MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Consell barques

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Consell barques

Missatge  Dani el Dl 20 Des 2010, 20:07

Estic mirant (sense presses) pneumàtiques tipus zodiac, de entre 3 i 4 metres, desmuntable (per posar al maleter) i motor d'uns 10 cv.

la idea es una barca que pugui muntar i/o desmuntar en 20 minuts màxim, sense necessitat de remolc ni amarre, i amb un motor petit que no calgui ni titulin, el titulin de fet es un tràmit ridicul que no costa gaire, però com la vull desmuntable amb un 10cv crec que faria prou pel que jo vull. He mirat unes de www.ulyz.com que realment estan be de preu, però no se si un PVC de 0,8 o 0,9 es gaire gruixut o a la primera de canvi hauré punxat.... per la resta estan molt be, es desmunten senceres i així la puc guardar al traster plegadeta.

Com que no tinc pressa, si algú te pros o contres o sabeu d'alguna marca millor amb models així plegables, doncs qualsevol recomanació serà benvinguda. He mirat el tema de kaiak i no em convenç, a més amb una pneumàtica així podria aprofitar i dur a la familia a passejar tambè.

Salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Consell barques

Missatge  sergispining el Dl 20 Des 2010, 22:31

MIRA EL ANUNCI DEN CETRERO33
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 21 Des 2010, 00:16

Les dues primeres barques que he tingut eren Zodiacs, 4,2 i 4,60...motors 25 i 40 cv....eren desmuntables i la veritat es que al final te’n emprenyes de muntar i desmuntar...sobretot si la vols fer servir molt sovint, però també les vaig disfrutar molt. Vaig muntar una “baca” sobre el cotxe i les portava lligades, inflades, sense el motor.. Ho has de tenir clar per que no son el mateix 3 o 4 metres....Lo millor es que poguessis provar-les per veure que millor s'ajusta al que vols...
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 21 Des 2010, 00:35

Un consell, si no tens pressa treu-te el titulin i gaudeix d'una barca de més de 4m.
La meva barca fa 3,80m i segons per a què queda petita. Mar en calma si no vull tenir ensurts.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 21 Des 2010, 00:51

sergispining escrigué:MIRA EL ANUNCI DEN CETRERO33

vist, de moment sondejo el mercat i vaig mirant... es de cara al bon temps

caproig escrigué:Les dues primeres barques que he tingut eren Zodiacs, 4,2 i 4,60...motors 25 i 40 cv....eren desmuntables i la veritat es que al final te’n emprenyes de muntar i desmuntar...sobretot si la vols fer servir molt sovint, però també les vaig disfrutar molt. Vaig muntar una “baca” sobre el cotxe i les portava lligades, inflades, sense el motor.. Ho has de tenir clar per que no son el mateix 3 o 4 metres....Lo millor es que poguessis provar-les per veure que millor s'ajusta al que vols...

Però per pujar i baixar de la baca com ho fas tot sol ?? i un motor de 25 o 40 cv pesa un ou també.... si busco algo lleuger es per no estar 2 hores traginant i muntant.... ara portar-la ja inflada a la baca si es una bona opció, i a més abans de guardar-la així aniria be poder pasar la karcher i treure restes de salt. en prenc nota !

calador escrigué:Un consell, si no tens pressa treu-te el titulin i gaudeix d'una barca de més de 4m.
La meva barca fa 3,80m i segons per a què queda petita. Mar en calma si no vull tenir ensurts.

La idea es sortir amb bona mar i bon temps, i normalment aniria sol, merci !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 21 Des 2010, 12:10

Bones Dani, si vols un consell no la compris més llarga de 3 o 3,20 mts, pensa que un cop inflada pesant un ou( i si has de anar sol) i també podràs portar la family( jo portu amb un 2,50 la dona i els 2 petits, anem a prop de les boyes i ells disfrutant igual). En quant a marca millor una reconeguda, ulz millor oblidat, a vegades per estalviar quatre duros et pot sortir més car a la llarga.N’hi han de terra d’alumini plegable o contraxapat marí. També molt important,mira que tingui una bona quilla davantera per poder passar bé les onades i que ajudarà molt a que navegui més bé.El motor de 10 cv deu pesar lo seu, mira de comprobar-ho abans de comprar-lo.
Jo personalment tin una Zodiac Compact de 2,50 amb terra rígid (donen millor estabilitat i seguretat) i el mirall de popa es pot abatir, ho sigui que plegada surt un paquet de 1,76x0,90, la posu darrere amb els seient abatits i cap a la mar que falta gent. De motor porto un 2,5 (i va de fabula) pensa que amb barca petita i de poc pes, no cal molta potencia per anar prou ràpid i a més no cal allunyarte gaire de la costa per trobar profunditats respectables i cap el migdia quan comença a girar-se la mar cap a casa que també falta gent. El dia que em peti potser el canvio per un de 6 cv com a màxim.
Bé no se si t’he pogut ajudar, però pensa que sol, tot pesa molt més.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 21 Des 2010, 12:23

girgom escrigué:Bones Dani, si vols un consell no la compris més llarga de 3 o 3,20 mts, pensa que un cop inflada pesant un ou( i si has de anar sol) i també podràs portar la family( jo portu amb un 2,50 la dona i els 2 petits, anem a prop de les boyes i ells disfrutant igual). En quant a marca millor una reconeguda, ulz millor oblidat, a vegades per estalviar quatre duros et pot sortir més car a la llarga.N’hi han de terra d’alumini plegable o contraxapat marí. També molt important,mira que tingui una bona quilla davantera per poder passar bé les onades i que ajudarà molt a que navegui més bé.El motor de 10 cv deu pesar lo seu, mira de comprobar-ho abans de comprar-lo.
Jo personalment tin una Zodiac Compact de 2,50 amb terra rígid (donen millor estabilitat i seguretat) i el mirall de popa es pot abatir, ho sigui que plegada surt un paquet de 1,76x0,90, la posu darrere amb els seient abatits i cap a la mar que falta gent. De motor porto un 2,5 (i va de fabula) pensa que amb barca petita i de poc pes, no cal molta potencia per anar prou ràpid i a més no cal allunyarte gaire de la costa per trobar profunditats respectables i cap el migdia quan comença a girar-se la mar cap a casa que també falta gent. El dia que em peti potser el canvio per un de 6 cv com a màxim.
Bé no se si t’he pogut ajudar, però pensa que sol, tot pesa molt més.

ok merci, tot ajuda clar !

Sobre el transport, no hi ha res que una bona carretilla no pugui dur ;-)

1,76 plegada es molt no?? Normalment he vist que fan 1,2 com a màxim en dos paquets aixo si, pneumàtica per una banda i les plaques del terra per un altre.

Que tardes en inflar i desinflar? I a on acostumes a pujar i baixar? La idea meva es fer-ho directament a platja o al costat d'una rampa, però aniria be tenir una manguera per poder esbandirla be abans de plegar-la i aixo em penso que nomes poder fer-ho a port i pagant, però ja hi compto.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 21 Des 2010, 12:36

Amb inflar tardo 5 minuts de rellotge amb els rems i el banc posat. Desinflar 1 minut.Jo sempre surto de la platja. De Barcelona cap amunt se surt bé i si portes botes d'aigua ni et mulles), Del prat cap avall has de vigilar les onades que trenquen 50 mts endins (putejan molt i si n'hi han sempre t'acabes mullant), a les platges solen haber-hi dutxes es on li pasu aigua dolça amb la ajuda d'un cubell dels nens, això si quan arribis a casa mira de deixar-la una mica oberta perque s'acabi d'eixugar. Tampoc cal remullar-la molt, just perque marxi la sal, l'important son les parts metàl.liques.

Ànims d'aquesta forma també es disfruta i molt del Mar. Desde el principi fins el final tot es un ritual, i val la pena viure'l.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 21 Des 2010, 12:44

girgom escrigué:Amb inflar tardo 5 minuts de rellotge amb els rems i el banc posat. Desinflar 1 minut.Jo sempre surto de la platja. De Barcelona cap amunt se surt bé i si portes botes d'aigua ni et mulles), Del prat cap avall has de vigilar les onades que trenquen 50 mts endins (putejan molt i si n'hi han sempre t'acabes mullant), a les platges solen haber-hi dutxes es on li pasu aigua dolça amb la ajuda d'un cubell dels nens, això si quan arribis a casa mira de deixar-la una mica oberta perque s'acabi d'eixugar. Tampoc cal remullar-la molt, just perque marxi la sal, l'important son les parts metàl.liques.

Ànims d'aquesta forma també es disfruta i molt del Mar. Desde el principi fins el final tot es un ritual, i val la pena viure'l.

No comptaba amb les dutxes de platja jajaja

Molt bo, gràcies !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dt 21 Des 2010, 18:06

Dani ja se que no és el que busques
però mira´l per curiositat
ezyboat.com
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 21 Des 2010, 18:29

Paisano escrigué:Dani ja se que no és el que busques
però mira´l per curiositat
ezyboat.com

jajaja se les pensen totes !!! Doncs no et pensis, no es una mala opció, al contrari, fins i tot sembla bona idea, ara els escric per curiositat a veure que diuen.

He trobat més informació

http://www.peskayak.net/archivo/ezy-boat-soluciones-ikea-para-la-nautica-i

Comenten que surt a uns 7000€ ja motoritzat i tot, tenin en compte que es barca + remolc + motor, depenent del motor que porti es clar, no està gens malament. Ara falta saber les mides plegat, veure com navega, etc....
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 21 Des 2010, 21:10

a dia de avui per 7000 euros...........pots agafarte un tros de barca amb remolc i amb un motor de p.u.t.a.mare,sonda etc etc..... nomes tens que buscar, per uns metres mes de remolc jo no mu pensaba,despres venen les lamentacions ,la vendras per 4 duros i asobre tendras que posar diners per unaltre.jo tu dic per el meu cas ja fa 5 anys que vaig comprar la meva i encare no a navegat mai(ja la arreglare....... ara no que no tinc pasta...... ara tampoc que no me va be........ es lo que tenim els pobres,poder dema començo si me toca la loteria jajajajajajajj)
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 21 Des 2010, 21:24

7000 euros no m'els gastaré, aixó ho tinc clar jajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 22 Des 2010, 01:05

Bones...jo tinc una Zodiac de 4,00 mts amb motor de yamaha de 15cv aburrits a un parking.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Des 2010, 01:47

La barca aquesta està molt ben rumiada però amb 7000 euros tens un rellam de barca de segona mà. Jo lo primera semirrígida que vaig tenir feia 4mts, anava amb remolc i motor de 25cv, consola central i dipòsit de 25lts. Em va costar 2000 euros

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 22 Des 2010, 01:54

szac escrigué:Bones...jo tinc una Zodiac de 4,00 mts amb motor de yamaha de 15cv aburrits a un parking.

salut.-

Tens MP en podem parlar

kruskis escrigué:La barca aquesta està molt ben rumiada però amb 7000 euros tens un rellam de barca de segona mà. Jo lo primera semirrígida que vaig tenir feia 4mts, anava amb remolc i motor de 25cv, consola central i dipòsit de 25lts. Em va costar 2000 euros

Si no em gasto 7000 euros ni de conya, però la idea es bonissima jajaja

Pel que estic veient aquests dies el més fàcil es trobar una zodiac amb un bon motor seminous, i pel mateix preu casi es més fàcil trobar una de 4/5 mts que una de 3.... i aqui el gran dilema....

Tema a part del titulin, una de més de 3,6 metres per muntar i desmuntar es un pal, molt millor amb remolc, a part de que algunes ja son semi rigides i ni es desmonten.... però no tinc on posar ni la barca ni el remolc.....

I una de fins a 3,6 metres desmuntable per mi es ideal, però em limita a 13,5CV de potencia (que per 3,5 metres n'hi ha de sobres), però em deslliure del tema remolt i on ficar-la..... tot i que tambe em limita les sortides a mar plana i sense fer el boig....

mmmmm algú sap d'alguna marina seca barata barata ?? jajajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Consell barques

Missatge  QUIM C. el Dv 24 Des 2010, 00:17

Tenia els meus dubtes i baig comprar una semirigida de 3,5 mts.i motor 9,9 Mariner.amb remolc, pesa molt per dos homes i tens que baixarla per la rampa. en cambi el caiac per mi es millor, mes practic, no penses em el motor,la gasolina, las averias, surtiras de la cala que vulguis. aixo es una gran ventatja. Ara te toca pensar en tota la informacio que rebis.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 24 Des 2010, 02:22

QUIM C. escrigué:Tenia els meus dubtes i baig comprar una semirigida de 3,5 mts.i motor 9,9 Mariner.amb remolc, pesa molt per dos homes i tens que baixarla per la rampa. en cambi el caiac per mi es millor, mes practic, no penses em el motor,la gasolina, las averias, surtiras de la cala que vulguis. aixo es una gran ventatja. Ara te toca pensar en tota la informacio que rebis.

A mar amb kaiak no em sento segur, tinc clar on vull anar, que vull fer, que vull dur, un kaiak no em permet portar la familia, no permet anar gaire lluny, es complicat per mariobrar a dins, no et pots ni posar de peu....el mar i el vent son traidors, i amb un kaiak em faria massa respecte.... digam cagat, però ja he tingut males experiències anant en velers i motores grans, doncs amb kaiak no vull ni pensar-hi....

Al final aniré sondejant el mercat fins que trobi alguna ganga, em treuré el titulin, i crec que optaré per allotjar remolc i barca a un caravanning, que surt entre 250 i 400€ l'any com a màxim. Baixaria a la rampa de l'escala que es econòmica i llestos, ja que si em precipito a comprar una zodiac petita amb un motor de 8 o 10cv a l'any se que faria curt i es llançar els diners, així que esperaré una mica i aniré mirant amb calma... molts companys m'han dit que saben d'un o altre que poder se la ven, que la tenen parada, així que escolto ofertes ;-)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 24 Des 2010, 10:40

Penso que es la millor opció per que si t’agrada acabaries comprant dues vegades...Ah, i que segui semirígida, naveguen molt millor que les desmuntables de la mateixa mida.
Es una opció que et permet anar on vulguis, ràpid i amb seguretat
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 24 Des 2010, 11:43

caproig escrigué:Penso que es la millor opció per que si t’agrada acabaries comprant dues vegades...Ah, i que segui semirígida, naveguen molt millor que les desmuntables de la mateixa mida.

Si es la idea, una semirigida de 4,5 metres amb remolc, i amb un motor una mica decent suposo que per aquesta mida amb 25/30 cavalls vaig bé, aniré mirant amb calma. Merci a tots pels consells.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dv 24 Des 2010, 12:50

Dani escrigué:
caproig escrigué:Penso que es la millor opció per que si t’agrada acabaries comprant dues vegades...Ah, i que segui semirígida, naveguen molt millor que les desmuntables de la mateixa mida.

Si es la idea, una semirigida de 4,5 metres amb remolc, i amb un motor una mica decent suposo que per aquesta mida amb 25/30 cavalls vaig bé, aniré mirant amb calma. Merci a tots pels consells.

Dani, amb això faràs de sobres. Aniràs ben calçat! Semirigida 4,5m amb motor de 30 cv. De cullons!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt