SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por Dani Ayer a las 23:38
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Spinning
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: Spinning
Ehisss!! Bones de nou companys. Que tal el pont? Esperu que be.
Doncs res com vaig dir ja me comprat els angulons aquets me comprat uns de la casa ragot i son d'uns 8,5 cm i tenen un petit plom al davant...
La questio es:
Si ja tenen aquest plom no cal llavors boia per llençar-los no??
Tambe me hagafat dos artificials:
Un amb helices i de uns 38 gr i 10,5 cm per poder llançar i de la casa ragot tambe te colors tipus lliça, llubarro...
I l'altre un rapala husky blanc transparent de uns 12 cm i 15 gr amb baber llarg per profunditzar fins 5,5 metres.
Que us sembla la compra??
I be tambe tinc una questio respecte els artificials, normalment tots venen amb 2 o 3 hams depenen els cm's del peixet.
La pregunta es:
Si li treiem els hams i li deixem el de la cua nomes, seguint el patro diguem-ne dels jiggs pot ser igual d'efectiu?? O nedara pitjor i les picades seren menys??
Res mes, gracies i feliç pont!
Salut!!
Doncs res com vaig dir ja me comprat els angulons aquets me comprat uns de la casa ragot i son d'uns 8,5 cm i tenen un petit plom al davant...
La questio es:
Tambe me hagafat dos artificials:
Un amb helices i de uns 38 gr i 10,5 cm per poder llançar i de la casa ragot tambe te colors tipus lliça, llubarro...
I l'altre un rapala husky blanc transparent de uns 12 cm i 15 gr amb baber llarg per profunditzar fins 5,5 metres.
Que us sembla la compra??
I be tambe tinc una questio respecte els artificials, normalment tots venen amb 2 o 3 hams depenen els cm's del peixet.
La pregunta es:
Si li treiem els hams i li deixem el de la cua nomes, seguint el patro diguem-ne dels jiggs pot ser igual d'efectiu?? O nedara pitjor i les picades seren menys??
Res mes, gracies i feliç pont!
Salut!!

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
per el tema de angulons be (pero tambe compraria del normals sense plomar, mes que res per probar a superficie)
per el tema de les rapales,jo no canviaria res ja estan preparades aixins(i si podrien nedar malament) i ademes els llobarros tambe podrien fallar picades no sempre ataquen per radera
per el tema de rapales, la unica cosa que toco en babers de metall, es per la profunditat i que no se envagi cap a un costat o altre.
per el tema de les rapales,jo no canviaria res ja estan preparades aixins(i si podrien nedar malament) i ademes els llobarros tambe podrien fallar picades no sempre ataquen per radera
per el tema de rapales, la unica cosa que toco en babers de metall, es per la profunditat i que no se envagi cap a un costat o altre.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
el de 5,5 metres tela, serà per anar amb kaiak a fons no? pq des de costa, no el llançaràs 3 cops seguits, al segon ja l'has vist prou....
Sobre la resta, es cosa de provar aviam com van.... jo no treuria els ams que ja porten, a veure si el mossegaran i no tindràn per on enganxar, com diu en sergi, no saps per on mossegarà el peix...
Sobre la resta, es cosa de provar aviam com van.... jo no treuria els ams que ja porten, a veure si el mossegaran i no tindràn per on enganxar, com diu en sergi, no saps per on mossegarà el peix...

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Dago escrigué:Guay! Merci llampugaire, llavors comprare uns angulons d'aquets, perque si apart serveix per altres peixos que no siguin llobarros. I aqui com es diu les apariencies enganyen. Mira que semblen una xorrada d'artificals pero tothom parla maravelles d'ells.
Percert aquets angulons si es va amb embarcacio (en el meu cas kayak) es podrien utilitzar igual? O sigui si faig curri, spinning ficant-me mes adintre, fora de la costa i roques???
I es podrian posar en metralleta com les plumes, gambetes, calamarcets que hi venen ja fets?
No son nomes per a llobarros! Jo he clavat túnids, llampugues, oblades.... No he aconseguit pujar mai grans animals, però que són efectius, en pots estar segur.
Metralletes? I tant. De fet, en venen de muntades (d'altres marques).
Per a spinning nomes et serviran si hi afegeixes pes. Jo nomes els uso per a curri a baixa velocitat, per tant, ideal per a caiac.
llampugaire escrigué:Dago escrigué:Guay! Merci llampugaire, llavors comprare uns angulons d'aquets, perque si apart serveix per altres peixos que no siguin llobarros. I aqui com es diu les apariencies enganyen. Mira que semblen una xorrada d'artificals pero tothom parla maravelles d'ells.
Percert aquets angulons si es va amb embarcacio (en el meu cas kayak) es podrien utilitzar igual? O sigui si faig curri, spinning ficant-me mes adintre, fora de la costa i roques???
I es podrian posar en metralleta com les plumes, gambetes, calamarcets que hi venen ja fets?
No son nomes per a llobarros! Jo he clavat túnids, llampugues, oblades.... No he aconseguit pujar mai grans animals, però que són efectius, en pots estar segur.
Metralletes? I tant. De fet, en venen de muntades (d'altres marques).
Per a spinning nomes et serviran si hi afegeixes pes. Jo nomes els uso per a curri a baixa velocitat, per tant, ideal per a caiac.
millor els angulons de superficie o tambe els plomats?

si fas curri, el plomet que porten no et serviràs de res. Es tan petit que no baixarà. I probablement no el permetrà moure's correctament.
Els plomats són per a spinning o per fer a una mena de jigging consistent en deixar caure el vinil fins al fons i després fer-lo "ballar" amb tota mena de moviments de la canya.
(ostres, quan faig aquesta mena d'explicacions sembla que jo en sigui un expert... i t'asseguro que res d'això!)
Els plomats són per a spinning o per fer a una mena de jigging consistent en deixar caure el vinil fins al fons i després fer-lo "ballar" amb tota mena de moviments de la canya.
(ostres, quan faig aquesta mena d'explicacions sembla que jo en sigui un expert... i t'asseguro que res d'això!)
jajaja, per mi ets un expert, en saps més que jo !
La idea es per fer spinning, però volia saber si es millor l'anguló de superficie normal, o el plomat.... o si en comptes d'anguló plomat llavors ja es millor un artificial tipus rapala o similar i els angulons es fan servir només per superficie, no se si m'explico.
La idea es per fer spinning, però volia saber si es millor l'anguló de superficie normal, o el plomat.... o si en comptes d'anguló plomat llavors ja es millor un artificial tipus rapala o similar i els angulons es fan servir només per superficie, no se si m'explico.

La questio es:
Tot depèn de l'acció de la teva canya. Per posar un exemple, si la canya és d'acció 20-50 i els anguilons porten un plomet de 15gr no et serveix de res, agafa'ls sense plom i hi afegeixes el buldó de 30grs per exemple, però si la canya és una 10-30gr et van de perles amb el plomet, els esquers han de tenir el pes acord amb la canya, si és massa pes, et pots carregar la puntera i si és massa poc no llençaràs lluny i s'et faran perruques perquè el fil no estarà prou tensat.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum