un fòrum format per persones que s'obliden dels aniversaris i passen de tot, però que quan tinc un problema o un mal de cap ho deixen tot i em donen tot el seu suport.

Les màquines et feliciten i et recorden que formes part del seu món, però són les persones que amaga aquest fòrum les que em fan somriure i pescar amb il·lusió.

Els administradors es preocupen del número de visites i que no els deixis mai de banda, perquè la majoria de fòrums el que acaben fent és un negoci rodó. Et feliciten per tonteries però no els importem una merda, ni tu ni jo. (tret del "tonto" d'en kruskis)

no hi donis més voltes, creu-me, perquè jo gairebé paro boig: això funciona així, ens agradi o no.

Jo quan veig una cosa que no m'agrada faig dues coses:

si no m'importa giro plana i em cago amb tot.

si m'importa, com és aquest forum, respiro profundament deu vegades i em pregunto què hi puc fer jo.

us ho heu preguntat mai vosaltres això?

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 25 Des 2010, 12:54

bob,tots teniu rao,del meu soposo que es van arrecordar per una serie de cosas i en part de casualitat (vaig comentar que me feien una festa sorpresa i que no podia anar a pescar perque era el meu aniversari)
el mes iportant per ami es la familia i si no se enrecordan de mi en el forum tan se val (soposo que depen de les persones)i collons mirar el calendari cada dia es fotut.
no te ratllis,aqui en el forum ens estimem a tots per igual,hi aguin felicitacions o no.
FELICITATS COMPANY I BONES FESTES.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 25 Des 2010, 14:49

Bob, Bob...

Bon Nadal a tu i a tothom.

No sé benbé què faig responent el teu correu. Sóc de l'opinió que a un forum de pesca s'ha de parlar de peixos, de l'entorn marí, del material de pesca, de barques i dels companys amb qui pots sortir. Però no sóc massa partidari d'aportar altres temes, siguin enllaços o temes que si bé fan caliu entre la gent que algun dia poden ser els teus companys de pesca, no són temes de pesca.

Punt 1 resolt. No t'he felicitat de la mateixa manera que no he felicitat mai a ningú en aquest forum. Ni tant sols els Joans, em penso.

Punt dos. El per què els teus missatges han quedat sense respondre.

A la gent desconeguda del forum jo normalment els he escrit per explcar-los que tal cosa es mou per tal lloc o per respondre'ls preguntes que a les quals em sento interpel·lat sigui directa o indirectament. Però de tu no sé res. Veig que tens un caiac, però no sé ni per on pesques, ni quines espècies empaites, ni si fas jigging, spinning, fondal, res de res. I suposo que és perquè ho deus haver explicat poc. Quan escric a un desconegut dient-li, ei! tu que vas als bonítols, sé que sortiràs demà (perquè ho has dit o perquè pel que escrius habitualment crec que demà sortiràs) mira de tirar cap allà, que avui hi eren. Però és que de tu no sé ni si tant sols pesques al que surti o als bonítols o busques mabres per dir alguna cosa. I com que no sé res de tu, no se m'acut mai que et podria recomanar.

No t'emprenyis perquè ningú et feliciti el sant ni perquè correus teus quedin per respondre. Això és habitual. Però si escrius de forma habitual, tu mateix et faràs present als altres.

S'ha dit molts cops. Explicar què fem i com a tots ens costa (sempre pensem que ho fem millor que ningú i que no volem escampar els secrets que tant d'esforç ens ha costat). Però quan comparteixes a explicar què fas i com te n'adones que la gent comença a explicar-te moltes coses i a convidar-te a esmorzar i a pujar a les seves barques i ensenyar-te coses i un dia t'adones que amb el temps has explicat molt, però també que has après molt i que mica en mica has anat fent xarxa.

Saps què Bob? En Raül i en Sergi no s'havien vist mai (per posar un cas de tants que conec, però al fòrum hi ha més casos semblants que no conec tant). Deia que aquests dos no s'havien vist mai però una vegada es van trobar per pescar i al trobar-se en Sergi va fer una abraçada mítica a ne'n Raül com si fossin amics de tota la vida i no s'haguessin vist en molt de temps. I saps per què? doncs perquè s'havien presentat un a l'altre i s'havien creuat mil correus privats i públics en múltiples converses i quan es van conèixer, ja eren dos amics que simplement no s'havien vist mai fins llavors. Igualment, hi ha un llarg etcètera de gent a qui escric mails entusastes i no els he vist mai la cara (o només un cop). Però m'expliquen coses i jo els n'explico perquè pesquin millor.

És possible que amb el temps hagis fet alguna amistat per sortir de pesca. O potser no, potser continues sortint amb els mateixos que abans d'entrar en aquest forum. Com deien més amunt, pregunta't què pots fer per canviar-ho si és que la situació no t'agrada. I si vols el meu consell particular, comparteix. Explica i veuràs que els altres t'explicaran. Així doncs, Mr. Bob, qui ets? què fas? per on pesques actualment? quines espècies t'einteressen? quines aventures has tingut amb el teu caiac? què recomanaries a un que comença a pescar amb caiac? quins grans èxits has tingut? Quan et sents més recompensat en les teves sortides? pesques també des de terra? ja no? per què vas deixar de pescar des de terra? t'agradaria pescar des de barca? has fet submarinisme? quins són actualment els teus objectius? els assoleixes en casa sortida? quines millores has anat incorporant? la llista és molt llarga. És molt possible que si vas explicant coses, més d'un se senti identificat amb el que dius i que trobi una bona cosa escriure't per a explorar junts un d'aquests àmbits i sortides.

Doncs res, que això és el que et recomanaria jo perquè no et quedessis amb les ganes que la gent no et respon alguns correus.

Bon Nadal a tothom i millors pesqueres.

Martí.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bob Esponja el Ds 25 Des 2010, 23:42

En primer lloc, moltes gracies als que m´heu felicitat,jo tambe felicito a tots els que han cumplert anys aquest mes de desembre.Però penso que no em vaig expressar molt be,almenys per alguns, ja que crec que algunes de les vostres reflexions no es corresponen amb lo que jo volia expressar,de totes maneras per a mi ha sigut tot un exit, ja que de segur, es la vegada que mes respostes he rebut. Tot hi que m'agradaria més tenir aquest exit quan faig preguntes sobre aspectes de la pesca. Us dirè que jo no soc dels que escriuen molt, cada persona és com és, pero si que entro molt sovint al foum i llegeixo la majoria de les coses que penjeu,tambe us puc dir que he penjat alguna foto i tinc cara,tambe he intentat explicar alguna pesquera que he fet i alguna anecdota, pero vist el exit no m'he animat a fer-ho massa, pot ser a partir d'ara ho fare mes sovint. (Desde la meva ignorancia jo si que pensava que hi habia una maquineta que et felicitava pels aniversaris i que llavors els foreros o veien i si volien et feicitaven o no. Si no per què es posen les dates de naixement? Lo dit moltes gracias per les felicitacions, les reflexions i alguns consells que de segur m´ajudaran a entendre una mica mes aquest forum,d´altres no.

Gracies, i que tinguem un any 2011 amb molta pesca!!!!!!!!!! Wink
Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 26 Des 2010, 00:17

Avui has donat un pas important, t’has obert i has connectat. Com dius tots som diferents i ens motiven coses diferents... A mi només em felicita el Corte Inglés, i no hi vaig a comprar per això sinó pel que pugui trobar d’interessant.. Dons aquí el mateix, si hi trobes una mica del que vols t’hi quedaràs...al final haurà estat un bon dia.. FELICITATS
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dg 26 Des 2010, 14:01

Bob Esponja escrigué:Tot hi que m'agradaria més tenir aquest exit quan faig preguntes sobre aspectes de la pesca.
si t'acostumes a participar en altres forums (no només de pesca) veuràs que això de vegades passa, i no perquè la teva pregunta o comentari no interessi. Toca els nassos, però tampoc cal fer-ne massa cas.

Bob Esponja escrigué:Si no per què es posen les dates de naixement?
doncs per a que puguem saber amb qui estem parlant. Fixa't que, a la dreta, sota la teva foto, surt l'edat i el lloc de residència (o d'amarratge) si ho has posat en el teu perfil. Segons de quins temes parlem, no és el mateix respondre a algú de 52 anys, que a algú de 18. I no és el mateix parlar amb algú de Torredembarra, que amb algú de Roses. Segons el tema, és clar.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dl 27 Des 2010, 22:28

Bob Esponja escrigué:(Desde la meva ignorancia jo si que pensava que hi habia una maquineta que et felicitava pels aniversaris i que llavors els foreros o veien i si volien et feicitaven o no. Si no per què es posen les dates de naixement?

Hola Bob,

La maquineta hi és, en teoria el dia del teu aniversari hauria d'haver-te sortit un pop up que deia "WWW.FORUMDEPESCA.COM ET DESITJA UN FELIÇ ANIVERSARI" però potser el navegador o antivirus que tens a l'ordinador t'hagi bloquejat el pop up. A mi em passa i sobretot si navego des del mòbil. El fet de posar la data de naixement és perquè aparegui l'aniversari al calendari.
El fòrum automàticament et felicita l'aniversari si et connectes el dia del teu aniversari o si et connectes durant els 7 dies següents (em sembla) però no avisa als altres usuaris de que algú fa anys, ha de ser que algú ho vegi mirant el calendari, però com que tampoc hi penjo mai notícies ni concursos, ni quedades ni res, la gent no té gaire costum d'entrar-hi...

Salut i torrons!
Joan

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo