MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO OPINIONS

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

NECESSITO OPINIONS

Missatge  Admin el Dv 19 Nov 2010, 04:03

Arrel de la polèmica creada en gran part per mi mateix arrel del fòrum, obro aquest post on si us plau us demanaria que hi expliquéssiu tot el que creieu que s'ha de millorar perquè això rutlli. És el tema més obert de tots els que hi ha en el fòrum doncs no cal ni estar registrat per poder-hi dir la vostra. Podeu posar tranquil.lament un nom d'usuari inventat, el que compta és la opinió. De fet, com que a qui sembla que últimament hi hagin bàndols, si no voleu desvetllar la vostra identitat quasi millor. Si us plau, que no corrin molt els privats, esplaieu-vos aquí, us ho agrairé. Més avall, quan tingui una estona hi diré la meva, doncs sóc admin i usuari. Gràcies.

Editat per darrera vegada per Admin el Dv 19 Nov 2010, 22:27, editat 1 cop en total

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: NECESSITO OPINIONS

Missatge  Raül el Dv 19 Nov 2010, 05:37

té raó sr Adm: això no rutlla des de fa molt.

a mi em preocupen dues coses:

la primera és que entenc que us poden irritar les meves anades d'olla, però no ho puc canviar, això. Vull donar les gràcies a l'Anna per lo del gra de sorra, però és evident que si el granet és més gros que el bonítol d'en Tola, vol dir que ja no hi cap a la sabata, i fa nosa.

l'altra cosa que em preocupa és la següent: hi ha mil posts on no hi ha cap anada d'olla perquè no hi he escrit res, però tampoc hi ha mai respostes.

Abans es presentava un nou forero i hi havia més de deu benvingudes, potser vint, ara no passen de quatre o cinc. En Tola no ha tingut mai cap anada d'olla, us ho ha explicat TOT, amb pèls i senyals, us ha donat tots els bons consells que us ha sabut donar, però tot queda mort allà.

aqui no hi ha continuïtat.

vaig optar per matar el fantasma i la gent va escriure dos o tres relats. Estava molt bé tot allò, era divertit llegir en comptes d'haver d'escriure, però uns pocs han intentat aportar al general i altres provocar la meva propia reacció, que almenys dóna de què parlar.

sou molts els que sortiu a mar, molts els que pesqueu molt més que jo. No sé si és la por natural dels pescadors a que els altres els fotin els peixos o què, però de peixos n'hi ha molts, de forumdepesca.com només un.

a mi em fa ràbia quan em truquen per saber on han d'anar a pescar, com i amb què quan són els primers d'amagar-s'ho tot i no dir res publicament, ho sento, però també sóc humà, i estic realment cansat de tot això.

jo pesco bonítols, és lo únic que sé fer, però m'avorreix molt parlar-ne perquè ho he fet mil vegades. Teniu mil posts sobre la seva pesca, ja no sé què més dir, tret de les veritats que ofenen a tots.

jo necessito unes vacances, segur que sí,

però el fòrum necessita la reacció de tots.

sr Adm, a mi em va agradar molt més el discurs que em vas dedicar al meu racó de les cròniques: un fòrum és un lloc per COMPARTIR, per mirar ja teniu el televisor.

m'ha costat molt, m'hi he estat trencant les banyes des de fa més d'un any, però ara ho he vist ben clar: no sé vosaltres, però jo a casa ara hi tinc dos trastos, dues caixes tontes: la tele i l'ordinador.

Fa més d'un mes que tinc una parrafada per tancar definitivament les meves cròniques del fòrum, però avui mateix ho canviaré tot. Vull que sapigueu perquè he tingut aquest comportament durant tant de temps. Us vull descobrir la veritat, el que he arribat a fer per poder pescar una merda de peix i poder seguir sent idolatrat.

Vull que sapigueu que estic realment frustrat amb tot això, que ni em reconeixo, i que ja no sé ni qui sóc.

El text que vaig preparar és un escrit molt bo, però pensat amb el cap, així que no em serveix de res ara, perquè no em puc acomiadar d'una cosa que estimo tant sense escriure-ho amb el cor.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reflexió sobre el fòrum

Missatge  Dani el Dv 19 Nov 2010, 11:43

Reflexió sobre la participació al fòrum

Raül, el fòrum te 195 membres, 50 membres han entrat en els darrers 7 dies, això vol dir que com a mínim un 25% de la gent, es connecta.

Que es connectin, no vol dir que participin, realment, dels 50, que escriguin habitualment son molt pocs, uns 15... 20?

No se el perquè d’aquesta passivitat, són temes que s’haurien d’analitzar bé, molta gent es dona d’alta, entra, i no torna mai més, alguns entren una mica, no els convenç, i s’obliden del tema... altres entren molt de tant en tan, altres entren a llegir, i no participen, cadascú sap els seus motius, si troba el lloc interessant o no, i decideix si participar o no.

Jo a títol personal, crec que un fòrum es un lloc de reunió "virtual" sobre una temàtica del teu interès, on la participació es bàsica per poder conèixer gent, enriquir els continguts, i aprendre dels mateixos, sempre dic que no hi ha mai ningú que ho sàpiga tot, tots som mestres i aprenents, ja que una aportació encara que mínima, si algú la desconeixia, ja es una bona aportació, i el plantejar un dubte per tonto que sigui també es bo, ja que si hi ha dos, tres o quatre respostes diferents, seran dos, tres o quatre maneres de veure una cosa quan poder només en coneixies una i et semblava la més correcte.

Ara bé, fer que dues-centes persones participin i siguin actives, es molt difícil, la única manera de fer pujar la participació, seria fer una enquesta, avisar a tothom per privat de l’existència de la mateixa, i demanar la màxima participació per a poder esbrinar que passa, algunes preguntes podrien ser per exemple:

-Que esperes del fòrum?
-Trobes que hi ha poca o massa publicitat?
-Trobes masses fils oberts, costa trobar la informació?
-Que milloraries?
-Que es el que menys t’agrada?

No se, són les quatre coses bàsiques que em passen pel cap ara mateix

Un altre tema es el que deia en Joan, de fer-ho tot públic sense restriccions, i fer la feina del moderador casi be nul•la. Això ja es una decisió que ell va prendre en el seu dia i la trobo correcte, ja que es una manera d’enriquir a la comunitat pesquera no professional, s’indexen els continguts, i a través de google tothom pot trobar els continguts i accedir-hi, que després entrin al fòrum i es registrin com a membres, ja es un altre historia, però si més no, el fòrum es molt visitat, i si no només cal veure que sempre hi ha x Usuaris registrats i X usuaris no registrats, però sempre hi ha algú.

Bé, tenia una estona morta i deixo el meu punt de vista personal, i com a membre actiu que em considero (del fòrum, els peixos ja arribaran jaja) m’ofereixo a ajudar a en Joan, o en Raül o qui faci falta per poder millorar el fòrum en el que faci falta per augmentar l’audiència, pujar la participació, fer-ho més interessant, o el que calgui, primer s’ha d’avaluar possibles problemes, desprès plantejar solucions, i finalment portar-les a terme, i analitzar els resultats.

Salut i peixos
Dani
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  rash el Dv 19 Nov 2010, 15:40

Hola a tots, donare la meva opinio sobre el tema com a nouvingut.
Soc usuari d'uns quants forums, he sigut moderador, he deixat de ser-ho i no tinc intencio de tornar-hi. Com diu l'admin, els forums son un lloc public i la participacio es voluntaria. Pots obligar a que la gent s'hagi de registrar per poder llegir el contingut (molts ho fan) pero aixo no garanteix que hi participin. El que fa que la gent participi es el debat, els temes oberts, l'ambient. El taranna a l'hora de donar les respostes, etc...
Jo llegeixo el forum cada dia...pero poc hi puc aportar per 2 raons: 1a no tinc experiencia com per poder ensenyar a ningu res (no es falsa modestia, es un fet) i 2a hi ha massa posts "polemics", amb grans discursos (que amaguen moltes veritats) pero son feixucs de llegir i no afavoreixen la participacio (excepte dels que contesten regularment)
Un forum acaba siguent un reflex dels membres que el componen...
rash
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : girona i el mar sempre que puc
Data de registre : 14/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dv 19 Nov 2010, 17:25

Bones. Be, jo tambe vui donar la meva opinio al respecte i fer una petita proposta habera que os sembla.
Primer de tot vui dir que estic quasi al 100% d'acord amb el que diu en Raul, dic quasi, perque potser les formes no son les mes optimes, pero esclar cada un es lliure d'expresar-se com vulgui (forum public) i que segur no sera del gust de tothom esclar, per aixo despres venen les critiques i tal ejejeje.
Estic d'acord i l'entenc perque a mi tambe en va succeir una cosa semblant en un forum de futbol. Quan jo jugava estava dintre d'un forum on quasi per no dir sempre jo era practicament l'unic en parlar, en posar els resultats al moment, donar noticies primicia, fer croniques extenses i perque no currades. Mentres els demes no participaven i si ho feien era nomes per criticar o ni aixo i nomes per guardar-se l'informacio per interes propi o d'altres forums. Esclar com be dieu tots es un lloc public i cada un es lliure de participar o no, pero esclar tambe es cert que aixo et crema, perque fas una cosa per amor, per ajudar, per apendre, etc etc etc. I esclar vols rebre al menys una petita part de lo que tu fas per ells. No se si m'explicat be... I el que no vols es ser el tontu que dona la mà i t'agafen el braç. Tambe es cert que per aixo existeixen el privats i segun que, doncs no el fas public i ale fora problema. Pero esclar llavors si no hi ha participacio el forum es converteix en un cementiri.
Tambe es cert que jo potser no soc el mes apropiat en dir aquestes coses perque la meva participacio es practicament nula, els motius son sencills, soc novel, fa poc que estic al forum i no he tingut sortides doncs estic ara adaptan-me al meu kayak, aprenen les tecniques, fent o intentant fer companys (si fos amics millor que millor) de sortides, etc. Pero tinc clar que quan tingui la oportunitat les meves parrafades les fare perque m'agrada i si en diuen fantasma doncs guay! fare mes de un uuuuuuh! al forum ejeje.
Deixant de costat les bromes... una vegada dit aixo aquesta es la meva proposta. Jo amant tambe dels bolets estic registrat en un forum d'aquest genere. Aquest forum te un apartat que es diu membres VIP i aquest apartat nomes estant els usuaris que han pagat una petita cuota anual (amb la qual es mante aquest apartat i despres es una kedada amb un dinar o sopar...) Lo bo que te esque amb aixo la gent que realmente es amant i l'interesa aquest mon no els importa fer aquest petit donatiu. I en aquest apartat gent que potser te po a dir llocs, quedades, fer histories, posar imatges, etc si ho fan perque aixi s'ahorren de mirons, interesats dolents, etc. A mes amb el alicient del menjar i que cullons si poses un diner s'ha d'amortitzar aunque fos dient parides ejeje.
I res aquesta es la meva humilde opinio i proposta, jo soc neutre eh! aixi que no m'apedregueu ara ajajaja, espero haber colaborat una miqueta.
Salut a tots/es.
Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dv 19 Nov 2010, 18:04

Hola a tothom
Atesa la profunditat filosòfica del post, m'agradaria donar la meva opinió.
A mi els foros m'agraden quant es comparteixen experiències de les que puc aprendre, o que em serveixen per "reviure" situacions que em reuslten interessants. Quan algú explica el què ha pescat i com (no cal dir on, si no es vol), per a mi resulta un element molt positiu i interessant. Quan algú explica noves tècniques, trucs, experiències, em resulta molt interessant també.
El què m'avorreix moltissim, ho sento, és quan entrem en "dialegs" entre 2 o tres, relatius a coses que només ells saben o a polèmiques que no puc entendre. I això està passant massa darrerament. Mireu-vos els posts dels darrers 2 mesos, i tenim pàgines i pàgines amb 1 frase en format diàleg. Segur que pels afectats està molt bé, però per a la resta,....
No vull ser "criticón", però a mi m'avorreix, ho sento
La idea de tenir un apartat VIP, em sembla interessant, però caldria veure quanta gent s'hi apunta "con los tiempos que corren".
I quant a la participació,...., això passa sempre, pero si entrem en una dinàmica d'anar explicant què ha passat el cap de setmana, com ha anat la darrera sortida, quines experiències hem tingut, com hem pescat determinat peix (és a dir, no enfocar-ho com una "fantasmada" que dieu, sino de forma didàctica, explicant-ho en positiu, per compartir), crec que anirem avançant i la gent s'anirà animant.
Ah, i això va a temporades. Mira sino el Foro Pescamediterraneo2, i hi ha èpocques en què hi ha molt, i temporades "seques". No passa res.

També es pot dinamitzar si intentem (costa) anar muntant alguna kedada de tant en tant,....
En definitiva, menys dialegs, més experiències amb ganes d'explicar/compartir (no cal dir els llocs), i un to menys agressiu.
Si serveix la opinió, fantàstic, si no serveix, dons res
gracies
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 19 Nov 2010, 22:03

EL FORUM ES UN FORUM ,i esteu donant masa al cap,avegades ens conectem una pila de gent i altres no,si no me agrada un post paso de ell i ja esta, me agrada........ puc donar la meva opinio o no ,NO LI DONEU AL CAP, PER MI FUNCIONA I DE P.U.T.A MARE.
ESTIC FEN MES HORES QUE UN RELOTGE........i dema mes, no tinc temps per escriure, pero si per fumar una cigarreta i llegir 4 post, pero ja tindre temps de conectarme cada dia i estar amb vosaltres .NO LI DONEU AL CAP.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dv 19 Nov 2010, 22:49

Jo entenc molt bé el punt de vista d'en Raül (o això crec): hi ha uns pocs que escriuen regularment de quan surten, com ho fan, on han anat i què han pescat. Estem tots d'acord que fer això suposa temps i no només això, també suposa invertir temps i diners en aprendre com, quan i a on s'ha de pescar. Per tant, les persones que escriuen "cròniques" de pesca s'ho curren, i podríem dir que si no hi ha participació, no en reben res a canvi: són altruïstes!
I això està molt bé, però suposo que al cap d'uns mesos aportant fotos, consells i experiències, i veure que pràcticament no es rep res a canvi, ha de cremar. Posem-nos en la pell dels altres!
Jo diría que el tema va per aquí.
Però, tot i tenint en compte això, crec que també s'ha de tenir la llibertat per escriure o per no fer-ho, en funció de si a un li ve o no de gust, si creu que té res interessant a aportar o si té temps o no. El problema està en que aquesta llibertat es pot pervertir en només aprendre, llegir, veure què i com ho fan els altres però no compartir res del que un sap: com moltes vegades ha dit en Tola pot ser més útil saber si el dia abans algú ha vist dofins a una zona que no pas que ens diguin el jigg amb el que han tret els sorells...Dir que un no en sap potser no és excusa, ja que els detalls poden ser molt importants i útils pels altres, haguem pescat o no.
Amb tot això entono el mea-culpa per la part que em toca, i crec que tot això s'arreglaria si tots pensessim més en els altres!
Apa, visca el forum!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dv 19 Nov 2010, 22:54

Bé, no tinc gaire estona, seré breu.
El fòrum està una mica moix últimament, però no em preocupa. Aquí som molta gent i hi ha d'haver opinions de totes classes. Aquest fil és el fil més obert que hi ha al fòrum doncs hi podeu escriure sense estar registrats, hi pot escriure tothom.
Cliqueu a "Responder" hi poseu un nom inventat d'usuari i hi dieu la vostra. Vull la vostra opinió, anònima si ho voleu, però la vull.
Només la meva senyora i el meu germà saben les hores, centenars, milers d'hores que he dedicat a aquest fòrum, les il.lusions que hi he posat i els dies i dies que he anat com un zombi per culpa de passar-me la nit "fent fòrum". En sèrio que ningú ho sap, ni s'ho pot arribar a imaginar si no ho ha provat, per tant, aquest fòrum no mor fins que ho digui jo. Ole ahí mis huevos, si m'hi haig de passar més nits, me les passo, cap problema, però això no mor si no tiro jo la tovallola. Invito a qui no li agradi aquesta arrogància a agafar-se la porta des d'ara.
Igual que es va arrencar de zero una vegada, es pot tornar a fer, tan senzill com anar a les portes del saló nàutic o a qualsevol fira del sector a repartir paperines a tort i a dret i buscar-me 200 nous amics. Aquest és el camí fàcil, però no el vull. Jo aquí he fet 200 amics i són aquests els que vull i els que vull que hi estiguin a gust, per això vull que em dieu on falla la cosa si és que creieu que falla.
Us ho demano si us plau i de tot cor, farem enquestes, votacions i aniré a Roma a peu si cal, però vull saber d'on peca tot això. Si m'heu de posar a parir, ho podeu fer tranquil.lament en obert, no vull privats, tot sigui pel bé de tot això.

Enviaré un missatge a tots els usuaris perquè participin en aquest tema, si algun dels que no està registrat però regularment llegeix vol dir quelcom, també serà benvingut. Vull 200 opinions.

Gràcies.
Joan

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 19 Nov 2010, 23:03

Digues que si, pit i collons, a més, que en sergi te raó, estem debatent, opinant, però es un fòruem res més, això està una mica moix, no està ni mort, ni acabat, aixó mai, ja heu sentit a en kruskis, ens convida a sopar als 200 i ho arreglem ràpid jajajajaja

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rapala el Dv 19 Nov 2010, 23:28

Jo crec que perque el unic problema que té el forum és que som molt pocs registrats, i encara menys que siguin actius. El que s'haura de fer és intentar posar anuncis perque la gent conegui la web. Per exemple convidar a coneguts, familiars o posar anuncis en llocs on vagi molta gent a pescar.
Rapala
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : Sant Fost de Campsentelles
Data de registre : 28/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 19 Nov 2010, 23:42

Veig que hi ha hagut varies intervencions i totes interessants.

Estic d'acord amb en Dani en que la participació és bàsica perquè un fòrum tiri endavant.

En poc temps he vist com molts companys que participaven activament ho han deixat de fer, i em pregunto el perquè.

Si coneguéssim els motius potser podriem fer que això tornés a funcionar com abans.

Com diu en Rash és molt important l'ambient, i va ser precisament per l'ambient que em vaig registrar, perquè aquest és un fòrum proper, familiar, en el que la gent es coneix i es saluden a mar.

També estic d'acord que les veritats a vegades poden ofendre, però amb respecte no crec que calgui callar-les.

També he trobat interessant la opinió d'en Bernau. Certament quan en un fòrum comencem a dirigir-nos en obert personalment a un, dos o tres companys (i fixeu-vos que jo també m'hi he inclòs), estem excloent a tota la resta i llavors ens queixem que no hi ha participació.

Aquestes són les coses que hem de mirar de rectificar entre tots, i si hi ha més coses que molestin digueu-les sense por, només així ho podrem millorar.

El fet de crear una zona vip, a mi personalment no m'atrau, ja ningú escriuria al general que al cap i a la fi és el lloc de reclam als nous membres.

Sr. Admin, t'haig de felicitar perquè ara sí has encarrilat bé el tema, tens capacitat de reacció i com veus la gent respon, perquè tots ens estimem aquest fòrum, sabem el temps que hi inverteixes i ajudarem a tirar-lo endavant.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

QUE VOY!

Missatge  Martí el Dv 19 Nov 2010, 23:55

Si en Kruskis l'Admirat diu que vol 200 opinions, aquí la meva. Intentaré ser breu, com demana en Rash, sabeu que em costa...

Al gra.

Sovint escric, ja ho sabeu. I no pas poc. He escrit tot el que sé després de anys i panys d'anar sortint tant com he pogut i passar per diferents èpoques d'estils de pesca diferent i empaitar diferents bèsties. Quan dic que ho he explicat tot al fòrum, vull dir que ho he explicat tot. Només cal revisar el que he anat escrivint.

Però sabeu què passa? que jo no busco que em diguin "que bé que ho fas" "que bo que ets" o "quin atxa estàs fet". Jo escric perquè ja sabeu que necessito teoritzar el que veig a mar per a seguir pescant millor i superant-me cada dia amb nous reptes personals. Quan escric -posem el cas- un post on explico les meves teories (recambolesques, si voleu) sobre el que m'ha semblat observar entre les llevantades i les espècies que trobo quan surto a mar, no pretenc que em digueu que "quina gran idea!". Busco que em digueu el que heu vist a mar i si les meves teories es corroboren de l'Ebre al Cap de Creus o si vaig del tot equivocat o només m'equivoco en part. 200 persones que surten a mar, hauria de ser com si jo aquell dia hagués sortit a 200 punts diferents per a corroborar o desmentir les meves teories.

I resulta que foto una parrafada explicant tot el que em passa pel cap i la gent em diu que "molt bé". Però bueno!! Com que "molt bé"??!!! i ja està???!!! em penso que en Caproig i algú (pocs) van contribuir amb dades l'escrit de la llevantada.

I és clar, un es planteja si escriure tant, em serveix de gaire, certament. Crec que no m'aporta massa, però escric amb l'esperança que serveixi a algun lector. Com els dos o tres articles sobre la pesca amb artificials o tants d'altres que podeu trobar remenant una mica per aquest fòrum.

En resum, que busco un fòrum on debatre i enriquir-nos mútuament, no un espai en el qual impartir una classe, parlant excathedra i sense torn de preguntes.

A vegades no espero resposta, simplement compartir en comú l'alegria d'alguna cosa interessant que he descobert a mar. Per si ha de servir a algú d'alguna cosa. És el cas del de les llampugues o tantíssims d'altres. Aquest tipus d'escrits, crec que pretenc veure si a algú li serveix com a punt de partida per a noves observacions i treure majors conclusions que em retornin amplificades. Però em trobo que explico i explico coses i ningú fa el segon pas de a partir d'allà, pujar un graó més. Em sembla que a la gent li interessa massa treure peix i no li interessa entendre el mar. Ni que sigui amb la única ambició de pescar més, entendre com funciona el mar també us interessa si voleu pescar millor.

Bé, en fin. A mi m'agradaria trobar un fòrum que em costa trobar, un espai de diàleg on compartir constatacions per a poder entendre millor el mar, que al capdevall és el que m'agrada i em fa sortir tant com puc. I per això, necessito que la gent m'expliqui coses. Per ara, la majoria de coses que he anat aprenent és en base a confessions privades fetes per gent que he conegut via fòrum, durant una jornada de pesca, poques vegades en el fòrum format pantalla. També és aquesta una de les funcionalitats d'aquest fòrum: posar en contacte a molta gent, perquè cadascú qui ho cregui necessari pugui provar de sortir amb diferents individus, fins a trobar aquell amb qui comparteix objectius i interessos.

Ens veiem a mar, galifardeus.

Martí.

* Definitivament, no sé escriure curt.
Martí
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Que Voy!!

Missatge  Tola el Dv 19 Nov 2010, 23:59

Si en Kruskis l'Admirat diu que vol 200 opinions, aquí la meva. Intentaré ser breu, com demana en Rash, sabeu que em costa...

Al gra.

Sovint escric, ja ho sabeu. I no pas poc. He escrit tot el que sé després de anys i panys d'anar sortint tant com he pogut i passar per diferents èpoques d'estils de pesca diferent i empaitar diferents bèsties. Quan dic que ho he explicat tot al fòrum, vull dir que ho he explicat tot (el que sé). Només cal revisar el que he anat escrivint.

Però sabeu què passa? que jo no busco que em diguin "que bé que ho fas" "que bo que ets" o "quin atxa estàs fet". Jo escric perquè ja sabeu que necessito teoritzar el que veig a mar per a seguir pescant millor i superant-me cada dia amb nous reptes personals. Quan escric -posem el cas- un post on explico les meves teories (recambolesques, si voleu) sobre el que m'ha semblat observar entre les llevantades i les espècies que trobo quan surto a mar, no pretenc que em digueu que "quina gran idea!". Busco que em digueu el que heu vist a mar i si les meves teories es corroboren de l'Ebre al Cap de Creus o si vaig del tot equivocat o només m'equivoco en part. 200 persones que surten a mar, hauria de ser com si jo aquell dia hagués sortit a 200 punts diferents per a corroborar o desmentir les meves teories. Quin gran ajut per a aprendre veloçment, podria ser el fòrum!!

I resulta que foto una parrafada explicant tot el que em passa pel cap i la gent em diu que "molt bé". Però bueno!! Com que "molt bé"??!!! i ja està???!!! em penso que en Caproig i algú (pocs) van contribuir amb dades l'escrit de la llevantada.

I és clar, un es planteja si escriure tant, em serveix de gaire, certament. Crec que no m'aporta massa, però escric amb l'esperança que serveixi a algun lector. Com els dos o tres articles sobre la pesca amb artificials o tants d'altres que podeu trobar remenant una mica per aquest fòrum.

En resum, que busco un fòrum on debatre i enriquir-nos mútuament, no un espai en el qual impartir una classe, parlant excathedra i sense torn de preguntes. Això no m'aporta res (Caproig: més enllà de l'aspecte altruístic, s'entén).

A vegades no espero resposta, simplement compartir en comú l'alegria d'alguna cosa interessant que he descobert a mar. Per si ha de servir a algú d'alguna cosa. És el cas del de les llampugues o tantíssims d'altres. Aquest tipus d'escrits, crec que pretenc veure si a algú li serveix com a punt de partida per a noves observacions i treure majors conclusions que em retornin amplificades. Però em trobo que explico i explico coses i ningú fa el segon pas de a partir d'allà, pujar un graó més. Em sembla que a la gent li interessa massa treure peix i no li interessa entendre el mar. Ni que sigui amb la única ambició de pescar més, entendre com funciona el mar també us interessa si voleu pescar millor.

Bé, en fin. A mi m'agradaria trobar un fòrum que em costa trobar, un espai de diàleg on compartir constatacions per a poder entendre millor el mar, que al capdavall és el que m'agrada i em fa sortir tant com puc. I per això, necessito que la gent m'expliqui coses. Per ara, la majoria de coses que he anat aprenent és en base a confessions privades fetes per gent que he conegut via fòrum, durant una jornada de pesca, poques vegades en el fòrum format pantalla. També és aquesta una de les funcionalitats d'aquest fòrum: posar en contacte a molta gent, perquè cadascú qui ho cregui necessari pugui provar de sortir amb diferents individus, fins a trobar aquell amb qui comparteix objectius i interessos.

Ens veiem a mar, galifardeus.

Martí.

* Definitivament, no sé escriure curt.

Editat per darrera vegada per Tola el Ds 20 Nov 2010, 00:24, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Ds 20 Nov 2010, 00:08

Penso que no es pot confondre el fòrum com a col•lectiu amb els foreros com individus. En “bonitolet” ha utilitzat la paraula clau i es “altruista”. No es podrà evitar mai que uns donin i altres rebin. Qualsevol que s’ho miri des del punt de vista de “que aporto i que rebo” en sortirà frustrat, es inevitable..
Joan, qualsevol que et conegui sap que es ser altruista...Endavant, que no funciona sempre al 100x100 ni el Corte Inglés.
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

OPINIÓ

Missatge  MEMBRE el Ds 20 Nov 2010, 01:15

Gent em sembla que teniu un problema quan no hi ha peix a pescar.
Entre els temporals i la poca activitat que hi ha a mar, us esteu menjant l'olla.
Que us passa?
Us avorriu?
Perquè no sortiu a pescar, tot i sabent que no es pesca?
Que heu buscat on és el peix?
Que no el sabeu trobar?
N’hi ha que si que pesquen ...
Heu provat diferents modalitats?
Em sembla que aquesta no es la millor manera de desfogar-se. Quan tothom pesca, no passen aquestes coses.
Aquest fòrum sembla una perruqueria, es parla quasi de tot menys de pesca. El que entra a un fòrum de pesca, hi entra per la pesca en general i el que entra a un fòrum de cotxes hi entra per tot el que està relacionat amb el món dels cotxes.
Si no es pesca, no passa res.
Si no t’agrada la pesca i només t’agrada pescar i més que els altres, estàs arreglat.

Pd. Ànims a tots que aquest any és i serà un any molt dur.
MEMBRE
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Ds 20 Nov 2010, 03:19

Joan, no et rallis.

Trobo molt bé el que has fet, será positiu i ja veus la gent com está aquí, encara que no ho sembli. Els forums de pesca -o del que siguin- tenen les seves pujades i baixades, i és ben normal. No ens coneixem, però amb els quatre mails que hem creuat, m’he adonat que estàs fet de bona pasta. Pots estar content a dia d’avui del que tens, es més, GRÀCIES, ja que si no hagués sigut per tu i aquest forum català, no hagués conegut a gent LEGAL, i espero que quedi molta encara.

Últimament estic bastant futut de temps, sembla que la feina puja, i amb 9 companys de feina menys es nota molt. Ara he de fer de tot, quan abans tenía 5 companys-amics que m’ajudaben. Quan estic a casa la meva palometa es lo primer (com pasa el temps...ja te 10 mesos...), després de la feina com ja he dit, la recuperació,ah, i amb el pc fent feina a casa a saco, també alguna estona per escriure sobre el que sigui, ara començaré amb els temes de marcatge, un curset que porto mesos i que acaba al març 2011...apart d’ estudiar per a un projecte de futur, estar amb la família, sortir a pescar...però també trobo el moment per a mí. Pot ser sigui a les dues del migdia, o a les dotze o una de la nit. Però val la pena, com ara que he acabat i he mirat la predicció, un video de youtube d’un amic que m’ha passat un sms i ja aprofito per pasar per aquí.
Com jo tinc clar que hi ha molta gent, amb molta feina i poc temps, clar cadascú a la seva manera.

Tot és temps.

Si que es cert que trobo a faltar a alguns foreros que m’agradava molt llegir de tant en tant, però també en venen d’altres, i lo més important és el que queda, tinc amics que els he perdut de lectura per sempre, d’això només em queda el record, però encara estem en contacte i no perdem l’amistat que és lo més important. Hi ha gent que ha quedat molt cremada per els foros, que igual que son de bons, poden ser de dolents. Penso que tothom que porta temps mirant foros ha tingut males experiències i ha vist de tot.

Jo no sé si he donat, he rebut o que he fet aquí,(cony com sona...) tampoc i si el que he fet realment ha agradat, o si s'ha probat i ha funcionat, o com a mínim ha estat bé, però el que si se, és que quan faig, dic, o he fet alguna cosa, la vaig per que em bé en gust i penso que val la pena dir-ho mai esperant res a cambi.

Els “ensabonaments” crec que agraden a tothom ,però si pel que sigui no hi han juro que més igual, amb les lectures en tinc prou.

Com ja s’ha parlat, al forum s’han dit o s’han escrit coses que en altres “puestos” amb molta gent hagués acabat possiblement en batalla campal.

Sigui escribint o sigui mirant continuaré per aquí per apendre, i explicar si fa falta, i sobretot, per seguint fent amics que és realment el que ens portarem.
Penso que els foros s'han de saber entendre, tinc clar que hi han tresors en forma de persones, algunes conegudes, altres, per conéixer. Com ja he dit, tot és temps.

Amb més o menys participació, però per molts anys forumdepesca.com.

Bon finde
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Ds 20 Nov 2010, 05:17

Ja he llegit unes quantes opinions, gràcies als que aneu intervenint. Tots els consells són coses que he tenir en compte com a kruskis al igual que tots vosaltres, però també m'agradaria rebre consells i crítiques com a admin. No hi ha res que s'hagi de canviar, millorar, posar o treure? De moment ha sortit lo de la zona VIP, alguna proposició o crítica més? També s'agraeixen!

Merci de nou a tots!

PD: Totes les coses que aneu dient que em semblen interessants pel fòrum o simplement crec que haig de respondre, les vaig apuntant a un arxiu i es debatran, no quedarà res a la basserola.

Editat per darrera vegada per Admin el Ds 20 Nov 2010, 15:13, editat 1 cop en total

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Ds 20 Nov 2010, 10:16

Admin escrigué:.... m'agradaria rebre consells i crítiques com a admin. No hi ha res que s'hagi de canviar, millorar, posar o treure?

.
Avui fa vent, es vent del sud oest, per tant vist des de el port de l’Escala no hi ha mar....he anat al bar dels pescadors, cap forero, i mentre decideixo si surto li faré quatre ratlles a ADM ja que ens demana la nostra opinió.

Sr. ADM, vostè també hauria de canviar alguna cosa, m’explicaré:
L’estructura del fòrum per “arrancar” segurament ha estat vàlida però, com qualsevol bon matrimoni, ha tingut la seva primera crisi i lluny d’entendre-la com un mal jo crec que s’ha d’aprofitar.

El binomi ADM/Kruskis ha de desaparèixer. Crec que faria be de treure la seva foto d’ADM i posar-hi, per exemple, l’anagrama del fòrum.
Part dels mals que ens han portat fins aquí, al meu entendre, parteixen d’això.

Sr. ADM, vostè no pot ser amic de ningú i així podrà ajudar a en Kruskis a gaudir del fòrum com a pescador

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Forner Pescador

Missatge  Forner Pescador el Ds 20 Nov 2010, 15:00

Jo no estic molt ficat al forum pero em vaig donar d´alta quan es va crear i el miro molt poc , basicament quan l´admin m´envia les novetats, sobretot perque disposo de poc temps per conectar-me.
El que tinc que dir es que els pocs cops que m´he conectat he vist un gran canvi , la web ha crescut tant en continguts com en novetats.
Per tant val la pena seguir esforcant-se amb aquest progente.
Veig que s´han fet grups d´amics i grups de gent que es conecta per aprendre , em consta que hi ha gent que també es va apuntar el primer dia i no ha fer cap comentari , tot i que es conecten.
Crec que es una web ben encaminada i cal temps per consolidar-se.
Finalment agrair el tenir una web catalana i apostar per la continuitat.
Felicitats Joan !!!
Josep
Forner Pescador
Un Sabadellenc que pesca a L´Escala.

Forner Pescador
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L´Escala (Girona)
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Ds 20 Nov 2010, 15:53

Haig d'admetre que no dedico a aquest fòrum tot el temps que voldria, pot ser per falta de temps o pot ser per falta d'interès.
Al principi de tot hi posaba les meves hores (una milèssima part de les hores que hi ha posat en Joan), però no sé si perquè hi vaig començar a deixar de escriure. Pot ser perquè es va fer massa gros o perquè no hi trobava posts que em cridéssin a escriure, no ho sé.
Sóc administrador d'altres fòrums, fòrums que no tenen res a veure amb la pesca, i no tenen tant de moviment com aquest. Al llarg del dia pot ser hi posteja 1 o 2 missatges algú i punt. Però en aquell fòrum es parla de tot, no nomès del tema "mare" i mai hi ha mals rollos per excès de "fatxenderia", al contrari, la majoria de Temes oberts són per demanar ajuda en altres coses, comprar un ordinador, un móbil, un cotxe...es demana consell per cualsevol cosa, que els amics estan per aconsellar.
Suposo que una part del problema és que el món de la pesca crida a la competició, sempre hi ha el que no sap sortir a pescar per passar l'estona i nomès busca treure la millor peça del dia o nomès vol sortir a la foto. Evidentment a tots ens agrada pescar i si el peix és gros millor que millor, però jo prefereixo passar-me el matí rient amb el meu pare i el meu germà que no pas treure el peix de la meva vida i passar el dia sense una rialla.
Part d'aquesta "competició" es pot transportar als posts que podem escriure i això pot portar a "piques", "roces" i demès tonteries que poden fer que algú es senti malament per aquí i fruit d'això deixi de participari.
Amb tot aquest totxo vull venir a dir que, per mi, aquest fòrum no té problemes, els problemes els posa la gent (en el que m'hi incloc, evidentment). Com he dit abans aquest fòrum es dedica molt al tema "mare", la pesca, i la gent busca consells per pescar més o millor. Això és normal, però pot ser trobo a faltar més temes "buits", que no portin enlloc, simplement a parlar per parlar.

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 20 Nov 2010, 16:13

por kurry el Ds 20 Nov - 13:53
Amb tot aquest totxo vull venir a dir que, per mi, aquest fòrum no té problemes, els problemes els posa la gent (en el que m'hi incloc, evidentment).

penso igual que tu kurry,en el treball pasa el mateix, uns se esforçen mes que els altres i avegades hi han piques i baralles les coses son aixins i fins i tot a casa amb la dona, en la neteja i en el sexe i ...........................
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Ds 20 Nov 2010, 16:25

Hola a todo, yo las razones que veo por la que la gente no contesta tanto, y no por que no se conecte, que eso lo hacemos, una como todos sabes muchos aparte de la pesca practicamos la caza, vamos a buscar setas, y los que tienen familia que no pueden pasar siempre de ella, yo en eso por ahora me libro jajaja y todo no se puede, yo ahora casi no salgo y tengo poco que aportar sigo con mucho interés lo que se dice, pero como muy bien decís casa mucho el que a los que escribís y salís mas a pescar preguntan os digan y esto como se hace y donde se pesca, sin aportar nada, tengo mucho que aprender pero ahora mismo no salgo por eso yo al menos no doy comentarios pero si que os sigo, y cuando empiece a pescar aportare lo que pueda. Y la otra esta en esto que frena algunos a escribir, yo entiendo perfectamente el catalán soy catan, pero escribirlo ya me toca mas lo huevos, tengo primero escribirlo en el World para corregir lo mas posible el texto y luego un traductor, mas que nada para lo mismo, ya se que muchos diréis todos tenemos faltas, pero quien las hace le jode verlas o le corrijan. Considero que daría mucho vida que cada uno escribiera como mejor le vaya, por que ya lleva tiempo hacer un escrito que si ha demás lo tienes que pasar al catalán , pues mas de uno se le quitan las ganas de contestar, o no tiene suficiente tiempo, y luego pasan los días y al final cuando puedes ya se esta hablando de otro tema y no viene al caso contestar. Yo propondría lo de escribir según le vaya mejor a la gente por que todos entendemos el catalán y el castellano, es mi opinión y de algún amigo que a visto el foro y le frena mucho que sea todo en catalán...

esto es lo primero que hago cuando escribo y aquí viene la parte que meto

això és el primer que faig quan escric i aquí ve la part que fico

Hola a tots, jo les raons que veig per la qual la gent no contesta tant, i no perquè no es connecti, que això ho fem, una com tots sabem, molts a part de la pesca practiquem la caça, anem a buscar bolets, i els que tenen família que no poden passar sempre d'ella, jo en això per ara em lliuro jajaja i tot no es pot, jo ara gairebé no surto i tinc poc d'aportar segueixo amb molt interès el que es diu, però com molt bé diuen, casa molt el que escriviu i sortiu més a pescar preguntem i això com es fa i on es pesca, sense aportar res, tinc molt per aprendre però ara mateix no surto per això jo almenys no dono comentaris però si que us segueixo, quan comenci a pescar aportarem el que pugui.
I l'altra està en això que frena alguns a escriure, jo entenc perfectament el català sóc catala, però escriure ja em toca més el ous, tinc primer escriure al World per corregir el més possible el text i després un traductor, més que res per el mateix, ja que molts direu tots tenim faltes, però qui les fa li fot veure o li corregeixin. Considero que donaria molt vida que cadascú escrivís com millor li vagi, per que ja porta temps fer un escrit, que si ha demes ho has de passar al català, a més d'un se li treuen les ganes de contestar, o no té prou temps, i després passen els dies i al final quan pots ja s'està parlant d'un altre tema i no ve al cas contestar. Jo proposaria el d'escriure segons li vagi millor a la gent per que tots entenem el català i el castellà, és la meva opinió i d'algun amic que a vist el fòrum i li frena molt que sigui tot en català ...

cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Ds 20 Nov 2010, 21:17

Hola de nou companys/es.
Be com vaig proposar en el meu altre missatge proposava lo de la zona VIP.
No se si en vaig explicar be, pero vui intentar-ho explicar millor o almenys que pugues donar idees als usuaris i en especial al nostre Admin.
Com vaig dir la idea VIP es per fer diguem una zona privada pero publica a la vegada nomes per als usuaris que colaboresin en aportar una petita cuota (5€ per dir alguna cosa) per ajudar a mantenir la web i aquest apartat en concret i amb la posterior reunio de amics i amigues del forum per fer un dinar, sopar...
La zona VIP nomes podrien accedir aquesta gent i serien els unics en poder escriure, respondre, opinar, posar imatges, informar, etc. I usuaris "ajenos" no podrien ni participar ni veure els continguts. Amb aixo penso que mes de un usuari no tindria mandra, ni po en escriure per culpa d'altres que nomes volen aprofitar-se de l'info. Aixi potser es podrien dir secretets (que ja no seria secret ejeje), dir zones interesants, fer kedades entre aquets usuaris, ajudar-se, etc etc etc.
Penso que aixi els que realment estimen aquesta aficio, sport, com vulgueu dir-li si s'esforçarien en colaborar perque si t'interesa no t'importa posar uns calers, i als que no, ni ho posarien... (se que estem en epoca molt dolenta, pero igual que dit 5 poden ser 2, i com e dit serien uns calers que a la fi s'utilitzarien per un menjar o potser unes samarretes, uns pins, yo que se.. qualsevol cosa interesant per tots).
Respecte el que diu l'Anna en part te raó pero fer la zona VIP no voldria dir treure la zona Publica, aixi els mateixos usuaris de la zona VIP podrien escriure en la zona publica, l'unic que si hi ha alguna informacio, alguna cosa que per el que sigui no vols que qualsevol ho miri doncs es faria a la zona VIP ejejeje, se m'ha entes?? No se ja dic jo en aquest foro de boletaires el fan i va de perles, participa molta gent tant en un lloc com en un altre, hi per exemple quan fan kedades o diuen una zona bona de cullida el posen a la zona VIP i aixi nomes ells poden veure la info. El que si fan per exemple es una vegada feta la kedada o cullida posen les fotos i posterior historia en la zona Publica pero sense donar datos top secret ejeje.

Y bueno viendo lo que ha dicho nuestro compañero cetrero33 se me ha ocurrido otra propuesta, esta bien eso que dice porque posiblemente es cierto que mucha gente es residente en Cataluña pero por motivos X no sabe leerlo, no sabe escribirlo ,etc. O quizas personas que no son de Cataluña pues por lo que sea les interesa el foro y por no entender... (Por ejemplo yo lo entiendo perfectamente y medio escribo lo que me se me ocurre, aunque luego en persona me atranco asi que tengo que hablar en castellano ejejeje.. pero bueno eso no viene ahora a cuento)
Entonces mi idea es, quizas poner un traductor, que os parece?? ejeje no se eh! es algo que se me ha ocurrido ahora.. Que saliera la banderita de España y Cataluña y cuando quisieras leerlo todo en castellano pues le das a la de España y ya ta, si no pues se mantendria normal..

I aixo es tot per el moment companys ejeje, ho sento per la parrafada. Res en vaig a treballar que m'esperen els fogons ajaja. Estic al Restaurant Fort Dakota si algu vol pasar-se i sopar ja sap alli en trobara ajaja. Vinga gent ens veiem.

Salut!
Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Ds 20 Nov 2010, 22:17

Jo crec que es una cosa generalitzada en molts forums, pero sort o per desgracia estic en +10 forums.
Es nota molt desde aquest passat mes, que la gent ha dixat de peixcar i ha dixat de postejar.
Perque suposse que ve l´hivern i com deixen de costat la pesc, fins la primavera, doncs el foro, el mateix.

Ací en València tenim la sort de tindre pesca practicament tot l´any. I jo la veritat no pare de peixcar en tot l´any.

A mi m´agradaria postejar més, però es imposible, perque com he dit tinc que postejar els meus esquers en molts forums. I si me pare molt, estaria tot el dia ficat als forums, i això no potser.

Joan l´any passat com era novetat el forum, per això hi havien més respostes.
No te preocupes que jo pense que es ixe el teme, la gent dixa de peixcar i no sap que ficar als forums.

Jo en agraiment a que me dixeu postejar els esquers, proposse un sorteig per Nadal, en el qual sortejaré, un parell d´esquers Chinesteta. Rolling Eyes Rolling Eyes
Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)
Data de registre : 29/01/2010

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent