MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

PACK BÀSIC SPINNING

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

PACK BÀSIC SPINNING

Missatge  joemosqueroles el Dt 07 Des 2010, 22:58

Sóc nou al foro i encara no hem sé moure amb agilitat pels temes . No he sabut trobar si hi ha algun apartat on es digui quin seria el pack bàsic per fer spinning,vull dir que n´hi hauran uns que suren, uns de profunditat,de mitges aigues.Jo quan sento minnows,poppers,rapalas no sé quina qualitat té cadesqun dells (podrien ser noms de cocktels).Si algú sap si existeix "la guia de spinning pa tontos" o unes nocions minimes del material a nivell d´esquers,el que us endurieu a una illa que nomès en portesiu 6 o 7.Gracies per la paciencia.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: PACK BÀSIC SPINNING

Missatge  Dani el Dt 07 Des 2010, 23:34

vas a costa o en barca? si es a costa a espigo, roques o platja?? digues que vols fer i et podrem orientar millor
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 07 Des 2010, 23:39

Platja i roques
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 08 Des 2010, 01:25

ok dema tu comento que he estat liat
bonanit
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 08 Des 2010, 10:01

joemosqueroles escrigué:Platja i roques

casi res... amb tantes pistes podríem escriure un catàleg sencer de material!

queda't amb les coses importants:

-la canya a poder ser llarga, d'uns tres metres.
-el carret petitó i fiable
-el fil nailon d'uns 0.28mm per platja i 0,35 per roques.
-o fil trenat prim i baix de flurocarboni.
-per platja et convindria un vader per poder-te mullar fins la cintura.

-6 o 7 esquers....

-un que s'assembli a una sardina
-un que s'assembli a una llisa (aquest port ser gros)
-un de petit per fer sards i oblades

amb aquests tres esquers pots pescar de tot, i com que en sobren tres, et diré que portis dos jigs per llençar a la distància:

- un jig d'uns 45 gr
-un jig d'uns 60 gr

els poppers i cullonades els deixaria per més edavant.

ah! i no t'oblidis del més important... la sort!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 08 Des 2010, 11:50

Raül, el que dius que un s´assembli a una sardina l´altre a una llisa i un de petit, tant fà si neden més per superficie o si profunditzen? Per altre banda la canya el carret i el fil ho tinc més clar,però gracies igualment per l´informació.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 08 Des 2010, 17:23

Jo em vaig iniciar fa poc, et comento el que jo em compraria ara si comencès de nou:

-Canya d'spinning, entre 2,5 i 3,2 metres, acció 10/40 o 20/80 (més polivalent poder aquesta), jo vaig comprar una shimano 10/40 de 2,70 metres per uns 50€
-Carret bo, jo tinc un Shimano Nexave 4000FC model de 2011, em va costar uns 50€ i venia amb una segona bobina de recanvi.
Es important que el rati de recollida sigui bo 4,5:1 o superior, que tingui un fre davanter bo i que a la bobina puguis posar un mínim de 100 metres amb diametre 0,40
-Fil, es recomanable trenat, però per començar, jo posaria un nylon bo de 0,22 o 0,25 que suporti 12/15kgs, per començar va bé.

Això es el bàsic !

Artificials: els que vulguis, et recomano com a peixos artificials, maria plomats, agafes 2 o 3 models i vas provant, de mides entre 7cms i 13 cms, agafes 3, i vas provant.

Bombeta i anguló per pesca en superfície.

I de moment, res més, si vas a platjes un vadeador, a qualsevol lloc llenterna de cap, un salabret es recomanable (pots perdre captures en el moment de treure de l'aigua...), a partir d'aqui, pràctica i experiència, pràctica i paciència, i més paciència i més pràctica.

Veuràs que hi ha 50.000 tipus d'artificials, jigs, poppers, minows, etc.... jo et recomano la maria plomada ja que es llança millor, la profunditat la poses tu en funció de la velocitat de recollida i el temps que la deixis enfonsar, però compte amb llocs de roca, o enganxaràs ràpid. A platjes el millor es bombeta i anguló. A mida que vagis provant ja podràs experimentar amb els artificials....

Salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dc 08 Des 2010, 18:21

Si has anat seguint el fòrum, hauràs vist que hi ha foreros que pesquen des de barca i d’altres des de la platja o les roques....uns que volem pescar tonyines, llobarros, lletges (palometons), sèrvies, tallahams, bonítols, déntols....i cada grup, pelàgic o bentònic, te una material específic.....el primer que has de saber es que vols pescar, la canya, el rodet, el fil...intenta comprar material bo, sinó compraràs dues vegades...

Tot ha d’estar adequat als pesos dels esquers que faràs servir...un s’han de recollir ràpid, altres més lent... no hi res que serveixi per tot però, si mires la capçalera de la pàgina web del fòrum, hi ha un dibuix molt èxplicit dels artificials segons el peix que busquem.....si vols pescar de tot, a una illa, t’hauràs d’emportar una “sirena”...(si la trobes digna’ns-ho)...

Penso que lo millor que pots fer, per començar, es seguir el que t’ha dit en Raül i anar veient, no cal que et carreguis de material...tots en tenim que no han servit mai....

La sort es important però recorda que per que et toqui la loto s'hi ha de jugar.....a treballar....
Very Happy Very Happy Very Happy
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 09 Des 2010, 00:51

Ok gràcies per els consells he d´anar a una botiga de pesca d´urgencies i començar a provar això seriosament. Salut i pesques
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 09 Des 2010, 01:22

gastat el més bàsic, una bona canya i carret, uns 100€ les dos coses, i posa uns 50€ més entre nylon, artificials, bombeta, anguló..... i llavors prova, pràctica la tècnica, depura, no per gastar-te més pescaràs més, a base d'experiència ja aniràs veient que et fa falta i que no, demana molta pràctica, paciència i temps, i el factor sort clar, si no hi ha peix la porra està assegurada
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 09 Des 2010, 22:03

joemosqueroles escrigué:he d´anar a una botiga de pesca
home, això no estaria malament per a començar cyclops cyclops cyclops

No sóc spinninguero, però el consell que t'han donat els altres el comparteixo: no t'hi deixis el sou a la primera. Compra't el mínim i ja aniràs veient què necessites (que aixequi la mà el que no va començar a pescar amb una canya i un carret de 4 duros, nylon barat i hams del 10 Rolling Eyes )
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 09 Des 2010, 22:13

llampugaire escrigué:
joemosqueroles escrigué:he d´anar a una botiga de pesca
home, això no estaria malament per a començar cyclops cyclops cyclops

No sóc spinninguero, però el consell que t'han donat els altres el comparteixo: no t'hi deixis el sou a la primera. Compra't el mínim i ja aniràs veient què necessites (que aixequi la mà el que no va començar a pescar amb una canya i un carret de 4 duros, nylon barat i hams del 10 Rolling Eyes )

home.. jo he de confessar que feia 10 o 15 anys que no anava a pescar, a l'estiu vaig ensenyar a pescar crancs a la meva filla, amb una pinça d'estendre roba i un metre de cordill, molt divertit per la mainada, agafavem una gambeta o sardina a la pinça, amb el cordill ho deixaves caure a sobre les roques, i quan veies el cranc agafat a la pinça, aixecaves i llest, algun es deixa anar, però la majoria es claven bé. Després l'hi vaig fer una gambera com les que jo feia servir de petit, així a més de crancs treia gambes, algun burret... i la nena disfrutant i a mi em va picar el cuc, i l'hi vaig comprar una canya a ella, per anar a pescar a palamos amb els seus cosins, i al final soc jo el que s'ha tornat a enganxar, coses que pasen....
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 07 Feb 2011, 21:50

He comprat un ballrag per llençar els anguilons i en el lloc d'anuar l'anguiló hi han dos giratoris, que s'en poden posar dos a l'hora o es que un és de recanvi? En el cas de posar-ne dos no es farien molts enbolics?
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 07 Feb 2011, 21:54

joemosqueroles escrigué:He comprat un ballrag per llençar els anguilons i en el lloc d'anuar l'anguiló hi han dos giratoris, que s'en poden posar dos a l'hora o es que un és de recanvi? En el cas de posar-ne dos no es farien molts enbolics?

si vas amb kaiac en plan curry, es pot posar una metralleta, però des de costa amb dos embolic assegurat

mirat el fil aquest http://www.forumdepesca.com/t1511p15-esquers-spinnning-des-de-costa#14186 a la primera pàgina, allà en kruskis va posar un buldo, i després jo en vaig posar un altre, que es tipus bombeta d'aigua allargada, aquest es el que va millor al meu gust.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: