SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por Dani Hoy a las 23:38
» Palamós Terra de Mar
por Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
NECESSITO OPINIONS
Pàgina 8 de 8 • Comparteixi •
Pàgina 8 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: NECESSITO OPINIONS
jo tinc un nokia amb symbian, no el faig servir gaire a mar, sempre el porto ben guardat per por que no caigui l'aigua i prou jajaJa buscaré utilitats i programets per symbian que puguin ser útils, però bàsicament porto opera de navegador, tarifa plana internet, i amb això entres a qualsevol web normal i corrent

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Ja hi han un parell més de cosetes tatxades de la llista de deures. Ja teniu la secció de socorrisme i la de fotografia, espero que us siguin d'utilitat.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué:Ja hi han un parell més de cosetes tatxades de la llista de deures. Ja teniu la secció de socorrisme i la de fotografia, espero que us siguin d'utilitat.
gràcies trempat !! fins i tot crec has perdut uns kilets !

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué:Ja hi han un parell més de cosetes tatxades de la llista de deures. Ja teniu la secció de socorrisme i la de fotografia, espero que us siguin d'utilitat.
okis! M'hi poso tout suit
Partint de que la enveja i la falsedat en el món de la pesca ( i més dins els fòrums )és una cosa que no es pot evitar puc dir que hi ha qui ho evita mirant i callant, hi ha qui ho evita parlant només el que interessa, també hi ha qui treu el cap i una vegada ha vist decideix, tambié hi ha qui passa totalment. Hi ha de tot. Em consta que aquest fòrum ha donat amistats, però també ha tret d’altres. És ben normal. Admin, tu no tens culpa de res, no et ratllis i segueix així, es veu que treballes de valent i s’agraeix, encara que has de saber qeu una part de mala gestió pot ser per no haver donat un cop sobre la taula quan tocava. Que tinguis 2 nicks penso que no t’ha ajudat pas com tu ja has dit.
Qui es creu el que no és per ser recent titular de primera divisió també te en part una mica de culpa de que això arribi al punt que ha arribat, però qui sap realment de pesca i de pescar sap , que més que primera divisió es un tercera de regional i pot ser banqueta. Sincerament, la culpa es de tots o molts ja que rèiem i donàvem més corda, però en el fons es veia que no acabaria bé, de fet hi ha n alguns temes que son testimonis......segur que s’ha donat compte, o pot ser que no i l’equivoca’t sóc jo però alguns amics del port i altres que hem passat al fòrum coincidim. Ah, nanu, molt trist la campanya de vaga al fòrum, després del que el fòrum t’ha donat. Sobre foros no entenc pas, sobre pesca tampoc, enc ara que porto més de 25 anys vora el blau.ja vindran millors èpoques i tranquils, que tornarà a la normalitat quan faci bon temps i la gent torni a sortir a pescar. Per Girona en breu tindrem festa, ja hi tenim indicis, paciència de pescador que ens queda poc. En breu marxo fora per trobar els peixos que no hi trobem aquí, a la tornada, ens veiem. Els qui sabeu qui sóc per la última pista, salutacions, ja veieu que després de molt al final m’he decidit a dir la meva encara que sigui anònimament.
Ànim a tots i força forum català per molt temps.
Qui es creu el que no és per ser recent titular de primera divisió també te en part una mica de culpa de que això arribi al punt que ha arribat, però qui sap realment de pesca i de pescar sap , que més que primera divisió es un tercera de regional i pot ser banqueta. Sincerament, la culpa es de tots o molts ja que rèiem i donàvem més corda, però en el fons es veia que no acabaria bé, de fet hi ha n alguns temes que son testimonis......segur que s’ha donat compte, o pot ser que no i l’equivoca’t sóc jo però alguns amics del port i altres que hem passat al fòrum coincidim. Ah, nanu, molt trist la campanya de vaga al fòrum, després del que el fòrum t’ha donat. Sobre foros no entenc pas, sobre pesca tampoc, enc ara que porto més de 25 anys vora el blau.ja vindran millors èpoques i tranquils, que tornarà a la normalitat quan faci bon temps i la gent torni a sortir a pescar. Per Girona en breu tindrem festa, ja hi tenim indicis, paciència de pescador que ens queda poc. En breu marxo fora per trobar els peixos que no hi trobem aquí, a la tornada, ens veiem. Els qui sabeu qui sóc per la última pista, salutacions, ja veieu que després de molt al final m’he decidit a dir la meva encara que sigui anònimament.
Ànim a tots i força forum català per molt temps.

1detants- Invitat
Es cert que de vegades quan portes 3 o 4 porres, et miris de reull els que si pesquen, però aixó ajuda a pensar que no fas bé, a com millorar, la tècnica, el lloc, que pot ser?? diguem enveja sana, però sense retrets, content per qui pesca, solidaritaat amb el que no pesca, i com sempre amb ganes de fer amics i ajudar a aquell qui ho demana si està dins les meves possibilitats
Falsetats? Jo sempre vaig de cares, dic les coses com son, i a qui l'hi agrada bé i a qui no doncs cap problema, ja porto temps en aquest fòrum i he conegut a uns quants personalment, a d'altres no, però per MP també hem anat canviant impressions, i et fas més amb uns que amb d'altres, però aixó no significa que siguis d'un bandol o d'un altre, simplement amb una sèrie de gent t'hi entens millor, amb d'altres no t'hi entens, i a d'altres no els has pogut conèixer o ells a tu com per poder opinar...
Francament, el fòrum es obert i lliure, no es censura a ningú, tothom pot dir la seva, els que entren sovint ho saben, els que no parlen ells sabran perque no ho fan, i els que entren de convidats i no es molesten ni a registrar, doncs ells s'ho perden, l'admin ho fa de conya, demana opinió, posa temes a votació, més democràtic impossible, i aixó sense tenir-ne cap obligació ja que podria dir mireu nois, les normes són aquestes a qui l'hi agradi bé i a qui no també, però no, intenta fer-ho bé i a gust de tothom, però com que som humans, mai plou a gust de tothom, sempre hi haurà una cosa que agradarà a uns i disgustarà a uns altres, som humans, no podem evitar-ho, però per sobre de tot, i tot i tenir els errors humans (que no son pocs), jo crec que la majoria som persones....
Ja m'enrollo massa, apa bon dia a tothom !

Pàgina 8 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pàgina 8 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum