SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por Dani Hoy a las 23:38
» Palamós Terra de Mar
por Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
NECESSITO OPINIONS
Pàgina 7 de 8 • Comparteixi •
Pàgina 7 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Re: NECESSITO OPINIONS
llampugaire escrigué:Una coseta més: a molts altres fòrums hi ha l'opció de veure els missatges dels darrers X dies/setmanes. Jo i tant, trobo a faltar aquesta opció aquí. Va bé per a fer un seguiment del més recent, amb independència de si hi estem subscrits o no, o de si ja els hem visitat o no. Però no sé si es pot fer...
si vas a dalt a Buscar, i poses cerca avançada, et permet buscar missatges pels darrers 7 dies, 2 setmanes, etc... tu poses que buscar, com i el temps, a veure si et serveix.
Un altre tema es que abaix a l'esquerra, abans sortien els darrers 10 post, on la gent havia escrit, i ara en kruskis ho va ampliar als darrers 20, per tant encara que no connectis cada dia, et pot servir per veure ràpidament les novetats.
Salut !! Bona setmana ! i................
i............
i.................
FORÇA BARÇA !!

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Ja seria això (merci, no ho havia vist). El problema és que si deixes tots els camps en blanc i només poses "darrers X dies", no dóna cap resultat. Has de fer una cerca creuada amb dos camps mínim, de manera que redueixes resultats.Dani escrigué:si vas a dalt a Buscar, i poses cerca avançada, et permet buscar missatges pels darrers 7 dies, 2 setmanes, etc...
A baix a l'esquerra només hi diu "* Temas activos del día * Top 20 posteadores hoy * Top 20 posteadores del foro" que no és el mateix, no? O bé jo no ho sé veure?Dani escrigué:Un altre tema es que abaix a l'esquerra, abans sortien els darrers 10 post, on la gent havia escrit, i ara en kruskis ho va ampliar als darrers 20
EDITO: Ahhhhhhhh!!! Ara ho veig!
Sota el menú! Coi, és que amb l'iphone es tot tant petit...
llampugaire escrigué:Ja seria això (merci, no ho havia vist). El problema és que si deixes tots els camps en blanc i només poses "darrers X dies", no dóna cap resultat. Has de fer una cerca creuada amb dos camps mínim, de manera que redueixes resultats.Dani escrigué:si vas a dalt a Buscar, i poses cerca avançada, et permet buscar missatges pels darrers 7 dies, 2 setmanes, etc...A baix a l'esquerra només hi diu "* Temas activos del día * Top 20 posteadores hoy * Top 20 posteadores del foro" que no és el mateix, no? O bé jo no ho sé veure?Dani escrigué:Un altre tema es que abaix a l'esquerra, abans sortien els darrers 10 post, on la gent havia escrit, i ara en kruskis ho va ampliar als darrers 20
EDITO: Ahhhhhhhh!!! Ara ho veig!Sota el menú! Coi, és que amb l'iphone es tot tant petit...
vigila amb l'iphone, que no es impermeable ni sap nadar, almenys els meus mòbils no ho son jajajaja, ja en porto ofegats 3 en 2 anys.....
M'alegro que ho trobessis, salut !

Veig que ja us ho heu resolt solets... veus que bé, feina feta.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
si si si tot resoltttttttttttttttttttttttttttttt !!!
5-0
gran gran gran, he perdut la porra vaig dir 5-1 però es igual !!!
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh que grans que som ;-P
5-0
gran gran gran, he perdut la porra vaig dir 5-1 però es igual !!!
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh que grans que som ;-P

Amb el vostre permís (o més ben dit sense, doncs no he preguntat...
) m'he carregat la secció "Botigues de pesca i serveis", doncs les botigues no feien servir la secció i em sembla que ningú se la mirava. Espero no haver fet malament.
a mi em sembla bé, a ells ja no ho se
Jo crec que el servei que més s'ho curra es en xinesteta, que sempre ens va posant novetats, i a més penja fotos de captures per demostrar que els seus esquers funcionen, fa comentaris, respon dubtes, si totes les botigues o serveis fessin el mateix, seria molt més interactiu crec
Jo crec que el servei que més s'ho curra es en xinesteta, que sempre ens va posant novetats, i a més penja fotos de captures per demostrar que els seus esquers funcionen, fa comentaris, respon dubtes, si totes les botigues o serveis fessin el mateix, seria molt més interactiu crec

Joan jo només puc parlar be del foro, l'he recomanat a molts companys, tot es Ok, el que em pasa a mi es que cada cop tinc menys temps per estar davant l'ordinador, i el poc que estic l'utilitzo en privats. Quan vam començar el foro erem 4 i era facil seguir el fil dels temes i dir la teva, ara necessitaria mes d'una hora per llegir tot i una altre hora per comentar-ho, és per aixó que faig servir mes els privats.
No et ratllis gaire, el forum està de puta mare !!!
No et ratllis gaire, el forum està de puta mare !!!

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: -3
Data de registre: 08/05/2009
una altra proposta: un capítol dedicat a primers auxilis i a seguretat a mar (sistemes home-a-l'aigua, sistemes d'aturada automàtica del motor, geolocalització de nàufrags...).
De jove, vaig ser socorrista de platja durant 6 estius i tinc quatre coneixements i moltes anècdotes sobre primers auxilis.
De jove, vaig ser socorrista de platja durant 6 estius i tinc quatre coneixements i moltes anècdotes sobre primers auxilis.
Prenc nota!
Per cert, dilluns començaré amb el llistat (per fi)!
Per cert, dilluns començaré amb el llistat (per fi)!

llampugaire (Dj 9 Des - 15:32) escrigué:una altra proposta: un capítol dedicat a primers auxilis i a seguretat a mar (sistemes home-a-l'aigua, sistemes d'aturada automàtica del motor, geolocalització de nàufrags...).
totalment d'acord, i puc colaborar-hi activament tinc experiència en alguns temes !
He estat membre de (Creu roja de mar, terrestre, protecció civil) i actualment a DYA, soc socorrista per l'escola universitaria d'infermeria de barcelona i a més he anat fent reciclatges posteriors i serveis en actiu. Soc radioaficionat i tinc experiència com a coordinador d'emergències i com a socorrista.
Seria un apartat interessant sempre es millor prevenir que curar !
Editat per darrera vegada per Dani el Dv 17 Des 2010, 00:57, editat 1 cop en total

Doncs res, començaré per aquí, i tota col.laboració s'agraeix doncs jo no en tinc ni pu... (punyetera) idea de salvament ni primers auxilis. Perdoneu-me per l'endarreriment però porto una setmana súper liat a la feina amb el collons de campanya nadalenca i només tinc temps per llegir els posts i poca cosa més.... tot es farà, don't worry!

Ja feia temps que li donava voltes al cap per obrir una nova secció per a mòbils, i mai vaig gosar fer-ho per no semblar friki, però com que veig que sou més frikis que us connecteu des del mòbil i de ben segur que hi teniu alguna aplicació instal.lada que pot ser útil per la pesca, he creat una nova secció específica per a compartir-la.
Jo utilitzo Android i penjaré les mil merdetes que hi tinc instal.lades, els que utilitzeu iPhone, BlackBerry o Symbiam foteu-m'hi un cop de mà doncs no en tinc ni la més mínima noció.
Salut!
Joan
Jo utilitzo Android i penjaré les mil merdetes que hi tinc instal.lades, els que utilitzeu iPhone, BlackBerry o Symbiam foteu-m'hi un cop de mà doncs no en tinc ni la més mínima noció.
Salut!
Joan
res de friki. L'iphone és per a mi una eina bàsica per sortir a mar: GPS, calendari de llunes i de marees, mapes de barimetria, meteorologia, comptador de velocitat, webcams marítimes... Quina altra eina nàutica et pot donar tot això? I, per suposat, com a mesura de seguretat (telèfon
) i de càmera fotogràfica d'últim recurs.
I connectar-se a Internet des de mig de mar, mentre fas milles i més milles d'avorrida porra, és una "gozada".
I connectar-se a Internet des de mig de mar, mentre fas milles i més milles d'avorrida porra, és una "gozada".
Pàgina 7 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Pàgina 7 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum