MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO OPINIONS

Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO OPINIONS

Missatge  llampugaire el Dl 22 Nov 2010, 13:49

Per a dinamitzar i promocionar el forum us proposo un nou apartat i em comprometo a exprimir-ne continguts si aixi ho voleu: la fotografia.

Em considero fotograf quasi-professional i, si ho voleu, puc anar escrivint pindoles sobre com fer bones fotos, responent dubtes, recomanant accessoris, etc. per a fer millors fotos sobre la pesca i el mar.

A partir d'aqui tambe podriem organitzar un concurs, sempre que comptem amb la col.laboracio de les empreses de pesca i altres espònsors. Puc cuidar-me de muntar un bon jurat, redactar les bases, parlar amb alguna botiga, etc. Aixo difondria el forum més enllà dels que sortim només a pescar, doncs podriem contemplar altres ambits com el paisatge i l'entorn, les vacances i els nens, la gastronomia, etc. sempre amb els peixos i el mar com a fil conductor.

Com ho veieu?
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 22 Nov 2010, 14:06

llampugaire escrigué:Com ho veieu?

que com ho veig? Doncs fantàstic, esperançador, fabulós, màgic, meravellós, necessari i obert a tots.

fa falta sentir la vostra opinió, el fòrum és de tots.

Aquest matí estava al llit amb la nena fent temps, i el Gran barrufet ha donat una altra gran lliçó. Els barrufets es discutien per una tonteria per uns, però que és molt important per uns altres. Ha fet venir el barrufet forçut i li ha fet trencar un simple branquilló.

"fàcil, no?, Prova-ho ara"

i li dóna un feix de branquillons iguals que el primer. Evidentment, el barrufet forçut, per més que s'hi esforçava, no els ha pogut trencar.

"ho veieu? Un branquilló sol no ofereix cap tipus de resistència, però si els unim en un feix d'iguals, és molt poderòs. D'això, amics meus, se'n diu està units."

al fòrum no li passa res Sr administrador, però es mostra feble si només l'aguanten quatre branquillons.

Aquest post que has obert per escoltar les nostres opinions és la única cosa que feia falta,
fer dels branquillons un feix indestructible, flexible i carregat d'il·lusió.

anem ben encaminats Gran Barrufet,

ara ja sabeu que a mi no em barrufa res!

firma: el barrufet rondinaire.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 14:15

llampugaire escrigué:Per a dinamitzar i promocionar el forum us proposo un nou apartat i em comprometo a exprimir-ne continguts si aixi ho voleu: la fotografia.

Em considero fotograf quasi-professional i, si ho voleu, puc anar escrivint pindoles sobre com fer bones fotos, responent dubtes, recomanant accessoris, etc. per a fer millors fotos sobre la pesca i el mar.

A partir d'aqui tambe podriem organitzar un concurs, sempre que comptem amb la col.laboracio de les empreses de pesca i altres espònsors. Puc cuidar-me de muntar un bon jurat, redactar les bases, parlar amb alguna botiga, etc. Aixo difondria el forum més enllà dels que sortim només a pescar, doncs podriem contemplar altres ambits com el paisatge i l'entorn, les vacances i els nens, la gastronomia, etc. sempre amb els peixos i el mar com a fil conductor.

Com ho veieu?

ho veig fabulós !!! i encara aniré més enllà, com diu en raül, el fòrum es un fòrum, un lloc de trobada si, però tots sortim a pescar, en diferents modalitats, a més hi ha qui fa fotos, qui fa pesca submarina, spinning, surf, etc... i alguns han proposat de fer un sopar de tant en tant, però fer un sopar, per que si, tampoc tindria gaire sentit... en canvi per exemple, fer un sopar trimestral, com a motiu d'un concurs de fotos, o d'un concurs d'spinning, o de qualsevol altre activitat, doncs estaria bé, seria un alicient !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 22 Nov 2010, 15:18

Totalment d'acord amb tot I love you

Llengua, Vip, Xat, Fotografies, Kedades, Concursus, Dinars o Sopars.

cheers

Per tot el demes, penso que esta molt be, i amb la colaboracio de tots esta anant molt millor i un novel com jo ja va entendre mes el perque de aquesta revolta ejeje Twisted Evil Gracies!

Salutacions!

P.D: Ahir en la nit per exemple en Dani i Jo vam estar quasi una horeta parlant al Xat, va estar molt be la veritat, mes andavant en Rash es va incorporar i vam estar parlant i no nomes de pesca, va estar entretingut e interesant, doncs ja ens coneixem mes i ja comencem a tenir propostes per fer una sortideta junts i tal. Aixo es al que en refereixo en donar-li vidilla al Xat. Daniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Razz
Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 15:28

Dago escrigué:Totalment d'acord amb tot I love you

Llengua, Vip, Xat, Fotografies, Kedades, Concursus, Dinars o Sopars.

cheers

Per tot el demes, penso que esta molt be, i amb la colaboracio de tots esta anant molt millor i un novel com jo ja va entendre mes el perque de aquesta revolta ejeje Twisted Evil Gracies!

Salutacions!

P.D: Ahir en la nit per exemple en Dani i Jo vam estar quasi una horeta parlant al Xat, va estar molt be la veritat, mes andavant en Rash es va incorporar i vam estar parlant i no nomes de pesca, va estar entretingut e interesant, doncs ja ens coneixem mes i ja comencem a tenir propostes per fer una sortideta junts i tal. Aixo es al que en refereixo en donar-li vidilla al Xat. Daniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Razz

ja entro a estones,pero no hi ha ningú, i estic treballant si em poso a xerrar no cardaré ni brot jajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 16:13

Una aportació més, el Xat, estaria bé que poses el típic missatge de 3 usuaris online, o 2, o cap, aixi si tens una estona i et bé de gust xerrar, saps que hi ha algú a dins, no se si es possible, es una proposta.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rapala el Dl 22 Nov 2010, 16:51

Crec que gracies a aquest psot la gent esta tornant a escriure mes, mireu tots els temes que hi han hagut avui
Rapala
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : Sant Fost de Campsentelles
Data de registre : 28/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 22 Nov 2010, 16:54

M'agrada veure que hi ha vida més enllà dels peixos...

això rutlla, la gent no només opina sino que ho fa amb ilusió, amb ganes de fer un fòrum cada dia millor.

Hem tingut dues ofertes que ben mirat podem fer-les lligar... una d'en Chinesteta, amb una aportació d'esquers, i l'altre d'en Llampugaire amb el tema fotogràfic. Penso que lo del concurs de fotografia seria una molt bona iniciativa per motivar la participació de la gent, i els chinestetes en podrien ser el regal. Tranqui Josep que no pretenc arruinar-te, el senyor admin trobaria la manera de fer-ho sense que ningú hi perdi res, si convé entre tots l'ajudarem.

Un altre tema: El xat és algo que sempre m'ha agradat, en alguns fòrums funciona molt bé però aquí no ha cuajat mai. Jo crec que un dels motius es que s'hi ha d'entrar expressament per visualitzar si hi ha algú conectat. En altres forums es pot veure qui hi ha conectat sense necessitat d'entrar, des de la pàgina d'inici, així si hi veus que hi ha algú és més facil que entri un segon, un tercer, un quart... Miraré d'entrar algun vespre a veure si coincideixo amb algú i la fem petar.

Anem sumant branquillons
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 22 Nov 2010, 17:01

Si amb aixo del xat tens rao Anna, potser si es pot lo seu seria fer un petit xat directe en l'inici com e vist q hi ha en altres forums, es molt posible que la participacio aumentes bastant.
Lo del tema concurs fotografic tambe m'agrada molt (tot i que no tinc camara nomes la del mobil ejeje).
Anem pujant com la escuma gooooooooooooooooooooooooooooood!! gooooooooood!!!
Salut!

P.D: Estem al xat uns quants ja, vinga animeu-vos mes!! YEAH! pirat
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 22 Nov 2010, 17:13

jo no deia un xat directe, jo deia que apareixés visible qui hi ha conectat al xat, però el xat directe no
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 22 Nov 2010, 17:15

aaaaaaaaaaaaaaaah! pos eso pos eso Very Happy
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 22 Nov 2010, 18:05

Sr. ADMN, estic content, sembla que l’espai s’està ventilant.

Tantes OPINIONS, algunes peticions i poques queixes....Gent que no coneixia....que be!!!!!

Però tot això m’ha obert alguna reflexió no que havia fet. No m’havia passat, aquí mai, i ho diré en favor de foreros que han treballat sempre molt pel fòrum encara que a algú se li hagi anat l’olla en un moment determinat...m’explico...

Sempre que he donat la meva opinió, he escrit un post o penjat unes fotos ho he fet pel plaer de fer-ho sense esperar res a canvi. Ara m’he trobat amb una petició concreta per part de 2 o 3 foreros –tranqui ho tinc preparat- de explicar-los com faig la pesca de la sèpia i el calamar....i m’assalta una pregunta: TINC GANES DE EXPLICAR COSES A QUI NO APORTA RES AL COLECTIU???????? Dons la resposta es NO.

Mai m’havia entretingut en saber si érem 200 o 2000. Les coses sabem que poden ser legals però no necessariament justes, i aquesta no ho es. No tinc cap problema per explicar el que calgui a qui m’ho pregunti i se’n assabentin els foreros que participem, siguin 10, 50 0 1000, però no em sembla just que ho facin els que no aporten mai res.

Sr. ADMIN, hi trobarem una solució?

Editat per darrera vegada per caproig el Dl 22 Nov 2010, 22:01, editat 1 cop en total
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 22 Nov 2010, 18:06

Mmmmmmmmmmm un altre... propostaaaaa beeeeeeeeeeeeeeeeeee!! tongue

Habera, veient que molts som del mon de l'hosteleria i com tractem amb un dels ingredients estrella en molt dels plats com es el peix o marisc. Se ma ocurrit diguem-na que dues propostes que mes o menys van lligades.. La idea esque es podria fer alguna quedada on:

Primera proposta, anar a pescar i amb els resultats (sempre i quan els afortunats volguesim compartir amb els no afortunats) podriem fer com una mena de barbacoa ejeje (jo m'ofereixo a cuinar si cal) evidenment no nomes es faria amb les captures, tots podriem portar alguna coseta extra.. (embutits, carn, pa, begudes alcoholiques i no, etc.)

Segona proposta seria fer el mateix o no (sense anar a pescar), fer com un concurs: hi cadascun portar una recepta desde casa feta, hi fer tots de jurats i el guanyador doncs guanya no se.. el que vulguesiu ejeje.

L'inconvenient suposu que es dificil fer cooincidir a tots els usuaris i si aixo es fa un cap de setmana tambe es dificil que els que estem al mon de l'hosteleria poguesim anar, potser es pot fer un dia de cada dia festiu, o no se.. pero en fi l'important es fer pinya i si hi poden anar bastants doncs a disfrutar-ho mentre els demes a pencar i disfrur-ho despres amb imatges i croniques.

Es.. esto.. esto es todo amigosssssssssssss!! pirat
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 19:04

caproig escrigué:Sr. ADMN, estic content, sembla que l’espai s’està ventilant.
...
Sempre que he donat la meva opinió, he escrit un post o penjat unes fotos o he fet pel plaer de fer-ho sense esperar res a canvi. Ara m’he trobat amb una petició concreta per part de 2 o 3 foreros –tranqui ho tinc preparat- de explicar-los com faig la pesca de la sèpia i el calamar....i m’assalta una pregunta: TINC GANES DE EXPLICAR COSES A QUI NO APORTA RES AL COLECTIU???????? Dons la resposta es NO.
...

Aquí l’admin no et pot ajudar, tu pots compartir el que vulguis i amb qui vulguis, i si decideixes no compartir-ho, ets lliure de fer-ho. No se qui son els 2 o 3 que tu han demanat, se qui es un en concret, i es una persona relativament nova al fòrum, que està aprenent, i com es lògic planteja més preguntes que respostes, es normal en qui vol aprendre, llavors si tu decideixes no compartir-ho per que consideres que ells no aporten, doncs mala sort per ells.... però es una decisió teva, personal, l’admin aquí no hi pinta res.

Si em diguessis que es una persona que a més de la tècnica o manera de pescar, et demana els llocs, les hores, t'envia 30 privats i a sobre t'autoconvida a venir amb tu a la teva barca, doncs home, l'hi pares els peus i l'hi dius nano, fins aqui hem arribat, tu de que vas.... però no crec que sigui el cas, nomes han preguntat com es fa aixó de pescar calamar o sepia.. no l'hi veig cap mala intenció....

Salut

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 22 Nov 2010, 19:16

caproig escrigué:Sr. ADMN, Sempre que he donat la meva opinió, he escrit un post o penjat unes fotos o he fet pel plaer de fer-ho sense esperar res a canvi. Ara m’he trobat amb una petició concreta per part de 2 o 3 foreros –tranqui ho tinc preparat- de explicar-los com faig la pesca de la sèpia i el calamar....i m’assalta una pregunta: TINC GANES DE EXPLICAR COSES A QUI NO APORTA RES AL COLECTIU???????? Dons la resposta es NO.

No tinc cap problema per explicar el que calgui a qui m’ho pregunti i se’n assabentin els foreros que participem, siguin 10, 50 0 1000, però no em sembla just que ho facin els que no aporten mai res.

Mira per on, ves quina cosa! amb aquest sentiment m'identifico!

A pregunta com es pesca "X".
B sap alguna cosa sobre com es pesca "X" i de bona gana li ho diria a "A".
"A" ha dit que ha sortit, ha fet tal cosa i no se'n surt i pregunta què està fent malament.
Però B sap que hi ha "C" que només mira i no diu mai ni mu. I "C" frena a "B".
A sortirà a mar i en pocs dies dirà "he fet tal i he millorat" o "no me'n surto" o "he sortit i no he vist peix per enlloc" bàsicament, seguirà fent petites aportacions que poden ser grans aportacions per a B o per a C o per a D.
Però continuarà havent-hi "C" que s'alimentarà de tothom i callarà com un mort.

De tant en tant m'ho passo pipa anant a empaitar sards a l'escuma. És una pesca de precisió cirujana i que com totes les tècniques, té els seu truquets que s'observen amb un parell de sortides. Res de l'altre món. Els truquets que sé els he anat aprenent a base de sortides, remullades i tornades de buit. Tindria ganes d'explicar els meus secrets a "A". Però a vegades dubto de si hi ha un "A" que igual que jo disfruti la pesca de sards per sota del quilo havent de filar tant prim. Podria semblar un rendiment baix. Sembla que si no són bonítols, palomides o llobarros la resta de peixos estan reservats als més freakis. Si algú m'ho pregunta, li ho envio per privat o per contra, ho publico i que qui no aporta res al col·lectiu li surti gratuïta la lectura? "C" És un perfil inevitable en un forum obert i públic. Però jo ja no en tinc massa ganes d'explicar coses a "A" públicament, encara que "A" hi posi bona voluntat. Potser li envio un privat i fins i tot ens fem amics.

Saps què? que qui vulgui peix, que es mulli el cul i se suqui a mar. I qui aporti experiències, parlarem de tu a tu. Sense borinots i compartint experiències i interessos amb els interlocutors. Escrivint al fòrum ja no sé amb qui parlo. Hi ha molta, molta, molta gent que llegeix el fòrum. Té una difusió que ni ens ho imaginem.

Ja no m'agraden les preguntes de l'estil "com es pesca tal cosa?" i ja està. M'interessen foreros que preguntin: "faig això així i he observat que tal i crec que si canvio tal cosa, m'anirà millor. Algú pot aportar alguna cosa al respecte?". I llavors sí que ve de gust explicar secretets que has guanyat amb esforç, observació i constància. I es pot establir un diàleg. Com deia més amunt, en tinc prou de llargs discursos des de dalt d'una tribuna sense torn de preguntes. Com que no ho sé tot (ni molt menys), confirmo i esbotzo les meves pròpies teories a base de sortides i anar provant coses, algunes de les quals me les invento. Algunes funcionen i d'altres, no. Vull una conversa entre gent que participi, em penso que ja s'ha entès. Una conversa enriquidora per a totes les parts.

Em penso que el més pràctic per arreglar això és parlar de tu a tu amb algun interessat en una sortida, directament sobre el terreny i amb les canyes a la mà o després de pescar, amb una cerveseta a la vora.

Ens veiem a mar,

Martí.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 22 Nov 2010, 20:01

Estic totalment d'acord tant el que diu en caproig i en Tola.

Personalment en considero B, potser mes d'un pensara que soc C pero ueno..
pero per exemple la meva questio al tema calamars i sipia la he fet perque mai he practicat aquesta pesca i per aixo no puc preguntar doncs faig aixo o allo com puc millorar? ejejeje. Esclar per aquest mutiu jo he fet aquesta pregunta, que potser m'ho ha de dir en privat? Per mi ok, que com diu en Tola haig de fer una sortida amb algu que en sap? Per mi perfecte (falta que en digui que si i es pugui).
Jo entenc perfectament a tots els que porteu anys a mar, dia si dia no, pasant moments bons i dolents, que heu suat tinta per apendre una cosa o altre i que ara que voleu mostrar-ho i compartir, cambiar opinions, ensenyar, etc amb altres aficionats, colegues i tal. Doncs us molesta que arribi el llest de torn i s'agafi tota aquesta info per ell i si te vist no m'enrecordo. Jo penso que va per aqui els trets apart d'altres temes que ja m'han anat informant. Es per aixo que vaig proposar lo de la zona Vip, ara aixo esta a les mans de tots.

Salut!

P.D: Tola t'agafu la paraula, la teva ultima frase:
Em penso que el més pràctic per arreglar això és parlar de tu a tu amb algun interessat en una sortida, directament sobre el terreny i amb les canyes a la mà o després de pescar, amb una cerveseta a la vora.
Jo si tu vols i es pot m'encantaria anar amb tu, ja sigui costa, embarcacio o sense anar a mar simplement una clase teorica-practica pero en viu Embarassed
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dl 22 Nov 2010, 20:42

HOLA
Si sóc capaç d'escriure quatre ratlles sense cagar-la ni haver de molestar als meus fills
donaré la meva humil opinió
AD: A títol de pare: No et mengis el cocu el fòrum funciona
Com forer: també funciona
Per a mi funciona i el millor exemple el tenim aquests dos últims caps de setmana
Dia 13 ens trobem un munt de foreros: tots ens saludem i canviem impressions
per tant funciona
Dia 21 ens trobem amb Jordi (caproig) vam fer el mateix, més tard ens trobem amb Andreu i família (peixet) el mateix del mateix (FUNCIONA)
Per a mi això és el fòrum: conèixer un munt de gent parlar de pesca i de qualsevol cosa (FER AMICS)
Després hi ha el tema dels escrits que no es contesten
Pensar en un escriptor: no vol la copet d'uns amics sinó que surtin molts exemplars i tothom conegui la seva obra
Un pintor el mateix vol veure la seva obra en un museu perquè el vegin un munt de gent
Si nosaltres tenim la gran sort de tenir diverses persones amb la facilitat d'escriure, que millor reconeixement per a ells a veure com tots els foreros i no foreros llegim els seus escrits
(A tots ens agraden els compliments)
Jo personalment no escric perquè no sé: i consells de pesca menys no tinc ni idea de canyes, carrets i esquers
Porto el que els meus fills li permet la seva economia ja m'ho compren ells
No per això deixo de ser una persona molt afortunada.pues estant casats i a casa els tinc tots els caps de setmana per sortir al mar i això encara que mori el fòrum no m'ho treu ningú
Encara que no escrigui aquí teniu un amic si us cal i us puc ajudar
PD: No buscar tres peus al gat viure i gaudir que la vida són dos dies
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 22 Nov 2010, 20:54

Dani escrigué:
No se qui son els 2 o 3 que tu han demanat, se qui es un en concret, i es una persona relativament nova al fòrum, que està aprenent, i com es lògic planteja més preguntes que respostes, es normal en qui vol aprendre,

Hola Dani, m’agrada que facis una defensa aferrissada de un company però, com que veig que no ho has entès o no ho he explicat be, ara ho aclareixo.

Quan em refereixo a “qui no aporta res al colectiu” son els que només treuen el nas pel fòrum per veure que rasquen. Aquest no pregunten ni fan res, només llegir i ja està, no se’ls veu mai, son invisibles. Es deuen voler estalviar de comprar alguna revista.

Ara estem d’acord?

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 21:09

caproig escrigué:
Dani escrigué:
No se qui son els 2 o 3 que tu han demanat, se qui es un en concret, i es una persona relativament nova al fòrum, que està aprenent, i com es lògic planteja més preguntes que respostes, es normal en qui vol aprendre,

Hola Dani, m’agrada que facis una defensa aferrissada de un company però, com que veig que no ho has entès o no ho he explicat be, ara ho aclareixo.

Quan em refereixo a “qui no aporta res al colectiu” son els que només treuen el nas pel fòrum per veure que rasquen. Aquest no pregunten ni fan res, només llegir i ja està, no se’ls veu mai, son invisibles. Es deuen voler estalviar de comprar alguna revista.

Ara estem d’acord?

ara si estem d'acord, però es clar, si no poses, llavors perjudiques als que si ho pregunten de bona fe, crec jo... la única solució aqui seria una contesta per privat, i llestos...

A més, tampoc cal donar una llissó magistral, amb dir nois, per treure sèpia es fa amb aquest tipus de canya i esquer, ja està, no els hauràs convertit en experts de res, però tenen per on començar, i que espavilin com fem tots no? No ho vegis com una crítica, però has fet un NO molt dur jajajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

NECESSITO OPINIONS.

Missatge  QUIM C. el Dl 22 Nov 2010, 22:46

Crec que aquets any es el pitjor (de moment) per comensar a pescar sepies,yo fa dies que baix provan i encara no ne tret cap, ni picada. Els altres anys en anaba treien alguna, no moltes, pero estaba content. Ara faig el mateix i no funciona. Poden ser moltes coses,aigua poc clara, mala mar , poc vent o massa, o mes sensill, que alla on ho provo, no i son. Aixo si continuare insistin fin que tingui un caiac negre.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dt 23 Nov 2010, 03:15

Ho explicaré per tots però en especial per tu, Dani, que et veig molt embalat amb les modificacions del fòrum! Very Happy jeje Suposo que perquè ets informàtic i saps del que parles. Ja he explicat algunes vegades el funcionament del fòrum però els no molt veterans aquí no sabeu com funciona, us en faig una breu explicació.

Els que no toqueu gaire la informàtica us podeu saltar aquest post doncs segurament se us farà avorrit, però bueno, tampoc està de més llegir-lo per si voleu xafardejar els gastos que té el fòrum per mantenir-se

El fòrum és phpBB però no el tinc penjat a cap hosting, es tracta d'un fòrum proporcionat per Foroactivo, una gent que et dóna l'estructura phpBB per muntar el fòrum i el fòrum està penjat als seus servidors, jo tinc accés a l'administrador però no al ftp, no puc modificar el codi. Com a molt puc tocar els widgets que surten a costat dret i esquerra del fòrum, fer més ample, més estret, canviar colors, etc... poca cosa més doncs estic limitat a fer-ho amb HTML, no puc fer servir ni PHP, em quedo molt limitat, el xat que tenim ara posat al fòrum és l'eina que em dónen els de Foroactivo, no hi ha més a fer...
De xats pre-dissenyats n'hi ha molts amb PHP però amb HTML no hi ha gaire res i és clar, posi quin posi mai es sincronitzarà amb l'usuari que tinguis del fòrum doncs no és el seu, al xat ja li vaig donar força voltes perquè alguns usuaris m'ho van demanar però veient que ningú l'utilitzava vaig deixar-lo en un segon pla, ja li donaré una volta més aviam què trobo o si aquests de Foroactivo han tret alguna cosa nova que s'hi acopli.
El fòrum com a fòrum és totalment gratuït de mantenir però per fer-lo més "amè" te alguns gastos, aquí està el ganxo. El fòrum ve carregat de publicitats, si les vols treure, paga! (uns 30 euros a l'any, si mal no recordo) Son publis d'aquestes tan molestes, de politonos, te ha tocado un iphone i merdes per l'estil. Llavors una altra cosa és la galeria de fotos, si vols tenir galeria de fotos al fòrum també es paga. Venen 10 megues gratis però a mida que hi han més fotos has de pagar.... ara hi han 70mb i són també uns 30 euros l'any i per últim, el domini www.forumdepesca.com que són 10 euros/any que sempre serà més macu que forumdepesca.com , no?
Total uns 70 euros anuals que vindria a ser més o menys el mateix que tenir un hosting i remenar-te tu el fòrum. Punts a favor, sempre funciona. Punts en contra, tens limitacions Sad
Actualment les publicitats que hi tinc són gratuïtes, són intercanvis entre amics, no he demanat ni un cèntim. No sé... és un dubte que he tingut sempre, si cobrar o no cobrar, depèn de amb quin peu m'he aixecat aquell dia veig com si "prostituís" el fòrum. El temps dirà... mentres la dona no em piqui el clau, pagaré els gastos de la meva butxaca, és el meu hobby.
Les publicitats de kruskis no les treuré, doncs si això ho miren 200 persones diàries i no cobro res a ningú seria una mica tòtil si deixés a la gent posar publicitat gratis i no fes publicitat de lo meu, una cosa és ser cornut i l'altra és pagar el beure....
Allà on treballo, posem publicitat als fòrums, ens cobren uns 100 i pico euros mensuals per posar un banner petit, si entres a d'altres fòrums de pesca, hi han 17 publicitats (les he comptat) a cada pàgina. Comptant pel cap baix, sense comptar el que valen els banners grossos, vol dir 1700 euros al mes cap a la butxaca de l'admin = 20400 euros a l'any que segur que ni declaren, restant despeses quant queda net? pràcticament el 100% a sobre després et demanen material per regalar o sortejar a les quedades de foreros.
No em feu treure la publi de kruskis, agafeu-vos ho com un petit favor que demano a canvi de pagar el manteniment, que si cal les treuré si us fan molta nosa, però de moment
el que sí que faré és fer una cosa més discreta i petita, doncs la veritat és que ni a mi m'agraden els banners, fan lleig, la veritat. De passada, si algú té alguna cosa més a dir sobre el disseny que ho digui. El fòrum també ha de ser agradable a la vista.

Gràcies a tots per les aportacions, jo vaig engreixant la llista i aniré taxtant o ficant al llistat de coses per fer a mida que anem debatent.

De moment m'entretindré buscant un xat i fent les publis més petites, vosaltres aneu opinant que només en poden sortir coses bones, això rutlla.

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 23 Nov 2010, 11:39

jajaja, sempre vaig embalat, els informàtics anem estressats per deformació professional !

De canvis a nivell tècnic, nomes proposava el tema del xat, res més. No m'havia fixat que eran un fòrum gratuït de foroactivo, amb els costos que has dit lògicament per eliminar la publicitat a la que et sotmeten aquests llocs. Qualsevol canvi o proposta, meu o de qui sigui, ha de ser que es consideri viable, que tècnicament sigui possible, i que sigui d'interès general, ja que som molts, i no es pot fer cada canvi que individualment demanem un a un, aíxi que tu recull propostes, i ja es veurà, no pateixis Mad

El tema de les samarretes el trobo lògic i normal, si tens publicitat d'altres llocs, es normal que posis la teva, però la setmana d'inaguració a més dels banners, varen ser missatges interns, nous temes al fòrum etc... aquella setmana cada cop que entrava veia samarretes per tot arreu jajaja, però res a dir, era un comentari més, com molts del que et faig, tu a mi ni cas, apuntes amb la resta, i llavores es valora si val la pena o no.

Salut !

Dani
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Truitaderiu el Dt 23 Nov 2010, 12:56

Hola,

He anat entrant al web i al fòrum de tant en tant. Hi buscava, sobretot, material de segona mà i, concretament, un caiac de pesca. Per fi l'he trobat (veieu presentació d'ahir). I em va fer molta gràcia fer la presentació i rebre ràpidament tres missatges de benvinguda d'en Dani, en Dago i en Kruskis.

Portar coses d'aquestes -webs, fòrums..- és complicat i a vegades una mica desagraït, però la meva opinió com a nouvingut és que està molt bé, que és un magnífic instrument per facilitar que els pescadors ens coneguem i compartim experiències o el que sigui. Evidentment, no tothom té el mateix per aportar, ni les mateixes ganes de compartir. En el meu cas, per exemple, potser només us podré explicar novatades o remullades que pateixi amb la meva nova modalitat de pesca (i si a algú li interessa, allò que pugui saber en la meva faceta més antiga, com a pescador "normalet" de truites de riu a mosca seca).

Com a idea -però no és res més que més feina- potser estaria bé incloure una relació de llocs electrònics on es pugui cercar material de segona mà, més enllà del propi fòrum.

En fi, que molts ànims, que segur que som molts a qui ens sembla molt interessant aquest gran fòrum.

Salut!

Truitaderiu
Truitaderiu
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Can Fanga
Data de registre : 07/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 23 Nov 2010, 13:16

Truitaderiu escrigué:
En el meu cas, per exemple, potser només us podré explicar novatades o remullades que pateixi amb la meva nova modalitat de pesca (i si a algú li interessa, allò que pugui saber en la meva faceta més antiga, com a pescador "normalet" de truites de riu a mosca seca).
Truitaderiu

Company, i et sembla poc...????
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dt 23 Nov 2010, 13:22

Bones a tothom,
Jo fa temps que no escric.
els motius?? no el se ni i jo mateix…
Aixo no vol dir que no em conecti, pero no trovo cap tema en el que em senti identificat per interveniri.
Sincerament, crec que el problema que tenim es per causes similars a la meva.
En aquest foro hi ha molts grans pescadors que es conecten avitualment, pero el que passa es que no troven el seu lloc on poder aportar el seu gra de sorra. I aixo es una pena, dons sempre podem apendre de gent aixi.
El forum esta molt be, pero jo hi trovo una mancança a l´ estructura dels apartats.
Cada pescador te una tecnica preferida o que se li dona millor, hi ha gent que lo seu es el curri, altres spinning , jigcasintg o com li voleu dir, surf casting, rock casting, amb esquer viu…. Desde terra, amb kayak o amb embarcació.
Dons la meva opinio es que l´estructura tindria que estar dividida en diferents modelitats de pesca, en contes de ser tan generalitzade com ara. Aixi el que vol aportar o preguntar algo sobre una tecnica en concret, sabra on dirigirse dierctament o qui vulgui apendre poder fer consultes sobre algo en concret…
Tambe hi intruduiria un apartar amb les diferents especies que es pesquen en diferents estacions de l´any i de diferents maneres, en quina epoca fan migracions, cuan es reprodueixen, a quines profunditats estan segons l´estació…crec que pot ser un tema molt interesant i en el que amb la aportació de tots hi podem apendre molt tots plegats.
Bueno aprofito per saludar a tothom!!
Salut i bona pesca!!
Carles_k
www.forumdepesca.com

Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo