SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por Dani Ayer a las 23:38
» Palamós Terra de Mar
por Admin Ayer a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Ayer a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Jig fet en 1 hora
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Jig fet en 1 hora
Si teniu 1 hora lliure, un ganivet d'acer inox vell (d'aquells de la iaia), alguna eina per casa i us agradar fer coses "a mà"...Aquí teniu un exemple:
Per fer-ho necessitem això:

i evidentment, els ganivets d'aquest tipus:

Agafem l'amoladora i...(feu servir guants i ulleres de protecció)

Ens queda una cosa així, en brut:

Ara toca rebaixar l'extrem del ganivet, com menys gruix tingui, més fàcil serà de foradar.

Un cop rebaixat, encintem la zona on volem fer el forat per evitar que la broca patini al començar (o en el seu defecte, feu servir un punxó).
Aquí cal destacar un punt: o tens material en condicions o vas molt a poc a poc. Foradar l'acer inox costa molt i fa malbé les broques molt ràpid. Jo no tinc material així que m'he tunejat una broca afilant-la especialment per aquest fi (ho ha fet un amic que en sap molt) i després faig el forat amb la peça submergida en 1 dit d'aigua per evitar que agafi massa temperatura i es cremi la broca.
encintat:

recipient on faig el forat(aguanto la peça amb la mà...)

Feina feta (i la broca aguanta després de fer-ne uns quants):

Pulim una mica amb l'amoladora i amb la dremel els forats, el perfil, etc... (millor no deixar cap vora "viva"):

En aquest punt és on tocaria enganxar-li el paper vinil que vulguem, vernissar, etc..O si aneu curts de temps, fer com jo i montar-lo tal com queda:

El pesem per comprobar que ajusta al que teníem previst (40-50grams):

i foto de familia amb els que tinc a la caixa:

La forma es pot treballar molt més si li dediqueu 30 minuts més. Jo vull provar-lo així per veure com de fins són els peixos. (també es pot montar la potera a l'altre costat)
Dedicat a en Kruskis (pq vegis com treballo...
) i als que voldrien estar a mar i pel motiu que sigui no poden.
marc.
Per fer-ho necessitem això:

i evidentment, els ganivets d'aquest tipus:

Agafem l'amoladora i...(feu servir guants i ulleres de protecció)

Ens queda una cosa així, en brut:

Ara toca rebaixar l'extrem del ganivet, com menys gruix tingui, més fàcil serà de foradar.

Un cop rebaixat, encintem la zona on volem fer el forat per evitar que la broca patini al començar (o en el seu defecte, feu servir un punxó).
Aquí cal destacar un punt: o tens material en condicions o vas molt a poc a poc. Foradar l'acer inox costa molt i fa malbé les broques molt ràpid. Jo no tinc material així que m'he tunejat una broca afilant-la especialment per aquest fi (ho ha fet un amic que en sap molt) i després faig el forat amb la peça submergida en 1 dit d'aigua per evitar que agafi massa temperatura i es cremi la broca.
encintat:

recipient on faig el forat(aguanto la peça amb la mà...)

Feina feta (i la broca aguanta després de fer-ne uns quants):

Pulim una mica amb l'amoladora i amb la dremel els forats, el perfil, etc... (millor no deixar cap vora "viva"):

En aquest punt és on tocaria enganxar-li el paper vinil que vulguem, vernissar, etc..O si aneu curts de temps, fer com jo i montar-lo tal com queda:

El pesem per comprobar que ajusta al que teníem previst (40-50grams):

i foto de familia amb els que tinc a la caixa:

La forma es pot treballar molt més si li dediqueu 30 minuts més. Jo vull provar-lo així per veure com de fins són els peixos. (també es pot montar la potera a l'altre costat)
Dedicat a en Kruskis (pq vegis com treballo...
marc.

rash- www.forumdepesca.com
- Edat: 28
Localització: girona i el mar sempre que puc
Reputació: 0
Data de registre: 14/09/2010
Re: Jig fet en 1 hora
felicitats marc, suposo que tot es tenir temps, i ganes, i les eines, pq jo de mola no en tinc, soc informàtic i aquestes eines ja em van grans jajajaja, però realment fer els teus jigs, poppers, etc ha de ser la llet, molt bo crack i ben detallat !

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Dedicat a en Kruskis (pq vegis com treballo...) i als que voldrien estar a mar i pel motiu que sigui no poden.
Casum dena... jo no he vist tio que que visqui més bé! jeje és broma. Ara falta que que els jigs aquests d'IKEA funcionin, amb un dèntol no sé jo però el peix blau segur que li fot castanya i se l'empassa fins al cul, tot el que brilla o es mou... cap a dintre!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
rash escrigué:Dedicat a en Kruskis (pq vegis com treballo...) i als que voldrien estar a mar i pel motiu que sigui no poden.
Doncs ara sóc jo que et dedico a tu aquestes fotos. En Paisano va agafar la mola i un ganivet vell i va fer-se un esquer d'aquests "rash-lures" i la cosa sembla que funciona. Nosaltres prenent-lo per boig al senyor rash... la pròxima què serà, culleretes per la truita amb culleres de cafè? Sorprengui'm, si us plau, senyor rash!!
Espero que t'agradin i et motivin les nostres fotos:

Qui us va parir! Això es treure-li el suc al tema! ja penjaré, quan tingui una mica de temps, les fotos de les últimes modificacions...als nostres invents...i en no massa temps espero poder penjar un MEGA-SUPER-LA-HOSTIA-DE-BRICO de com desmuntar completament una menorquina...i tornar-la a muntar (amb 3928375 millores incorporades)
Per això estic tan desaparegut últimament...anar a pescar des de costa no es el mateix...
pd: per flipar el que es pot fer amb paciencia i saliva...
Per això estic tan desaparegut últimament...anar a pescar des de costa no es el mateix...

rash- www.forumdepesca.com
- Edat: 28
Localització: girona i el mar sempre que puc
Reputació: 0
Data de registre: 14/09/2010
rash escrigué:Qui us va parir! Això es treure-li el suc al tema! ja penjaré, quan tingui una mica de temps, les fotos de les últimes modificacions...als nostres invents...i en no massa temps espero poder penjar un MEGA-SUPER-LA-HOSTIA-DE-BRICO de com desmuntar completament una menorquina...i tornar-la a muntar (amb 3928375 millores incorporades)
vas començar tunejant un caiac i ara una menorquina?? Quin perill, els que tinguin iot que tremolin que en rash està de brico !! Aparteu les criatures jajaja

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
CARAMBA!
No havia vist aquest post. Un que fa un jig amb un ganivet. Un altre que agafa un boli i en fa un popper-passejant-jig.
Fins a on us arriba la imaginació!
Que tremoli en Chinesteta amb aquesta competència!!!
No havia vist aquest post. Un que fa un jig amb un ganivet. Un altre que agafa un boli i en fa un popper-passejant-jig.
Fins a on us arriba la imaginació!
Que tremoli en Chinesteta amb aquesta competència!!!
Tio, és que la idea del ganivet no es podia deixar perdre! En Paisano quan va veure l'invent se li van il.luminar els ulls. No has de fondre plom, no l'has de pintar pràcticament, és súper resistent, res de motllos ni de doblegar filferros per fer l'estructura interior. Cop de mola, dos forats i tira milles!!!!!!!!!!
Ara toca fotre-li canya als bolis assassins aquests d'en Dani. El que falta és peix de superfície amb una mica de gana perquè vulguin picar. Encara falta una miqueta de caloreta perquè els peixicus vulguin emplenar-se la boca de tinta! A la que surtin els primers sorells, tindràs per aquí una foto amb un peix amb un boli a la boca, ja ho veuràs!
Ara mentrestant, haurem de fotre "ganivetades" als peixos del fons
Ara toca fotre-li canya als bolis assassins aquests d'en Dani. El que falta és peix de superfície amb una mica de gana perquè vulguin picar. Encara falta una miqueta de caloreta perquè els peixicus vulguin emplenar-se la boca de tinta! A la que surtin els primers sorells, tindràs per aquí una foto amb un peix amb un boli a la boca, ja ho veuràs!
Ara mentrestant, haurem de fotre "ganivetades" als peixos del fons

Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum