MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO OPINIONS

Pàgina 2 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO OPINIONS

Missatge  Laureà el Ds 20 Nov 2010, 23:57

Joan, ànim !

Penso que a la vida hi ha cicles, coincidències, moments millors... No t'hi capfiquis. Pel que a mi respecta, des del principi de l'estiu que no he anat a pescar, per tant, poc puc aportar. L'extermini del bass a Banyoles m'ha acabat de desanimar, més quan era un tema conegut per gent de diferents fòrums, però veig que no s'ha frenat l'acció dels fonamentalistes anti-bass.
Contràriament al que diuen els polítics, al meu institut hi ha molts més alumnes i uns quants professors menys que fa tres anys, i estic fent tres hores lectives més de les que per llei em tocarien: tinc molta més feina que en cursos anteriors, i amb grups complicats. Acabo bastant cansat.
De tant en tant faig alguna ullada (no sempre com a "connectat"). El nostre és l'únic fòrum al que entro des de fa temps.
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  david_sfg el Dg 21 Nov 2010, 02:05

Sóc nou i per tant no em veig en el dret de criticar res ni porto el temps suficient aquí com per tenir una opinió prou extensa, el que si que m'ha sorpres és veure com a l'apartat de "consells de pesca" només hi hagi un tema publicat i 3 respostes... Simplement aixó se m'ha fet extrany.

Heu fet mai una quedada "general" per anar a pescar? Simplement és una idea, però jo crec que quan la gent és sent més "implicada" en un tema és quan viu experiencies i es sent més actor del que està fent, i pel que he llegit sobre la passivitat de molta gent i tot, podria ser una idea interessant...

Gràcies a tots i ànims!

david_sfg
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Data de registre : 17/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 21 Nov 2010, 10:35

Estic d´acord amb en kurry i en Sergispinning, el problema no es del forum, Adm.,... es la gent. Per tant Adm. no t´hi fagis mala sang, es la gent que ha de saber que en vol d´aquest forum o mes ben dit, quin es el seu objectiu.
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dg 21 Nov 2010, 10:56

Nois, no us mengeu tant el coco. O com diu en Sergi, no li doneu al cap.

Jo vaig celebrar molt la inauguracio d'un espai de pesca en catala aixi com l'alt nivell dels continguts. No nomes del forum, sino de la pagina sencera: les galeries, manuals, etc. Amos... que es de putissima mare, de debò.

La gent no entra? No participa? Home, mirem de fer-hi alguna cosa, però sense dramatitzar, sense deprimir-nos i sense tirar-nos els plats pel cap. En el meu cas concret, he deixat d'entrar a molts forums per una raó ben tonta: el facebook em dona tanta immediatesa i tant feedback a l'hora de comentar des de l'iphone què estic fent (a mar), què he pescat, com em sento, etc. que després m'oblido de repetir la informacio en el forum. Intentaré esforçar-m'hi. Res a veure el forum amb el facebook, es clar, pero aquest es el fet i aixi ho explico. No se si tecnicament es podria reforçar la integracio i el vincle entre el forum i les altres eines com facebook, RSS, flickr, youtube, iphone... Penso que aixo ajudaria.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 21 Nov 2010, 11:43

M'agrada llegir tantes respostes, i qui deia que no hi havia participació? jeje, potser teniu raó, el que no hi ha són peixos, o temps, o eines suficients. El primer i segon punt no tenim gaire res a fer, però el tercer el podem millorar i amb totes aquestes aportacions segur que ho farem.

Jo només volia fer un comentari sobre el fòrum de pesca en català. Tenint en compte que aquest és l'únic fòrum de pesca en català, crec que és important mantenir-lo com a tal, com una especie a protegir donat el seu perill d'extinció. Malgrat això, com que l'època del Franco ja ha passat crec que estereu d'acord amb mi en que avui dia les persones som una mica més flexibles que abans, en aquest sentit, i el que si podem fer és facilitar les coses als castellanoparlants que ens segueixen. La idea d'en Dago de posar les dues banderetes i traduir immediatament em sembla acertada, però si no m'equivoca crec que ell ho portava a nivell general (traduir tota la web), i això no sé ni si es pot fer, o si es pot deu ser molt complicat. Jo aposteria per incorporar un traductor com una eina més en el requadre on escrivim les nostres entrades, de la mateixa manera que podriem incorporar també un corrector, així evitem passos d'anar al word, copiar-pegar, etc... També seria interessant (no sé si es pot fer) que a la hora que anem escribint el nostre post, automaticament s'ens vagi guardant cada x temps, com a esborrany, així evitariem les emprenyades que tants de nosaltres hem patit.

Gracies de nou a tots, i seguiu donant idees que ho trobo molt positiu
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Dg 21 Nov 2010, 15:48

Jo no estic d´acord amb l´idea de traduir el forum al castellà. Si vam naixer amb aquesta llengua, perque canviar-ho ara. La gent que sol entrar com a invità, el que més miren es el Parte de Captures.
Per vore si podem pillar algun lloc de pesca, la resta es dona igual.

Jo soc valencià. considere que la meua llengua es el valencià, no vuic ofendre a ningú. Razz Razz
I tindre aquest forum on puc escriure amb la meua llengua, es meravellós.

No he vist mai ningú rollo polític al forum, cosa que sempre agrairé, perque no m´agrada la política.
Açò es un Forum de pesca, on ens hem ficat un bon grup d´amics, que ens unix una mateixa cosa.

Joan se poden fer moltes coses per fer que la gent hi entre més, entre tots segur que hi trobem solució.
No sigau alarmistes, que aquest parons passen a tots els forums.
Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)
Data de registre : 29/01/2010

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dg 21 Nov 2010, 17:17

crec que no se'm va entendre en el que volia dir, no que es tradueix el fòrum sinó que la gent pogués escriure en català o en castellà, per que li és millor. si tens poc temps doncs més d'un segur que donaria el comentari, però si ha de després traduir-ho deixa per més tard i alfinal passa el temps i no es diu res. bé jo em entenc el que no em entengui anem de pesca i l'hi explico jajajaja
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dg 21 Nov 2010, 18:19

Hmm... Si per augmentar la participacio ens hem de fer bilingües, malament, molt malament. Sigui dit amb tots els respectes pels castellanoparlants. Coi, passem-nos a l'anglès i veureu com puja la participacio!
Els/les catalanoparlants som 4 gats en una xarxa mundial. Que, a mes, pesquin i que els agradin els fòrums... uns pocs centenars. Aprenem a acceptar això i viurem més feliços. Però si dimitim com a catalanoparlans, pleguem.
Podem fer-ho millor sense renunciar al monolingüisme (el mateix monolingüisme dels altres forums, per cert).
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dg 21 Nov 2010, 18:52

Mira te voy a poner un ejemplo claro si quieres conseguir algo. yo soy cetrero cazo en un coto de escopeteros, yo solo contra mas de 100 socios si quiero conseguir algo tendré que aceptar sus reglas, y de esta manera yo disfruto, no todo lo que podría, pero mas que si me enfrentara a ellos. pues aquí lo mismo queréis mas gente queréis mas relatos, que cada uno se exprese en el idioma que le sea mas fácil mientras lo entendamos todo y si algo no se entiende se pregunta, es así de simple y no meternos en otros temas que aquí no tocan, eso dejárselo a los políticos que saben bien como tomarnos el pelo, esto lo he hecho en un momento, si tengo que traducirlo me tiro mi buen rato, y coste soy catalán pero a la hora de escribir me expreso mejor en castellano, es simplemente hacer esto no que se traduzca la pagina... y cuando tenga tiempo no me importa hacer el esfuerzo por que aprendo de esto, pero cuando hay prisas es un momento... y es solo un comentario no quiere decir que esto haga que se escriba mucho mas pero un relato que otro seguro que sale. Y mica en mica sompla la picaaa. Esto molesta, pues nada cuando tenga tiempo me pondré escribir y creo que esto le pasa a mas de unos.
cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dg 21 Nov 2010, 18:57

Per cert una cosa que volem ser diferents, doncs siguem diferent, els altres fòrums només permeten parlar castellà nosaltres som més xulos permetem que ells puguin expressar-se ... jajajaja. m´a quedat bé
cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 21 Nov 2010, 19:12

Sr.ADMIN, no havia escrit cap opinió sobre què pot millorar el fòrum per que aquest es l’únic que he estat. Hi vaig entrar pel coneixement de que hi eren en Manelíc i l’Anna74,. No buscava res en concret i l’ambient em va agradar.

Ara que penso que les respostes a L’OPINIÓ ja no donaran gaire més de sí, un cop llegides, també m’he format una opinió que no m’havia preguntat mai.

Estadísticament està comprovat que, en termes generals, en les empreses el 80% de les vendes estan concentrades en el 20% del clients...

Tenim un fòrum petit per un país petit, condicionat al fet català. Això li dona proximitat i acollidor i la vegada un sostre de creixement més limitat respecte de qualsevol altre en parla castellana però, els foreros que han anat donant la seva opinió, i que molts participant en altres fòrums no han expressat, per explicar una assídua o no participació, cap manca important que no sigui disposar de temps.

El de que estiguem ja quasi a l`hivern, es pesca poc, hi ha menys gent a mar o, en tot cas, només els foreros de torn, les porres donen poc joc per fer parrafades.

Per altre costat el fet que hagi donat opció als foreros a expressar-se en anònim tampoc ha millorat res el que vol dir que, el que vol participar no té problemes en identificar-se i el que en passa en passa i ja està.

La vida de qualsevol empresa o entitat expressada amb una gràfica es, durant l’any, com una serra, amb puntes de vendes o participació. Es com la borsa. Partint d’aquí penso que al fòrum no li passa res.

Caproig

Editat per darrera vegada per caproig el Dg 21 Nov 2010, 20:49, editat 1 cop en total
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 21 Nov 2010, 19:28

Responent a en Cetrero...

si l'editor de text del fòrum incorporés un traductor tu podries escriure el teu post en castellà, i abans de penjar-lo només pitjant un botó ... tatxan!!! automaticament el tens en català, el penges i el forum no perd la seva identitat. Aixi el que evites es la pèrdua de temps, i el forum continua essent en català.

Tampoc es tracta, crec, de guanyar mercat passant-nos al castellà, sino que els pocs que sóm siguem partíceps i ens sapiguem respectar.

Estic d'acord amb les reflexions d'en Caproig, s'ha donat la llibertat d'opinar sota l'anonimat i ben poques persones ho han fet, els qui han escrit son els que sempre han donat la cara, i si participen més o menys s'atribueix a les circunstancies de cada moment: el temps, el no poder sortir a pescar, el no pescar res... (encara que a mi les porres m'han donat molt de joc a vegades...)
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dg 21 Nov 2010, 19:51

Bones. Ejejeje si si el que jo volia dir es el que ha dit l'Anna lo del traductor, perque lo de que es cambi tot amb un click a una bandereta en sembla molt dificil ejejeje.
I si si et vaig entendre Cetrero pero jo vaig generalitzar mes per tal de que no nomes puguesim accedir gent catalana si no del reste d'Espanya. Ara esclar jo no se a quin terreny es vol portar la web si nomes a nivel de Catalunya, Valencia i Balears o tambe el reste del Territori.
I respecte a lo demes estic d'acord amb tots els companys, quan no hi ha activitat per la temporada que estem ara es evident que baixa la participacio, aixo tambe pasa al forum que estic de bolets (tardor o primavera actiu) (estiu o hivern inactiu).
El kit de la questio suposu que es procurar fer-lo mes dinamic el forum a la temporada baixa de pesca amb altres temes tot i que no estiguin relacionats amb la pesca, per exemple fer un apartat secundari de caça, boletaires, no se.. com hi ha molts companys que tambe realitzen aquestes activitats... o fer unes kedades amb clases teoriques i practiques per als principiants i de cambi de idees, tecniques, secrets entre els avançats ejejejeje, no se jo vaig dient per si alguna cosa os agrada o dona idees noves, anar a esquiar, fer castells de sorra no se.. ajajaja Fer dibuixos o fotografies de pesca i el millor tingui un petit premi, etc etc etc. Sssssshh ya callu..
Per el demes jo crec que el forum es de put..... mare ejejeje, jo de moment estic aprenen bastant i penso que estic fent bons companys que espero amb el temps i sortides es converteixin en amics eejjejeje.
Salut!
Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Opinió personal

Missatge  Un el Dg 21 Nov 2010, 20:54

Doncs a mi si que em passa escriure identificant-me al fòrum. Suposo que alguns quan llegiu aquest post ja sabreu qui sóc.
Jo he tingut molts problemes per culpa d'aparèixer al fòrum. No m'hi vaig registrar per cap motiu especial, ni per conèixer més llocs per anar a pescar, ni per saber a quina zona anar a pescar.... Per sort o per desgràcia tinc molt temps lliure (és el que hi ha) i la meva afició és anar a pescar per tant normalment surto 2,3 o més cops per setmana o sigui que cada dia vaig a un lloc diferent i ho tinc tot controlat.
Per sort els primers mesos de estar registrat vaig fer moltes amistats que encara conservo i vaig conèixer molta gent amb la que he anat a pescar algun dia i altres que encara ho tinc pendent.
No tinc cap inconvenient en dir que avui he fet a tal lloc 50 bonítols, o que en un altre lloc he tret 50 dèntols, o que he fet a tal lloc 50 tonyines. La veritat és que no serveix de molt doncs jo mateix he tornat al dia següent i he fotut un rosco. Per tant lo de no voler dir els llocs i tot això per mi és una tonteria.
Trobo MOLT malament pel fòrum totes les polèmiques que hi van haver en el seu moment per les penjades de fotos que si de 100 bonítols, que si de 200 sorells o de 300 pagres. Que es pensa la gent que això s'agafa cada dia o que? Jo si tinc l'oportunitat de treure 10 déntols o qualsevol altre peix a fora ho faré, perquè per mala sort no ho puc fer cada dia, i és més em faré una foto i fins fa poc temps l'hagués penjat hi ho hagués ensenyat a tothom. Ara direu que per fardar, doncs bé potser una mica si, però també per ensenyar el que es pot treure amb una simple canya de pescar.
Els senyors RESPONSABLES van donar molt i molt i molt pel cul amb les fotos de peixos, que si ara grans, que si ara petits, que si ara molts o que si aquests són protegits. Senyors RESPONSABLES vosaltres mateixos sou els que no porteu les normes al 100% i ho sé de molt bona tinta, com ja he dit em passo moltes hores a l'aigua i conec a molta gent. Per tant qui collons són per venir a fotre merder en un fòrum públic, que si jo només aviso o pamplinades, que si ara apareix la juana o la seva mare. Això és un fòrum en el que existeix un moderador i si creieu que algú fa una cosa il.legal el que heu de fer és anar als mitjans publics pertinents i fotre la queixa corresponent. Això és el que ha fet molt mal al fòrum.
Si resulta que dic que he pescat 5 tonyines, perquè se m'ha d'acusar de que les he pescat. Que no surt tothom a pescar i hi tiren a veure si piquen. Que collons saben si les he tornat a l'aigua o no per criticar o fer mala sang al fòrum.
Bé em sembla que m'estic passant una mica.
Seré breu amb una reflexió final. Senyor administrador crec que seria imprescindble que tot el que volgués llegir algun tema del fòrum estigués conectat i registrat amb un nom. Ja se que això no implicarà que hi hagi gent que es conecti només per xafardejar, però crec que amb això és milloraria molt més l'ambient. I quan dic registrar-se em refereixo a obligar a omplir moltes més dades personals, cosa que només sabria l'administrador, d'aquesta manera el que volgués entrar al fòrum per fer merder crec que s'ho pensaria molt més.
Jo personalment m'hi involucraria molt més si em sentís molt més protegit en aquest aspecte.
De totes formes això és un espai creat per en Joan, jo no sóc ningú per dir el que has de fer amb les teves coses per tant només era una suggerència.
Un
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dg 21 Nov 2010, 20:59

Hola a tots!

No volia pronunciar-me fins dimarts o dimecres esperant a que tots els que més o menys es connecten hi diguin la seva i així ho faré, però només volia fer un apunt, per aclarir malentesos. Els qui són per aquí des del principi ja ho sabran, però jo ho recordo. Quan vaig crear el fòrum, vaig voler que fos en català perquè és la nostra llengua i s'ha de conservar i bla bla bla bla però és una realitat que a Catalunya hi ha molt de castellanoparlant, no suporto la gent que no li dóna la gana adaptar-se i li has de parlar castellà perquè no li dóna la gana aprendre català. No hi ha res més macu que un extranger que intenta aprendre la llengua i costums de la seva nova llar. Jo sense anar més lluny, sóc de pares castellans. On hi ha el problema? sóc més mala persona, potser? Amb tot això el que vull dir és que el que no faré serà traduïr el fòrum al castellà, és obligació de qui ve entendre'ns, és la llengua d'aquí. No ens posarem nosaltres ara a aprendre marroquí perquè els nou vinguts del nord d'Àfrica ens entenguin, seria il.lògic, oi? Doncs aquí igual. Però per altra banda, si qui entra aquí, no sap parlar català, o en sap però s'expressa millor en castellà, que ho faci en castellà, no? No és lo més normal? Qui vulgui escriure en castellà que ho faci, no hi ha cap problema, però si li responen en català ho ha d'entendre. O és que ningú s'en recorda ja del "yayo" jaime? Ara fa molt que no diu res, però quan es connecta escriu en castellà, nosaltres el responem en català i ell torna a respondre en castellà i així anem fent, i mai hi ha hagut cap problema i serà que no n'ha fet d'amics per aquí dintre. Per tant, i resumint perquè m'explico molt malament i no vull que ningú s'ofengui equivocadament. Traduïr el fòrum? MAI! Que qui vulgui escrigui en castellà? PER SUPOSAT!

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dg 21 Nov 2010, 21:17

Estic d'acord amb tu Admin.
Una cosa és olbigar a parlar el català en el fòrum i una altre no deixar escriure en castellà.
Qui entra al fòrum ho fa de manera VOLUNTARIA i, per tant, si no està d'acrod amb això mala sort, ningú l'obliga a quedar-se.
A Catalunya tenim 2 llengues oficials: Català i Castellà i crec que com a catalans tenim el dret d'escriure o parlar la que volguem, sempre que es respecti als demès.
Si algú vol escriure en castellà que ho fassi, però que no esperi que tothom escrigui en la seva llengua.
Com bé diu, els nostres pares són castellans, però estan perfectament integrats i parlen el català. Del Paisano mateix podeu llegir-ne posts esrits en català i això em fa sentir molt orgullós perquè ell no en sap, però s'esforça i fent servir el Traductor de Google se'n va ensortint.
És castellà i escriu en català, ell se sent realitzat, el meu germà i jo orgullosos i el fòrum no es ressent de res.
No és tant difícil d'entendre, crec...

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Toni Martínez el Dg 21 Nov 2010, 21:43

Hola a tots!! aquest és potser un dels primers missatges que escric i una de les poques vegades que he entrat al foro.Bé,jo donaré la meva opinió del perquè.Basicament perque no m'he possat en serio a mirar els posts i els temes i com que no conec gairebè a ningú,dons mira ho vas deixant.Però no perque no sigui interessant,que ho és.Un dels motius de que hi hagi poca gent registrada crec que és per l'idioma,que condiciona,ja que no és un foro que visiti gaire gent que no entengui el català.Així que fora de Catalunya dons és meny conegut(a diferència d'altres foros que tothom coneix).Això no vol dir que s'hagi de canviar d'idioma,ni parlar-ne.S'ha d'estar més orgullós de tindre un forum així,encara que hi hagi poca gent.
Una altre qüestió,al meu entendre,és que la majoria de gent registrada és de la zona de Girona o es va a pescar majoritariament a la costa brava i hi han menys temes d'altres zones,o menys participació.A més,la majoria de pescadors son de mar,l'aigua dolça te menys tirada a aquest foro,i això resta gent,crec jo,potser estic equivocat.
Per part meva,crec que no s'ha de canviar la temàtica del forum.Mentre la gent pugui escriure les seves vivències i articles,i penjar les seves fotos amb total llibertat,dons ja és important.La resta de temes,també interessants,però com a tots els foros,tenen més o menys tirada.Així que jo no canviaria res.
Un altre motiu que hem feia recelar de participar,i no sols a aquest si no a algun altre foro,son els piques entre els pescadors.Ho he vist a tots els foros i tard o d'hora passa,sobretot quan la afluencia de registrats ja és alta.Baralles,discussions i tonteries que no porten enlloc més que per empobrir el foro i que molta gent deixi d'entrar.Si entre nosaltres,els pescadors esportius no estem units,anirem malament,ja que ningú mira ni mirarà per nosaltres i els nostres interessos.
Els foros estàn molt bé per coneixer gent i compartir coneixements,que crec han de ser la seva funció.Juntament amb els blogs i les reds socials son el futur de la divulgació d'aquest esport,nul.la a la tele i massa repetitiva ja en moltes de les revistes del sector.
Per part meva res més,agrair la oportunitat de que tothom es pugui expressar,disculpant-me si he pogut ofendre a algú e intentar participar més sovint del foro.
Una salutació.
Toni Martínez
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Delta de l'Ebre
Data de registre : 21/02/2010

http://monteypesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dg 21 Nov 2010, 21:46

affraid affraid affraid affraid affraid
scratch
confused
geek

Ok, no problem. Your understand?? Good!
Thank's my friends ejejeje.

Fora conya, estic d'acord.

Salut!
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dg 21 Nov 2010, 21:52

penso com gairebé tots, no sé escrius més perquè la majoria no sortim, i estem ara caçant buscant bolets, o acollonits amb les despeses de aquest Nadal que ve jajajaj. però crec que encuant comenci a sortir la jente es tornarà a xerrar ...
cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 21 Nov 2010, 22:11

Admin escrigué:
Quan vaig crear el fòrum, vaig voler que fos en català perquè és la nostra llengua i s'ha de conservar...Traduïr el fòrum? MAI! Que qui vulgui escrigui en castellà? PER SUPOSAT!

Si hagués sabut això també hi hagués posar cullerada per que es un tema delicat, però si vostè ho te clar jo encara més...
.
Els que som catalans però ja tenim una edat, varem aprendre a llegir i escriure en castellà i no solsament això sinó que cantàvem “el cara al sol”, teníem “director espiritual” i la assignatura de “formación del espiritu nacional”....”toma castaña”.

Per tant, com a lector i escriptor he hagut d’aprendre el meu idioma com si fos un sobrevingut...clar que tinc una avantatge, i es que em sap molt de greu de no saber-ne prou i fer faltes d’ortografia, cosa que en castellà no faig.

Al principi d’escriure al fòrum em desesperava per que estava molt de temps per fer un post i al cim de vegades em quedava penjat. L’Anna74 em va ensenyar a utilitzar l’outlook, com si fes un correu i així corregir les faltes, cosa que em desespera com veig tants subratllats vermells, i fer un”copiar i pegar”.... però aquí el meu orgull pot més, només que necessito una hora per fer el que un/a jove fa amb un quart...però no veig cap problema per escriure en castellà, la resposta, si n’hi ha, a de ser en català...

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 22 Nov 2010, 00:29

Hola de nou ijijiji. Si aqui un altre cop el pesat...
Ueno vui dir que he pensat una proposta mes habera que os sembla aquesta. He vist que el Xat esta diguem practicament mort. Llavors la meva idea es per donar-li mes vidilla i aixi poder xarlar mes i millor entre els usuaris fer com una mena de kedada, o sigui, proposar un horari que mes o menys a tots ens vagi be (per exemple de 22:00 a 00:00 o altres hores...) i llavors no se.. cada setmana o dia o dies o el que calgui fer com un tema de debat (en principi de pesca, si no de qualsevol) i cada un opines, es intercambiesin idees, etc. Al fero directament i amb tota la gent que estigues conectada i participes seria interesant, divertit, diferent, no se... Mes cool. La gent es coneixeria mes i potser saldrien parelletes ejeje, no no aixo es broma, pero si que aumentaria la bona onda entre tots i el dialeg. Res, ahi queda aixo ja direu que tal.
Salut! pirat
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 00:56

Dago escrigué:Hola de nou ijijiji. Si aqui un altre cop el pesat...
Ueno vui dir que he pensat una proposta mes habera que os sembla aquesta. He vist que el Xat esta diguem practicament mort. Llavors la meva idea es per donar-li mes vidilla i aixi poder xarlar mes i millor entre els usuaris fer com una mena de kedada, o sigui, proposar un horari que mes o menys a tots ens vagi be (per exemple de 22:00 a 00:00 o altres hores...) i llavors no se.. cada setmana o dia o dies o el que calgui fer com un tema de debat (en principi de pesca, si no de qualsevol) i cada un opines, es intercambiesin idees, etc. Al fero directament i amb tota la gent que estigues conectada i participes seria interesant, divertit, diferent, no se... Mes cool. La gent es coneixeria mes i potser saldrien parelletes ejeje, no no aixo es broma, pero si que aumentaria la bona onda entre tots i el dialeg. Res, ahi queda aixo ja direu que tal.
Salut! pirat

aixo es cert, quedar tots a un hora concrete es complicat, però el que si es pot fer i no costa res, es a l'entrar al forum, si saps que tens 10, 15 minuts o els que siguis, entrar també al xat, i si hi ha gent i tema interessant, doncs de conya, i si no doncs res, però un xat es uan bona eina per trencar el gel i xerrar més en directe, es ben cert !

Ara hi soc dago, miraré d'entrar-hi quan estigui per aqui aviam si hi penso
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re:NECESSITO OPINIONS

Missatge  BECADER el Dl 22 Nov 2010, 01:13

Hola companys!!!

Jo penso Admin,que el forum funciona molt be,nomes et cal quan surti algun foraster a recordar prohibicions i mes coses,fotre el seu post a la paparera de reciclatge que per aixo tens tu autoritat.
Ja tens un apartat de normatives per el qui les vulgui complir,jo personalment estic d'acord amb el post de l'un,el pescador esportiu ja sap quan si vol deixar anar el peix o emportar-sel.
I si un dia s'agafen 50 bonitols per dir un exemple,i el pescador es fa la foto,doncs de fabula que ho comparteixi amb tots els foreros.
Quan un barco de profesionals n'agafen tres tonalades,ningu d'aquets que en sap tant de lleis fot el crit al cel,oi?Deixeu penjar fotos amb total llibertat,que aixo tambe done vidilla al forum,que per aixo es diu forumdepesca.
No teniu excusa per dir que a l'hivern esteu mes quiets,per les porres...a l'hivern es pesca amb lluna i sense lluna,sera que no hi han peixos quan fa fret,nari nari i nari! aixo es el que fa falta.
Per ultim dir-vos que jo no era de forums,pro gracies al forum d'en Joan,he conegut molts foreros personalment,i amb alguns compartim dies de pesca,de bolets i mes salvatjades.
Apa ja he dit la meva!!!

Salutacions companys!!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dl 22 Nov 2010, 03:10

Hola,

Jo soc bastant novell en el tema de la pesca i fa molt poc temps que estic en el forum, per això no he fet grans aportacions (el mes gran que he pescat es 1 sard de 440 grms., i ben content que estic) però tinc la certesa que aquest tema canviarà Very Happy, he començat en possar receptes que en això fa mes temps que estic possat

El tema de que millorar o introduir, fa poc que hi soc i no puc dir grans coses, el que puc dir es que cada dia el reviso, ja sigui d'una manera o d'un altre i crec que es fa una gran feina.

El tema del català veig que esta clar i estic d'acord, el que fa d'aquest forum interesant (per part meva) és la llengüa, la proximitat ja que la major part de la gent es d'aquí i el que fa del tracte personal, jo estic molt agraït d'algunes propostes de sortida de pesca que he rebut, encara que per diferents motius no he pogut quedar, però hi haura mes dies per quedar.

El fet de creixer afegint més idiomes ho trobo incorrecte, crec que seria millor via ampliar temes, com s'ha dit (bolets, caça, etc) i ens hem d'enrecordar que en moltes coses la quantitat no és important, sino la qualitat

El tema de fer un apartat "VIP" no ho trobo del tot malament ja que dona mes confiança a l'hora de comentar certes coses, jo no soc de guardarme secrets però jo en public explicaré certes receptes (per exemple) pero d'altres no, nomes les explicaré a un grup de confiança.

El tema del xat si que es podria incentivar mes, per exemple programar un dia i una hora per debatre o parlar d'algún tema (noticies del sector, técniques, material, etc)

Espero que no m'hagi extes massa, l'altre motiu pel que no escric massa es que hem costa començar i agafar confiança, però això té solució ... temps.

per la meva part molt bona feina per part de l'admin i que segueixi així. Les discusions entre el personal, normalment no les llegeixo o no li donc importancia.

Apa, bona nit!!!!

Albert.
aberdalet
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 12:19

Bé, la participació es bona, i demostra que si hia gent activa !! Moltes gràcies per participar a
Admin,Raül,Dani,rash,Dago,bernau,sergispining,bonitolet,Rapala,Anna-74,Martí,Tola,caproig,fran,Forner,kurry,cetrero33,Chinesteta,Laureà,david_sfg,albert,ll,mpugaire,Toni Martínez,BECADER,aberdalet,MEMBRE,Un

Entre tots segur que hem aportat idees que poden ser interessants, inclús alguns hem coincidit en alguns aspectes !!

M’agradaria concretar la meva opinió sobre alguns temes:

L’idioma es el català, i jo ho trobo correcte, i si algú s’expressa en castellà per mi no es problema, ho respectaré, i el contestaré en castellà o català igualment, si a mi una persona de manera educada em diu que entén millor el castellà, per respecte i educació l’hi parlo en castellà, però la majoria em diuen no no, tu parla en català, que jo ja l’entenc, però escric en castellà ja que m’expresso millor. Hem de tenir en compte que molta gent no escriu el català correctament i l’hi fa vergonya, però l’entén perfectament, ja que entre d’altres coses, molta gent gran mai va fer català a l’escola per fets que tots coneixem, jo crec que amb educació i respecte, la llengua es el de menys, però està clar que el fòrum es català i crec que així ha de continuar, sense tancar les portes a ningú, està clar.

Tampoc costaria gaire posar una eina de traducció online, tipus google translate, si algú vol veure el fòrum i continguts en castellà (menys les imatges), aquí ho pot veure per exemple:

[url=http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=es&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=auto&tl=es&u=http://www.forumdepesca.com ]Forum de pesca amb google translate - castellà[/url]

Sobre crear una zona vip, crec que es un tema genèric que s’hauria de fer per votació, depèn del sentit que tingui pot ser bo, o pot ser pitjor....

Un altre tema, seria per exemple, purgar usuaris amb el pas del temps, però no engreixar una llista falsa, per exemple gent que es registri, però que no entri en un any o més, esborrar-la del fòrum. Si tenen interès es poden tornar a registrar, però si no han entrat en 1 any, francament, dubto que ho facin....

El tema de publicitat per autofinançar el fòrum em sembla bé, inclús es podria obrir a empreses no relacionades amb el mon de la pesca, però que al ser de Girona o àmbit català, poder els interessis fer publicitat. Un altre opció es treure la publicitat, i posar una quota simbòlica a tots els membres, un hosting no es car, i amb una quota de 1€ a 3€ anuals per membre, es paga de sobres, el que realment porta feina es controlar, mantenir continguts, etc..... i això no l’hi podríem pagar amb tot l’or del mon a en kruskis !! El que si es podria fer, es repartit la feina entre varis, per que no s’ho carregui tot ell.

Jo si tinc una petita crítica en l’aspecte de la publi, kruskis se que has posat moltes ganes, il•lusió i vols que funcioni el tema de les samarretes, però ens vas bombardejar jajaja, i un que entri nou i no sàpiga de que va això, fliparà bastant amb tanta samarreta, que ja ho trobo bé, però poder un pel excessiu, es veu per tot arreu.

Vinga, res més, salut i bon dia !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent