MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO OPINIONS

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO OPINIONS

Missatge  kruskis el Ds 11 Des 2010, 02:06

Prenc nota!
Per cert, dilluns començaré amb el llistat (per fi)!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 16 Des 2010, 13:51

llampugaire (Dj 9 Des - 15:32) escrigué:una altra proposta: un capítol dedicat a primers auxilis i a seguretat a mar (sistemes home-a-l'aigua, sistemes d'aturada automàtica del motor, geolocalització de nàufrags...).

De jove, vaig ser socorrista de platja durant 6 estius i tinc quatre coneixements i moltes anècdotes sobre primers auxilis.

totalment d'acord, i puc colaborar-hi activament tinc experiència en alguns temes !

He estat membre de (Creu roja de mar, terrestre, protecció civil) i actualment a DYA, soc socorrista per l'escola universitaria d'infermeria de barcelona i a més he anat fent reciclatges posteriors i serveis en actiu. Soc radioaficionat i tinc experiència com a coordinador d'emergències i com a socorrista.

Seria un apartat interessant sempre es millor prevenir que curar !

Editat per darrera vegada per Dani el Dv 17 Des 2010, 02:57, editat 1 cop en total
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 17 Des 2010, 02:23

Doncs res, començaré per aquí, i tota col.laboració s'agraeix doncs jo no en tinc ni pu... (punyetera) idea de salvament ni primers auxilis. Perdoneu-me per l'endarreriment però porto una setmana súper liat a la feina amb el collons de campanya nadalenca i només tinc temps per llegir els posts i poca cosa més.... tot es farà, don't worry!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 29 Des 2010, 02:41

Ja feia temps que li donava voltes al cap per obrir una nova secció per a mòbils, i mai vaig gosar fer-ho per no semblar friki, però com que veig que sou més frikis que us connecteu des del mòbil i de ben segur que hi teniu alguna aplicació instal.lada que pot ser útil per la pesca, he creat una nova secció específica per a compartir-la.
Jo utilitzo Android i penjaré les mil merdetes que hi tinc instal.lades, els que utilitzeu iPhone, BlackBerry o Symbiam foteu-m'hi un cop de mà doncs no en tinc ni la més mínima noció.

Salut!
Joan

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dc 29 Des 2010, 15:34

res de friki. L'iphone és per a mi una eina bàsica per sortir a mar: GPS, calendari de llunes i de marees, mapes de barimetria, meteorologia, comptador de velocitat, webcams marítimes... Quina altra eina nàutica et pot donar tot això? I, per suposat, com a mesura de seguretat (telèfon Razz ) i de càmera fotogràfica d'últim recurs.

I connectar-se a Internet des de mig de mar, mentre fas milles i més milles d'avorrida porra, és una "gozada".
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 29 Des 2010, 15:44

jo tinc un nokia amb symbian, no el faig servir gaire a mar, sempre el porto ben guardat per por que no caigui l'aigua i prou jajaJa buscaré utilitats i programets per symbian que puguin ser útils, però bàsicament porto opera de navegador, tarifa plana internet, i amb això entres a qualsevol web normal i corrent
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 26 Gen 2011, 02:28

Ja hi han un parell més de cosetes tatxades de la llista de deures. Ja teniu la secció de socorrisme i la de fotografia, espero que us siguin d'utilitat.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 26 Gen 2011, 02:51

kruskis escrigué:Ja hi han un parell més de cosetes tatxades de la llista de deures. Ja teniu la secció de socorrisme i la de fotografia, espero que us siguin d'utilitat.

gràcies trempat !! fins i tot crec has perdut uns kilets !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 26 Gen 2011, 03:31

Evil or Very Mad

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dc 26 Gen 2011, 13:22

kruskis escrigué:Ja hi han un parell més de cosetes tatxades de la llista de deures. Ja teniu la secció de socorrisme i la de fotografia, espero que us siguin d'utilitat.

okis! M'hi poso tout suit
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  1detants el Dj 17 Feb 2011, 14:33

Partint de que la enveja i la falsedat en el món de la pesca ( i més dins els fòrums )és una cosa que no es pot evitar puc dir que hi ha qui ho evita mirant i callant, hi ha qui ho evita parlant només el que interessa, també hi ha qui treu el cap i una vegada ha vist decideix, tambié hi ha qui passa totalment. Hi ha de tot. Em consta que aquest fòrum ha donat amistats, però també ha tret d’altres. És ben normal. Admin, tu no tens culpa de res, no et ratllis i segueix així, es veu que treballes de valent i s’agraeix, encara que has de saber qeu una part de mala gestió pot ser per no haver donat un cop sobre la taula quan tocava. Que tinguis 2 nicks penso que no t’ha ajudat pas com tu ja has dit.
Qui es creu el que no és per ser recent titular de primera divisió també te en part una mica de culpa de que això arribi al punt que ha arribat, però qui sap realment de pesca i de pescar sap , que més que primera divisió es un tercera de regional i pot ser banqueta. Sincerament, la culpa es de tots o molts ja que rèiem i donàvem més corda, però en el fons es veia que no acabaria bé, de fet hi ha n alguns temes que son testimonis......segur que s’ha donat compte, o pot ser que no i l’equivoca’t sóc jo però alguns amics del port i altres que hem passat al fòrum coincidim. Ah, nanu, molt trist la campanya de vaga al fòrum, després del que el fòrum t’ha donat. Sobre foros no entenc pas, sobre pesca tampoc, enc ara que porto més de 25 anys vora el blau.ja vindran millors èpoques i tranquils, que tornarà a la normalitat quan faci bon temps i la gent torni a sortir a pescar. Per Girona en breu tindrem festa, ja hi tenim indicis, paciència de pescador que ens queda poc. En breu marxo fora per trobar els peixos que no hi trobem aquí, a la tornada, ens veiem. Els qui sabeu qui sóc per la última pista, salutacions, ja veieu que després de molt al final m’he decidit a dir la meva encara que sigui anònimament.
Ànim a tots i força forum català per molt temps.
1detants
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 17 Feb 2011, 14:55

Es cert que de vegades quan portes 3 o 4 porres, et miris de reull els que si pesquen, però aixó ajuda a pensar que no fas bé, a com millorar, la tècnica, el lloc, que pot ser?? diguem enveja sana, però sense retrets, content per qui pesca, solidaritaat amb el que no pesca, i com sempre amb ganes de fer amics i ajudar a aquell qui ho demana si està dins les meves possibilitats

Falsetats? Jo sempre vaig de cares, dic les coses com son, i a qui l'hi agrada bé i a qui no doncs cap problema, ja porto temps en aquest fòrum i he conegut a uns quants personalment, a d'altres no, però per MP també hem anat canviant impressions, i et fas més amb uns que amb d'altres, però aixó no significa que siguis d'un bandol o d'un altre, simplement amb una sèrie de gent t'hi entens millor, amb d'altres no t'hi entens, i a d'altres no els has pogut conèixer o ells a tu com per poder opinar...

Francament, el fòrum es obert i lliure, no es censura a ningú, tothom pot dir la seva, els que entren sovint ho saben, els que no parlen ells sabran perque no ho fan, i els que entren de convidats i no es molesten ni a registrar, doncs ells s'ho perden, l'admin ho fa de conya, demana opinió, posa temes a votació, més democràtic impossible, i aixó sense tenir-ne cap obligació ja que podria dir mireu nois, les normes són aquestes a qui l'hi agradi bé i a qui no també, però no, intenta fer-ho bé i a gust de tothom, però com que som humans, mai plou a gust de tothom, sempre hi haurà una cosa que agradarà a uns i disgustarà a uns altres, som humans, no podem evitar-ho, però per sobre de tot, i tot i tenir els errors humans (que no son pocs), jo crec que la majoria som persones....

Ja m'enrollo massa, apa bon dia a tothom !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt