MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortida per Arenys de Mar

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Sortida per Arenys de Mar

Missatge  Dago el Dc 24 Nov 2010, 21:25

Be.. doncs aquest sera el meu primer relat sobre una sortida, li vaig otorga l'honor a l'amic aberdalet pero suposu que per temes X no ha pogut ejeje.
Ueno.. al que anaven, un servidor i aberdalet van decidir fer una petita sortida per el Maresme despres de "discutir" el lloc (Masnou, Mataro, Arenys de Mar...) ens van decantar per Arenys. Jo amb el meu car i ell amb tren van quedar a l'estacio, recollida, salutacions, presentacio... i cap l'espigo del port.
Una vegada alla, primer decidi on posar-se (l'espigo te migues perque mira que has de caminar i perillos es bastant aixo de fer salt de roques...)
Finalment ens vam aposentar en un lloc. El mar es veia be, tranquilet, molta gavina surfejant i esperant els vaixells que tornaven per posar-se les botes o el peix gran.
El company es va decantar per l'spinning, jo fondeig i de tant en tant spinning tambe, en aquest primer lloc res de res, si ueno.. la perdua d'un artificial per les roques i una aranya que torna al aigua.
Cambien de lloc ens posem mes a la punta junt el farolet on hi havia algun altre pescador. Ahi mes de lo mateix res de res, arberdalet fins i tot va probar algun "jibionero" per probar el calamar pero res tampoc. Jo mentre deixava la meva canya a fondeig i anava d'un lloc a altre probant l'spinning pero res, vaig veure aprop de les roques una banda de peixos que es veien grandots (crec que eran oblades o sards o jo que se... llisses no perque tenien mes be forma arrodonida) be doncs llenço i llenço l'artificial i res no s'engantxa res (mentres les canyes de fondeig alla soletes) Res torno al lloc, agafu la de fondeig i un altre aranya... grgrgrgrrrrrr esque no hi ha altres peixos que s'ha de enganyar una merda d'aquestes uf!! vinga cap al aigua un altre cop. Pasa el temps i ja es fa fosc potser ara si, es la hora bona... doncs mes del mateix, tots els pescadors s'en van i nomes quedem nosaltres dos, vinga va que tindrem sort.
Finalment jo en quedo a fondeig, pasa el temps hi recullu, ostres ja enrocat, doncs no, trec un peixet, corrent cap arberdalet per ensenyar-li habera si sap que era agafu una roca mullada i pata pam al terra ajaja el peixet volant amb l'ham i casi s'estampa contra l'arberdalet ajajaja (el vam fotografia, suposu que ja posara la fotu l'arberdalet, jo en decanto per un petit pagre o pagell per el rosat de la cua) res masa petit a l'aigua.
Tornem-hi, posem els cucs i llencem a vera que succeeix... arberdalet desapareix de la meva vista i quan el torn-ho a veure uf! casi en matu jo tambe ara, i a mes a mes he perdut altre artificial... vingaaaaaaa a sobre ens sortira car el dia ejeje.
Doncs res decidim desistir per l'hora, el fred que començava a calar i per el exit. Recullu i un altre peixet com el de abans mencionat, masa petit cap al aiguaaaaaaaa.
Recollim tot, cap el cotxe el deixo a la estacio de Mataro i cap a casa.
Conclusio, mal dia de pesca, bon dia per coneixer un company del foro, intercambia experiencies i amb ganes de tornar a tenir una sortida (si potser mes amunt) pero aquesta vegada amb mes exit no?, alguna cerveseta ejejeje i els companys que es vulguin apuntar.
Salutacions!

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Sortida per Arenys de Mar

Missatge  Dani el Dc 24 Nov 2010, 21:32

Us vau conèixer, ja es molt jajajaja

Jo encara no conec a cap forero personalment, almenys que sapiga !!

Si les birres i la conversa compenses els 2 artificials perduts, doncs ja està, i sobre el lloc.... mai he pescat al maresme, però jo com la costa brava, res de res ;-) (sense menospreciar el delta, que no el conec però en parlen be)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 25 Nov 2010, 02:26

Jo l'últim cop que vaig anar a les roques a fer spinning, bé... a intentar fer-ne... doncs mira que sóc negat... també em vaig fotre un llescot. Flasss! La bamba dintre l'aigua, el turmell regirat i un fart de riure!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dj 25 Nov 2010, 10:47

Ei, si ja se que vaig dir que escriuria jo, pero ahir vaig anar de volit, entre els clients i que estic canviant de hosting pels meus clients va ser un dia complicat.

Gracies per explicarho Smile, pero no has explicat com vaig perdre el primer artificial, arribem monto la meva nova canya, vaig a posar el meu artificial i zass, em rellisca, rebota en una pedra i cap a dins dels forats de l'espigo, el pobre ni es va mullar. La proxima vegada portare el cordil amb iman que te el meu pare per jugar a petanca i aixi el podre recuperar.

I com ha dit el Dago vem continuar i jo sense cap picada, moltes gavines, potser li faltava una mica de mar, pero be, l'important es que vem sortir, ens vem coneixer i va estar be.

La proxima vegada a veure si podem ana per la costa brava, que com s'ha dit fe no fer hi ha res igual, tinc pendent anar algun dia a Palamos, ja que sempre estic per aiguablava, pero com que no em conec la zona de palamos em fa mandra Smile (sempre he anat a menjar, passejar,etc pero a pescar mai).

Despres posare la foto del superpeix del dago, ara escric desde la blackberry.

Resumin una jornada interesant, a nivell de pesca millor no dir res, a nivell personal molt be.

aberdalet
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 25 Nov 2010, 14:13

aberdalet escrigué:tinc pendent anar algun dia a Palamos, ja que sempre estic per aiguablava, pero com que no em conec la zona de palamos em fa mandra Smile

doncs mira que és fàcil, eh: l'espigó (banda blocs i extrem de ponent), el moll comercial i la platja són còmodes i ràpids de trobar. Hi ha més zones, però aquestes tres estan bé per a començar i hi he vist treure peixarros ben grossos: orades de 4kg, roms de 5kg, congres, sards, llobarros de 4kg, calamar i sípia... No és el meu cas, que només n'he tret castanyoles, salpes i boguetes Embarassed

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dj 25 Nov 2010, 14:31

Ajajaja si hi ha detalls que no els record-ho vem be No aberdalet, pero si tot va anar com has dit respecte l'artificial i que potser li faltava mes canya al mar bounce
Lo de sortir per Palamos (gracies per la info llampugaire) o qualsevol lloc de la Costa Brava em sembla de perlas, alla hi ha mes cales, penyasegats, etc. per tant mes roca, mes vegetacio, mes peixet, etc. per tant mes posibilitats de peix gran i exit ejeje (tot i que despres potser tant dona, cero patatero igual ejejeje) Crying or Very sad
En Dani i jo estem mirant la posibilitat d'anar a Blanes la proxima semana, estem estudiant una Cala que sembla interesant per alla Razz Ell estara unes horetes per tema laboral, jo potser en quedare per aprofitar el dia Cool En parlem cracks. Salutacions! pirat

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dv 26 Nov 2010, 02:02

Ja explicaras que tal per Blanes, jo el cap de setmana del pont potser haig de pujar per feina a Begur i podria escaparme a Palamós.

JA veurem Smile

aberdalet
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 19:52

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo