MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO OPINIONS

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Em sembla poc?

Missatge  Truitaderiu el Dt 23 Nov 2010, 14:08

caproig escrigué:
Truitaderiu escrigué:
En el meu cas, per exemple, potser només us podré explicar novatades o remullades que pateixi amb la meva nova modalitat de pesca (i si a algú li interessa, allò que pugui saber en la meva faceta més antiga, com a pescador "normalet" de truites de riu a mosca seca).
Truitaderiu

Company, i et sembla poc...????

Sí, em semblava poc, però tens raó, segur que es tracta d'això, que cada ú aporti el seu gra de sorra. Salut i fins aviat!

Truitaderiu
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Can Fanga
Data de registre : 07/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: NECESSITO OPINIONS

Missatge  llampugaire el Dt 23 Nov 2010, 16:22

kruskis,

tema peles:
a) posa la publicitat teva que vulguis. Tu t'ho curres i tu ho pateixes, mentre que nosaltres ens en beneficiem sense cap esforç, així que fes el que et sembli millor. NOMES FALTARIA!!
b) jo, en el teu cas, començaria a pensar en donar un toc a les empreses del sector. 100€/mes ho veig molt excessiu per a botigues locals, que no són multinacionals, però algun duro segur que en podries treure. N'hi ha una a Cassà que potser hi participaria Razz Razz Razz
c) zona VIP amb quota de 3-6 €/any. Qui dirà que no? I qui no ho vulgui, sempre té la zona normal.

tema tècnic:
si aquest teu proveïdor està un xic al dia, segur que tindrà algun mòdul per versionar el fòrum per a iphone/blackberry/ipad, etc. Ho pots mirar? Em sembla que en som uns quants, que ens movem amb aquestes eines. I resulta molt incòmode entrar al fòrum amb aquestes pantalletes tant minis.

tema fotografia:
no n'has dit res i per això jo tampoc he dit res més, però hi ha diversos foreros que m'animen a tirar-ho endavant. Fins i tot un altre forero fotògraf em diu que també s'hi posaria. Que n'opines? Ho podem fer? Podríem començar simplement re-anomenant l'apartat vídeo a "vídeo-fotografia". I, a dins, tres subapartats: vídeo (ja existent. Però jo en diria "enllaços vídeo"; "vídeos recomanats" o quelcom similar, per a deixar clar que només es tracta de links), "consultori foto-vídeo" (o similar) i "concurs fotogràfic".

més coses:
això és molt específic i potser no interessarà a la majoria: un apartat per a comentar i recomanar accessoris i aplicacions per utilitzar a mar l'iphone (i ordinadors portàtils, els que tingueu un bon barco). A mi l'iphone se m'ha convertit en una eina imprescindible per sortir a pescar. Potser dins "Electrònica"? (però re-anomenant-la "electrònica-informàtica").

Ep, tu mateix. Només són idees.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 23 Nov 2010, 17:25

Un dia que pots escriure, que no surti la parrafada que has escrit i enviat es una putada. Ho sento, pero algú ho tenia que dir.

I dit aixo, hola a tots i totes, vaig seguint el forum a estonetes soltes, a traves del iphone de la empresa, aixi puc estar mes o menys al dia del que es cou, pero lamentablement, no puc escriure-hi amb el seu micro teclat, per manca de habilitat i/o paciencia. Avui he fet uns forats per poder seure a l'ordinador, i respondre a la crida, la sensacio que em dona, es de que no n'hi ha per tant, el forum es gairebe huma, esta post adolescent, insegur amb un cos cambiant i noves relacions, pero es viu, al minim problema tohom si llença, potser aixo el fa anar a batcegades, de depresio a euforia , pero endavant. Equivocantse a vegades ? i que. Amb bons i mals rotllos entre membres?. I que !!!. Si el mar no es mogues, i treguesim un peix a cada tirada, seria aborrit. I si una cosa te aquest forum es que no ho es de aborrit, esta molt be que es pugui parlar de tot, pero tampoc oblidem que es un forum de pesca, hi trobo a faltar mes consells, informacions,... ja ho se ...hi ha la por a qui nomes entra per xuclar informacio, pero si no la treuen d'aqui , tranquils que d'un lloc o altre ho faran ( es en aixo potser l'unic en el que son experts ) i en canvi deixem sense ella als companys, i el que es mes greu, als novells ( que en qüestions tant poc exactes com la pesca, en el fons, ho som tots ) sempre ho dic, coordenades de roques i llocs magics son secrets , pero les tecniques que poden ajudar o consells per corregir problemes , publics. No crec que una zona vip de pagament fos solucio , estem parlant de jetas , no de pobres. Potser l'hi faltaria al forum un cronista, que periodicament en fes breus resums, em de reconeixer que les histories que si troven a vegades poden arribar a ser complexes d'entendre per qui s'incorpora sense referents, i es troba amb coses que estirent tant, de fantasmes que van i tornen, macro womens que els hi planten cara, administradors que creen samarretes, fabricants de renecs sofisticats i tantes coses mes.

Salut i pesca, i si a sobre es treu algun peix, millor !!!

Per cert, tenim un administrador que no ens el mereixem. Ho sento, pero algu ho tenia que dir.
Gracies Joan.

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 23 Nov 2010, 17:43

ara dinava amb un amic de castelló, xerravem de pesca ja que ell surt sovint també, i surt el tema del caiac, i em diu si allà a empuriabrava i zona roses sempre hi ha uu que va amb caiac faci fred o calor sempre el trobes, i mira per on posteja un caiquero d'empuriabrava jajaja

O es casualitat, o ets una mica famos en aquelles contrades ;-P

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Forner Pescador el Dt 23 Nov 2010, 22:08

Bones,
jo crec que el tema s´ha desviat una mica pel que fa al idioma i potser no caldria discutir-ho gaire ja que desde que va començar es va enfocar en que es feia una web en catala. Per tant es un tema que per la meva part no te discusió.
Pel que fa a possar ajudes a la web com diu l´ana per que s´escrigui en castella o angles i apetant un boto es tradueixi al catala d´una forma sencilla ho veig de conya , així facilitaria a la gent que els hi costa mes escriure el català i a l ´hora potser hi hauria mes gent que s´animaria a escriure .
En el fons tots els que estem en aquest forum tenim la mateixa inercia de cara a la pesca i ganes de disfrutar de l´experiencia dels altres.
Bona pesca i bons calamars.
Pep
Forner Pescador

Forner Pescador
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L´Escala (Girona)
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Dt 23 Nov 2010, 22:19

Admin escrigué:Ho explicaré per tots però en especial per tu, Dani, que et veig molt embalat amb les modificacions del fòrum! Very Happy jeje Suposo que perquè ets informàtic i saps del que parles. Ja he explicat algunes vegades el funcionament del fòrum però els no molt veterans aquí no sabeu com funciona, us en faig una breu explicació.

Els que no toqueu gaire la informàtica us podeu saltar aquest post doncs segurament se us farà avorrit, però bueno, tampoc està de més llegir-lo per si voleu xafardejar els gastos que té el fòrum per mantenir-se

El fòrum és phpBB però no el tinc penjat a cap hosting, es tracta d'un fòrum proporcionat per Foroactivo, una gent que et dóna l'estructura phpBB per muntar el fòrum i el fòrum està penjat als seus servidors, jo tinc accés a l'administrador però no al ftp, no puc modificar el codi. Com a molt puc tocar els widgets que surten a costat dret i esquerra del fòrum, fer més ample, més estret, canviar colors, etc... poca cosa més doncs estic limitat a fer-ho amb HTML, no puc fer servir ni PHP, em quedo molt limitat, el xat que tenim ara posat al fòrum és l'eina que em dónen els de Foroactivo, no hi ha més a fer...
De xats pre-dissenyats n'hi ha molts amb PHP però amb HTML no hi ha gaire res i és clar, posi quin posi mai es sincronitzarà amb l'usuari que tinguis del fòrum doncs no és el seu, al xat ja li vaig donar força voltes perquè alguns usuaris m'ho van demanar però veient que ningú l'utilitzava vaig deixar-lo en un segon pla, ja li donaré una volta més aviam què trobo o si aquests de Foroactivo han tret alguna cosa nova que s'hi acopli.
El fòrum com a fòrum és totalment gratuït de mantenir però per fer-lo més "amè" te alguns gastos, aquí està el ganxo. El fòrum ve carregat de publicitats, si les vols treure, paga! (uns 30 euros a l'any, si mal no recordo) Son publis d'aquestes tan molestes, de politonos, te ha tocado un iphone i merdes per l'estil. Llavors una altra cosa és la galeria de fotos, si vols tenir galeria de fotos al fòrum també es paga. Venen 10 megues gratis però a mida que hi han més fotos has de pagar.... ara hi han 70mb i són també uns 30 euros l'any i per últim, el domini www.forumdepesca.com que són 10 euros/any que sempre serà més macu que forumdepesca.com , no?
Total uns 70 euros anuals que vindria a ser més o menys el mateix que tenir un hosting i remenar-te tu el fòrum. Punts a favor, sempre funciona. Punts en contra, tens limitacions Sad
Actualment les publicitats que hi tinc són gratuïtes, són intercanvis entre amics, no he demanat ni un cèntim. No sé... és un dubte que he tingut sempre, si cobrar o no cobrar, depèn de amb quin peu m'he aixecat aquell dia veig com si "prostituís" el fòrum. El temps dirà... mentres la dona no em piqui el clau, pagaré els gastos de la meva butxaca, és el meu hobby.
Les publicitats de kruskis no les treuré, doncs si això ho miren 200 persones diàries i no cobro res a ningú seria una mica tòtil si deixés a la gent posar publicitat gratis i no fes publicitat de lo meu, una cosa és ser cornut i l'altra és pagar el beure....
Allà on treballo, posem publicitat als fòrums, ens cobren uns 100 i pico euros mensuals per posar un banner petit, si entres a d'altres fòrums de pesca, hi han 17 publicitats (les he comptat) a cada pàgina. Comptant pel cap baix, sense comptar el que valen els banners grossos, vol dir 1700 euros al mes cap a la butxaca de l'admin = 20400 euros a l'any que segur que ni declaren, restant despeses quant queda net? pràcticament el 100% a sobre després et demanen material per regalar o sortejar a les quedades de foreros.
No em feu treure la publi de kruskis, agafeu-vos ho com un petit favor que demano a canvi de pagar el manteniment, que si cal les treuré si us fan molta nosa, però de moment
el que sí que faré és fer una cosa més discreta i petita, doncs la veritat és que ni a mi m'agraden els banners, fan lleig, la veritat. De passada, si algú té alguna cosa més a dir sobre el disseny que ho digui. El fòrum també ha de ser agradable a la vista.

Gràcies a tots per les aportacions, jo vaig engreixant la llista i aniré taxtant o ficant al llistat de coses per fer a mida que anem debatent.

De moment m'entretindré buscant un xat i fent les publis més petites, vosaltres aneu opinant que només en poden sortir coses bones, això rutlla.

Joan jo crec que fas una GRAN LLAVOR com a Administrador aquest Forum.
Duc alguns anys als forums i se que es un cacau i moltes vegades un merder de por.
Però també se que de vegades es molt gratificant i servix per coneixer gent, que al remat quedaràn alguns com amics per a tota la vida.

A mi me pilla llunt de tots, per lo tant personalment soles te conec a tu. Que de casualitat ens veierem en la meua terra, això si va ser tot un puntaso, ehhhh. Molt fort!!!!!!.

Tot el tema informatic l´entenc perque jo també tinc un petit forum, que no entra ningú, també es gratuit.
Però a diferencia teua, no he pagat per llevar la publicitat, si te soc sincer, no savia que es podia llevar.
Soc un poc cutre, ho se, jejeje.

No te calfes el cap, el Forum funciona, esta viu, es nomal que ara cara l´hivern baixe l´activitat.
Pesquen menys i per lo tant s´ens acaven les histories que escriure al forum.

Respecte a la publicitat de les teues samarretes Kruskis, a mi me pareix que clar que deu d´estar.
No veig que faces mal a ningú, amés si et pots traure algo, perfecte.
Després de pagar tot el que tens que pagar, que menys que tindre ixa posibilitat de traure una mica de cales.

Ahhhh si 20400 € a l´any, bufffff ara ja entenc perque hi ha Admin. que pareix que els va la vida amb el seu forum. Això es un sueldaso, ja m´agradaria a mi tindre ixos cales cada any, m´has dixat flipat.

Gràcies per tot Joan!!!!!!!.

Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)
Data de registre : 29/01/2010

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 23 Nov 2010, 22:44

Joan ja no vull canviar el fòrum, ja m'està be jajaja

El tema de la publicitat, es podria fer com fan els diaris, quota d'espai, per exemple 150x100 pixels tant, 250x100 pixels tan altre, que ho volen en banner que es veu molt més? doncs més car... no se, però tenint en compte que no som gaires, uns 200, i que tampoc es faran d'or amb les vendes, doncs jo posaria un preu raonable.

Algú ha comentat el tema de reorganitzar el forum en categories com casting, spinning, etc etc es interessant m'agrada.

Un altre tema que no s'ha comentat, i seria interessant, seria organitzar algun curs de pesca, o be arribar a algun acord de col·laboració amb algú que en faci, poder hi ha gent interessada.

Apa, més propostes !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 23 Nov 2010, 22:52

Pel tema llengua: es fa clic a http://translate.google.com/translate?hl=ca&sl=auto&tl=es&u=http%3A%2F%2Fwww.forumdepesca.com%2F i ho tenen traduït al búlgar, si volen.
I per a postejar en català qui no sàpiga escriure'l, tres quarts del mateix: clic a http://translate.google.com/#es|ca|. S'escriu en l'idioma que es vulgui i després es passa cap aquí el text en català.
I així m'oblidaria del tema.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Dt 23 Nov 2010, 22:57

llampugaire escrigué:Pel tema llengua: es fa clic a http://translate.google.com/translate?hl=ca&sl=auto&tl=es&u=http%3A%2F%2Fwww.forumdepesca.com%2F i ho tenen traduït al búlgar, si volen.
I per a postejar en català qui no sàpiga escriure'l, tres quarts del mateix: clic a http://translate.google.com/#es|ca|. S'escriu en l'idioma que es vulgui i després es passa cap aquí el text en català.
I així m'oblidaria del tema.

No per favor el traductor del Google, no. Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ho dic per males experiencies, he estat en un forum italià, i jo pensava, chupao agafe i traduisc del castellà al italià i ho penje. I que va, si ho traduix, però traduix el que vol, era una risa per al italians, llegir el que me dia el traductor.

En serio es molt fluixet, ara imagine que hi hauran traductors més seriosos.

Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)
Data de registre : 29/01/2010

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dc 24 Nov 2010, 00:16

Hola a tothom.
D´entrada , sapigues Joan que estic mooooolt emprenyat perque a mi tambe m´ha passat com a en Kayakleviatan, et juro que havia fotut una parrafada com deu mana, i quan la vaig enviar i miro al forum i no hi era, mecagumlam.............parirtot. I qui es el guapo que ho torna a escriure igual ara ?
Basicament et venia a dir que jo faria un mix entre els posts d´en Tola, el del Paisano, i ara hi afegeixo el d´en Kayakleviatan i el del Llampugaire.
Crec que si que funciona en la seva funcio principal i la prova la tenim cada cap de setmana a mar, i cada dia al mateix forum, llegim, escrivim, opinem, preguntem , es respon.......potser menys del desitjable, pero al cap i a la fi el que hi vol participar ho fa. Jo crec que els que no ho volen fer hi seran sempre, i voler provocar que ho facin es quasi antinatural. Personalment em talla molt llegir mals rotllos entre els uns i els altres . Jo aqui hi entro per aprendre i llegir articles instructius en temes de pesca i tal com deia en Marti s´em fa molt dificil explicar segons que a segons qui si no l´hi he vist ni tant sols la cara .
En fi, que si ens parem a pensar en tot el que SI que podem fer si entrem al forum, sembla impensable que es pugui dir que aixo no funciona. Sempre hi haura envejosos i amb altres patologies que el que els interessa es que el que va be , acabi anant malament pero nomes amb molts branquillons en farem prou per deixar clar el que es el forum.
El que si em sembla que es molt productiu son les quedades, trobades, etc....ens veiem les cares i canviem impressions en directe, i potser ens obre molt mes a contestar al forum. La majoria dels que escriuen alguna cosa ens hem vist alguna vegada i entre nosaltres es dificil que hi hagi punyalades.
Total, que mes o menys aixo es el que havia escrit quan el meu post s´en va anar a ves a saber on, potser l´han rebut a "la Caixa" , espero que no m´ho cobrin......jejejejeej
Apasiau, salut ,bona pesca i endavant

peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 24 Nov 2010, 03:51

llampugaire escrigué:tema fotografia:
no n'has dit res i per això jo tampoc he dit res més, però hi ha diversos foreros que m'animen a tirar-ho endavant. Fins i tot un altre forero fotògraf em diu que també s'hi posaria. Que n'opines? Ho podem fer?

Ei Ricard! No et sàpiga greu que no hagi dit res sobre el tema! M'ho vaig apuntant tot en un TXT hi ho aniré posant sobre la taula a mida que es vagi morint aquest tema i tingui un xic més de temps. A banda dels que us heu pronunciat al fòrum també n'hi ha molts que em truquen per telèfon, m'envien mails i un munt de privats. La resposta de tots vosaltres ha estat collonuda! Però no tinc prou hores al dia per respondre-ho tot i he decidit deixar lo del fòrum per al final, he començat per els mails i privats. D'entre totes les idees que he anat rebent per tots costats he anat fent un llistat. En total en porto 36... mica en mica aniran sortint a la palestra, don't worry!

Botiga online de pesca & nàutica

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Ds 27 Nov 2010, 20:14

Primera cosa feta! He fet la publicitat de les samarretes més petitona i de passada, aprofitant l'espai guanyat he fet que surtin els 20 últims temes enlloc de 10 que sortien fins ara doncs algú m'havia dit que li anava molt bé seguir el fòrum gràcies a aquest widget. Una cosa tatxada de la llista.

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Ds 27 Nov 2010, 22:28

El segon punt ja és més difícil.... el xat no es pot canviar, no dóna opcions de fer res, només puc canviar el lloc on vull posar-lo. Ni puc fer que es connecti automàticament, ni puc fer que es vegin els usuaris online sense entrar-hi.
Una altra opció seria ficar un xat extern a Foroactivo que sí que em deixi modificar-lo, el problema, llavors serà que no irà sincronitzat amb els usuaris del fòrum, us haureu d'anar a donar d'alta a una altra web, i a molts ens farà mandra... què us sembla?

Get your own Chat Box! Go Large!

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 28 Nov 2010, 00:07

Hola Joan, no crec que això augmentés la participació del xat. Jo de tu no m'hi preocuparia gaire més, jo ara m'estic acostumant a entrar a veure si hi ha algú, normalment són en Dani, en Dago i el Rapala, si els veig entro a saluidar i si no hi ha ningú torno a marxar. Suposo que és qüestió d'acostumar-s'hi, ja saps, sóm animals de costums... jeje.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 29 Nov 2010, 13:08

Una coseta més: a molts altres fòrums hi ha l'opció de veure els missatges dels darrers X dies/setmanes. Jo i tant, trobo a faltar aquesta opció aquí. Va bé per a fer un seguiment del més recent, amb independència de si hi estem subscrits o no, o de si ja els hem visitat o no. Però no sé si es pot fer...

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 29 Nov 2010, 13:15

llampugaire escrigué:Una coseta més: a molts altres fòrums hi ha l'opció de veure els missatges dels darrers X dies/setmanes. Jo i tant, trobo a faltar aquesta opció aquí. Va bé per a fer un seguiment del més recent, amb independència de si hi estem subscrits o no, o de si ja els hem visitat o no. Però no sé si es pot fer...

si vas a dalt a Buscar, i poses cerca avançada, et permet buscar missatges pels darrers 7 dies, 2 setmanes, etc... tu poses que buscar, com i el temps, a veure si et serveix.

Un altre tema es que abaix a l'esquerra, abans sortien els darrers 10 post, on la gent havia escrit, i ara en kruskis ho va ampliar als darrers 20, per tant encara que no connectis cada dia, et pot servir per veure ràpidament les novetats.

Salut !! Bona setmana ! i................

i............

i.................

FORÇA BARÇA !!

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 29 Nov 2010, 13:51

Dani escrigué:si vas a dalt a Buscar, i poses cerca avançada, et permet buscar missatges pels darrers 7 dies, 2 setmanes, etc...
Ja seria això (merci, no ho havia vist). El problema és que si deixes tots els camps en blanc i només poses "darrers X dies", no dóna cap resultat. Has de fer una cerca creuada amb dos camps mínim, de manera que redueixes resultats.

Dani escrigué:Un altre tema es que abaix a l'esquerra, abans sortien els darrers 10 post, on la gent havia escrit, i ara en kruskis ho va ampliar als darrers 20
A baix a l'esquerra només hi diu "* Temas activos del día * Top 20 posteadores hoy * Top 20 posteadores del foro" que no és el mateix, no? O bé jo no ho sé veure?

EDITO: Ahhhhhhhh!!! Ara ho veig! What a Face Sota el menú! Coi, és que amb l'iphone es tot tant petit...

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 29 Nov 2010, 13:57

llampugaire escrigué:
Dani escrigué:si vas a dalt a Buscar, i poses cerca avançada, et permet buscar missatges pels darrers 7 dies, 2 setmanes, etc...
Ja seria això (merci, no ho havia vist). El problema és que si deixes tots els camps en blanc i només poses "darrers X dies", no dóna cap resultat. Has de fer una cerca creuada amb dos camps mínim, de manera que redueixes resultats.

Dani escrigué:Un altre tema es que abaix a l'esquerra, abans sortien els darrers 10 post, on la gent havia escrit, i ara en kruskis ho va ampliar als darrers 20
A baix a l'esquerra només hi diu "* Temas activos del día * Top 20 posteadores hoy * Top 20 posteadores del foro" que no és el mateix, no? O bé jo no ho sé veure?

EDITO: Ahhhhhhhh!!! Ara ho veig! What a Face Sota el menú! Coi, és que amb l'iphone es tot tant petit...

vigila amb l'iphone, que no es impermeable ni sap nadar, almenys els meus mòbils no ho son jajajaja, ja en porto ofegats 3 en 2 anys.....

M'alegro que ho trobessis, salut !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 30 Nov 2010, 00:54

Veig que ja us ho heu resolt solets... veus que bé, feina feta.

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 30 Nov 2010, 01:28

Ja no et necessitem. Et donarem la baixa :-P

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 30 Nov 2010, 01:55

si si si tot resoltttttttttttttttttttttttttttttt !!!

5-0

gran gran gran, he perdut la porra vaig dir 5-1 però es igual !!!

oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh que grans que som ;-P

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 02 Des 2010, 02:46

Amb el vostre permís (o més ben dit sense, doncs no he preguntat... Very Happy ) m'he carregat la secció "Botigues de pesca i serveis", doncs les botigues no feien servir la secció i em sembla que ningú se la mirava. Espero no haver fet malament.

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 03 Des 2010, 13:27

a mi em sembla bé, a ells ja no ho se

Jo crec que el servei que més s'ho curra es en xinesteta, que sempre ens va posant novetats, i a més penja fotos de captures per demostrar que els seus esquers funcionen, fa comentaris, respon dubtes, si totes les botigues o serveis fessin el mateix, seria molt més interactiu crec

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dl 06 Des 2010, 10:41

Joan jo només puc parlar be del foro, l'he recomanat a molts companys, tot es Ok, el que em pasa a mi es que cada cop tinc menys temps per estar davant l'ordinador, i el poc que estic l'utilitzo en privats. Quan vam començar el foro erem 4 i era facil seguir el fil dels temes i dir la teva, ara necessitaria mes d'una hora per llegir tot i una altre hora per comentar-ho, és per aixó que faig servir mes els privats.
No et ratllis gaire, el forum està de puta mare !!!

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dj 09 Des 2010, 17:32

una altra proposta: un capítol dedicat a primers auxilis i a seguretat a mar (sistemes home-a-l'aigua, sistemes d'aturada automàtica del motor, geolocalització de nàufrags...).

De jove, vaig ser socorrista de platja durant 6 estius i tinc quatre coneixements i moltes anècdotes sobre primers auxilis.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent